Wow jij smeekt echt om aandacht.quote:Op maandag 24 november 2014 13:34 schreef Chai het volgende:
[..]
Dat werkt je niet je hele leven tegen, ranzige zwerverbek wel.
Wowquote:Op maandag 24 november 2014 13:36 schreef wickedmen het volgende:
Ik bedoel als Chai zijnde weet je dat karma je terug gaat pakken, eerst vreemd gaan op je vriend met een andere Fokker genaamd Micson, je vriend zelf nooit wat vertellen en tegen anderen roepen dat je zogenaamd een open relatie hebt, i just cant
En dan vervolgens op FOK! gaan huilen dat je vader niks met je te maken wilt hebben en terecht.
Je gezicht lijkt wel een beetje op een opgekrulde broekspijp.quote:Op maandag 24 november 2014 13:36 schreef BlauweTijger het volgende:
[..]
Gedaan omdat je me een omgekrulde broekspijp noemde. Dat zal je leren, vlegel!
Jellyquote:Op maandag 24 november 2014 13:37 schreef 2NutZ het volgende:
Je gezicht lijkt wel een beetje op een opgekrulde broekspijp.
Op een mindere versie van mijn eigen gezicht zonder baardhaar? hahahahaha ;Dquote:
Haha, was dat het?quote:Op maandag 24 november 2014 13:37 schreef Chai het volgende:
Chai zijnde/als Chai, niet allebei.
Moeilijk hoor.
gemeen hoorquote:Op maandag 24 november 2014 13:36 schreef wickedmen het volgende:
Ik bedoel als Chai zijnde weet je dat karma je terug gaat pakken, eerst vreemd gaan op je vriend met een andere Fokker genaamd Micson, je vriend zelf nooit wat vertellen en tegen anderen roepen dat je zogenaamd een open relatie hebt, i just cant
En dan vervolgens op FOK! gaan huilen dat je vader niks met je te maken wilt hebben en terecht.
Baardhaarquote:Op maandag 24 november 2014 13:38 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Op een mindere versie van mijn eigen gezicht zonder baardhaar? hahahahaha ;D
En dat wickedmen er de hele tijd bij is om te kijkenquote:Op maandag 24 november 2014 13:39 schreef 2NutZ het volgende:
Maar wow, wist ik niet chai dat je mozy zo naaideen ook nog met micson.... just wow.
Ohhh okequote:
Vrouwen.quote:Op maandag 24 november 2014 13:39 schreef 2NutZ het volgende:
Maar wow, wist ik niet chai dat je mozy zo naaideen ook nog met micson.... just wow.
What's wrong with youquote:Op maandag 24 november 2014 13:39 schreef Chai het volgende:
[..]
En dat wickedmen er de hele tijd bij is om te kijken![]()
Je hebt het mij zelf verteld.quote:Op maandag 24 november 2014 13:39 schreef Chai het volgende:
[..]
je kan nu wel de taalnazi gaan uithangen, maar hij heeft wel gewoon gelijkquote:Op maandag 24 november 2014 13:39 schreef Chai het volgende:
Vreemd gaan op![]()
Bedoel je dan on top of zo?
Anders is het vreemdgaan met.
wat :squote:Op maandag 24 november 2014 13:39 schreef Chai het volgende:
[..]
Nee hoor.quote:Op maandag 24 november 2014 13:40 schreef remi1986 het volgende:
[..]
je kan nu wel de taalnazi gaan uithangen, maar hij heeft wel gewoon gelijk
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |