Deze gisteren skaffa gekeken, leek wel 10 minuten te duren, voelde me plaatsvervangend awkward.quote:Op zondag 23 november 2014 18:12 schreef Gridlok het volgende:
Veer @ vakantie.
http://www.dumpert.nl/med(...)e_kiekjes_maken.html
Echt he xddd zijn ook nergens te vinden op het internet ofzo, bedankt mmgyemmbb xDddquote:Op zondag 23 november 2014 18:16 schreef GoedkopePindakaas het volgende:
Ahhh bedankt! Billen, numnumnum!
Kansloos volk wel, het idee van een foto is zo zwaar hard verbasterd in de laatste 10 jaarquote:Op zondag 23 november 2014 18:15 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Deze gisteren skaffa gekeken, leek wel 10 minuten te duren, voelde me plaatsvervangend awkward.
Vast wel, heel veel dingen die ik hier zie zijn ook ergens anders te vinden. Nu hoef ik er niet zelf naar te zoeken. Nog meer kut argumenten?quote:Op zondag 23 november 2014 18:30 schreef Gridlok het volgende:
[..]
Echt he xddd zijn ook nergens te vinden op het internet ofzo, bedankt mmgyemmbb xDdd
dat kanaal van die gastquote:
Ok fijn, bedankt voor je contributie.quote:Op zondag 23 november 2014 18:36 schreef GoedkopePindakaas het volgende:
[..]
Vast wel, heel veel dingen die ik hier zie zijn ook ergens anders te vinden. Nu hoef ik er niet zelf naar te zoeken. Nog meer kut argumenten?
Foxtail.quote:Op zondag 23 november 2014 19:22 schreef Gridlok het volgende:
[..]wtf heeft die in haar reet gestoken.
" Kno'Ledge Cesare " wat.quote:Op zondag 23 november 2014 19:13 schreef Chocolatebear het volgende:
[..]
dat kanaal van die gastlekker eenzijdig
=$quote:Op zondag 23 november 2014 19:23 schreef Gridlok het volgende:
[..]
Begint verdacht veel richting furry te neigen vrind.
Je hebt serieus een SOULJA BOY UI?!?!?!?!?!?!?!?!?!?!??!?!?!?!?!?!?!?!??!?!?!?!?!??!?!?!?!?!??!@?!?!?!?!?!<PIHJR@$(*!%_!UJOJt b WATquote:Op zondag 23 november 2014 17:30 schreef MMGYMCMB het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zondag 23 november 2014 19:22 schreef Gridlok het volgende:
[..]wtf heeft die in haar reet gestoken.
quote:
quote:Op zondag 23 november 2014 19:26 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Je hebt serieus een SOULJA BOY UI?!?!?!?!?!?!?!?!?!?!??!?!?!?!?!?!?!?!??!?!?!?!?!??!?!?!?!?!??!@?!?!?!?!?!<PIHJR@$(*!%_!UJOJt b WAT
[ afbeelding ]HAHAHASPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
Na 2 weken oid pas iemand die er iets over zegt
![]()
Godkk, echt hèquote:Op zondag 23 november 2014 19:23 schreef Gridlok het volgende:
[..]
Begint verdacht veel richting furry te neigen vrind.
> L
Dat maakt me oprecht droevig.quote:Op zondag 23 november 2014 19:28 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
HAHAHA![]()
![]()
Na 2 weken oid pas iemand die er iets over zegt
![]()
![]()
quote:Op zondag 23 november 2014 19:39 schreef fathank het volgende:
[..]
Je mag je tanden wel wat beter bijhouden. Met die gele aanslag kom je dicht bij de zwerverlook.
Shiiit wickedmenquote:Op zondag 23 november 2014 19:45 schreef fathank het volgende:
[..]
tandarts rendez-vouz?
Nee maar srs, je voortanden lijken wel oké maar vanaf je snijtand lijkt t wel alsof je in een half uur 3 balen zware van nelle hebt weggepaft zo geel ziet het eruit
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |