Chai doe niet grappig of slut shaming. We weten dat je niet spoort, alsof pdd-nos niet genoeg was.quote:Op maandag 24 november 2014 13:39 schreef Chai het volgende:
Vreemd gaan op![]()
Bedoel je dan on top of zo?
Anders is het vreemdgaan met.
Sowieso raar dat blijkbaar meerdere mensen dit weten.. alleen jij of micson kan zoiets vertellen... en je bent echt dom als je dat doorverteld, maarjaquote:Op maandag 24 november 2014 13:40 schreef Chai het volgende:
[..]
Daarom weet hij het allemaal zo goed.
Heb je zijn WA ofzo nog niet dan? of werkt dat constante geslijm niet?quote:
Ik zit nu op kantoor, dus huilen is een beetje raar dan.quote:Op maandag 24 november 2014 13:41 schreef wickedmen het volgende:
[..]
Chai doe niet grappig of slut shaming. We weten dat je niet spoort, alsof pdd-nos niet genoeg was.
Zeg gewoon dat je nu stiekem huilt, ik bedoel alsof je vader het zou boeien.
zo jammer dit, vroeger (toen de seks nog vies was), kon je met jou nog een serieuze discussie voeren. Dat is er tegenwoordig niet meer bijquote:
Iemand lachen vinden is anders dan slijmen he onderontwikkeld gulpdier. En nee.quote:Op maandag 24 november 2014 13:41 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Heb je zijn WA ofzo nog niet dan? of werkt dat constante geslijm niet?
?quote:Op maandag 24 november 2014 13:41 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Sowieso raar dat blijkbaar meerdere mensen dit weten.. alleen jij of micson kan zoiets vertellen... en je bent echt dom als je dat doorverteld, maarja
Een serieuze discussie over dingen die uit de grote neus van wickedmen worden gezogen? Nee dank je.quote:Op maandag 24 november 2014 13:42 schreef remi1986 het volgende:
[..]
zo jammer dit, vroeger (toen de seks nog vies was), kon je met jou nog een serieuze discussie voeren. Dat is er tegenwoordig niet meer bij
Misschien kan je nog even aangeven dat je hem zo geweldig vind ofvragen of je hem kan inhuren voor je feestje voor de grapjesquote:Op maandag 24 november 2014 13:42 schreef BlauweTijger het volgende:
[..]
Iemand lachen vinden is anders dan slijmen he onderontwikkeld gulpdier. En nee.
Ik weet van niks hoor, zeg alleen raar dat als men vreemdgaat dat je dat dan ook nog verteld aan mensen op FOK!quote:Op maandag 24 november 2014 13:43 schreef Chai het volgende:
[..]
?
Ik heb ooit zoiets na afloop van een meet gezegd als diss richting haan. Meer niet.
[..]
Een serieuze discussie over dingen die uit de grote neus van wickedmen worden gezogen? Nee dank je.
Rare zin dit.quote:Op maandag 24 november 2014 13:43 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Misschien kan je nog even aangeven dat je hem zo geweldig vind ofvragen of je hem kan inhuren voor je feestje voor de grapjes
Nee, was serieuze vraag. Ben echt benieuwd waarom je zo graag bij iemand slijmt op FOK!quote:Op maandag 24 november 2014 13:44 schreef BlauweTijger het volgende:
[..]
Rare zin dit.
Maar oke.. wat moet ik nu zeggen? Hahahah grapje hij is helemaal niet hilarisch xD
quote:Op maandag 24 november 2014 13:44 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Nee, was serieuze vraag. Ben echt benieuwd waarom je zo graag bij iemand slijmt op FOK!
Het is toch niet heel raar ofzo dat zij geen ONS met jou zou willen?quote:Op maandag 24 november 2014 13:45 schreef wickedmen het volgende:
Het wordt leuker hoor.
Ik woonde dus in dezelfde wijk als haar vriend, hij helemaal voor en ik helemaal achter dus ging stiekem met haar afspreken kijken of er een ons mogelijk was (het is niet zo dat ze moeilijk is).
Maar helaas. Vervolgens ging ze labiel doen op WA en mij opeens lastig vallen.
Haha mad.quote:Op maandag 24 november 2014 13:43 schreef Chai het volgende:
Een serieuze discussie over dingen die uit de grote neus van wickedmen worden gezogen? Nee dank je.
Als ik zo denk aan jouw foto moet ik alleen denken aan jou, voor de rest maakt iedereen hier kans.quote:Op maandag 24 november 2014 13:45 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Het is toch niet heel raar ofzo dat zij geen ONS met jou zou willen?
Hahahah dit.quote:Op maandag 24 november 2014 13:41 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Heb je zijn WA ofzo nog niet dan? of werkt dat constante geslijm niet?
je denkt aan mijn foto?quote:Op maandag 24 november 2014 13:46 schreef wickedmen het volgende:
[..]
Als ik zo denk aan jouw foto moet ik alleen denken aan jou, voor de rest maakt iedereen hier kans.
Discussiequote:Op maandag 24 november 2014 13:48 schreef wickedmen het volgende:
Wat is deze? 2NutZ die een discussie wint van BlauweTijger?
Hoe erg jij met fok bezig bent.. fucking sadquote:Op maandag 24 november 2014 13:45 schreef wickedmen het volgende:
Het wordt leuker hoor.
Ik woonde dus in dezelfde wijk als haar vriend, hij helemaal voor en ik helemaal achter dus ging stiekem met haar afspreken kijken of er een ons mogelijk was (het is niet zo dat ze moeilijk is).
Maar helaas. Vervolgens ging ze labiel doen op WA en mij opeens lastig vallen.
Heb je ook een hunebed in je tuin?quote:Op maandag 24 november 2014 13:49 schreef wickedmen het volgende:
[..]
Ja we hebben een grind padje beneden, dan komt die herinnering automatisch naar boven.
okquote:Op maandag 24 november 2014 13:49 schreef Che_ het volgende:
[..]
Hoe erg jij met fok bezig bent.. fucking sad
Ik denk serieus dat jij zo denkt.quote:Op maandag 24 november 2014 13:49 schreef BlauweTijger het volgende:
2NutZ is jelly dat MMG en ik elkaar diggen. (nohommo2Packnows)
Niet ook je secundaire leven op FOK! lijden.quote:Op maandag 24 november 2014 13:51 schreef remi1986 het volgende:
[..]
je primaire leven op FOK! leiden
lijd jij maar een eind wegquote:Op maandag 24 november 2014 13:52 schreef wickedmen het volgende:
[..]
Niet ook je secundaire leven op FOK! lijden.
die is nu een touw aan een boom aan het knopen dankzij jouquote:Op maandag 24 november 2014 13:59 schreef wickedmen het volgende:
[..]
Ja.Chai is weg.
Geef dan antwoord op BT, hommotje.
Wat snap je niet? het staat er letterlijk joh, patsboiflikker2000.quote:Op maandag 24 november 2014 13:59 schreef BlauweTijger het volgende:
[..]
GEEF ANTWOORD DAN INFANTIELE LUL.
quote:Op maandag 24 november 2014 14:01 schreef gianni61 het volgende:
[..]
die is nu een touw aan een boom aan het knopen dankzij jou
Als ze echt vreemd is gegaan, vind ik het terecht.quote:Op maandag 24 november 2014 14:01 schreef gianni61 het volgende:
[..]
zou me niks verbazen, labiel hertje dat het isquote:Op maandag 24 november 2014 14:01 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Ervaring mee?quote:Op maandag 24 november 2014 14:02 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Als ze echt vreemd is gegaan, vind ik het terecht.
quote:Op maandag 24 november 2014 14:02 schreef remi1986 het volgende:
[..]
zou me niks verbazen, labiel hertje dat het is
Alsof hij iemand anders kan krijgenquote:
Rechterhanden gaan nooit vreemd.quote:Op maandag 24 november 2014 14:03 schreef BlauweTijger het volgende:
[..]
Alsof hij iemand anders kan krijgenWaarom is die er zo op tegen denk je..
Tenzij je met links fapt ;Dquote:Op maandag 24 november 2014 14:04 schreef wickedmen het volgende:
[..]
Rechterhanden gaan nooit vreemd.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |