Deze gisteren skaffa gekeken, leek wel 10 minuten te duren, voelde me plaatsvervangend awkward.quote:Op zondag 23 november 2014 18:12 schreef Gridlok het volgende:
Veer @ vakantie.
http://www.dumpert.nl/med(...)e_kiekjes_maken.html
Echt he xddd zijn ook nergens te vinden op het internet ofzo, bedankt mmgyemmbb xDddquote:Op zondag 23 november 2014 18:16 schreef GoedkopePindakaas het volgende:
Ahhh bedankt! Billen, numnumnum!
Kansloos volk wel, het idee van een foto is zo zwaar hard verbasterd in de laatste 10 jaarquote:Op zondag 23 november 2014 18:15 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Deze gisteren skaffa gekeken, leek wel 10 minuten te duren, voelde me plaatsvervangend awkward.
Vast wel, heel veel dingen die ik hier zie zijn ook ergens anders te vinden. Nu hoef ik er niet zelf naar te zoeken. Nog meer kut argumenten?quote:Op zondag 23 november 2014 18:30 schreef Gridlok het volgende:
[..]
Echt he xddd zijn ook nergens te vinden op het internet ofzo, bedankt mmgyemmbb xDdd
dat kanaal van die gastquote:
Ok fijn, bedankt voor je contributie.quote:Op zondag 23 november 2014 18:36 schreef GoedkopePindakaas het volgende:
[..]
Vast wel, heel veel dingen die ik hier zie zijn ook ergens anders te vinden. Nu hoef ik er niet zelf naar te zoeken. Nog meer kut argumenten?
Foxtail.quote:Op zondag 23 november 2014 19:22 schreef Gridlok het volgende:
[..]wtf heeft die in haar reet gestoken.
" Kno'Ledge Cesare " wat.quote:Op zondag 23 november 2014 19:13 schreef Chocolatebear het volgende:
[..]
dat kanaal van die gastlekker eenzijdig
=$quote:Op zondag 23 november 2014 19:23 schreef Gridlok het volgende:
[..]
Begint verdacht veel richting furry te neigen vrind.
Je hebt serieus een SOULJA BOY UI?!?!?!?!?!?!?!?!?!?!??!?!?!?!?!?!?!?!??!?!?!?!?!??!?!?!?!?!??!@?!?!?!?!?!<PIHJR@$(*!%_!UJOJt b WATquote:Op zondag 23 november 2014 17:30 schreef MMGYMCMB het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zondag 23 november 2014 19:22 schreef Gridlok het volgende:
[..]wtf heeft die in haar reet gestoken.
quote:
quote:Op zondag 23 november 2014 19:26 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Je hebt serieus een SOULJA BOY UI?!?!?!?!?!?!?!?!?!?!??!?!?!?!?!?!?!?!??!?!?!?!?!??!?!?!?!?!??!@?!?!?!?!?!<PIHJR@$(*!%_!UJOJt b WAT
[ afbeelding ]HAHAHASPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
Na 2 weken oid pas iemand die er iets over zegt
![]()
Godkk, echt hèquote:Op zondag 23 november 2014 19:23 schreef Gridlok het volgende:
[..]
Begint verdacht veel richting furry te neigen vrind.
> L
Dat maakt me oprecht droevig.quote:Op zondag 23 november 2014 19:28 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
HAHAHA![]()
![]()
Na 2 weken oid pas iemand die er iets over zegt
![]()
![]()
quote:Op zondag 23 november 2014 19:39 schreef fathank het volgende:
[..]
Je mag je tanden wel wat beter bijhouden. Met die gele aanslag kom je dicht bij de zwerverlook.
Shiiit wickedmenquote:Op zondag 23 november 2014 19:45 schreef fathank het volgende:
[..]
tandarts rendez-vouz?
Nee maar srs, je voortanden lijken wel oké maar vanaf je snijtand lijkt t wel alsof je in een half uur 3 balen zware van nelle hebt weggepaft zo geel ziet het eruit
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zondag 23 november 2014 19:54 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
[..]
Shiiit wickedmen.
TR gemaaktSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Naberquote:Op zondag 23 november 2014 20:00 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]![]()
Anyway, nog de creepende naber uitgehangen?
Uiteraardquote:Op zondag 23 november 2014 20:00 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]![]()
Anyway, nog de creepende naber uitgehangen?
[..]![]()
Nog de creepende veerlover uitgehangen?
I guess you could say you..quote:Op zondag 23 november 2014 20:04 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Naber. Zie d'r veel minder dan eerst
.
[..]
[..]
Shiiit wickedmen.
Hoe moet je neushaar eigenlijk trimmen?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dacht altijd gewoon afknippen als ik van die sprieten uit iemands neus zag steken, maar bij zo'n grote neus kijk je er ook een beetje in en zie je het nog steeds.
[..]
[..]
Shiiit wickedmen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:
Ik doe het gewoon met een tondeuse, zonder opzetstukje oidquote:Op zondag 23 november 2014 20:31 schreef Chai het volgende:
[..]
Hoe moet je neushaar eigenlijk trimmen?
Dacht altijd gewoon afknippen als ik van die sprieten uit iemands neus zag steken, maar bij zo'n grote neus kijk je er ook een beetje in en zie je het nog steeds.
Oh dacht dat je dan echt zoiets nodig hadquote:Op zondag 23 november 2014 20:52 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
[..]
Ik doe het gewoon met een tondeuse, zonder opzetstukje oid. Bovenlip optrekken (zonder handen ofc) en je neusvleugels spreiden en met een hoekje van je tondeuse erlangs
.
Kan ook, maar zo frequent hoef ik het ook weer niet te doen dat ik daar een speciale unit voor nodig hebquote:Op zondag 23 november 2014 20:55 schreef Chai het volgende:
[..]
Oh dacht dat je dan echt zoiets nodig had
[ afbeelding ]
Ben keibang als ik later oud ben dat ik niet meer zulke swag kan maintainenquote:Op zondag 23 november 2014 20:55 schreef Chai het volgende:
Als je bejaard bent en je ook je oorhaar kan gaan scheren is het misschien wel een goede aanschaf.
Voor oorhaar moet je volgens mij aardig op leeftijd zijn doorgaans. En neushaar neemt ook nog een flinke vlucht als je echt bejaard bent.quote:Op zondag 23 november 2014 21:01 schreef MMGYMCMB het volgende:
Zo kk vies hè, van die oudjes met kk dikke wenkbrauwen, of haar van 2 cm uit hun neus/oor.
Al heb ik gelukkig geen last van oor- of nekhaar. En nee, m'n wenkbrauwen houd ik ook niet bij
.
Hoe kan dat eigenlijkquote:Op zondag 23 november 2014 21:05 schreef Chai het volgende:
[..]
Voor oorhaar moet je volgens mij aardig op leeftijd zijn doorgaans. En neushaar neemt ook nog een flinke vlucht als je echt bejaard bent.
Überhaupt nekhaar hebbenquote:Op zondag 23 november 2014 21:13 schreef ATOMIC_FUUU het volgende:
Naar een kapper gaan waar ze tussen twee knipbeurten 'gratis' je nek bijwerken/uitscheren.
Ja, ik zeg toch ook niet 'rughaar wegscheren'.quote:Op zondag 23 november 2014 21:25 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Überhaupt nekhaar hebben. Van die figuren met een net geknipte contour, daaronder niks, maar als ze even bewegen op hun stoel zie je zo'n hele rugmat
. Gewoon contouren fixen en daaronder geen haar meer hebben
.
Of vrouwen met bakkenbaardenquote:Op zondag 23 november 2014 21:29 schreef Chloroform het volgende:
Van die vieze krullen in een mans nek.
Dat opvallenquote:Op zondag 23 november 2014 21:38 schreef Chloroform het volgende:
Waarom staat die shit over de policy weer boven het reageerveld? :s
Mag ik m'n baard wel laten staan? :$quote:Op zondag 23 november 2014 21:39 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Of vrouwen met bakkenbaarden.
[..]
Dat opvallen.
Teringquote:Op zondag 23 november 2014 21:42 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Mag ik m'n baard wel laten staan? :$
Ja gast, ik zit op mobiel. Dat valt wel op ja :ss
Klopt.quote:Op zondag 23 november 2014 21:43 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Tering. Shit, er zijn kk veel chicks/vrouwen met bakkebaarden en/of een snor trouwens
.
Ja, je hebt veel vrouwen met beetje haar naast hun oor, dat is heel normaal hoor.quote:Op zondag 23 november 2014 21:43 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Tering. Shit, er zijn kk veel chicks/vrouwen met bakkebaarden en/of een snor trouwens
.
Weet je wat opvalt? Je sexyness [ afbeelding ]
http://www.tinydeal.com/f(...)rms-legs-p-3863.htmlquote:Op zondag 23 november 2014 20:52 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Ik doe het gewoon met een tondeuse, zonder opzetstukje oid. Bovenlip optrekken (zonder handen ofc) en je neusvleugels spreiden en met een hoekje van je tondeuse erlangs
.
Het hoeft niet maar het is wel makkelijker.quote:Op zondag 23 november 2014 20:55 schreef Chai het volgende:
[..]
Oh dacht dat je dan echt zoiets nodig had
[ afbeelding ]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Doe afstand van je account en kom nooit meer terug.
Ja, I know, maar sommigen hebben gewoon dikkere sideburns dan Elvisquote:Op zondag 23 november 2014 21:47 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Ja, je hebt veel vrouwen met beetje haar naast hun oor, dat is heel normaal hoor.Of bedoel je echt met van die kokosmatten?
En snor inderdaad. Ook vaak van die blonde snorretjes
Hoorde ik recentelijk nog toen ik hardloopschoenen ging kopen. Dacht echt houd je bek man, mafkees.quote:
Bij de AH hier werkt zo'n Marokkaans meisje en zij heeft dat ook wel beetje.quote:Op zondag 23 november 2014 21:56 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Ja, I know, maar sommigen hebben gewoon dikkere sideburns dan Elvis.
Idd, die blonde schitteren dan zo mooi als de zon schijnt.
quote:Op zondag 23 november 2014 21:58 schreef ATOMIC_FUUU het volgende:
[..]
Hoorde ik recentelijk nog toen ik hardloopschoenen ging kopen. Dacht echt houd je bek man, mafkees.
Morgen ochtend 10k. No excuses.quote:Op zondag 23 november 2014 22:02 schreef Chloroform het volgende:
Nee grapje, ik doe niet aan hardlopen.
Liever jij dan ik, ik heb morgen weekend.quote:Op zondag 23 november 2014 22:03 schreef ATOMIC_FUUU het volgende:
[..]
Morgen ochtend 10k. No excuses.
[..]
[..]
Shiiit wickedmen.
Die gast is simpel. Lekker chill uitdagen en notes aansmeren.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Is het niet eens waard om te flamen als ik er zin in had.
Oké.quote:Op zondag 23 november 2014 22:23 schreef wickedmen het volgende:
Fuuuuuck net Smul Kwark vanille met hagelslag erin gegeten en daarvoor pasta pollo. Zit helemaal vol.
#Fattielife #Theyseemedrinkingtheyhating #Fissa
Wilde gewoon hoi zeggen hoor, ondankbaar teringjong.quote:
Ohw. Hoi.quote:Op zondag 23 november 2014 22:46 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Wilde gewoon hoi zeggen hoor, ondankbaar teringjong.
Nee, nu is het te laat.quote:
quote:Op zondag 23 november 2014 22:56 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Nee, nu is het te laat.
[ afbeelding ]
quote:Op zondag 23 november 2014 22:59 schreef Modus het volgende:
[..]
[ afbeelding ]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Op vrijdag 12 mei 2017 12:45 schreef NoelGallagher het volgende:
Ik zal natuurlijk elke mogelijkheid aangrijpen om een tr te zetten zodat je weer een ban krijgt.
FB / Geen rechten hebbenquote:Op zondag 23 november 2014 23:51 schreef aight1 het volgende:
waarom ben ik gequote in dit topic
http://forum.fok.nl/topic/2172435/1/50#146902494
heeft iemand toestemming om die te bekijken?
Was je toch al :squote:
vorige week laatste tentamen gehaaldquote:
Oh nice. Gefeliciteerd aightieboy!quote:Op zondag 23 november 2014 23:55 schreef aight1 het volgende:
[..]
vorige week laatste tentamen gehaald
Dankuwellllquote:Op zondag 23 november 2014 23:56 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Oh nice. Gefeliciteerd aightieboy!![]()
Mooiquote:
Roodkopmusjesquote:
Wowquote:
heyquote:
Hoiquote:
Quote alert uit hebben.quote:Op zondag 23 november 2014 23:51 schreef aight1 het volgende:
waarom ben ik gequote in dit topic
http://forum.fok.nl/topic/2172435/1/50#146902494
heeft iemand toestemming om die te bekijken?
Spamquote:Op maandag 24 november 2014 09:47 schreef 2NutZ het volgende:
Hey daar had ik ook een quote alert van. Wat is dat voor ongein?
Nicequote:Op zondag 23 november 2014 23:55 schreef aight1 het volgende:
[..]
vorige week laatste tentamen gehaald
Jij begrijpt mij. :$$quote:
hij zal de enige zijnquote:
Ik denk het.quote:
tja, ik denk dat je willy moet kennen..quote:
ja, maar jij ben dan ook alwetendquote:Op maandag 24 november 2014 11:35 schreef Dqod het volgende:
Begrijp Chloro altijd, zelfs wanneer ik haar niet begrijp
Klopt :$quote:Op maandag 24 november 2014 11:35 schreef Dqod het volgende:
Begrijp Chloro altijd, zelfs wanneer ik haar niet begrijp
Nah, begrijp lang niet iedereen hierquote:Op maandag 24 november 2014 11:38 schreef gianni61 het volgende:
[..]
ja, maar jij ben dan ook alwetend
Jwz. Klap op je bil, bbyquote:
ja, maar sommigen zijn dan ook gewoon niet te begrijpenquote:Op maandag 24 november 2014 11:40 schreef Dqod het volgende:
[..]
Nah, begrijp lang niet iedereen hier
[..]
Jwz. Klap op je bil, bby:$
En zo is het maar netquote:Op maandag 24 november 2014 11:42 schreef gianni61 het volgende:
[..]
ja, maar sommigen zijn dan ook gewoon niet te begrijpen
En datquote:Op maandag 24 november 2014 11:43 schreef remi1986 het volgende:
ik begrijp het vaak wel, maar snap er dan niks van
Hjb, aseksuele hermafrodiet ;squote:
ga je weer weg?quote:
jadoeiquote:
mijn korte week is weer goedquote:Op maandag 24 november 2014 12:01 schreef BlauweTijger het volgende:
http://www.nfl.com/videos(...)ebook_videos_beckham
Deze sport.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op maandag 24 november 2014 12:03 schreef remi1986 het volgende:
[..]
mijn korte week is weer goedSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SanchezSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Butt fumble errryyday. Hmm Cowboys Defence is wel aardig, maar als de Giants het kunnen..
En altijd het laatste woord.
geen idee wat de uitslag daar was. Was nog van plan die wedstrijd te kijken vanavond.quote:Op maandag 24 november 2014 12:05 schreef BlauweTijger het volgende:
[..]
SanchezButt fumble errryyday. Hmm Cowboys Defence is wel aardig, maar als de Giants het kunnen..
I won't spoilquote:Op maandag 24 november 2014 12:07 schreef remi1986 het volgende:
[..]
geen idee wat de uitslag daar was. Was nog van plan die wedstrijd te kijken vanavond.
ik wil trouwens dat scherm hebben die ze daar op de achtergrond hebbenquote:Op maandag 24 november 2014 12:01 schreef BlauweTijger het volgende:
http://www.nfl.com/videos(...)ebook_videos_beckham
Deze sport.
is tog swekkkk #hatershaten #heddedruksopquote:Op maandag 24 november 2014 13:13 schreef BlauweTijger het volgende:
LIF / [PICS ONLY] Wat draag jij vandaag? #104
![]()
Dat niet elke dag dragen.quote:Op maandag 24 november 2014 13:13 schreef BlauweTijger het volgende:
LIF / [PICS ONLY] Wat draag jij vandaag? #104
![]()
kaa ik begrijp dat mens echt niet.quote:Op maandag 24 november 2014 13:17 schreef Gridlok het volgende:
[..]
is tog swekkkk #hatershaten #heddedruksop
Meer vrouw dan je moeder ooit zal zijnquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.* Je mag wel een iets normalere toon aanslaan. Realiseer je goed dat dit slechts jouw mening is.
quote:Op maandag 24 november 2014 13:20 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Meer vrouw dan je moeder ooit zal zijngrappigSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.En altijd het laatste woord.
Zit je weer wat dwars, knul?quote:
quote:
quote:
Geeltand?quote:
Wow zo'n sterke comeback, maar je was duidelijk mad gisteren.quote:Op maandag 24 november 2014 13:25 schreef wickedmen het volgende:
[..]
Kom je weer aandacht te kort bij je pa en je vriendje, labieltje?
quote:
[..]
[..]
Shiiit wickedmen.
(klik even op de quote, dan zie je wat dWc daar quotteSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.)
Maar dat is allemaal al verwijderd, wickedmens enige respons was 'TR GEDAAN' 'TR GEDAAN'
Nav deze fotoquote:Op dinsdag 18 november 2014 23:36 schreef wickedmen het volgende:
10 dagen bezig.
Best goed, maar het begint te kriebelen om het er af te scheren omdat ik het nog nooit zo lang heb laten groeien, wil uiteindelijk voor een dikke baard gaan omdat, dat cool staat bij een teamgenoot en ik dan niet weer mijn snor af scheer terwijl ik mee doe voor Movember.
[ afbeelding ]
[ Bericht 21% gewijzigd door #ANONIEM op 24-11-2014 13:29:59 ]
Waar heb je het over?quote:Op maandag 24 november 2014 13:27 schreef Chai het volgende:
[..]
Wow zo'n sterke comeback, maar je was duidelijk mad gisteren.
Ja nu ga je zeggen dat het trollen is, maar in werkelijkheid:
[ afbeelding ]
Oh daarover, jezus jij bent ook niet 100 in je hoofd.quote:Op maandag 24 november 2014 13:28 schreef Chai het volgende:
[..]
[..]
(klik even op de quote, dan zie je wat dWc daar quotte)
Maar dat is allemaal al verwijderd, wickedmens enige respons was 'TR GEDAAN' 'TR GEDAAN'
Kkquote:Op maandag 24 november 2014 13:28 schreef Chai het volgende:
[..]
[..]
(klik even op de quote, dan zie je wat dWc daar quotte)
Dat was een man, enjoy.quote:Op maandag 24 november 2014 13:17 schreef wickedmen het volgende:
[..]
Dat niet elke dag dragen.
Die Brannagh daar in tegen.would hit.
Jou neem ik niet een serieus, mister onzekerheid/grindface.quote:Op maandag 24 november 2014 13:30 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Kk![]()
dit soort dingen maakt het alleen maar mooier om te zien hoe die probeert boven alles te staan
![]()
godverdomme man.
Maarja die jochie is ook zo simpel mad te makenemotioneel warrig getype constant
Hahahaha kk mad dezequote:Op maandag 24 november 2014 13:31 schreef wickedmen het volgende:
[..]
Jou neem ik niet een serieus, mister onzekerheid/grindface.
Je zou er maar wakker worden als vrouw er naast, zeker te veel gezopen dan.
superchipsquote:
Dat werkt je niet je hele leven tegen, ranzige zwerverbek wel.quote:Op maandag 24 november 2014 13:33 schreef wickedmen het volgende:
[..]
Ghehhehehe.
Ach beter een gele tand dan een vader die geen fuck om je geeft.
Pik je dit dwc?quote:Op maandag 24 november 2014 13:33 schreef wickedmen het volgende:
[..]
Ach beter een gele tand dan een vader die geen fuck om je geeft.
Gedaan omdat je me een omgekrulde broekspijp noemde. Dat zal je leren, vlegel!quote:
Wow jij smeekt echt om aandacht.quote:Op maandag 24 november 2014 13:34 schreef Chai het volgende:
[..]
Dat werkt je niet je hele leven tegen, ranzige zwerverbek wel.
Wowquote:Op maandag 24 november 2014 13:36 schreef wickedmen het volgende:
Ik bedoel als Chai zijnde weet je dat karma je terug gaat pakken, eerst vreemd gaan op je vriend met een andere Fokker genaamd Micson, je vriend zelf nooit wat vertellen en tegen anderen roepen dat je zogenaamd een open relatie hebt, i just cant
En dan vervolgens op FOK! gaan huilen dat je vader niks met je te maken wilt hebben en terecht.
Je gezicht lijkt wel een beetje op een opgekrulde broekspijp.quote:Op maandag 24 november 2014 13:36 schreef BlauweTijger het volgende:
[..]
Gedaan omdat je me een omgekrulde broekspijp noemde. Dat zal je leren, vlegel!
Jellyquote:Op maandag 24 november 2014 13:37 schreef 2NutZ het volgende:
Je gezicht lijkt wel een beetje op een opgekrulde broekspijp.
Op een mindere versie van mijn eigen gezicht zonder baardhaar? hahahahaha ;Dquote:
Haha, was dat het?quote:Op maandag 24 november 2014 13:37 schreef Chai het volgende:
Chai zijnde/als Chai, niet allebei.
Moeilijk hoor.
gemeen hoorquote:Op maandag 24 november 2014 13:36 schreef wickedmen het volgende:
Ik bedoel als Chai zijnde weet je dat karma je terug gaat pakken, eerst vreemd gaan op je vriend met een andere Fokker genaamd Micson, je vriend zelf nooit wat vertellen en tegen anderen roepen dat je zogenaamd een open relatie hebt, i just cant
En dan vervolgens op FOK! gaan huilen dat je vader niks met je te maken wilt hebben en terecht.
Baardhaarquote:Op maandag 24 november 2014 13:38 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Op een mindere versie van mijn eigen gezicht zonder baardhaar? hahahahaha ;D
En dat wickedmen er de hele tijd bij is om te kijkenquote:Op maandag 24 november 2014 13:39 schreef 2NutZ het volgende:
Maar wow, wist ik niet chai dat je mozy zo naaideen ook nog met micson.... just wow.
Ohhh okequote:
Vrouwen.quote:Op maandag 24 november 2014 13:39 schreef 2NutZ het volgende:
Maar wow, wist ik niet chai dat je mozy zo naaideen ook nog met micson.... just wow.
What's wrong with youquote:Op maandag 24 november 2014 13:39 schreef Chai het volgende:
[..]
En dat wickedmen er de hele tijd bij is om te kijken![]()
Je hebt het mij zelf verteld.quote:Op maandag 24 november 2014 13:39 schreef Chai het volgende:
[..]
je kan nu wel de taalnazi gaan uithangen, maar hij heeft wel gewoon gelijkquote:Op maandag 24 november 2014 13:39 schreef Chai het volgende:
Vreemd gaan op![]()
Bedoel je dan on top of zo?
Anders is het vreemdgaan met.
wat :squote:Op maandag 24 november 2014 13:39 schreef Chai het volgende:
[..]
Nee hoor.quote:Op maandag 24 november 2014 13:40 schreef remi1986 het volgende:
[..]
je kan nu wel de taalnazi gaan uithangen, maar hij heeft wel gewoon gelijk
Chai doe niet grappig of slut shaming. We weten dat je niet spoort, alsof pdd-nos niet genoeg was.quote:Op maandag 24 november 2014 13:39 schreef Chai het volgende:
Vreemd gaan op![]()
Bedoel je dan on top of zo?
Anders is het vreemdgaan met.
Sowieso raar dat blijkbaar meerdere mensen dit weten.. alleen jij of micson kan zoiets vertellen... en je bent echt dom als je dat doorverteld, maarjaquote:Op maandag 24 november 2014 13:40 schreef Chai het volgende:
[..]
Daarom weet hij het allemaal zo goed.
Heb je zijn WA ofzo nog niet dan? of werkt dat constante geslijm niet?quote:
Ik zit nu op kantoor, dus huilen is een beetje raar dan.quote:Op maandag 24 november 2014 13:41 schreef wickedmen het volgende:
[..]
Chai doe niet grappig of slut shaming. We weten dat je niet spoort, alsof pdd-nos niet genoeg was.
Zeg gewoon dat je nu stiekem huilt, ik bedoel alsof je vader het zou boeien.
zo jammer dit, vroeger (toen de seks nog vies was), kon je met jou nog een serieuze discussie voeren. Dat is er tegenwoordig niet meer bijquote:
Iemand lachen vinden is anders dan slijmen he onderontwikkeld gulpdier. En nee.quote:Op maandag 24 november 2014 13:41 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Heb je zijn WA ofzo nog niet dan? of werkt dat constante geslijm niet?
?quote:Op maandag 24 november 2014 13:41 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Sowieso raar dat blijkbaar meerdere mensen dit weten.. alleen jij of micson kan zoiets vertellen... en je bent echt dom als je dat doorverteld, maarja
Een serieuze discussie over dingen die uit de grote neus van wickedmen worden gezogen? Nee dank je.quote:Op maandag 24 november 2014 13:42 schreef remi1986 het volgende:
[..]
zo jammer dit, vroeger (toen de seks nog vies was), kon je met jou nog een serieuze discussie voeren. Dat is er tegenwoordig niet meer bij
Misschien kan je nog even aangeven dat je hem zo geweldig vind ofvragen of je hem kan inhuren voor je feestje voor de grapjesquote:Op maandag 24 november 2014 13:42 schreef BlauweTijger het volgende:
[..]
Iemand lachen vinden is anders dan slijmen he onderontwikkeld gulpdier. En nee.
Ik weet van niks hoor, zeg alleen raar dat als men vreemdgaat dat je dat dan ook nog verteld aan mensen op FOK!quote:Op maandag 24 november 2014 13:43 schreef Chai het volgende:
[..]
?
Ik heb ooit zoiets na afloop van een meet gezegd als diss richting haan. Meer niet.
[..]
Een serieuze discussie over dingen die uit de grote neus van wickedmen worden gezogen? Nee dank je.
Rare zin dit.quote:Op maandag 24 november 2014 13:43 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Misschien kan je nog even aangeven dat je hem zo geweldig vind ofvragen of je hem kan inhuren voor je feestje voor de grapjes
Nee, was serieuze vraag. Ben echt benieuwd waarom je zo graag bij iemand slijmt op FOK!quote:Op maandag 24 november 2014 13:44 schreef BlauweTijger het volgende:
[..]
Rare zin dit.
Maar oke.. wat moet ik nu zeggen? Hahahah grapje hij is helemaal niet hilarisch xD
quote:Op maandag 24 november 2014 13:44 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Nee, was serieuze vraag. Ben echt benieuwd waarom je zo graag bij iemand slijmt op FOK!
Het is toch niet heel raar ofzo dat zij geen ONS met jou zou willen?quote:Op maandag 24 november 2014 13:45 schreef wickedmen het volgende:
Het wordt leuker hoor.
Ik woonde dus in dezelfde wijk als haar vriend, hij helemaal voor en ik helemaal achter dus ging stiekem met haar afspreken kijken of er een ons mogelijk was (het is niet zo dat ze moeilijk is).
Maar helaas. Vervolgens ging ze labiel doen op WA en mij opeens lastig vallen.
Haha mad.quote:Op maandag 24 november 2014 13:43 schreef Chai het volgende:
Een serieuze discussie over dingen die uit de grote neus van wickedmen worden gezogen? Nee dank je.
Als ik zo denk aan jouw foto moet ik alleen denken aan jou, voor de rest maakt iedereen hier kans.quote:Op maandag 24 november 2014 13:45 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Het is toch niet heel raar ofzo dat zij geen ONS met jou zou willen?
Hahahah dit.quote:Op maandag 24 november 2014 13:41 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Heb je zijn WA ofzo nog niet dan? of werkt dat constante geslijm niet?
je denkt aan mijn foto?quote:Op maandag 24 november 2014 13:46 schreef wickedmen het volgende:
[..]
Als ik zo denk aan jouw foto moet ik alleen denken aan jou, voor de rest maakt iedereen hier kans.
Discussiequote:Op maandag 24 november 2014 13:48 schreef wickedmen het volgende:
Wat is deze? 2NutZ die een discussie wint van BlauweTijger?
Hoe erg jij met fok bezig bent.. fucking sadquote:Op maandag 24 november 2014 13:45 schreef wickedmen het volgende:
Het wordt leuker hoor.
Ik woonde dus in dezelfde wijk als haar vriend, hij helemaal voor en ik helemaal achter dus ging stiekem met haar afspreken kijken of er een ons mogelijk was (het is niet zo dat ze moeilijk is).
Maar helaas. Vervolgens ging ze labiel doen op WA en mij opeens lastig vallen.
Heb je ook een hunebed in je tuin?quote:Op maandag 24 november 2014 13:49 schreef wickedmen het volgende:
[..]
Ja we hebben een grind padje beneden, dan komt die herinnering automatisch naar boven.
okquote:Op maandag 24 november 2014 13:49 schreef Che_ het volgende:
[..]
Hoe erg jij met fok bezig bent.. fucking sad
Ik denk serieus dat jij zo denkt.quote:Op maandag 24 november 2014 13:49 schreef BlauweTijger het volgende:
2NutZ is jelly dat MMG en ik elkaar diggen. (nohommo2Packnows)
Niet ook je secundaire leven op FOK! lijden.quote:Op maandag 24 november 2014 13:51 schreef remi1986 het volgende:
[..]
je primaire leven op FOK! leiden
lijd jij maar een eind wegquote:Op maandag 24 november 2014 13:52 schreef wickedmen het volgende:
[..]
Niet ook je secundaire leven op FOK! lijden.
die is nu een touw aan een boom aan het knopen dankzij jouquote:Op maandag 24 november 2014 13:59 schreef wickedmen het volgende:
[..]
Ja.Chai is weg.
Geef dan antwoord op BT, hommotje.
Wat snap je niet? het staat er letterlijk joh, patsboiflikker2000.quote:Op maandag 24 november 2014 13:59 schreef BlauweTijger het volgende:
[..]
GEEF ANTWOORD DAN INFANTIELE LUL.
quote:Op maandag 24 november 2014 14:01 schreef gianni61 het volgende:
[..]
die is nu een touw aan een boom aan het knopen dankzij jou
Als ze echt vreemd is gegaan, vind ik het terecht.quote:Op maandag 24 november 2014 14:01 schreef gianni61 het volgende:
[..]
zou me niks verbazen, labiel hertje dat het isquote:Op maandag 24 november 2014 14:01 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Ervaring mee?quote:Op maandag 24 november 2014 14:02 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Als ze echt vreemd is gegaan, vind ik het terecht.
quote:Op maandag 24 november 2014 14:02 schreef remi1986 het volgende:
[..]
zou me niks verbazen, labiel hertje dat het is
Alsof hij iemand anders kan krijgenquote:
Rechterhanden gaan nooit vreemd.quote:Op maandag 24 november 2014 14:03 schreef BlauweTijger het volgende:
[..]
Alsof hij iemand anders kan krijgenWaarom is die er zo op tegen denk je..
Tenzij je met links fapt ;Dquote:Op maandag 24 november 2014 14:04 schreef wickedmen het volgende:
[..]
Rechterhanden gaan nooit vreemd.
Wil wel vechten met jouquote:
Ik zei toch dat ik op kantoor zit.quote:Op maandag 24 november 2014 14:01 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Ja.quote:
WOW :Squote:Op maandag 24 november 2014 14:05 schreef Chai het volgende:
[..]
Ik zei toch dat ik op kantoor zit.
En niet iedereen heeft daar net zoveel tijd als Nootjes en jou.
oh gelukkigquote:Op maandag 24 november 2014 14:05 schreef Chai het volgende:
[..]
Lees terug. Het is niet zo lang.quote:Op maandag 24 november 2014 14:07 schreef Chloroform het volgende:
Maar waar gaat het nou eigenlijk over? Samenvatting?
wickedmen heeft neushaar.. daar begon het meequote:Op maandag 24 november 2014 14:07 schreef Chloroform het volgende:
wickedmen probeert mensen te dissen.quote:Op maandag 24 november 2014 14:07 schreef Chloroform het volgende:
Ja, man.quote:Op maandag 24 november 2014 14:06 schreef BlauweTijger het volgende:
[..]
aww keertje iemand op je gecheat?
Waarom? denk omdat ze mijn 13,7cm te klein vond.quote:
Witte ridder gespot.quote:Op maandag 24 november 2014 14:08 schreef gianni61 het volgende:
[..]
wickedmen probeert mensen te dissen.
same old, same old
Niet happen naar de baasquote:Op maandag 24 november 2014 14:05 schreef Chai het volgende:
[..]
Globaal gelezen, wie is nou mad door wie?quote:Op maandag 24 november 2014 14:07 schreef BlauweTijger het volgende:
[..]
Lees terug. Het is niet zo lang.
Ik wens het niemand toe.quote:
Nee een werkplek op kantoor van de opdrachtgever voor ons project. Is fijner werken dan op school.quote:
Geeltand door fathank.quote:Op maandag 24 november 2014 14:10 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Globaal gelezen, wie is nou mad door wie?
Geeltand ook echt, gvdquote:
Chai post picca van wickemen's yellow teethquote:Op maandag 24 november 2014 14:10 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Globaal gelezen, wie is nou mad door wie?
chill. en daar kun je gewoon fokken. ideaalquote:Op maandag 24 november 2014 14:10 schreef Chai het volgende:
[..]
Nee een werkplek op kantoor van de opdrachtgever voor ons project. Is fijner werken dan op school.
Logisch als je van piemels houdt.quote:Op maandag 24 november 2014 14:10 schreef wickedmen het volgende:
Ik zou vreemd gaan met BlauweTijger als vrouw zijnde als ik de vriendin was van 2NutZ
quote:Op maandag 24 november 2014 14:10 schreef wickedmen het volgende:
Ik zou vreemd gaan met BlauweTijger als vrouw zijnde als ik de vriendin was van 2NutZ
quote:Op maandag 24 november 2014 14:11 schreef BlauweTijger het volgende:
[..]
Chai post picca van wickemen's yellow teeth
Wickedmen onthuld het geheim van Chai die vreemdgaat met een fokker
Chai soort van mad > wickemen lacht in het vuisje > de SC denkt![]()
Iedereen mad behalve ik en Remi, die eten popcorn en paprika chips.
Daar ben je hetero man voorquote:
Ah, bedankt. Triest wel dat je je zo'n opmerking zo aantrekt dat je persoonlijke shit over de ander erbij moet halen om te 'winnen'. Dan heb je sowieso al verloren.quote:Op maandag 24 november 2014 14:11 schreef BlauweTijger het volgende:
[..]
quote:Op maandag 24 november 2014 14:11 schreef BlauweTijger het volgende:
[..]
Op school is eigenlijk te weinig plek, zelfs als je allemaal een laptop hebt kun je niet fijn naast elkaar werken.quote:Op maandag 24 november 2014 14:11 schreef gianni61 het volgende:
[..]
chill. en daar kun je gewoon fokken. ideaal
Je ziet ook gewoon vaak aan wickedmen dat ie emotioneel word en dus totaal geen verrassing dat je zo laag gaat.quote:Op maandag 24 november 2014 14:12 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Ah, bedankt. Triest wel dat je je zo'n opmerking zo aantrekt dat je persoonlijke shit over de ander erbij moet halen om te 'winnen'. Dan heb je sowieso al verloren.
Geef mij ook eens beetje popcorn dan.
quote:Op maandag 24 november 2014 14:13 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Je ziet ook gewoon vaak aan wickedmen dat ie emotioneel word en dus totaal geen verrassing dat je zo laag gaat.
Beetje zelfde als dat toen over joudwc was dat?
wel fijn dat het dan bij het bedrijf kan.quote:Op maandag 24 november 2014 14:13 schreef Chai het volgende:
[..]
Op school is eigenlijk te weinig plek, zelfs als je allemaal een laptop hebt kun je niet fijn naast elkaar werken.
Ja, hoor dat wel vaker over hem. Altijd persoonlijke shit erbij halen. Zielig wel.quote:Op maandag 24 november 2014 14:13 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Je ziet ook gewoon vaak aan wickedmen dat ie emotioneel word en dus totaal geen verrassing dat je zo laag gaat.
Kan in de war zijn met vas, maar kan me nog herinneren dat (dacht dwc) dat ie ook na een beetje een standaard woordenwisseling begon over dat je je pa nooit had gekend ofzo?quote:Op maandag 24 november 2014 14:15 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Ja, hoor dat wel vaker over hem. Altijd persoonlijke shit erbij halen. Zielig wel.
Geen idee waar je het over hebt.
quote:Op maandag 24 november 2014 14:16 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Kan in de war zijn met vas, maar kan me nog herinneren dat (dacht dwc) dat ie ook na een beetje een standaard woordenwisseling begon over dat je je pa nooit had gekend ofzo?
Kan ook over vas zijn hoor weet ik niet meer... maar zo laag, via internet ook nogdan laat je idd wel zien dat dat je laatste troef is... en dus dat je verliest.
quote:Op maandag 8 september 2014 21:14 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Die gast is dat niet waard man. Kreeg net dm van iemand met een gesprek op wa tussen hem en een meisje. Kk hilarischmaar precies het beeld van wat ik al had
![]()
Ik meldt hier toch alleen dat ik een DM krijg?quote:
Terwijl in dit geval de oplossing heel simpel is: tanden poetsen.quote:Op maandag 24 november 2014 14:13 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Het is een soort van vrije opdracht voor een half jaar. Ontwerpen van een duurzame wijk, maar dan niet een volledig nieuwe, maar een bestaande met verouderde huizen. Alleen wat voor bestaande wijk en een eventuele locatie staan nog niet vast, dus in eerste instantie is het volledig abstract.quote:Op maandag 24 november 2014 14:14 schreef gianni61 het volgende:
[..]
wel fijn dat het dan bij het bedrijf kan.
wat is de opdracht?
Mja, dan nog.. dat gezicht blijft hetzelfde.... kan beter wreckedmen heten.quote:Op maandag 24 november 2014 14:19 schreef Chai het volgende:
[..]
Terwijl in dit geval de oplossing heel simpel is: tanden poetsen.
[..]
Het is een soort van vrije opdracht voor een half jaar. Ontwerpen van een duurzame wijk, maar dan niet een volledig nieuwe, maar een bestaande met verouderde huizen. Alleen wat voor bestaande wijk en een eventuele locatie staan nog niet vast, dus in eerste instantie is het volledig abstract.
Ik kan meer dan 10 posts van jou hier gooien waarbij je persoonlijk wordt, maakt mij niet verder uit maar doe niet alsof je een vrouw bent en er zogenaamd altijd boven staat en gedraag je als een man.quote:Op maandag 24 november 2014 14:19 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Ik meldt hier toch alleen dat ik een DM krijg?ik kon die pic en die wa gesprekken zo online gooien. Niet gedaan. Triest.
Dus alweer een totaal verkeerde aanpak om mij hier te proberen te 'pakken', je geeft me alleen maar meer gelijk van wat ik zeg. Bedankt.
oke, wel interessant op zichquote:Op maandag 24 november 2014 14:19 schreef Chai het volgende:
[..]
Terwijl in dit geval de oplossing heel simpel is: tanden poetsen.
[..]
Het is een soort van vrije opdracht voor een half jaar. Ontwerpen van een duurzame wijk, maar dan niet een volledig nieuwe, maar een bestaande met verouderde huizen. Alleen wat voor bestaande wijk en een eventuele locatie staan nog niet vast, dus in eerste instantie is het volledig abstract.
Oh dat was met Vas ook ja. Ach, maar dat staat totaal los van wat hier gebeurt. Bij wickedmen is het eerder regel dan uitzondering dat hij zo all out gaat.quote:Op maandag 24 november 2014 14:16 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Kan in de war zijn met vas, maar kan me nog herinneren dat (dacht dwc) dat ie ook na een beetje een standaard woordenwisseling begon over dat je je pa nooit had gekend ofzo?
Kan ook over vas zijn hoor weet ik niet meer... maar zo laag, via internet ook nogdan laat je idd wel zien dat dat je laatste troef is... en dus dat je verliest.
Dit bedoel ik nou en dat moet komen van iemand die zo lelijk is dat je als vrouw bij het opstaan er naast toch acuut een hartstilstand zou moeten krijgen.quote:Op maandag 24 november 2014 14:20 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Mja, dan nog.. dat gezicht blijft hetzelfde.... kan beter wreckedmen heten.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |