quote:Op zondag 23 november 2014 04:03 schreef Murdera het volgende:
[..]
niet door dqod worden gehosseld
Dqod
Wat is er zo speciaal aan Dqod als ik vragen mag? Ze lijkt mij wel chill op FOK! maar verder doet ze niks speciaals zover ik weet.quote:
phoeh. Wat niet eigenlijk. En dqod op fok is iets, maar dqod, fuckin love that bitchquote:Op zondag 23 november 2014 05:04 schreef wickedmen het volgende:
[..]
[..]
Wat is er zo speciaal aan Dqod als ik vragen mag? Ze lijkt mij wel chill op FOK! maar verder doet ze niks speciaals zover ik weet.
Wat een inhoudelijk antwoord zeg.quote:Op zondag 23 november 2014 05:06 schreef Murdera het volgende:
[..]
phoeh. Wat niet eigenlijk. En dqod op fok is iets, maar dqod, fuckin love that bitch
Bohquote:Op zondag 23 november 2014 05:06 schreef Murdera het volgende:
[..]
phoeh. Wat niet eigenlijk. En dqod op fok is iets, maar dqod, fuckin love that bitch
Mag ik gvd ook eens?quote:
Wakker zijn is relatief, net als tijdquote:
dinsdag en woensdag 04:00 dus komnie tof doenquote:Op zondag 23 november 2014 10:55 schreef Dqod het volgende:
[..]
Mag ik gvd ook eens?![]()
Hele week mag ik alweer om half 6 op
Hahaquote:Op zondag 23 november 2014 11:10 schreef Salatrel het volgende:
[..]
dinsdag en woensdag 04:00 dus komnie tof doen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.En altijd het laatste woord.
quote:Op zondag 23 november 2014 10:55 schreef Dqod het volgende:
[..]
Mag ik gvd ook eens?![]()
Hele week mag ik alweer om half 6 op
slapen doe je maar als je dood bentquote:
echt he..... hele dag lamballen en dan nog uit willen slapen ookquote:Op zondag 23 november 2014 13:32 schreef remi1986 het volgende:
[..]
[..]
slapen doe je maar als je dood bent
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |