Wil wel vechten met jouquote:
Ik zei toch dat ik op kantoor zit.quote:Op maandag 24 november 2014 14:01 schreef gianni61 het volgende:
[..]
die is nu een touw aan een boom aan het knopen dankzij jou
Ja.quote:
WOW :Squote:Op maandag 24 november 2014 14:05 schreef Chai het volgende:
[..]
Ik zei toch dat ik op kantoor zit.
En niet iedereen heeft daar net zoveel tijd als Nootjes en jou.
oh gelukkigquote:Op maandag 24 november 2014 14:05 schreef Chai het volgende:
[..]
Lees terug. Het is niet zo lang.quote:Op maandag 24 november 2014 14:07 schreef Chloroform het volgende:
Maar waar gaat het nou eigenlijk over? Samenvatting?
wickedmen heeft neushaar.. daar begon het meequote:Op maandag 24 november 2014 14:07 schreef Chloroform het volgende:
wickedmen probeert mensen te dissen.quote:Op maandag 24 november 2014 14:07 schreef Chloroform het volgende:
Ja, man.quote:Op maandag 24 november 2014 14:06 schreef BlauweTijger het volgende:
[..]
aww keertje iemand op je gecheat?
Waarom? denk omdat ze mijn 13,7cm te klein vond.quote:
Witte ridder gespot.quote:Op maandag 24 november 2014 14:08 schreef gianni61 het volgende:
[..]
wickedmen probeert mensen te dissen.
same old, same old
Niet happen naar de baasquote:Op maandag 24 november 2014 14:05 schreef Chai het volgende:
[..]
Globaal gelezen, wie is nou mad door wie?quote:Op maandag 24 november 2014 14:07 schreef BlauweTijger het volgende:
[..]
Lees terug. Het is niet zo lang.
Ik wens het niemand toe.quote:
Nee een werkplek op kantoor van de opdrachtgever voor ons project. Is fijner werken dan op school.quote:
Geeltand door fathank.quote:Op maandag 24 november 2014 14:10 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Globaal gelezen, wie is nou mad door wie?
Geeltand ook echt, gvdquote:
Chai post picca van wickemen's yellow teethquote:Op maandag 24 november 2014 14:10 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Globaal gelezen, wie is nou mad door wie?
chill. en daar kun je gewoon fokken. ideaalquote:Op maandag 24 november 2014 14:10 schreef Chai het volgende:
[..]
Nee een werkplek op kantoor van de opdrachtgever voor ons project. Is fijner werken dan op school.
Logisch als je van piemels houdt.quote:Op maandag 24 november 2014 14:10 schreef wickedmen het volgende:
Ik zou vreemd gaan met BlauweTijger als vrouw zijnde als ik de vriendin was van 2NutZ
quote:Op maandag 24 november 2014 14:10 schreef wickedmen het volgende:
Ik zou vreemd gaan met BlauweTijger als vrouw zijnde als ik de vriendin was van 2NutZ
quote:Op maandag 24 november 2014 14:11 schreef BlauweTijger het volgende:
[..]
Chai post picca van wickemen's yellow teeth
Wickedmen onthuld het geheim van Chai die vreemdgaat met een fokker
Chai soort van mad > wickemen lacht in het vuisje > de SC denkt![]()
Iedereen mad behalve ik en Remi, die eten popcorn en paprika chips.
Daar ben je hetero man voorquote:
Ah, bedankt. Triest wel dat je je zo'n opmerking zo aantrekt dat je persoonlijke shit over de ander erbij moet halen om te 'winnen'. Dan heb je sowieso al verloren.quote:Op maandag 24 november 2014 14:11 schreef BlauweTijger het volgende:
[..]
quote:Op maandag 24 november 2014 14:11 schreef BlauweTijger het volgende:
[..]
Op school is eigenlijk te weinig plek, zelfs als je allemaal een laptop hebt kun je niet fijn naast elkaar werken.quote:Op maandag 24 november 2014 14:11 schreef gianni61 het volgende:
[..]
chill. en daar kun je gewoon fokken. ideaal
Je ziet ook gewoon vaak aan wickedmen dat ie emotioneel word en dus totaal geen verrassing dat je zo laag gaat.quote:Op maandag 24 november 2014 14:12 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Ah, bedankt. Triest wel dat je je zo'n opmerking zo aantrekt dat je persoonlijke shit over de ander erbij moet halen om te 'winnen'. Dan heb je sowieso al verloren.
Geef mij ook eens beetje popcorn dan.
quote:Op maandag 24 november 2014 14:13 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Je ziet ook gewoon vaak aan wickedmen dat ie emotioneel word en dus totaal geen verrassing dat je zo laag gaat.
Beetje zelfde als dat toen over joudwc was dat?
wel fijn dat het dan bij het bedrijf kan.quote:Op maandag 24 november 2014 14:13 schreef Chai het volgende:
[..]
Op school is eigenlijk te weinig plek, zelfs als je allemaal een laptop hebt kun je niet fijn naast elkaar werken.
Ja, hoor dat wel vaker over hem. Altijd persoonlijke shit erbij halen. Zielig wel.quote:Op maandag 24 november 2014 14:13 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Je ziet ook gewoon vaak aan wickedmen dat ie emotioneel word en dus totaal geen verrassing dat je zo laag gaat.
Kan in de war zijn met vas, maar kan me nog herinneren dat (dacht dwc) dat ie ook na een beetje een standaard woordenwisseling begon over dat je je pa nooit had gekend ofzo?quote:Op maandag 24 november 2014 14:15 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Ja, hoor dat wel vaker over hem. Altijd persoonlijke shit erbij halen. Zielig wel.
Geen idee waar je het over hebt.
quote:Op maandag 24 november 2014 14:16 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Kan in de war zijn met vas, maar kan me nog herinneren dat (dacht dwc) dat ie ook na een beetje een standaard woordenwisseling begon over dat je je pa nooit had gekend ofzo?
Kan ook over vas zijn hoor weet ik niet meer... maar zo laag, via internet ook nogdan laat je idd wel zien dat dat je laatste troef is... en dus dat je verliest.
quote:Op maandag 8 september 2014 21:14 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Die gast is dat niet waard man. Kreeg net dm van iemand met een gesprek op wa tussen hem en een meisje. Kk hilarischmaar precies het beeld van wat ik al had
![]()
Ik meldt hier toch alleen dat ik een DM krijg?quote:
Terwijl in dit geval de oplossing heel simpel is: tanden poetsen.quote:Op maandag 24 november 2014 14:13 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Het is een soort van vrije opdracht voor een half jaar. Ontwerpen van een duurzame wijk, maar dan niet een volledig nieuwe, maar een bestaande met verouderde huizen. Alleen wat voor bestaande wijk en een eventuele locatie staan nog niet vast, dus in eerste instantie is het volledig abstract.quote:Op maandag 24 november 2014 14:14 schreef gianni61 het volgende:
[..]
wel fijn dat het dan bij het bedrijf kan.
wat is de opdracht?
Mja, dan nog.. dat gezicht blijft hetzelfde.... kan beter wreckedmen heten.quote:Op maandag 24 november 2014 14:19 schreef Chai het volgende:
[..]
Terwijl in dit geval de oplossing heel simpel is: tanden poetsen.
[..]
Het is een soort van vrije opdracht voor een half jaar. Ontwerpen van een duurzame wijk, maar dan niet een volledig nieuwe, maar een bestaande met verouderde huizen. Alleen wat voor bestaande wijk en een eventuele locatie staan nog niet vast, dus in eerste instantie is het volledig abstract.
Ik kan meer dan 10 posts van jou hier gooien waarbij je persoonlijk wordt, maakt mij niet verder uit maar doe niet alsof je een vrouw bent en er zogenaamd altijd boven staat en gedraag je als een man.quote:Op maandag 24 november 2014 14:19 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Ik meldt hier toch alleen dat ik een DM krijg?ik kon die pic en die wa gesprekken zo online gooien. Niet gedaan. Triest.
Dus alweer een totaal verkeerde aanpak om mij hier te proberen te 'pakken', je geeft me alleen maar meer gelijk van wat ik zeg. Bedankt.
oke, wel interessant op zichquote:Op maandag 24 november 2014 14:19 schreef Chai het volgende:
[..]
Terwijl in dit geval de oplossing heel simpel is: tanden poetsen.
[..]
Het is een soort van vrije opdracht voor een half jaar. Ontwerpen van een duurzame wijk, maar dan niet een volledig nieuwe, maar een bestaande met verouderde huizen. Alleen wat voor bestaande wijk en een eventuele locatie staan nog niet vast, dus in eerste instantie is het volledig abstract.
Oh dat was met Vas ook ja. Ach, maar dat staat totaal los van wat hier gebeurt. Bij wickedmen is het eerder regel dan uitzondering dat hij zo all out gaat.quote:Op maandag 24 november 2014 14:16 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Kan in de war zijn met vas, maar kan me nog herinneren dat (dacht dwc) dat ie ook na een beetje een standaard woordenwisseling begon over dat je je pa nooit had gekend ofzo?
Kan ook over vas zijn hoor weet ik niet meer... maar zo laag, via internet ook nogdan laat je idd wel zien dat dat je laatste troef is... en dus dat je verliest.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |