Ja, je hebt veel vrouwen met beetje haar naast hun oor, dat is heel normaal hoor.quote:Op zondag 23 november 2014 21:43 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Tering. Shit, er zijn kk veel chicks/vrouwen met bakkebaarden en/of een snor trouwens
.
Weet je wat opvalt? Je sexyness [ afbeelding ]
http://www.tinydeal.com/f(...)rms-legs-p-3863.htmlquote:Op zondag 23 november 2014 20:52 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Ik doe het gewoon met een tondeuse, zonder opzetstukje oid. Bovenlip optrekken (zonder handen ofc) en je neusvleugels spreiden en met een hoekje van je tondeuse erlangs
.
Het hoeft niet maar het is wel makkelijker.quote:Op zondag 23 november 2014 20:55 schreef Chai het volgende:
[..]
Oh dacht dat je dan echt zoiets nodig had
[ afbeelding ]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Doe afstand van je account en kom nooit meer terug.
Ja, I know, maar sommigen hebben gewoon dikkere sideburns dan Elvisquote:Op zondag 23 november 2014 21:47 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Ja, je hebt veel vrouwen met beetje haar naast hun oor, dat is heel normaal hoor.Of bedoel je echt met van die kokosmatten?
En snor inderdaad. Ook vaak van die blonde snorretjes
Hoorde ik recentelijk nog toen ik hardloopschoenen ging kopen. Dacht echt houd je bek man, mafkees.quote:
Bij de AH hier werkt zo'n Marokkaans meisje en zij heeft dat ook wel beetje.quote:Op zondag 23 november 2014 21:56 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Ja, I know, maar sommigen hebben gewoon dikkere sideburns dan Elvis.
Idd, die blonde schitteren dan zo mooi als de zon schijnt.
quote:Op zondag 23 november 2014 21:58 schreef ATOMIC_FUUU het volgende:
[..]
Hoorde ik recentelijk nog toen ik hardloopschoenen ging kopen. Dacht echt houd je bek man, mafkees.
Morgen ochtend 10k. No excuses.quote:Op zondag 23 november 2014 22:02 schreef Chloroform het volgende:
Nee grapje, ik doe niet aan hardlopen.
Liever jij dan ik, ik heb morgen weekend.quote:Op zondag 23 november 2014 22:03 schreef ATOMIC_FUUU het volgende:
[..]
Morgen ochtend 10k. No excuses.
quote:Op zondag 23 november 2014 19:54 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
[..]
Shiiit wickedmen.
Die gast is simpel. Lekker chill uitdagen en notes aansmeren.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Is het niet eens waard om te flamen als ik er zin in had.
Oké.quote:Op zondag 23 november 2014 22:23 schreef wickedmen het volgende:
Fuuuuuck net Smul Kwark vanille met hagelslag erin gegeten en daarvoor pasta pollo. Zit helemaal vol.
#Fattielife #Theyseemedrinkingtheyhating #Fissa
Wilde gewoon hoi zeggen hoor, ondankbaar teringjong.quote:
Ohw. Hoi.quote:Op zondag 23 november 2014 22:46 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Wilde gewoon hoi zeggen hoor, ondankbaar teringjong.
Nee, nu is het te laat.quote:
quote:Op zondag 23 november 2014 22:56 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Nee, nu is het te laat.
[ afbeelding ]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zondag 23 november 2014 22:59 schreef Modus het volgende:
[..]
[ afbeelding ]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Op vrijdag 12 mei 2017 12:45 schreef NoelGallagher het volgende:
Ik zal natuurlijk elke mogelijkheid aangrijpen om een tr te zetten zodat je weer een ban krijgt.
FB / Geen rechten hebbenquote:Op zondag 23 november 2014 23:51 schreef aight1 het volgende:
waarom ben ik gequote in dit topic
http://forum.fok.nl/topic/2172435/1/50#146902494
heeft iemand toestemming om die te bekijken?
Was je toch al :squote:
vorige week laatste tentamen gehaaldquote:
Oh nice. Gefeliciteerd aightieboy!quote:Op zondag 23 november 2014 23:55 schreef aight1 het volgende:
[..]
vorige week laatste tentamen gehaald
Dankuwellllquote:Op zondag 23 november 2014 23:56 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Oh nice. Gefeliciteerd aightieboy!![]()
Mooiquote:
Roodkopmusjesquote:
Wowquote:
heyquote:
Hoiquote:
Quote alert uit hebben.quote:Op zondag 23 november 2014 23:51 schreef aight1 het volgende:
waarom ben ik gequote in dit topic
http://forum.fok.nl/topic/2172435/1/50#146902494
heeft iemand toestemming om die te bekijken?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |