Zelfs Ama kan niet op tegen deze onophoudende stroom van care om SCdebielen.quote:Op donderdag 12 januari 2017 13:42 schreef Crip het volgende:
wat een kutsfeer altijd overdag zeg jeetje, doe eens lief.
Word pas leuk als de stoners tevoorschijn komen, chille vibes.
stoner hierquote:Op donderdag 12 januari 2017 13:42 schreef Crip het volgende:
Ik zou je wel dat wat hier al eeuwen ligt te verpauperen willen geven maar dan worden je groepsgenoten jaloers.quote:
watt care?? iedereen benadrukt hier altijd dat ze dat niet doen hoorrquote:Op donderdag 12 januari 2017 13:44 schreef Chai het volgende:
[..]
Zelfs Ama kan niet op tegen deze onophoudende stroom van care om SCdebielen.
Ik snap je niet meerquote:Op donderdag 12 januari 2017 13:44 schreef Myrr het volgende:
[..]
Ik zou je wel dat wat hier al eeuwen ligt te verpauperen willen geven maar dan worden je groepsgenoten jaloers.
quote:Op donderdag 12 januari 2017 13:42 schreef Crip het volgende:
Ik ben blij dat wij het eens zijnquote:Op donderdag 12 januari 2017 13:44 schreef Chai het volgende:
[..]
Zelfs Ama kan niet op tegen deze onophoudende stroom van care om SCdebielen.
quote:Op donderdag 12 januari 2017 13:44 schreef Crip het volgende:
[..]
nee jij loopt te veel mee met mensen, beetje wispelturig gedraag je je dan
Heb je nou al omelet gemaakt?quote:
Heb nog steeds een heel leven voor me man.quote:Op donderdag 12 januari 2017 13:43 schreef wickedmen het volgende:
[..]
Mijn ma is Moslims, is normal, dat is haat lot.
Jij had nog een heel leven voor je
daar is zeer te leuk voor.quote:Op donderdag 12 januari 2017 13:46 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
zou haast denken dat ie jouw kloon is
Dat je haar moet whiteknighten en niet meer kritiek op haar mag hebben en niet stom mag doen tegen haar.quote:
Maar je bent wel moeder nuquote:Op donderdag 12 januari 2017 13:46 schreef Myrr het volgende:
[..]
Heb nog steeds een heel leven voor me man.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |