Als het goed is alleen als je er hebt gereageerd.quote:Op zaterdag 22 november 2014 00:24 schreef Lamonliefenveranderd het volgende:
Schijnbaar ben ik ietwat onwennig geworden na een lange tijd van afwezigheid.
Staan AT's ook in je history, al heb je er niet op gereageerd?
Serious question.
quote:Op zaterdag 22 november 2014 00:28 schreef Dimachaerus het volgende:
Kom HIER: KLB / [KLB] Feedback protesteren.
quote:Op zaterdag 22 november 2014 00:23 schreef Copthorne het volgende:
[..]
Ga die ranzige verhaaltjes lekker aan je moeder vertellen ofzo.
Crewbash = ban.quote:Op zaterdag 22 november 2014 00:35 schreef Lamonliefenveranderd het volgende:
Ga er gewoon vanuit dat IEDEREEN compleet incompetent is, dan raak je nooit teleurgesteld.
FOK! beledigen = BAN.quote:Op zaterdag 22 november 2014 00:40 schreef Lamonliefenveranderd het volgende:
Met IEDEREEN bedoel ik letterlijk IEDEREEN, dat heeft niets met FOK! te maken.
Ok, kan je ook hier quoten hoor.quote:Op zaterdag 22 november 2014 00:59 schreef fightclubTyler het volgende:
[..]
Er is niks bazer dan goeie dancefloorgame
Kost veel doekoes.quote:
kquote:Op zaterdag 22 november 2014 00:55 schreef Lamonliefenveranderd het volgende:
Het zal ongetwijfeld, ik bedoelde het meer als levensbeschouwing.
Heel veel mensen zijn gewoon niet geschikt voor hun functie, en het scheelt zo ontzettend veel als je dat leert te accepteren en ze gewoon hun ding laat doen.
Kijk mij eens relativerend schrijven,
en dat durft Zargonnogwattes te beweren dat ik niet ben veranderd.
Toen ik nog compleet in mijn overjarige puberteit zat zou ik zo hebben gehapt op degraderende opmerkingen.
Nu, och, we gaan vroeg of laat allemaal dood.
Beetje neuken, beetje slapen, beetje eten, en voor sommigen een leuk huis, een mooie tuin of/en een fijne auto als dat je ding is.
What more do you want?
Nihilisme, het is ook best wel een dingetje.
Volgens mij is het deze:quote:
Wow werd mij ooit eens verteld dat die duurder is.quote:Op zaterdag 22 november 2014 01:20 schreef chroestjov het volgende:
[..]
Volgens mij is het deze:
http://www.banggood.com/D(...)-Combo-p-920942.html
Een nieuwe iPhone is duurder.
Je hebt ook al redelijke voor enkele honderden euro's, bijvoorbeeld: http://www.banggood.com/W(...)Camera-p-918525.htmlquote:Op zaterdag 22 november 2014 01:22 schreef wickedmen het volgende:
[..]
Wow werd mij ooit eens verteld dat die duurder is.
Wel goeie kwaliteit die shit.
Kan je gelijk ff fapje machen op George Clooneyquote:Op zaterdag 22 november 2014 03:20 schreef Lamonliefenveranderd het volgende:
Nee.
Gewoon eerlijk. Maar het klinkt erg mooi.
Al staat Solaris wel ergens tussen mijn dvd/blue-ray verzameling mis ik ook nog steeds veel mooie dingen.
Kortom erg mooi, en ik ga de dvd snel uit het celllofaan halen om te kijken dan.
quote:
Wodkaquote:Op zaterdag 22 november 2014 04:26 schreef Lamonliefenveranderd het volgende:
Wodka trek ik trouwens echt niet. Te zwaar. Echt een coma-zuip drankje,
Opinions may differ, en ik heb het geprobeerd, maar pakte na enkele dag al erg slecht uit.:o
Daraan merk ik dat ik echt oud begin te worden.
Ieder verdovend middel nemen dat voor handen ligt, maar na naar jaren toch voorzichtiger worden..
Ik snap die Rssen best.
Als het altijd koud en donker is, waarom niet?Maar al Nederlander zou ik het anderen niet aanraden.
Betere Russische tijden in contemporary music;
niet aan je zusje?quote:Op zaterdag 22 november 2014 09:03 schreef Robophatt het volgende:
Wow net even in BT's FoBo gelurkt, net zo'n schattig jochie van een jaar of 18![]()
Zou koppelen aan m'n nichtje
Nee die is 21 is te oudquote:
;$ Is een wat oude fotooow.quote:Op zaterdag 22 november 2014 09:03 schreef Robophatt het volgende:
Wow net even in BT's FoBo gelurkt, net zo'n schattig jochie van een jaar of 18![]()
Zou koppelen aan m'n nichtje
jij slijt die dingen ook sneller dan je schoenen of niet?quote:Op zaterdag 22 november 2014 10:53 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Mijn telefoon gaat kapot
Droevige dag.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.* Je mag wel een iets normalere toon aanslaan. Realiseer je goed dat dit slechts jouw mening is.
wtfquote:Op zaterdag 22 november 2014 11:50 schreef Chai het volgende:
http://www.dumpert.nl/mediabase/6626949/9a91ba60/hoiii.html
Netjes teruggroeten terwijl je bezig bent
quote:Op zaterdag 22 november 2014 11:42 schreef 2NutZ het volgende:
WerkenKantoorlaaf die in het weekend denkt " Kan niet wachten tot het weer maandag is. "SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
kan ik niet, stoned ben ik sociaal gehandicaptquote:
Sicke wereld yo.quote:Op zaterdag 22 november 2014 11:57 schreef Gridlok het volgende:
[..]
Kantoorlaaf die in het weekend denkt " Kan niet wachten tot het weer maandag is. "
Ik ook.quote:Op zaterdag 22 november 2014 12:18 schreef Chocolatebear het volgende:
[..]
kan ik niet, stoned ben ik sociaal gehandicapt
als barboyki kan ik niet echt autistisch zijnquote:
Echt wel, heb ik ook zo'n jaar gedaan.quote:Op zaterdag 22 november 2014 12:33 schreef Chocolatebear het volgende:
[..]
als barboyki kan ik niet echt autistisch zijn
Hoe oudquote:Op zaterdag 22 november 2014 10:23 schreef BlauweTijger het volgende:
[..]
;$ Is een wat oude fotooow.
Daar ben je godver nooit te brak voor.quote:Op zaterdag 22 november 2014 12:51 schreef MMGYMCMB het volgende:
Ik ben te brak om fatsoenlijk een Turkse Pizza of kapsalon te halen.
Oh ja dat scheelt dat halve jaar.quote:Op zaterdag 22 november 2014 12:51 schreef BlauweTijger het volgende:
[..]
half jaar denk ik. Ben trouwens 22
Thxquote:Op zaterdag 22 november 2014 12:52 schreef Robophatt het volgende:
[..]
Oh ja dat scheelt dat halve jaar.
Had je geen 22 geschat
Mwoah vind ik wel. Zeker als het niet zo'n selfie met 400 filters is.quote:Op zaterdag 22 november 2014 12:53 schreef BlauweTijger het volgende:
[..]
ThxIk zie er graag goed uit voor mijn leeftijd. Sws dat picca nooit echt een leeftijd weggeven imo.
Straks moet ik ik nog kotsen van die lucht daar man.quote:Op zaterdag 22 november 2014 12:52 schreef BlauweTijger het volgende:
[..]
Daar ben je godver nooit te brak voor.
Thuisbezorgd.nlquote:Op zaterdag 22 november 2014 12:55 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Straks moet ik ik nog kotsen van die lucht daar man.
je bent een slechte spotter cuntquote:
quote:Op zaterdag 22 november 2014 12:56 schreef Chocolatebear het volgende:
[..]
je bent een slechte spotter cunt
Niet gewoon 2 grote kapsalons bestellen zodat je geen bezorgkosten betaald.quote:Op zaterdag 22 november 2014 12:56 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Overpricete kapsalons en een minimum bestelbedrag.
Weet niet wat voor kapsalons jij op hebtquote:Op zaterdag 22 november 2014 12:57 schreef BlauweTijger het volgende:
[..]
Mur zijn kapsel lijkt verdomme op een kapsalon.
ik druk zeker 660kg kk jong wa lul je ga je stekenquote:Op zaterdag 22 november 2014 12:56 schreef BlauweTijger het volgende:
[..]Spotter nodig hebben.
Slappe kknegro.
kk lekkere verdomme.quote:Op zaterdag 22 november 2014 12:58 schreef Gridlok het volgende:
[..]
Weet niet wat voor kapsalons jij op hebt
Als dat echt leven is dan is het me ook niet veel waard neequote:
Je weet niet hoe het is om die gesmolten kaas met knoflooksaus gedipt in die goed gegaarde kebab je mond in te zien rollen waarna je een paar slappe patatten erachter aan flikkert. Verdomme wat geil.quote:Op zaterdag 22 november 2014 13:00 schreef Robophatt het volgende:
[..]
Als dat echt leven is dan is het me ook niet veel waard nee
slappe patatquote:Op zaterdag 22 november 2014 13:00 schreef BlauweTijger het volgende:
[..]
Je weet niet hoe het is om die gesmolten kaas met knoflooksaus gedipt in die goed gegaarde kebab je mond in te zien rollen waarna je een paar slappe patatten erachter aan flikkert. Verdomme wat geil.
Gewoon naar binnen harken en niet zeuren. Miet.quote:
Wow ben blij dat ik je vriendin niet ben als je dat geil vindtquote:Op zaterdag 22 november 2014 13:00 schreef BlauweTijger het volgende:
[..]
Je weet niet hoe het is om die gesmolten kaas met knoflooksaus gedipt in die goed gegaarde kebab je mond in te zien rollen waarna je een paar slappe patatten erachter aan flikkert. Verdomme wat geil.
Wat heeft dat met mijn vriendin te maken.quote:Op zaterdag 22 november 2014 13:02 schreef Robophatt het volgende:
[..]
Wow ben blij dat ik je vriendin niet ben als je dat geil vindt
Ook net na ze heeft zitten schijten?quote:Op zaterdag 22 november 2014 13:03 schreef BlauweTijger het volgende:
[..]
Wat heeft dat met mijn vriendin te maken.![]()
Maar ik zou indd kapsalon van haar billetjes kunnen eten
Ik zei billen, niet anus. Vunzig persoon.quote:Op zaterdag 22 november 2014 13:03 schreef Gridlok het volgende:
[..]
Ook net na ze heeft zitten schijten?
Wat jouw gegeil met je vriendin te maken heeft? Hoop toch wel ietsquote:Op zaterdag 22 november 2014 13:03 schreef BlauweTijger het volgende:
[..]
Wat heeft dat met mijn vriendin te maken.![]()
Maar ik zou indd kapsalon van haar billetjes kunnen eten
Oh nee klopt, zeg je nu dat je vriendin een massief grote reet heeft?quote:Op zaterdag 22 november 2014 13:03 schreef BlauweTijger het volgende:
[..]
Ik zei billen, niet anus. Vunzig persoon.
neequote:Op zaterdag 22 november 2014 13:05 schreef Robophatt het volgende:
[..]
Wat jouw gegeil met je vriendin te maken heeft? Hoop toch wel iets
Bak verdriet is het toch ook, 10/10 zou eten.quote:Op zaterdag 22 november 2014 13:04 schreef MMGYMCMB het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Met stukjes kipfilet en samuraisaus is ook wel lekker voor een keertje btw.
Hmm.. nee maar wel keurig in proportie zodat je niet als je op haar billetjes ligt met je gezicht kan zien wat ze heeft gegeten.quote:Op zaterdag 22 november 2014 13:05 schreef Gridlok het volgende:
[..]
Oh nee klopt, zeg je nu dat je vriendin een massief grote reet heeft?
Nare situatie danquote:
Ga weg en kom niet meer terug.quote:Op zaterdag 22 november 2014 13:07 schreef vigilant7 het volgende:
Al dat gedoe rond kapsalon, zo lekker is het helemaal niet.
Al had ik alle katers uit m'n leven in 1 keer dan nog niet.quote:Op zaterdag 22 november 2014 13:06 schreef BlauweTijger het volgende:
[..]
Eet een kapsalon en je zult ontdekken.
Je kan het ook als ontbijt eten hoor. Of als lunch, 2nd lunch, dinner, 2nd and 3rd dinner. En als tussendoortje.quote:Op zaterdag 22 november 2014 13:07 schreef Robophatt het volgende:
Al had ik alle katers uit m'n leven in 1 keer dan nog niet.
Word al misselijk als ik er aan denkquote:Op zaterdag 22 november 2014 13:08 schreef BlauweTijger het volgende:
[..]
Je kan het ook als ontbijt eten hoor. Of als lunch, 2nd lunch, dinner, 2nd and 3rd dinner. En als tussendoortje.
Ideaal
JAquote:Op zaterdag 22 november 2014 13:01 schreef BlauweTijger het volgende:
[..]
Of heb je een spotter nodig als je kapsalon eet?![]()
![]()
Word misselijk als ik denk hoe BT en je zusje maar een half jaar schelen en je ze nog steeds niet hebt gekoppeldquote:Op zaterdag 22 november 2014 13:09 schreef Robophatt het volgende:
[..]
Word al misselijk als ik er aan denk
Zuur persoon ;s je staat gewoon niet open voor andere koeltoer.quote:Op zaterdag 22 november 2014 13:09 schreef Robophatt het volgende:
[..]
Word al misselijk als ik er aan denk
Mijn zusje valt op andere typesquote:Op zaterdag 22 november 2014 13:10 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Word misselijk als ik denk hoe BT en je zusje maar een half jaar schelen en je ze nog steeds niet hebt gekoppeld.
Nee gewoon elke dag stamppot met boterhammen en glaasje melkquote:Op zaterdag 22 november 2014 13:10 schreef Gridlok het volgende:
[..]
Zuur persoon ;s je staat gewoon niet open voor andere koeltoer.
Kan jij goede hutspot maken?quote:Op zaterdag 22 november 2014 13:13 schreef Robophatt het volgende:
[..]
Nee gewoon elke dag stamppot met boterhammen en glaasje melk
Oh en appelmoes
Types.quote:Op zaterdag 22 november 2014 13:13 schreef Robophatt het volgende:
[..]
Mijn zusje valt op andere types
Idd. Altijd wel een huisgenoot die je op zijn kosten een kapsalon kon aansmeren zodat je stiekem geen bezorgkosten hoefde te betalen.quote:Op zaterdag 22 november 2014 12:56 schreef BlauweTijger het volgende:
[..]
Niet gewoon 2 grote kapsalons bestellen zodat je geen bezorgkosten betaald.
Turkse pizza zelf makenquote:Op zaterdag 22 november 2014 12:51 schreef MMGYMCMB het volgende:
Ik ben te brak om fatsoenlijk een Turkse pizza of kapsalon te halen.
Inderdaad, en best veel calorieënquote:Op zaterdag 22 november 2014 13:07 schreef vigilant7 het volgende:
Al dat gedoe rond kapsalon, zo lekker is het helemaal niet.
hoe is t jou wel gelukt om die te kopieren, ik kreeg niet de optie om url te kopieren coñoquote:
Cogwheel rechts onder afbeelding, open in new tab.quote:Op zaterdag 22 november 2014 13:35 schreef Chocolatebear het volgende:
[..]
hoe is t jou wel gelukt om die te kopieren, ik kreeg niet de optie om url te kopieren coño
Jouw neus is gespierder en breder dan mijn been.quote:
quote:Op zaterdag 22 november 2014 14:09 schreef wickedmen het volgende:
Hoe zit dat trouwens? Het is mij geleerd om alles op 1 dag te trainen in de gym en dan dagje rust te nemen en dan weer hetzelfde, max 3 trainen per week dus.
Maar sommige trainen bovenlichaam, volgende dag legs dus maar dan rust je lichaam toch niet optimaal uit? Je krijgt er weer meer spanning op omdat je meer tijd hebt per onderdeel maar dat is ook niet gezond zeker ivm blessures.
Ze zeggen dan wel zelf dat het beter is maar geloof er niks van.
quote:Op zaterdag 22 november 2014 14:37 schreef ntm het volgende:
[..]
Kwam dit toevallig net tegen![]()
[ afbeelding ]
Ik heb die telefoon al twee jaarquote:Op zaterdag 22 november 2014 11:27 schreef remi1986 het volgende:
[..]
jij slijt die dingen ook sneller dan je schoenen of niet?
:$quote:Op zaterdag 22 november 2014 17:52 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik heb die telefoon al twee jaarEn was tweedehands.
Mijn vorige telefoon heb ik 6 jaar meegedaan.
En die telefoon daarvoor was een Nokia 3310.
Valt wel mee?
Hoi, heb jij misschien een Iphone te koop?quote:
Tuurlijk. Hele lading, van de vrachtwagen gevallenquote:Op zaterdag 22 november 2014 17:57 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Hoi, heb jij misschien een Iphone te koop?![]()
Wohllla aardig van jou maisjeee :Squote:Op zaterdag 22 november 2014 18:04 schreef Dqod het volgende:
[..]
Tuurlijk. Hele lading, van de vrachtwagen gevallen![]()
Vriendenprijsje voor jou ;$
Juweetz :$quote:Op zaterdag 22 november 2014 18:07 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Wohllla aardig van jou maisjeee :S
Forever lobi ntb wjnmkquote:
Wel de Russische versie hoop ik? De Amerikaanse versie is namelijk niet te verteren.quote:Op zaterdag 22 november 2014 03:20 schreef Lamonliefenveranderd het volgende:
Nee.
Gewoon eerlijk. Maar het klinkt erg mooi.
Al staat Solaris wel ergens tussen mijn dvd/blue-ray verzameling mis ik ook nog steeds veel mooie dingen.
Kortom erg mooi, en ik ga de dvd snel uit het celllofaan halen om te kijken dan.
Nee, want dat is de foute Amerikaanse versie, t.o.v. het origineel lijkt wel alsof die versie een groepsverkrachting door homoseksuele nazi's heeft ondergaan.quote:Op zaterdag 22 november 2014 03:33 schreef hugecooll het volgende:
[..]
Kan je gelijk ff fapje machen op George Clooney
Geen slechte keus dus als je hommo bentquote:Op zaterdag 22 november 2014 18:57 schreef chroestjov het volgende:
[..]
Wel de Russische versie hoop ik? De Amerikaanse versie is namelijk niet te verteren.
[..]
Nee, want dat is de foute Amerikaanse versie, t.o.v. het origineel lijkt wel alsof die versie een groepsverkrachting door homoseksuele nazi's heeft ondergaan.
Moest huilen van geluk :$quote:Op zaterdag 22 november 2014 18:22 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Forever lobi ntb wjnmk:) :S
Niet meer dan logisch :Squote:
Jatog. Ben wel een gevoelig meisjequote:
Fijnbesnaard en beschaafdquote:
Klopt.quote:Op zaterdag 22 november 2014 18:58 schreef hugecooll het volgende:
[..]
Geen slechte keus dus als je hommo bent
oh dan ben ik in de war met iemand andersquote:Op zaterdag 22 november 2014 17:52 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik heb die telefoon al twee jaarEn was tweedehands.
Mijn vorige telefoon heb ik 6 jaar meegedaan.
En die telefoon daarvoor was een Nokia 3310.
Valt wel mee?
Ik heb deze telefoon wel twee keer kapot laten vallen.quote:Op zaterdag 22 november 2014 19:53 schreef remi1986 het volgende:
[..]
oh dan ben ik in de war met iemand anders
kijk, zo ken ik je weerquote:Op zaterdag 22 november 2014 19:56 schreef Dqod het volgende:
Vieze huftersK djoek jullie
Behalve sis natuurlijk :$
Nu kan ik rustig mijn oor neerleggenquote:Op zaterdag 22 november 2014 19:56 schreef Dqod het volgende:
Vieze huftersK djoek jullie
Behalve sis natuurlijk :$
kreeg je telefoon?quote:Op zaterdag 22 november 2014 19:58 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Oei, mn elektriciteitsbotje![]()
![]()
Wat een uitvinding.
die mag nog steeds wel aanbellen hoorquote:Op zaterdag 22 november 2014 19:59 schreef MMGYMCMB het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Bijna vergeten dat ze vroeger kk sexy was. DIE NIPPLES OOK HNNNGGGG
Ja die staat dag en nacht roodgloeiend.quote:
zulke hete gesprekken?quote:Op zaterdag 22 november 2014 20:00 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ja die staat dag en nacht roodgloeiend.
Waar leg je m neer dan :squote:Op zaterdag 22 november 2014 19:58 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Nu kan ik rustig mijn oor neerleggen
[ afbeelding ]
Janouneequote:
Op een kussentje :Squote:Op zaterdag 22 november 2014 20:02 schreef Dqod het volgende:
[..]
Waar leg je m neer dan :s
En lekker, remi. Doe maar een infuus vol
lange nacht voor de boeg?quote:Op zaterdag 22 november 2014 20:02 schreef Dqod het volgende:
[..]
En lekker, remi. Doe maar een infuus vol
Cutequote:Op zaterdag 22 november 2014 20:04 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Op een kussentje :S
[ afbeelding ]
Vroeger zegt ie. Sus.quote:Op zaterdag 22 november 2014 19:59 schreef MMGYMCMB het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Jazeker.. met calicopatroonquote:
Ik ben benieuwd of ze in Horrible Bosses 2 ook weer sexy tandars speeltquote:Op zaterdag 22 november 2014 19:59 schreef MMGYMCMB het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
#YOLO!!quote:
Sowiiso het is tenslotte weekendquote:
Daarom. Zoep'n en angoanquote:
precies vanavond dronken fokkenquote:
nah gezellig hoorquote:Op zaterdag 22 november 2014 20:50 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Wel vrouw, niet blond.![]()
Maar ik ga weer terug naar mijn eigen SC.
Allang gedaan johquote:
stoerquote:
En gelijk heb jequote:
maar dqod al die andere meisjes willen ook door jouw worden gehosseld, waarom gun je ze dat nietquote:
nergens meer een gaatje vrij?quote:Op zaterdag 22 november 2014 21:15 schreef Dqod het volgende:
Jonge mijn agenda is al zo vol. Hou niet eens tijd over om met mezelf te spelen ;s
Harrrrdieharrr :$quote:
DAN MAAK JE MAAR TIJDquote:Op zaterdag 22 november 2014 21:15 schreef Dqod het volgende:
Jonge mijn agenda is al zo vol. Hou niet eens tijd over om met mezelf te spelen ;s
LOOP GODVERDOMME NIET ZO TE SCHREEUWEN TEGEN ME, OF IK CASTREER JE ZONDER VERDOVING JA?!quote:
sorryquote:Op zaterdag 22 november 2014 21:23 schreef Dqod het volgende:
[..]
LOOP GODVERDOMME NIET ZO TE SCHREEUWEN TEGEN ME, OF IK CASTREER JE ZONDER VERDOVING JA?!
Dacht ik ook ja. K hou je in de gatenquote:
i see what u did therequote:Op zaterdag 22 november 2014 21:25 schreef Dqod het volgende:
[..]
Dacht ik ook ja. K hou je in de gaten
kan ik het nog goedmaken ?quote:Op zaterdag 22 november 2014 21:25 schreef Dqod het volgende:
[..]
Dacht ik ook ja. K hou je in de gaten
Zunne buttplug met een staartquote:
Misschien. De tijd zal het leren jongen :$quote:
nou proost hequote:Op zaterdag 22 november 2014 21:28 schreef Dqod het volgende:
[..]
Misschien. De tijd zal het leren jongen :$
Nu ga ik ff naar de klote, want zo hoorde dat in het weekend toch :$
Hossel zequote:Op zaterdag 22 november 2014 21:28 schreef Dqod het volgende:
[..]
Misschien. De tijd zal het leren jongen :$
Nu ga ik ff naar de klote, want zo hoorde dat in het weekend toch :$
Jij weet. :squote:
Kom kroelen dan :s die meisjes in de kroeg zijn saai en jij bent spannend. :squote:
lekker voor jequote:Op zaterdag 22 november 2014 21:52 schreef Modus het volgende:
Zo'n ding in mijn fietsband (RIP).
[ afbeelding ]
quote:Op zaterdag 22 november 2014 21:52 schreef Modus het volgende:
[ afbeelding ]
quote:
quote:Op zaterdag 22 november 2014 21:52 schreef Modus het volgende:
[ afbeelding ]
quote:
ik mag jou wel.quote:
Goed plan.quote:Op zondag 23 november 2014 00:18 schreef Modus het volgende:
ONZ / Hedenavond verdelen we Afrika #2
[ afbeelding ]
niet door dqod worden gehosseldquote:Op zaterdag 22 november 2014 21:10 schreef krioro het volgende:
Ik wil ook door dqod worden gehosseld.
Eensquote:
quote:Op zondag 23 november 2014 04:03 schreef Murdera het volgende:
[..]
niet door dqod worden gehosseld
Dqod
Wat is er zo speciaal aan Dqod als ik vragen mag? Ze lijkt mij wel chill op FOK! maar verder doet ze niks speciaals zover ik weet.quote:
phoeh. Wat niet eigenlijk. En dqod op fok is iets, maar dqod, fuckin love that bitchquote:Op zondag 23 november 2014 05:04 schreef wickedmen het volgende:
[..]
[..]
Wat is er zo speciaal aan Dqod als ik vragen mag? Ze lijkt mij wel chill op FOK! maar verder doet ze niks speciaals zover ik weet.
Wat een inhoudelijk antwoord zeg.quote:Op zondag 23 november 2014 05:06 schreef Murdera het volgende:
[..]
phoeh. Wat niet eigenlijk. En dqod op fok is iets, maar dqod, fuckin love that bitch
Bohquote:Op zondag 23 november 2014 05:06 schreef Murdera het volgende:
[..]
phoeh. Wat niet eigenlijk. En dqod op fok is iets, maar dqod, fuckin love that bitch
Mag ik gvd ook eens?quote:
Wakker zijn is relatief, net als tijdquote:
dinsdag en woensdag 04:00 dus komnie tof doenquote:Op zondag 23 november 2014 10:55 schreef Dqod het volgende:
[..]
Mag ik gvd ook eens?![]()
Hele week mag ik alweer om half 6 op
Hahaquote:Op zondag 23 november 2014 11:10 schreef Salatrel het volgende:
[..]
dinsdag en woensdag 04:00 dus komnie tof doen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.En altijd het laatste woord.
quote:Op zondag 23 november 2014 10:55 schreef Dqod het volgende:
[..]
Mag ik gvd ook eens?![]()
Hele week mag ik alweer om half 6 op
slapen doe je maar als je dood bentquote:
echt he..... hele dag lamballen en dan nog uit willen slapen ookquote:Op zondag 23 november 2014 13:32 schreef remi1986 het volgende:
[..]
[..]
slapen doe je maar als je dood bent
ja belachelijk .. de jeugd van tegenwoordigquote:Op zondag 23 november 2014 13:49 schreef Salatrel het volgende:
[..]
echt he..... hele dag lamballen en dan nog uit willen slapen ook
Alle opties zijn optioneelquote:Op zondag 23 november 2014 11:02 schreef Dqod het volgende:
[..]
Wakker zijn is relatief, net als tijd
#psychotisch
quote:Op zondag 23 november 2014 13:32 schreef remi1986 het volgende:
[..]
[..]
slapen doe je maar als je dood bent
ja, wel opnemen graagquote:Op zondag 23 november 2014 13:52 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Ik ga iets bij zalando bestellen.
Moet ik dan ook in het oor van de bezorger gaan gillen?
Doe wel een vocarootjequote:
Haten op paprika.quote:Op zondag 23 november 2014 13:59 schreef Gridlok het volgende:
ugh verkeerde diepvries pizza gekocht ofzo, zit ineens allemaal paprika op
Terechte klacht.quote:Op zondag 23 november 2014 13:59 schreef Gridlok het volgende:
hehequote:Op zondag 23 november 2014 14:01 schreef remi1986 het volgende:
[..]
http://lsdb.nl/list/event/71802/qlimax-2014.html
vet ja, is gewoon de live registrationquote:Op zondag 23 november 2014 14:02 schreef BlauweTijger het volgende:
[..]
heheDie komen straks! thx.
Nu:
Brute clip ook.
niet de el diablo pizza hebben van de lidlquote:Op zondag 23 november 2014 13:59 schreef Gridlok het volgende:
zolang het maar geen vegetarische pizza is...quote:Op zondag 23 november 2014 13:59 schreef Gridlok het volgende:
waarom zou je uberhout een vegapizza kopen ?quote:Op zondag 23 november 2014 15:10 schreef Salatrel het volgende:
[..]
zolang het maar geen vegetarische pizza is...
idd al die splinters in je bekquote:Op zondag 23 november 2014 15:21 schreef gers het volgende:
[..]
waarom zou je uberhout een vegapizza kopen ?
Wat een tryhardquote:Op zondag 23 november 2014 16:03 schreef MMGYMCMB het volgende:
Oké, welke SC'er zou dit jongetje zijn?
[ afbeelding ]
A_F? [ afbeelding ]
gewoon lekker smoken nuquote:Op zondag 23 november 2014 16:22 schreef MMGYMCMB het volgende:
chill moet vinden want meer tijd om voor te bereiden, of kut moet vinden want stress nog langer uitstellen (inb4 eckte G'
quote:Op zondag 23 november 2014 06:15 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Mur heeft altijd gelijk. Zelfs wanneer hij dat niet heeft.
tja, de één kan tegen drank, de ander weer nietquote:Op zondag 23 november 2014 17:21 schreef Murdera het volgende:
Heb me vannacht uitgekleed om te gaan slapen, mn sokken in de prullenbak gegooid, mn badjas aangedaan en opgerold aan het voeteneinde van mn bed gaan liggen.the fuck
drank was niet het probleem denk ik zoquote:Op zondag 23 november 2014 17:25 schreef remi1986 het volgende:
[..]
tja, de één kan tegen drank, de ander weer niet
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |