als barboyki kan ik niet echt autistisch zijnquote:

Echt wel, heb ik ook zo'n jaar gedaan.quote:Op zaterdag 22 november 2014 12:33 schreef Chocolatebear het volgende:
[..]
als barboyki kan ik niet echt autistisch zijn

Hoe oudquote:Op zaterdag 22 november 2014 10:23 schreef BlauweTijger het volgende:
[..]
;$ Is een wat oude fotooow.

Daar ben je godver nooit te brak voor.quote:Op zaterdag 22 november 2014 12:51 schreef MMGYMCMB het volgende:
Ik ben te brak om fatsoenlijk een Turkse Pizza of kapsalon te halen.

Oh ja dat scheelt dat halve jaar.quote:Op zaterdag 22 november 2014 12:51 schreef BlauweTijger het volgende:
[..]
half jaar denk ik. Ben trouwens 22

Thxquote:Op zaterdag 22 november 2014 12:52 schreef Robophatt het volgende:
[..]
Oh ja dat scheelt dat halve jaar.
Had je geen 22 geschat

Mwoah vind ik wel. Zeker als het niet zo'n selfie met 400 filters is.quote:Op zaterdag 22 november 2014 12:53 schreef BlauweTijger het volgende:
[..]
ThxIk zie er graag goed uit voor mijn leeftijd. Sws dat picca nooit echt een leeftijd weggeven imo.

Straks moet ik ik nog kotsen van die lucht daar man.quote:Op zaterdag 22 november 2014 12:52 schreef BlauweTijger het volgende:
[..]
Daar ben je godver nooit te brak voor.

Thuisbezorgd.nlquote:Op zaterdag 22 november 2014 12:55 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Straks moet ik ik nog kotsen van die lucht daar man.

je bent een slechte spotter cuntquote:

quote:Op zaterdag 22 november 2014 12:56 schreef Chocolatebear het volgende:
[..]
je bent een slechte spotter cunt

Niet gewoon 2 grote kapsalons bestellen zodat je geen bezorgkosten betaald.quote:Op zaterdag 22 november 2014 12:56 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Overpricete kapsalons en een minimum bestelbedrag.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |