Mis je dat ook? haar lekker boos maken?quote:Op donderdag 12 januari 2017 13:03 schreef Che_ het volgende:
[..]
Nou ik was de enige die haar altijd echt boos kreeg zei ze dus in haar greep als in haar kick naar woede zou best eens kunnen
Goed idee wel. Kan toch niet meer naar school want ben niet op tijd terug om midget op te halen dan voordat de storm begint.quote:
Heb je zelf ook gedaan nadat ene fathank de pijnlijke waarheid te berde bracht.quote:Op donderdag 12 januari 2017 13:04 schreef wickedmen het volgende:
[..]
Heb ik ooit iets verwijdert?
Doet me denken trouwens aan iemand die zijn foto ooit verwijderde omdat ik er grapjes over maakte :s
quote:Op donderdag 12 januari 2017 13:05 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Daar poepen koeien toch op straat?
Ik kan mij dit niet herrinerenquote:Op donderdag 12 januari 2017 13:06 schreef Chai het volgende:
[..]
Heb je zelf ook gedaan nadat ene fathank de pijnlijke waarheid te berde bracht.
Hahaha midgetquote:Op donderdag 12 januari 2017 13:06 schreef Myrr het volgende:
[..]
Goed idee wel. Kan toch niet meer naar school want ben niet op tijd terug om midget op te halen dan voordat de storm begint.
Geen idee, vast wel, gezien ze daar zelf ook in de Ganges kakken, schijten, doodgaan, wonen.quote:Op donderdag 12 januari 2017 13:05 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Daar poepen koeien toch op straat?
Nee, want ik schijn veel mensen boos te krijgen.quote:Op donderdag 12 januari 2017 13:06 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Mis je dat ook? haar lekker boos maken?
Zo even Facetimen met groepje tijdens aov.quote:Op donderdag 12 januari 2017 13:06 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Hahaha midgetmumgoals
Maak je huiswerk of iets gewoon thuis dan
Als je mensen boos maakt, ga je toch lekker weg.quote:Op donderdag 12 januari 2017 13:07 schreef Che_ het volgende:
[..]
Nee, want ik schijn veel mensen boos te krijgen.
Ik snap die ophef niet, ben gewoon mezelf.
Ja, dat wel.quote:Op donderdag 12 januari 2017 13:07 schreef Che_ het volgende:
[..]
Nee, want ik schijn veel mensen boos te krijgen.
Ik snap die ophef niet, ben gewoon mezelf.
Ik help je wel.quote:Op donderdag 12 januari 2017 13:06 schreef wickedmen het volgende:
[..]
Ik kan mij dit niet herrineren
Wow leuk mensen mad maken.quote:Op donderdag 12 januari 2017 13:07 schreef wickedmen het volgende:
Ik kan mij trouwens wel herinneren dat ik een dame ooit eens in een groep gooide en toen zij ons allemaal blockte omdat ik haar helemaal mad had gemaakt
Toen snel hier verder gaan over mij
JA DOOR ONS LAAT HEM NOU MET RUSTquote:Op donderdag 12 januari 2017 13:08 schreef Myrr het volgende:
[..]
Wow leuk mensen mad maken.Beetje iets wat onzekere mensen doen. Word je soms gepest, Wicky?
Waarom zit je dan in deze hele sc? Daar draait het juist hier om.quote:Op donderdag 12 januari 2017 13:08 schreef Myrr het volgende:
[..]
Wow leuk mensen mad maken.Beetje iets wat onzekere mensen doen. Word je soms gepest, Wicky?
Ik heb altijd geleerd, als je uitdeelt moet je ook kunnen incasseren.quote:Op donderdag 12 januari 2017 13:07 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Ja, dat wel.
Gewoon je zelf zijn idd als men daar niet mee om kunnen gaan loggen ze maar uit
dude watquote:Op donderdag 12 januari 2017 13:11 schreef TARDIS. het volgende:
Weet iemand dat topic van jaren terug waarin iemand (ik dacht SuperwormJim) had gefapt in een doek en toen zijn mond moest afvegen na het eten en dat deed met die zaaddoek en zn bek vol zaad had?
Als ik niet aan school zit, me niet met mijn baby bezig hoef t houden of niet met vrienden ben, zit ik hier af en toe. Beetje kletsen, gewoon aardig enzulks.quote:Op donderdag 12 januari 2017 13:11 schreef wickedmen het volgende:
[..]
Waarom zit je dan in deze hele sc? Daar draait het juist hier om.
Btj hypocriet Myrr
Ach niet iedereen is perfect, de ander kan incasseren terwijl de ander alleen in konten kan kruipen of naar een block knop kan grijpen als het te moeilijk wordtquote:Op donderdag 12 januari 2017 13:12 schreef Che_ het volgende:
[..]
Ik heb altijd geleerd, als je uitdeelt moet je ook kunnen incasseren.
Dat kunnen de meesten niet.
Dus je bent er zo een...quote:Op donderdag 12 januari 2017 13:13 schreef Myrr het volgende:
[..]
Als ik niet aan school zit, me niet met mijn baby bezig hoef t houden of niet met vrienden ben, zit ik hier af en toe. Beetje kletsen, gewoon aardig enzulks.
Eens.quote:Op donderdag 12 januari 2017 13:12 schreef Che_ het volgende:
[..]
Ik heb altijd geleerd, als je uitdeelt moet je ook kunnen incasseren.
Dat kunnen de meesten niet.
Zo de tering, je gaat er wel hard op in 2NutZ.quote:Op donderdag 12 januari 2017 13:14 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Eens.
Snap dat niet zodat je dan zo zwaar tilt aan meningen van onbekende mensen van een internetforum... echt zo raar
![]()
Ik kan je ook wel gewoon weer negeren hoor maar dit is veel leuker iddquote:Op donderdag 12 januari 2017 13:15 schreef wickedmen het volgende:
[..]
Zo de tering, je gaat er wel hard op in 2NutZ.
Tis ondertussen 2 uur geleden en je blijft nog steeds in herhaling vallen, gaat het wel goed?
Raak je er blij van?quote:Op donderdag 12 januari 2017 13:15 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Ik kan je ook wel gewoon weer negeren hoor maar dit is veel leuker idd
jij doet exact hetzelfde, lijk wel of je op repeat staatquote:Op donderdag 12 januari 2017 13:15 schreef wickedmen het volgende:
[..]
Zo de tering, je gaat er wel hard op in 2NutZ.
Tis ondertussen 2 uur geleden en je blijft nog steeds in herhaling vallen, gaat het wel goed?
Ik was al blij, de hele dag al wel. Kan je ook zien aan de geposte smilies vaak.quote:
Sleep eat troll repeatquote:Op donderdag 12 januari 2017 13:16 schreef PeZu het volgende:
[..]
jij doet exact hetzelfde, lijk wel of je op repeat staat
Ik reageer alleen.quote:Op donderdag 12 januari 2017 13:16 schreef PeZu het volgende:
[..]
jij doet exact hetzelfde, lijk wel of je op repeat staat
En de schaterlach natuurlijkquote:Op donderdag 12 januari 2017 13:17 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Ik was al blij, de hele dag al wel. Kan je ook zien aan de geposte smilies vaak.
Waar wacht je dan op?quote:Op donderdag 12 januari 2017 13:17 schreef wickedmen het volgende:
[..]
Ik reageer alleen.
Ik heb wel betere dingen te doen, zoals bijv de nieuwste video van Pewdiepie kijken
Onlinewereld voor realiteit aanzien en daarmee dus ook de sociale contacten op internet als zodanig belangrijk ervaren dat de omgeving in werkelijkheid wordt vervangen en weggestopt.quote:Op donderdag 12 januari 2017 13:14 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Eens.
Snap dat niet zodat je dan zo zwaar tilt aan meningen van onbekende mensen van een internetforum... echt zo raar
![]()
Dat het raar is dat jij steeds komt melden wat voor debielen wij zijn maar je toch keer op keer terug blijft komen?quote:Op donderdag 12 januari 2017 13:18 schreef wickedmen het volgende:
Maaruh kunnen we conclusies uit dit onderzoek trekken?
Welk boek is dat?quote:Op donderdag 12 januari 2017 13:18 schreef Che_ het volgende:
[..]
Onlinewereld voor realiteit aanzien en daarmee dus ook de sociale contacten op internet als zodanig belangrijk ervaren dat de omgeving in werkelijkheid wordt vervangen en weggestopt.
Hoofdstuk 5
Paragraaf 3
Weet niet welke druk jij hebt?
Ik vraag gewoon waar je op wacht.. je vind het hier stom, wij zijn stom alles hier is stom en je kan veel betere dingen doen zeg je zelf maar je blijft maar hangen. Ik snap dat gewoon niet.quote:Op donderdag 12 januari 2017 13:18 schreef wickedmen het volgende:
[..]
Wil je zo graag dat ik weg ga?
Ik concludeer dat veel mensen erover vallen dat ik de sc hier debielen noemde.quote:Op donderdag 12 januari 2017 13:19 schreef Mozy het volgende:
[..]
Dat het raar is dat jij steeds komt melden wat voor debielen wij zijn maar je toch keer op keer terug blijft komen?
Sorry liefje, ik zal het niet meer zeggenquote:Op donderdag 12 januari 2017 13:19 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Ik vraag gewoon waar je op wacht.. je vind het hier stom, wij zijn stom alles hier is stom en je kan veel betere dingen doen zeg je zelf maar je blijft maar hangen. Ik snap dat gewoon niet.
Klinkt zeer aannemelijk. Apart.quote:Op donderdag 12 januari 2017 13:18 schreef Che_ het volgende:
[..]
Onlinewereld voor realiteit aanzien en daarmee dus ook de sociale contacten op internet als zodanig belangrijk ervaren dat de omgeving in werkelijkheid wordt vervangen en weggestopt.
Hoofdstuk 5
Paragraaf 3
Weet niet welke druk jij hebt?
Maakt niet uit welke term je gebruikt hoor. Je bent denigrerend maar komt wel om bevestiging vragen van de personen die je afbrandt. Of je ons nu debielen of sukkels noemt is een detail.quote:Op donderdag 12 januari 2017 13:19 schreef wickedmen het volgende:
[..]
Ik concludeer dat veel mensen erover vallen dat ik de sc hier debielen noemde.
Misschien moet ik mijn excuses aanbieden
Oke Chaiquote:Op donderdag 12 januari 2017 13:21 schreef Mozy het volgende:
[..]
Maakt niet uit welke term je gebruikt hoor. Je bent denigrerend maar komt wel om bevestiging vragen van de personen die je afbrandt. Of je ons nu debielen of sukkels noemt is een detail.
XDquote:Op donderdag 12 januari 2017 13:19 schreef Mozy het volgende:
[..]
tardis heet eigenlijk hoink irl hahah echt waar geen grapje
Goddomme doet bijna pijn joh.quote:Op donderdag 12 januari 2017 13:23 schreef Myrr het volgende:
En daar hebben we de 'Oke *naam*' reactie als de burn geland is.
las dat hij 12 is en geen engels spreekt oid.quote:Op donderdag 12 januari 2017 13:24 schreef McGrath het volgende:
wie is wickedmen? waarom is het meervoud?
Ik ga omelet met ketjap manis, Healthy Boy Brand dunne soja saus, Knorr Kippenpoeder en een beetje juspoeder maken. Daarna mijn India-oksels wassen. Fenegriek is echt nasty smerig voor je lichaamsgeur.quote:Op donderdag 12 januari 2017 13:23 schreef 2NutZ het volgende:
Het gaat al even niet meer over eten merk ik... voelt niet goed.
Ik vind myrr toch wel de meest negatieve persoon in de sc. Nooit eens normaal over eten kunnen praten of bezigheden.quote:Op donderdag 12 januari 2017 13:23 schreef Myrr het volgende:
waar?quote:Op donderdag 12 januari 2017 13:24 schreef Mozy het volgende:
[..]
las dat hij 12 is en geen engels spreekt oid.
Baby's zijn toch kutquote:Op donderdag 12 januari 2017 13:25 schreef Che_ het volgende:
[..]
Ik vind myrr toch wel de meest negatieve persoon in de sc. Nooit eens normaal over eten kunnen praten of bezigheden.
Je hebt een kind, vertel eens wat over je leven nu als moeder. Gek genoeg hoor ik je daar nooit over??
Sorry ben te druk bezig met drugs gebruiken.quote:Op donderdag 12 januari 2017 13:25 schreef Che_ het volgende:
[..]
Ik vind myrr toch wel de meest negatieve persoon in de sc. Nooit eens normaal over eten kunnen praten of bezigheden.
Je hebt een kind, vertel eens wat over je leven nu als moeder. Gek genoeg hoor ik je daar nooit over??
Idd, wat een burn hea...quote:Op donderdag 12 januari 2017 13:23 schreef Myrr het volgende:
Klinkt goed.. geen andere bijgerechtjes erdoor? wat is fenegriek?quote:Op donderdag 12 januari 2017 13:25 schreef Myrr het volgende:
[..]
Ik ga omelet met ketjap manis, Healthy Boy Brand dunne soja saus, Knorr Kippenpoeder en een beetje juspoeder maken. Daarna mijn India-oksels wassen. Fenegriek is echt nasty smerig voor je lichaamsgeur.
Account uit 2012 dan is hij nu +/- 17quote:Op donderdag 12 januari 2017 13:24 schreef Mozy het volgende:
[..]
las dat hij 12 is en geen engels spreekt oid.
Gewoon, neuken in de docentenkamer.quote:Op donderdag 12 januari 2017 13:26 schreef wickedmen het volgende:
Hoe kan het dat je nog studeert en moeder bent?
Wou ik ook altijd nog eens doenquote:Op donderdag 12 januari 2017 13:27 schreef Myrr het volgende:
[..]
Gewoon, neuken in de docentenkamer.
Je weet dat er zoiets als de pil is?quote:Op donderdag 12 januari 2017 13:27 schreef Myrr het volgende:
[..]
Gewoon, neuken in de docentenkamer.
Hoe voelt datquote:Op donderdag 12 januari 2017 13:26 schreef Myrr het volgende:
[..]
Sorry ben te druk bezig met drugs gebruiken.
Nee, vertel me meer.quote:Op donderdag 12 januari 2017 13:27 schreef wickedmen het volgende:
[..]
Je weet dat er zoiets als de pil is?
Ah shit had ik eerder moeten weten.quote:Op donderdag 12 januari 2017 13:28 schreef wickedmen het volgende:
[..]
Nou goed die pil slik je dus elke dag en dan kan je niet zwanger raken
Idd, nu heb je een kind en is het te laatquote:Op donderdag 12 januari 2017 13:28 schreef Myrr het volgende:
[..]
Ah shit had ik eerder moeten weten.
Echt de baas van dit forum iddquote:Op donderdag 12 januari 2017 13:28 schreef BozeHaas het volgende:
Wickie weet wel hoe ie olie op het vuur moet gooien zeg, jeetje
Te laat voor wat?quote:Op donderdag 12 januari 2017 13:29 schreef wickedmen het volgende:
[..]
Idd, nu heb je een kind en is het te laat
2NutZquote:
ik las eerst neusje ipv kneusje.quote:Op donderdag 12 januari 2017 13:27 schreef NoelGallagher het volgende:
ja wickedmen, ik zeg het niet vaak maar je bent wel echt een kankerkneusje hoor man man man
Even ontsnappen uit de chaos en realiteit dat kind opvoeden heet.quote:Op donderdag 12 januari 2017 13:28 schreef Myrr het volgende:
[..]
Alsof je niet doorhebt wat je voelt.
ben je weer boos?quote:Op donderdag 12 januari 2017 13:27 schreef NoelGallagher het volgende:
ja wickedmen, ik zeg het niet vaak maar je bent wel echt een kankerkneusje hoor man man man
Opties zat hoor.quote:Op donderdag 12 januari 2017 13:30 schreef wickedmen het volgende:
[..]
Om nog zonder kind door het leven te gaan
Volgens mij heeft noel een terugval...quote:Op donderdag 12 januari 2017 13:30 schreef Che_ het volgende:
[..]
Even ontsnappen uit de chaos en realiteit dat kind opvoeden heet.
In mijn field of work zien we dat veel bij moeders (patiënten). Probeer andere bezigheden. Drugs are bad.
Oh oke.quote:Op donderdag 12 januari 2017 13:30 schreef Che_ het volgende:
[..]
Even ontsnappen uit de chaos en realiteit dat kind opvoeden heet.
In mijn field of work zien we dat veel bij moeders (patiënten). Probeer andere bezigheden. Drugs are bad.
Jammerquote:Op donderdag 12 januari 2017 13:33 schreef Myrr het volgende:
[..]
Oh oke.
Maargoed, je snapt wel dat ik jullie hier niet kom vervelen over kinders, alleen als er naar gevraagd word. Mocht het je nog niet zijn opgevallen, ben niet echt een babyspammer die ongevraagd d'r kind opdringt, dat gaat jullie ook weinig aan uiteraard.
Helemaal primaquote:Op donderdag 12 januari 2017 13:33 schreef Myrr het volgende:
[..]
Oh oke.
Maargoed, je snapt wel dat ik jullie hier niet kom vervelen over kinders, alleen als er naar gevraagd word. Mocht het je nog niet zijn opgevallen, ben niet echt een babyspammer die ongevraagd d'r kind opdringt, dat gaat jullie ook weinig aan uiteraard.
kom es ff hier dat ik je lekker onder pisquote:
En vanavond weer het moeten voeden.quote:Op donderdag 12 januari 2017 13:34 schreef Myrr het volgende:
[..]
Op Fok... Een half dagje zonder kind door het leven te gaan... Tiswat.
Noel en xcachet zitten tegenwoordig gezamenlijk bij mij in relatie-therapiequote:Op donderdag 12 januari 2017 13:32 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Volgens mij heeft noel een terugval...
Ga jij dan maar lekker Fokkers pesten jaquote:Op donderdag 12 januari 2017 13:35 schreef 2NutZ het volgende:
Ga nou maar pewdiepie kijken, geeltand. Laat het rusten.
Wil je weer weg gaanquote:Op donderdag 12 januari 2017 13:36 schreef Frozen-assassin het volgende:
Denkt wicked srs dat hij nu sneren uitdeelt richting myrr?
Dat was mij niet opgevallen neequote:Op donderdag 12 januari 2017 13:33 schreef Myrr het volgende:
[..]
Oh oke.
Ook met cachet?quote:Op donderdag 12 januari 2017 13:36 schreef Che_ het volgende:
[..]
Noel en xcachet zitten tegenwoordig gezamenlijk bij mij in relatie-therapie
We maken kleine stappen maar boeken vooruitgang
Zelf wel helemaal overtuigd, ja. Naar iedereen hier... psychoses zijn een bitch.quote:Op donderdag 12 januari 2017 13:36 schreef Frozen-assassin het volgende:
Denkt wicked srs dat hij nu sneren uitdeelt richting myrr?
Nee hoor, ga straks lekker beginnen met koken voor hem. Daarna haal ik hem op, rond half vier want daarna gaat het stormen en dat wil ik hem niet aandoen. Dan gaan we even woordjes oefenen, klapjes in onze handjes doen, rondjes rijden door de woonkamer, dan komt papa thuis en gaan we lekker eten met z'n drietjes.quote:Op donderdag 12 januari 2017 13:35 schreef wickedmen het volgende:
[..]
En vanavond weer het moeten voeden.
Was het maar niet gebeurt...
Ahwquote:Op donderdag 12 januari 2017 13:37 schreef Myrr het volgende:
[..]
Nee hoor, ga straks lekker beginnen met koken voor hem. Daarna haal ik hem op, rond half vier want daarna gaat het stormen en dat wil ik hem niet aandoen. Dan gaan we even woordjes oefenen, klapjes in onze handjes doen, rondjes rijden door de woonkamer, dan komt papa thuis en gaan we lekker eten met z'n drietjes.
Dan nog even wat spelen, badje, beetje water drinken, slaapzak aan, tandjes poetsen, slaapknuffels en kusjes en naar bed.
Zo wat een levenquote:Op donderdag 12 januari 2017 13:37 schreef Myrr het volgende:
[..]
Nee hoor, ga straks lekker beginnen met koken voor hem. Daarna haal ik hem op, rond half vier want daarna gaat het stormen en dat wil ik hem niet aandoen. Dan gaan we even woordjes oefenen, klapjes in onze handjes doen, rondjes rijden door de woonkamer, dan komt papa thuis en gaan we lekker eten met z'n drietjes.
Dan nog even wat spelen, badje, beetje water drinken, slaapzak aan, tandjes poetsen, slaapknuffels en kusjes en naar bed.
moest een beetje lachen op stagequote:Op donderdag 12 januari 2017 13:36 schreef Che_ het volgende:
[..]
Noel en xcachet zitten tegenwoordig gezamenlijk bij mij in relatie-therapie
We maken kleine stappen maar boeken vooruitgang
Op zich toch wel veiliger voor hem dat hij hier zit en niet op straat als een malloot staat te roeptoeteren.quote:Op donderdag 12 januari 2017 13:37 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Ook met cachet?
[..]
Zelf wel helemaal overtuigd, ja. Naar iedereen hier... psychoses zijn een bitch.
Touche.quote:Op donderdag 12 januari 2017 13:38 schreef Myrr het volgende:
[..]
Op zich toch wel veiliger voor hem dat hij hier zit en niet op straat als een malloot staat te roeptoeteren.
Hij FOK!t overal, in de bus in de bieb, dus het is veiliger voor de mensen in zijn omgeving als we hem hier negeren en niet zijn psychose triggeren.quote:Op donderdag 12 januari 2017 13:38 schreef Myrr het volgende:
[..]
Op zich toch wel veiliger voor hem dat hij hier zit en niet op straat als een malloot staat te roeptoeteren.
Hadden we beter dan gelijk kunnen doen, het lijkt nu te laat.quote:Op donderdag 12 januari 2017 13:39 schreef Chai het volgende:
[..]
Hij FOK!t overal, in de bus in de bieb, dus het is veiliger voor de mensen in zijn omgeving als we hem hier negeren en niet zijn psychose triggeren.
Hij is maar weer een bewijs dat de bezuinigingen op de geestelijke gezondheidszorg zijn bijwerkingen begint te vertonen inderdaad. Als ze zelfs op Fok beginnen op te vallenquote:Op donderdag 12 januari 2017 13:39 schreef Chai het volgende:
[..]
Hij FOK!t overal, in de bus in de bieb, dus het is veiliger voor de mensen in zijn omgeving als we hem hier negeren en niet zijn psychose triggeren.
Ja zo jong jeetje ben pas 26 echt een tienermoeder. Zonde van mijn leven dit, had er zoveel meer uit kunnen halen.quote:Op donderdag 12 januari 2017 13:38 schreef wickedmen het volgende:
[..]
Zo wat een leven
En dat op zo'n jonge leeftijd
jammer
Ah joh, kan hij daarna lekker de separeer in. Kalm-aan-doen-spuitje in zijn hol.quote:Op donderdag 12 januari 2017 13:39 schreef Chai het volgende:
[..]
Dat doet mij een deugdquote:Op donderdag 12 januari 2017 13:38 schreef supersof het volgende:
[..]
moest een beetje lachen op stage
ho. stop. ik zei dat ik nog maar bij hoofdstuk 3 wasquote:Op donderdag 12 januari 2017 13:40 schreef Che_ het volgende:
[..]
Psuedo-psychologie der ménage-à-trois
Foutjes kunnen nou eenmaal gebeurenquote:Op donderdag 12 januari 2017 13:40 schreef Myrr het volgende:
[..]
Ja zo jong jeetje ben pas 26 echt een tienermoeder. Zonde van mijn leven dit, had er zoveel meer uit kunnen halen.
Nou ophouden hoor Wicked, straks zet ik nog een advertentie op Marktplaats zonder regels.
Heeft ie genoeg aanspraak volgens mij. Die gast heeft 20 verschillende stemmen in zijn hoofd ofzo.quote:Op donderdag 12 januari 2017 13:41 schreef Myrr het volgende:
[..]
Ah joh, kan hij daarna lekker de separeer in. Kalm-aan-doen-spuitje in zijn hol.
Aldus de tekst op jouw geboortekaart.quote:Op donderdag 12 januari 2017 13:41 schreef wickedmen het volgende:
[..]
Foutjes kunnen nou eenmaal gebeuren
Ze maken je sterker, ook al zijn ze nadelig
Ik wil ook een babyquote:Op donderdag 12 januari 2017 13:37 schreef Myrr het volgende:
[..]
wijoquote:Op donderdag 12 januari 2017 13:42 schreef Myrr het volgende:
[..]
Aldus de tekst op jouw geboortekaart.
Kom nemen we een likje M daar wordt alles leuker van habibiquote:Op donderdag 12 januari 2017 13:42 schreef Crip het volgende:
wat een kutsfeer altijd overdag zeg jeetje, doe eens lief.
Word pas leuk als de stoners tevoorschijn komen, chille vibes.
Wacht dan gewoon lekker op dat tijdstipquote:Op donderdag 12 januari 2017 13:42 schreef Crip het volgende:
Mijn ma is Moslims, is normal, dat is haat lot.quote:Op donderdag 12 januari 2017 13:42 schreef Myrr het volgende:
[..]
Ik vind deze echt erg goed hahahahquote:Op donderdag 12 januari 2017 13:42 schreef Myrr het volgende:
[..]
Moet alleen nog even wachten helaasquote:
Hoi.quote:Op donderdag 12 januari 2017 13:42 schreef Crip het volgende:
Kom we redden deze sc met onze liefde.quote:Op donderdag 12 januari 2017 13:43 schreef Myrr het volgende:
[..]
Kom nemen we een likje M daar wordt alles leuker van habibi
hier ben ik danquote:Op donderdag 12 januari 2017 13:42 schreef Crip het volgende:
Kon dat maarquote:Op donderdag 12 januari 2017 13:43 schreef Myrr het volgende:
[..]
Kom nemen we een likje M daar wordt alles leuker van habibi
Zelfs Ama kan niet op tegen deze onophoudende stroom van care om SCdebielen.quote:Op donderdag 12 januari 2017 13:42 schreef Crip het volgende:
stoner hierquote:Op donderdag 12 januari 2017 13:42 schreef Crip het volgende:
Ik zou je wel dat wat hier al eeuwen ligt te verpauperen willen geven maar dan worden je groepsgenoten jaloers.quote:
watt care?? iedereen benadrukt hier altijd dat ze dat niet doen hoorrquote:Op donderdag 12 januari 2017 13:44 schreef Chai het volgende:
[..]
Zelfs Ama kan niet op tegen deze onophoudende stroom van care om SCdebielen.
Ik snap je niet meerquote:Op donderdag 12 januari 2017 13:44 schreef Myrr het volgende:
[..]
Ik zou je wel dat wat hier al eeuwen ligt te verpauperen willen geven maar dan worden je groepsgenoten jaloers.
quote:Op donderdag 12 januari 2017 13:42 schreef Crip het volgende:
Ik ben blij dat wij het eens zijnquote:Op donderdag 12 januari 2017 13:44 schreef Chai het volgende:
[..]
Zelfs Ama kan niet op tegen deze onophoudende stroom van care om SCdebielen.
quote:Op donderdag 12 januari 2017 13:44 schreef Crip het volgende:
[..]
nee jij loopt te veel mee met mensen, beetje wispelturig gedraag je je dan
Heb je nou al omelet gemaakt?quote:
Heb nog steeds een heel leven voor me man.quote:Op donderdag 12 januari 2017 13:43 schreef wickedmen het volgende:
[..]
Mijn ma is Moslims, is normal, dat is haat lot.
Jij had nog een heel leven voor je
daar is zeer te leuk voor.quote:Op donderdag 12 januari 2017 13:46 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
zou haast denken dat ie jouw kloon is
Dat je haar moet whiteknighten en niet meer kritiek op haar mag hebben en niet stom mag doen tegen haar.quote:
Maar je bent wel moeder nuquote:Op donderdag 12 januari 2017 13:46 schreef Myrr het volgende:
[..]
Heb nog steeds een heel leven voor me man.
MIJN MA IS MOSLIMSquote:Op donderdag 12 januari 2017 13:43 schreef wickedmen het volgende:
[..]
Mijn ma is Moslims, is normal, dat is haat lot.
Jij had nog een heel leven voor je
Wil je dat ik Chai erbij haal?quote:Op donderdag 12 januari 2017 13:46 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Dat je haar moet whiteknighten en niet meer kritiek op haar mag hebben en niet stom mag doen tegen haar.
je moet niet zo laten zien dat je cared, das nie stoer.quote:Op donderdag 12 januari 2017 13:46 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Dat je haar moet whiteknighten en niet meer kritiek op haar mag hebben en niet stom mag doen tegen haar.
hersenbeschadiging door de drugsquote:Op donderdag 12 januari 2017 13:47 schreef Crip het volgende:
[..]
ja ene keer scheld je iedereen uit en andere keer ben je rustig. krijg geen hoogte van je ;s
Mijn moeder zegt van wel, dus dan is het zo.quote:Op donderdag 12 januari 2017 13:47 schreef Crip het volgende:
[..]
je moet niet zo laten zien dat je cared, das nie stoer.
Volgens mij zei je moeder zo veelquote:Op donderdag 12 januari 2017 13:49 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Mijn moeder zegt van wel, dus dan is het zo.
Oh jammer heb honger.quote:
Ligt er aan. Als hij 30 en gezond is, redt 'ie het zelf wel hoor.quote:Op donderdag 12 januari 2017 13:49 schreef wickedmen het volgende:
[..]
Toch zal je baby altijd op nummer 1 moeten staan
tijd voor een groenere sc dusquote:Op donderdag 12 januari 2017 13:46 schreef Crip het volgende:
[..]
Ja is wel zo, dan is iedereen chill aan het lachen praten over munchies enzo
quote:Op donderdag 12 januari 2017 13:46 schreef Crip het volgende:
[..]
Ja is wel zo, dan is iedereen chill aan het lachen praten over munchies enzo
blaze it uppaquote:
Komt door dat vet rond je hartquote:Op donderdag 12 januari 2017 13:51 schreef Crip het volgende:
mijn linkerarm doet echt raar, heletijd kramp ;s
beetje minder fappenquote:Op donderdag 12 januari 2017 13:51 schreef Crip het volgende:
mijn linkerarm doet echt raar, heletijd kramp ;s
ik blow nooit s ochtendsquote:Op donderdag 12 januari 2017 13:52 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Ik heb dat eigenlijk vooral 's avonds.
Dan ben je rond de 40? Je jeugd is dan allang voorbijquote:Op donderdag 12 januari 2017 13:50 schreef Myrr het volgende:
[..]
Ligt er aan. Als hij 30 en gezond is, redt 'ie het zelf wel hoor.
Mijn jeugd is sowieso al voorbij.quote:Op donderdag 12 januari 2017 13:53 schreef wickedmen het volgende:
[..]
Dan ben je rond de 40? Je jeugd is dan allang voorbij
zondags wake en bakequote:
Heb een paar jaartjes gehad om een inhaalslag te doen. Is gelukt.quote:
Liever vroeg in de kist dan een feestje gemist.quote:
Ik kan dat echt niet. Smerig en dan ben je echt de hele dag lamlendig... ik althans.quote:Op donderdag 12 januari 2017 13:55 schreef PeZu het volgende:
[..]
zondags wake en bake![]()
Maar anders altijd pas na avondeten
lekker wild en o zo geilquote:Op donderdag 12 januari 2017 13:55 schreef Myrr het volgende:
[..]
Heb een paar jaartjes gehad om een inhaalslag te doen. Is gelukt.
[..]
Liever vroeg in de kist dan een feestje gemist.
ja blijft echt niets van Myrr over. Ben nog maar een schamele M... M van MAMA.quote:Op donderdag 12 januari 2017 13:55 schreef 2NutZ het volgende:
al die sneren non stopwat een held ook!!
Gereduceerd tot bijna niets idd.quote:Op donderdag 12 januari 2017 13:56 schreef Myrr het volgende:
[..]
ja blijft echt niets van Myrr over. Ben nog maar een schamele M... M van MAMA.
Vergeet FOK! nietquote:Op donderdag 12 januari 2017 13:55 schreef Myrr het volgende:
[..]
Heb een paar jaartjes gehad om een inhaalslag te doen. Is gelukt.
[..]
Liever vroeg in de kist dan een feestje gemist.
als je m'n looks kende zou je me smekenquote:Op donderdag 12 januari 2017 13:56 schreef Myrr het volgende:
[..]
Als jij dit zegt klinkt het vies dus doe maar niet.
lolquote:Op donderdag 12 januari 2017 13:57 schreef Dimachaerus het volgende:
Tijdens lunch heletijd seksverhalen gehoord van mn baas
En later in de lift dr was ook klant buj zegt mn baas zo ja als je al iets kleiner bent dan normaal heb je het heel zwaar
Zegt die klant zo grappend ja beetje zoala ik
Terwijl ie zelf kop groter is dan ik lol
Ze bedoelde eigenlijk jouquote:Op donderdag 12 januari 2017 13:57 schreef Dimachaerus het volgende:
En later in de lift dr was ook klant buj zegt mn baas zo ja als je al iets kleiner bent dan normaal heb je het heel zwaar
Ben je zo dik geworden?quote:
Komt nu echt nooit meer goed lijkt me?quote:Op donderdag 12 januari 2017 13:57 schreef Dimachaerus het volgende:
Ik smeek helemaal niemand, nooit niet, tenzij ik aan het bevallen ben maar dat is een uitzonderlijke situatie en telt niet.quote:Op donderdag 12 januari 2017 13:57 schreef zeer het volgende:
[..]
als je m'n looks kende zou je me smeken
echt hequote:Op donderdag 12 januari 2017 13:46 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
hehehehquote:Op donderdag 12 januari 2017 13:52 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Komt door dat vet rond je hart
Goed verhaal.quote:Op donderdag 12 januari 2017 13:57 schreef Dimachaerus het volgende:
Precies zoals ik het hebben wilquote:Op donderdag 12 januari 2017 13:47 schreef Crip het volgende:
[..]
ja ene keer scheld je iedereen uit en andere keer ben je rustig. krijg geen hoogte van je ;s
Nou dik niet, maar wel maat 38 en niet meer 34/36.quote:Op donderdag 12 januari 2017 13:58 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Ben je zo dik geworden?
[..]
Komt nu echt nooit meer goed lijkt me?
nou poeh poeh zeekoe hoor.quote:Op donderdag 12 januari 2017 13:59 schreef Myrr het volgende:
[..]
Nou dik niet, maar wel maat 38 en niet meer 34/36.
pls je smeekt altijd om bevestigingquote:Op donderdag 12 januari 2017 13:58 schreef Myrr het volgende:
[..]
Ik smeek helemaal niemand, nooit niet, tenzij ik aan het bevallen ben maar dat is een uitzonderlijke situatie en telt niet.
Sterkte lieve pezuquote:Op donderdag 12 januari 2017 13:54 schreef PeZu het volgende:
In 30 minuten ben ik morfine stoned
Gisteren 200 kilo aan versterkers gesjouwd, geen probleem stap ik 's avinds uit de auto, struikel ik over een betonrand, alles finaal verrekt
Oh ja en dat natuurlijk.quote:Op donderdag 12 januari 2017 13:59 schreef zeer het volgende:
[..]
pls je smeekt altijd om bevestiging
Oeiquote:
Zeggen ze allemaalquote:Op donderdag 12 januari 2017 13:58 schreef Myrr het volgende:
[..]
Ik smeek helemaal niemand, nooit niet, tenzij ik aan het bevallen ben maar dat is een uitzonderlijke situatie en telt niet.
In een zorgkliniek is dit wel te voorspellen ja.quote:Op donderdag 12 januari 2017 14:01 schreef wickedmen het volgende:
Was net chick die zei dat ze niet makkelijk is
Zo voorspelbaar
nopquote:Op donderdag 12 januari 2017 13:58 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Ben je zo dik geworden?
[..]
Komt nu echt nooit meer goed lijkt me?
dank jequote:
Ja joh? zelfs nadat je die prostituee geneukt had?quote:Op donderdag 12 januari 2017 14:02 schreef Dimachaerus het volgende:
[..]
nop
Werd wel srs geil van die stories
Wil je normaal doen tegen Dimaquote:Op donderdag 12 januari 2017 14:03 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Ja joh? zelfs nadat je die prostituee geneukt had?
Gelukkig heb ik geen kindquote:Op donderdag 12 januari 2017 14:01 schreef Myrr het volgende:
[..]
In een zorgkliniek is dit wel te voorspellen ja.
maar zwangerschap dingen? of beweeg je ook gewoon minder?quote:
Eens, idd.quote:Op donderdag 12 januari 2017 14:04 schreef Myrr het volgende:
[..]
Daar zal iedereen het wel mee eens zijn ja.
Beweeg minder. Ging eerst ieder weekend naar techno feesten, daar verbrand je nogal wat.quote:Op donderdag 12 januari 2017 14:05 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
maar zwangerschap dingen? of beweeg je ook gewoon minder?
Ja dat zal wel... ach de kleine loopt al enzo toch? krijg je vast ook genoeg beweging.quote:Op donderdag 12 januari 2017 14:06 schreef Myrr het volgende:
[..]
Beweeg minder. Ging eerst ieder weekend naar techno feesten, daar verbrand je nogal wat.
Virgin die virgin uitlachtquote:Op donderdag 12 januari 2017 14:06 schreef Crip het volgende:
is het nu weer dima bash uurtje
laat die jongen
kom we gaanquote:Op donderdag 12 januari 2017 14:06 schreef Crip het volgende:
is het nu weer dima bash uurtje
laat die jongen
watquote:Op donderdag 12 januari 2017 14:07 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Heb je gisteren een keuze kunnen maken tussen de 2 vrouwen?
Nee loopt nog niet, kruipt wel als een malloot. Fiets per dag hooguit tien minuten als het weer tegen zit. Verder wel tachtig keer trappen op en af, maar dat was het wel aan beweging.quote:Op donderdag 12 januari 2017 14:07 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Ja dat zal wel... ach de kleine loopt al enzo toch? krijg je vast ook genoeg beweging.
Wacht maarquote:Op donderdag 12 januari 2017 14:08 schreef Myrr het volgende:
[..]
Nee loopt nog niet, kruipt wel als een malloot. Fiets per dag hooguit tien minuten als het weer tegen zit. Verder wel tachtig keer trappen op en af, maar dat was het wel aan beweging.
quote:
quote:Op woensdag 11 januari 2017 22:20 schreef Kurovski het volgende:
Slecht slapen straks. Kiezen uit twee vrouwen. Fuckin' hoofdpijn ervan nu al.
Sry geen zinquote:
Waarschijnlijk, hij is niet echt rustig ofzo. Kan niet wachten tho.quote:Op donderdag 12 januari 2017 14:08 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Wacht maarstraks gaat ie lopen en dan kan jij niet meer stil zitten als je geen riem hebt voor hem
Ja kutzooi ik ben niet vegan.quote:Op donderdag 12 januari 2017 14:08 schreef Crip het volgende:
[..]
zullen we een vegan stoner sc maken zonder al die sukkels hier
Nee.quote:Op donderdag 12 januari 2017 14:07 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Heb je gisteren een keuze kunnen maken tussen de 2 vrouwen?
Je gaat zo gewoon gehaktballen eten dus maak van nie helemaal maar gewoon helemaal niet.quote:
vegan stoner nudisten sc maar dan c2cquote:Op donderdag 12 januari 2017 14:08 schreef Crip het volgende:
[..]
zullen we een vegan stoner sc maken zonder al die sukkels hier
Is wel heel tof, ja. Wel vermoeiend volgens mijquote:Op donderdag 12 januari 2017 14:09 schreef Myrr het volgende:
[..]
Waarschijnlijk, hij is niet echt rustig ofzo. Kan niet wachten tho.
Sorry wil eerst 50 kilo kwijt raken voor ik mij in het openbaar vertoon.quote:
Leeft dat nog beetje dan?quote:
Nee Stoners SC is echt nog 10x doder dan GRTD.quote:Op donderdag 12 januari 2017 14:11 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Leeft dat nog beetje dan?
Valt me wel op dat vaker verschillende mensen van verschillende sc's hier komen.
Doen we toch iets goed hier
Valt wel mee joh, beetje wind ga je niet dood aan. We zijn wel hollandersquote:Op donderdag 12 januari 2017 14:11 schreef Myrr het volgende:
Wat is deze
Storm stekt eerder op dan voorspeld fuck dit.
Jammer dat vaseline niet meer er is.quote:Op donderdag 12 januari 2017 14:12 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Nee Stoners SC is echt nog 10x doder dan GRTD.
Oh ja, supermarkt.quote:Op donderdag 12 januari 2017 14:11 schreef Myrr het volgende:
Wat is deze
Storm stekt eerder op dan voorspeld fuck dit.
Cradle to cradle?quote:Op donderdag 12 januari 2017 14:10 schreef zeer het volgende:
[..]
vegan stoner nudisten sc maar dan c2c
Mwah.quote:Op donderdag 12 januari 2017 14:12 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Jammer dat vaseline niet meer er is.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |