Wow zo'n sterke comeback, maar je was duidelijk mad gisteren.quote:Op maandag 24 november 2014 13:25 schreef wickedmen het volgende:
[..]
Kom je weer aandacht te kort bij je pa en je vriendje, labieltje?
quote:
quote:Op zondag 23 november 2014 19:54 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
[..]
Shiiit wickedmen.
(klik even op de quote, dan zie je wat dWc daar quotteSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.)
Maar dat is allemaal al verwijderd, wickedmens enige respons was 'TR GEDAAN' 'TR GEDAAN'
Nav deze fotoquote:Op dinsdag 18 november 2014 23:36 schreef wickedmen het volgende:
10 dagen bezig.
Best goed, maar het begint te kriebelen om het er af te scheren omdat ik het nog nooit zo lang heb laten groeien, wil uiteindelijk voor een dikke baard gaan omdat, dat cool staat bij een teamgenoot en ik dan niet weer mijn snor af scheer terwijl ik mee doe voor Movember.
[ afbeelding ]
[ Bericht 21% gewijzigd door #ANONIEM op 24-11-2014 13:29:59 ]
Waar heb je het over?quote:Op maandag 24 november 2014 13:27 schreef Chai het volgende:
[..]
Wow zo'n sterke comeback, maar je was duidelijk mad gisteren.
Ja nu ga je zeggen dat het trollen is, maar in werkelijkheid:
[ afbeelding ]
Oh daarover, jezus jij bent ook niet 100 in je hoofd.quote:Op maandag 24 november 2014 13:28 schreef Chai het volgende:
[..]
[..]
(klik even op de quote, dan zie je wat dWc daar quotte)
Maar dat is allemaal al verwijderd, wickedmens enige respons was 'TR GEDAAN' 'TR GEDAAN'
Kkquote:Op maandag 24 november 2014 13:28 schreef Chai het volgende:
[..]
[..]
(klik even op de quote, dan zie je wat dWc daar quotte)
Dat was een man, enjoy.quote:Op maandag 24 november 2014 13:17 schreef wickedmen het volgende:
[..]
Dat niet elke dag dragen.
Die Brannagh daar in tegen.would hit.
Jou neem ik niet een serieus, mister onzekerheid/grindface.quote:Op maandag 24 november 2014 13:30 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Kk![]()
dit soort dingen maakt het alleen maar mooier om te zien hoe die probeert boven alles te staan
![]()
godverdomme man.
Maarja die jochie is ook zo simpel mad te makenemotioneel warrig getype constant
Hahahaha kk mad dezequote:Op maandag 24 november 2014 13:31 schreef wickedmen het volgende:
[..]
Jou neem ik niet een serieus, mister onzekerheid/grindface.
Je zou er maar wakker worden als vrouw er naast, zeker te veel gezopen dan.
superchipsquote:
Dat werkt je niet je hele leven tegen, ranzige zwerverbek wel.quote:Op maandag 24 november 2014 13:33 schreef wickedmen het volgende:
[..]
Ghehhehehe.
Ach beter een gele tand dan een vader die geen fuck om je geeft.
Pik je dit dwc?quote:Op maandag 24 november 2014 13:33 schreef wickedmen het volgende:
[..]
Ach beter een gele tand dan een vader die geen fuck om je geeft.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |