Fijnbesnaard en beschaafdquote:
Klopt.quote:Op zaterdag 22 november 2014 18:58 schreef hugecooll het volgende:
[..]
Geen slechte keus dus als je hommo bent
oh dan ben ik in de war met iemand andersquote:Op zaterdag 22 november 2014 17:52 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik heb die telefoon al twee jaarEn was tweedehands.
Mijn vorige telefoon heb ik 6 jaar meegedaan.
En die telefoon daarvoor was een Nokia 3310.
Valt wel mee?
Ik heb deze telefoon wel twee keer kapot laten vallen.quote:Op zaterdag 22 november 2014 19:53 schreef remi1986 het volgende:
[..]
oh dan ben ik in de war met iemand anders
kijk, zo ken ik je weerquote:Op zaterdag 22 november 2014 19:56 schreef Dqod het volgende:
Vieze huftersK djoek jullie
Behalve sis natuurlijk :$
Nu kan ik rustig mijn oor neerleggenquote:Op zaterdag 22 november 2014 19:56 schreef Dqod het volgende:
Vieze huftersK djoek jullie
Behalve sis natuurlijk :$
kreeg je telefoon?quote:Op zaterdag 22 november 2014 19:58 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Oei, mn elektriciteitsbotje![]()
![]()
Wat een uitvinding.
die mag nog steeds wel aanbellen hoorquote:Op zaterdag 22 november 2014 19:59 schreef MMGYMCMB het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Bijna vergeten dat ze vroeger kk sexy was. DIE NIPPLES OOK HNNNGGGG
Ja die staat dag en nacht roodgloeiend.quote:
zulke hete gesprekken?quote:Op zaterdag 22 november 2014 20:00 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ja die staat dag en nacht roodgloeiend.
Waar leg je m neer dan :squote:Op zaterdag 22 november 2014 19:58 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Nu kan ik rustig mijn oor neerleggen
[ afbeelding ]
Janouneequote:
Op een kussentje :Squote:Op zaterdag 22 november 2014 20:02 schreef Dqod het volgende:
[..]
Waar leg je m neer dan :s
En lekker, remi. Doe maar een infuus vol
lange nacht voor de boeg?quote:Op zaterdag 22 november 2014 20:02 schreef Dqod het volgende:
[..]
En lekker, remi. Doe maar een infuus vol
Cutequote:Op zaterdag 22 november 2014 20:04 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Op een kussentje :S
[ afbeelding ]
Vroeger zegt ie. Sus.quote:Op zaterdag 22 november 2014 19:59 schreef MMGYMCMB het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Jazeker.. met calicopatroonquote:
Ik ben benieuwd of ze in Horrible Bosses 2 ook weer sexy tandars speeltquote:Op zaterdag 22 november 2014 19:59 schreef MMGYMCMB het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |