Spamquote:Op maandag 24 november 2014 09:47 schreef 2NutZ het volgende:
Hey daar had ik ook een quote alert van. Wat is dat voor ongein?
Nicequote:Op zondag 23 november 2014 23:55 schreef aight1 het volgende:
[..]
vorige week laatste tentamen gehaald
Jij begrijpt mij. :$$quote:
hij zal de enige zijnquote:
Ik denk het.quote:
tja, ik denk dat je willy moet kennen..quote:
ja, maar jij ben dan ook alwetendquote:Op maandag 24 november 2014 11:35 schreef Dqod het volgende:
Begrijp Chloro altijd, zelfs wanneer ik haar niet begrijp
Klopt :$quote:Op maandag 24 november 2014 11:35 schreef Dqod het volgende:
Begrijp Chloro altijd, zelfs wanneer ik haar niet begrijp
Nah, begrijp lang niet iedereen hierquote:Op maandag 24 november 2014 11:38 schreef gianni61 het volgende:
[..]
ja, maar jij ben dan ook alwetend
Jwz. Klap op je bil, bbyquote:
ja, maar sommigen zijn dan ook gewoon niet te begrijpenquote:Op maandag 24 november 2014 11:40 schreef Dqod het volgende:
[..]
Nah, begrijp lang niet iedereen hier
[..]
Jwz. Klap op je bil, bby:$
En zo is het maar netquote:Op maandag 24 november 2014 11:42 schreef gianni61 het volgende:
[..]
ja, maar sommigen zijn dan ook gewoon niet te begrijpen
En datquote:Op maandag 24 november 2014 11:43 schreef remi1986 het volgende:
ik begrijp het vaak wel, maar snap er dan niks van
Hjb, aseksuele hermafrodiet ;squote:
ga je weer weg?quote:
jadoeiquote:
mijn korte week is weer goedquote:Op maandag 24 november 2014 12:01 schreef BlauweTijger het volgende:
http://www.nfl.com/videos(...)ebook_videos_beckham
Deze sport.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op maandag 24 november 2014 12:03 schreef remi1986 het volgende:
[..]
mijn korte week is weer goedSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SanchezSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Butt fumble errryyday. Hmm Cowboys Defence is wel aardig, maar als de Giants het kunnen..
En altijd het laatste woord.
geen idee wat de uitslag daar was. Was nog van plan die wedstrijd te kijken vanavond.quote:Op maandag 24 november 2014 12:05 schreef BlauweTijger het volgende:
[..]
SanchezButt fumble errryyday. Hmm Cowboys Defence is wel aardig, maar als de Giants het kunnen..
I won't spoilquote:Op maandag 24 november 2014 12:07 schreef remi1986 het volgende:
[..]
geen idee wat de uitslag daar was. Was nog van plan die wedstrijd te kijken vanavond.
ik wil trouwens dat scherm hebben die ze daar op de achtergrond hebbenquote:Op maandag 24 november 2014 12:01 schreef BlauweTijger het volgende:
http://www.nfl.com/videos(...)ebook_videos_beckham
Deze sport.
is tog swekkkk #hatershaten #heddedruksopquote:Op maandag 24 november 2014 13:13 schreef BlauweTijger het volgende:
LIF / [PICS ONLY] Wat draag jij vandaag? #104
![]()
Dat niet elke dag dragen.quote:Op maandag 24 november 2014 13:13 schreef BlauweTijger het volgende:
LIF / [PICS ONLY] Wat draag jij vandaag? #104
![]()
kaa ik begrijp dat mens echt niet.quote:Op maandag 24 november 2014 13:17 schreef Gridlok het volgende:
[..]
is tog swekkkk #hatershaten #heddedruksop
Meer vrouw dan je moeder ooit zal zijnquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.* Je mag wel een iets normalere toon aanslaan. Realiseer je goed dat dit slechts jouw mening is.
quote:Op maandag 24 november 2014 13:20 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Meer vrouw dan je moeder ooit zal zijngrappigSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.En altijd het laatste woord.
Zit je weer wat dwars, knul?quote:
quote:
quote:
Geeltand?quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |