Deze gisteren skaffa gekeken, leek wel 10 minuten te duren, voelde me plaatsvervangend awkward.quote:Op zondag 23 november 2014 18:12 schreef Gridlok het volgende:
Veer @ vakantie.
http://www.dumpert.nl/med(...)e_kiekjes_maken.html
Echt he xddd zijn ook nergens te vinden op het internet ofzo, bedankt mmgyemmbb xDddquote:Op zondag 23 november 2014 18:16 schreef GoedkopePindakaas het volgende:
Ahhh bedankt! Billen, numnumnum!
Kansloos volk wel, het idee van een foto is zo zwaar hard verbasterd in de laatste 10 jaarquote:Op zondag 23 november 2014 18:15 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Deze gisteren skaffa gekeken, leek wel 10 minuten te duren, voelde me plaatsvervangend awkward.
Vast wel, heel veel dingen die ik hier zie zijn ook ergens anders te vinden. Nu hoef ik er niet zelf naar te zoeken. Nog meer kut argumenten?quote:Op zondag 23 november 2014 18:30 schreef Gridlok het volgende:
[..]
Echt he xddd zijn ook nergens te vinden op het internet ofzo, bedankt mmgyemmbb xDdd
dat kanaal van die gastquote:
Ok fijn, bedankt voor je contributie.quote:Op zondag 23 november 2014 18:36 schreef GoedkopePindakaas het volgende:
[..]
Vast wel, heel veel dingen die ik hier zie zijn ook ergens anders te vinden. Nu hoef ik er niet zelf naar te zoeken. Nog meer kut argumenten?
Foxtail.quote:Op zondag 23 november 2014 19:22 schreef Gridlok het volgende:
[..]wtf heeft die in haar reet gestoken.
" Kno'Ledge Cesare " wat.quote:Op zondag 23 november 2014 19:13 schreef Chocolatebear het volgende:
[..]
dat kanaal van die gastlekker eenzijdig
=$quote:Op zondag 23 november 2014 19:23 schreef Gridlok het volgende:
[..]
Begint verdacht veel richting furry te neigen vrind.
Je hebt serieus een SOULJA BOY UI?!?!?!?!?!?!?!?!?!?!??!?!?!?!?!?!?!?!??!?!?!?!?!??!?!?!?!?!??!@?!?!?!?!?!<PIHJR@$(*!%_!UJOJt b WATquote:Op zondag 23 november 2014 17:30 schreef MMGYMCMB het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zondag 23 november 2014 19:22 schreef Gridlok het volgende:
[..]wtf heeft die in haar reet gestoken.
quote:
quote:Op zondag 23 november 2014 19:26 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Je hebt serieus een SOULJA BOY UI?!?!?!?!?!?!?!?!?!?!??!?!?!?!?!?!?!?!??!?!?!?!?!??!?!?!?!?!??!@?!?!?!?!?!<PIHJR@$(*!%_!UJOJt b WAT
[ afbeelding ]HAHAHASPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
Na 2 weken oid pas iemand die er iets over zegt
![]()
Godkk, echt hèquote:Op zondag 23 november 2014 19:23 schreef Gridlok het volgende:
[..]
Begint verdacht veel richting furry te neigen vrind.
> L
Dat maakt me oprecht droevig.quote:Op zondag 23 november 2014 19:28 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
HAHAHA![]()
![]()
Na 2 weken oid pas iemand die er iets over zegt
![]()
![]()
quote:Op zondag 23 november 2014 19:39 schreef fathank het volgende:
[..]
Je mag je tanden wel wat beter bijhouden. Met die gele aanslag kom je dicht bij de zwerverlook.
Shiiit wickedmenquote:Op zondag 23 november 2014 19:45 schreef fathank het volgende:
[..]
tandarts rendez-vouz?
Nee maar srs, je voortanden lijken wel oké maar vanaf je snijtand lijkt t wel alsof je in een half uur 3 balen zware van nelle hebt weggepaft zo geel ziet het eruit
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zondag 23 november 2014 19:54 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
[..]
Shiiit wickedmen.
TR gemaaktSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Naberquote:Op zondag 23 november 2014 20:00 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]![]()
Anyway, nog de creepende naber uitgehangen?
Uiteraardquote:Op zondag 23 november 2014 20:00 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]![]()
Anyway, nog de creepende naber uitgehangen?
[..]![]()
Nog de creepende veerlover uitgehangen?
I guess you could say you..quote:Op zondag 23 november 2014 20:04 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Naber. Zie d'r veel minder dan eerst
.
[..]
[..]
Shiiit wickedmen.
Hoe moet je neushaar eigenlijk trimmen?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dacht altijd gewoon afknippen als ik van die sprieten uit iemands neus zag steken, maar bij zo'n grote neus kijk je er ook een beetje in en zie je het nog steeds.
[..]
[..]
Shiiit wickedmen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:
Ik doe het gewoon met een tondeuse, zonder opzetstukje oidquote:Op zondag 23 november 2014 20:31 schreef Chai het volgende:
[..]
Hoe moet je neushaar eigenlijk trimmen?
Dacht altijd gewoon afknippen als ik van die sprieten uit iemands neus zag steken, maar bij zo'n grote neus kijk je er ook een beetje in en zie je het nog steeds.
Oh dacht dat je dan echt zoiets nodig hadquote:Op zondag 23 november 2014 20:52 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
[..]
Ik doe het gewoon met een tondeuse, zonder opzetstukje oid. Bovenlip optrekken (zonder handen ofc) en je neusvleugels spreiden en met een hoekje van je tondeuse erlangs
.
Kan ook, maar zo frequent hoef ik het ook weer niet te doen dat ik daar een speciale unit voor nodig hebquote:Op zondag 23 november 2014 20:55 schreef Chai het volgende:
[..]
Oh dacht dat je dan echt zoiets nodig had
[ afbeelding ]
Ben keibang als ik later oud ben dat ik niet meer zulke swag kan maintainenquote:Op zondag 23 november 2014 20:55 schreef Chai het volgende:
Als je bejaard bent en je ook je oorhaar kan gaan scheren is het misschien wel een goede aanschaf.
Voor oorhaar moet je volgens mij aardig op leeftijd zijn doorgaans. En neushaar neemt ook nog een flinke vlucht als je echt bejaard bent.quote:Op zondag 23 november 2014 21:01 schreef MMGYMCMB het volgende:
Zo kk vies hè, van die oudjes met kk dikke wenkbrauwen, of haar van 2 cm uit hun neus/oor.
Al heb ik gelukkig geen last van oor- of nekhaar. En nee, m'n wenkbrauwen houd ik ook niet bij
.
Hoe kan dat eigenlijkquote:Op zondag 23 november 2014 21:05 schreef Chai het volgende:
[..]
Voor oorhaar moet je volgens mij aardig op leeftijd zijn doorgaans. En neushaar neemt ook nog een flinke vlucht als je echt bejaard bent.
Überhaupt nekhaar hebbenquote:Op zondag 23 november 2014 21:13 schreef ATOMIC_FUUU het volgende:
Naar een kapper gaan waar ze tussen twee knipbeurten 'gratis' je nek bijwerken/uitscheren.
Ja, ik zeg toch ook niet 'rughaar wegscheren'.quote:Op zondag 23 november 2014 21:25 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Überhaupt nekhaar hebben. Van die figuren met een net geknipte contour, daaronder niks, maar als ze even bewegen op hun stoel zie je zo'n hele rugmat
. Gewoon contouren fixen en daaronder geen haar meer hebben
.
Of vrouwen met bakkenbaardenquote:Op zondag 23 november 2014 21:29 schreef Chloroform het volgende:
Van die vieze krullen in een mans nek.
Dat opvallenquote:Op zondag 23 november 2014 21:38 schreef Chloroform het volgende:
Waarom staat die shit over de policy weer boven het reageerveld? :s
Mag ik m'n baard wel laten staan? :$quote:Op zondag 23 november 2014 21:39 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Of vrouwen met bakkenbaarden.
[..]
Dat opvallen.
Teringquote:Op zondag 23 november 2014 21:42 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Mag ik m'n baard wel laten staan? :$
Ja gast, ik zit op mobiel. Dat valt wel op ja :ss
Klopt.quote:Op zondag 23 november 2014 21:43 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Tering. Shit, er zijn kk veel chicks/vrouwen met bakkebaarden en/of een snor trouwens
.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |