ben je weer boos?quote:Op donderdag 12 januari 2017 13:27 schreef NoelGallagher het volgende:
ja wickedmen, ik zeg het niet vaak maar je bent wel echt een kankerkneusje hoor man man man
Opties zat hoor.quote:Op donderdag 12 januari 2017 13:30 schreef wickedmen het volgende:
[..]
Om nog zonder kind door het leven te gaan
Volgens mij heeft noel een terugval...quote:Op donderdag 12 januari 2017 13:30 schreef Che_ het volgende:
[..]
Even ontsnappen uit de chaos en realiteit dat kind opvoeden heet.
In mijn field of work zien we dat veel bij moeders (patiënten). Probeer andere bezigheden. Drugs are bad.
Oh oke.quote:Op donderdag 12 januari 2017 13:30 schreef Che_ het volgende:
[..]
Even ontsnappen uit de chaos en realiteit dat kind opvoeden heet.
In mijn field of work zien we dat veel bij moeders (patiënten). Probeer andere bezigheden. Drugs are bad.
Jammerquote:Op donderdag 12 januari 2017 13:33 schreef Myrr het volgende:
[..]
Oh oke.
Maargoed, je snapt wel dat ik jullie hier niet kom vervelen over kinders, alleen als er naar gevraagd word. Mocht het je nog niet zijn opgevallen, ben niet echt een babyspammer die ongevraagd d'r kind opdringt, dat gaat jullie ook weinig aan uiteraard.
Helemaal primaquote:Op donderdag 12 januari 2017 13:33 schreef Myrr het volgende:
[..]
Oh oke.
Maargoed, je snapt wel dat ik jullie hier niet kom vervelen over kinders, alleen als er naar gevraagd word. Mocht het je nog niet zijn opgevallen, ben niet echt een babyspammer die ongevraagd d'r kind opdringt, dat gaat jullie ook weinig aan uiteraard.
kom es ff hier dat ik je lekker onder pisquote:
En vanavond weer het moeten voeden.quote:Op donderdag 12 januari 2017 13:34 schreef Myrr het volgende:
[..]
Op Fok... Een half dagje zonder kind door het leven te gaan... Tiswat.
Noel en xcachet zitten tegenwoordig gezamenlijk bij mij in relatie-therapiequote:Op donderdag 12 januari 2017 13:32 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Volgens mij heeft noel een terugval...
Ga jij dan maar lekker Fokkers pesten jaquote:Op donderdag 12 januari 2017 13:35 schreef 2NutZ het volgende:
Ga nou maar pewdiepie kijken, geeltand. Laat het rusten.
Wil je weer weg gaanquote:Op donderdag 12 januari 2017 13:36 schreef Frozen-assassin het volgende:
Denkt wicked srs dat hij nu sneren uitdeelt richting myrr?
Dat was mij niet opgevallen neequote:Op donderdag 12 januari 2017 13:33 schreef Myrr het volgende:
[..]
Oh oke.
Ook met cachet?quote:Op donderdag 12 januari 2017 13:36 schreef Che_ het volgende:
[..]
Noel en xcachet zitten tegenwoordig gezamenlijk bij mij in relatie-therapie
We maken kleine stappen maar boeken vooruitgang
Zelf wel helemaal overtuigd, ja. Naar iedereen hier... psychoses zijn een bitch.quote:Op donderdag 12 januari 2017 13:36 schreef Frozen-assassin het volgende:
Denkt wicked srs dat hij nu sneren uitdeelt richting myrr?
Nee hoor, ga straks lekker beginnen met koken voor hem. Daarna haal ik hem op, rond half vier want daarna gaat het stormen en dat wil ik hem niet aandoen. Dan gaan we even woordjes oefenen, klapjes in onze handjes doen, rondjes rijden door de woonkamer, dan komt papa thuis en gaan we lekker eten met z'n drietjes.quote:Op donderdag 12 januari 2017 13:35 schreef wickedmen het volgende:
[..]
En vanavond weer het moeten voeden.
Was het maar niet gebeurt...
Ahwquote:Op donderdag 12 januari 2017 13:37 schreef Myrr het volgende:
[..]
Nee hoor, ga straks lekker beginnen met koken voor hem. Daarna haal ik hem op, rond half vier want daarna gaat het stormen en dat wil ik hem niet aandoen. Dan gaan we even woordjes oefenen, klapjes in onze handjes doen, rondjes rijden door de woonkamer, dan komt papa thuis en gaan we lekker eten met z'n drietjes.
Dan nog even wat spelen, badje, beetje water drinken, slaapzak aan, tandjes poetsen, slaapknuffels en kusjes en naar bed.
Zo wat een levenquote:Op donderdag 12 januari 2017 13:37 schreef Myrr het volgende:
[..]
Nee hoor, ga straks lekker beginnen met koken voor hem. Daarna haal ik hem op, rond half vier want daarna gaat het stormen en dat wil ik hem niet aandoen. Dan gaan we even woordjes oefenen, klapjes in onze handjes doen, rondjes rijden door de woonkamer, dan komt papa thuis en gaan we lekker eten met z'n drietjes.
Dan nog even wat spelen, badje, beetje water drinken, slaapzak aan, tandjes poetsen, slaapknuffels en kusjes en naar bed.
moest een beetje lachen op stagequote:Op donderdag 12 januari 2017 13:36 schreef Che_ het volgende:
[..]
Noel en xcachet zitten tegenwoordig gezamenlijk bij mij in relatie-therapie
We maken kleine stappen maar boeken vooruitgang
Op zich toch wel veiliger voor hem dat hij hier zit en niet op straat als een malloot staat te roeptoeteren.quote:Op donderdag 12 januari 2017 13:37 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Ook met cachet?
[..]
Zelf wel helemaal overtuigd, ja. Naar iedereen hier... psychoses zijn een bitch.
Touche.quote:Op donderdag 12 januari 2017 13:38 schreef Myrr het volgende:
[..]
Op zich toch wel veiliger voor hem dat hij hier zit en niet op straat als een malloot staat te roeptoeteren.
Hij FOK!t overal, in de bus in de bieb, dus het is veiliger voor de mensen in zijn omgeving als we hem hier negeren en niet zijn psychose triggeren.quote:Op donderdag 12 januari 2017 13:38 schreef Myrr het volgende:
[..]
Op zich toch wel veiliger voor hem dat hij hier zit en niet op straat als een malloot staat te roeptoeteren.
Hadden we beter dan gelijk kunnen doen, het lijkt nu te laat.quote:Op donderdag 12 januari 2017 13:39 schreef Chai het volgende:
[..]
Hij FOK!t overal, in de bus in de bieb, dus het is veiliger voor de mensen in zijn omgeving als we hem hier negeren en niet zijn psychose triggeren.
Hij is maar weer een bewijs dat de bezuinigingen op de geestelijke gezondheidszorg zijn bijwerkingen begint te vertonen inderdaad. Als ze zelfs op Fok beginnen op te vallenquote:Op donderdag 12 januari 2017 13:39 schreef Chai het volgende:
[..]
Hij FOK!t overal, in de bus in de bieb, dus het is veiliger voor de mensen in zijn omgeving als we hem hier negeren en niet zijn psychose triggeren.
Ja zo jong jeetje ben pas 26 echt een tienermoeder. Zonde van mijn leven dit, had er zoveel meer uit kunnen halen.quote:Op donderdag 12 januari 2017 13:38 schreef wickedmen het volgende:
[..]
Zo wat een leven
En dat op zo'n jonge leeftijd
jammer
Ah joh, kan hij daarna lekker de separeer in. Kalm-aan-doen-spuitje in zijn hol.quote:Op donderdag 12 januari 2017 13:39 schreef Chai het volgende:
[..]
Dat doet mij een deugdquote:Op donderdag 12 januari 2017 13:38 schreef supersof het volgende:
[..]
moest een beetje lachen op stage
ho. stop. ik zei dat ik nog maar bij hoofdstuk 3 wasquote:Op donderdag 12 januari 2017 13:40 schreef Che_ het volgende:
[..]
Psuedo-psychologie der ménage-à-trois
Foutjes kunnen nou eenmaal gebeurenquote:Op donderdag 12 januari 2017 13:40 schreef Myrr het volgende:
[..]
Ja zo jong jeetje ben pas 26 echt een tienermoeder. Zonde van mijn leven dit, had er zoveel meer uit kunnen halen.
Nou ophouden hoor Wicked, straks zet ik nog een advertentie op Marktplaats zonder regels.
Heeft ie genoeg aanspraak volgens mij. Die gast heeft 20 verschillende stemmen in zijn hoofd ofzo.quote:Op donderdag 12 januari 2017 13:41 schreef Myrr het volgende:
[..]
Ah joh, kan hij daarna lekker de separeer in. Kalm-aan-doen-spuitje in zijn hol.
Aldus de tekst op jouw geboortekaart.quote:Op donderdag 12 januari 2017 13:41 schreef wickedmen het volgende:
[..]
Foutjes kunnen nou eenmaal gebeuren
Ze maken je sterker, ook al zijn ze nadelig
Ik wil ook een babyquote:Op donderdag 12 januari 2017 13:37 schreef Myrr het volgende:
[..]
wijoquote:Op donderdag 12 januari 2017 13:42 schreef Myrr het volgende:
[..]
Aldus de tekst op jouw geboortekaart.
Kom nemen we een likje M daar wordt alles leuker van habibiquote:Op donderdag 12 januari 2017 13:42 schreef Crip het volgende:
wat een kutsfeer altijd overdag zeg jeetje, doe eens lief.
Word pas leuk als de stoners tevoorschijn komen, chille vibes.
Wacht dan gewoon lekker op dat tijdstipquote:Op donderdag 12 januari 2017 13:42 schreef Crip het volgende:
Mijn ma is Moslims, is normal, dat is haat lot.quote:Op donderdag 12 januari 2017 13:42 schreef Myrr het volgende:
[..]
Ik vind deze echt erg goed hahahahquote:Op donderdag 12 januari 2017 13:42 schreef Myrr het volgende:
[..]
Moet alleen nog even wachten helaasquote:
Hoi.quote:Op donderdag 12 januari 2017 13:42 schreef Crip het volgende:
Kom we redden deze sc met onze liefde.quote:Op donderdag 12 januari 2017 13:43 schreef Myrr het volgende:
[..]
Kom nemen we een likje M daar wordt alles leuker van habibi
hier ben ik danquote:Op donderdag 12 januari 2017 13:42 schreef Crip het volgende:
Kon dat maarquote:Op donderdag 12 januari 2017 13:43 schreef Myrr het volgende:
[..]
Kom nemen we een likje M daar wordt alles leuker van habibi
Zelfs Ama kan niet op tegen deze onophoudende stroom van care om SCdebielen.quote:Op donderdag 12 januari 2017 13:42 schreef Crip het volgende:
stoner hierquote:Op donderdag 12 januari 2017 13:42 schreef Crip het volgende:
Ik zou je wel dat wat hier al eeuwen ligt te verpauperen willen geven maar dan worden je groepsgenoten jaloers.quote:
watt care?? iedereen benadrukt hier altijd dat ze dat niet doen hoorrquote:Op donderdag 12 januari 2017 13:44 schreef Chai het volgende:
[..]
Zelfs Ama kan niet op tegen deze onophoudende stroom van care om SCdebielen.
Ik snap je niet meerquote:Op donderdag 12 januari 2017 13:44 schreef Myrr het volgende:
[..]
Ik zou je wel dat wat hier al eeuwen ligt te verpauperen willen geven maar dan worden je groepsgenoten jaloers.
quote:Op donderdag 12 januari 2017 13:42 schreef Crip het volgende:
Ik ben blij dat wij het eens zijnquote:Op donderdag 12 januari 2017 13:44 schreef Chai het volgende:
[..]
Zelfs Ama kan niet op tegen deze onophoudende stroom van care om SCdebielen.
quote:Op donderdag 12 januari 2017 13:44 schreef Crip het volgende:
[..]
nee jij loopt te veel mee met mensen, beetje wispelturig gedraag je je dan
Heb je nou al omelet gemaakt?quote:
Heb nog steeds een heel leven voor me man.quote:Op donderdag 12 januari 2017 13:43 schreef wickedmen het volgende:
[..]
Mijn ma is Moslims, is normal, dat is haat lot.
Jij had nog een heel leven voor je
daar is zeer te leuk voor.quote:Op donderdag 12 januari 2017 13:46 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
zou haast denken dat ie jouw kloon is
Dat je haar moet whiteknighten en niet meer kritiek op haar mag hebben en niet stom mag doen tegen haar.quote:
Maar je bent wel moeder nuquote:Op donderdag 12 januari 2017 13:46 schreef Myrr het volgende:
[..]
Heb nog steeds een heel leven voor me man.
MIJN MA IS MOSLIMSquote:Op donderdag 12 januari 2017 13:43 schreef wickedmen het volgende:
[..]
Mijn ma is Moslims, is normal, dat is haat lot.
Jij had nog een heel leven voor je
Wil je dat ik Chai erbij haal?quote:Op donderdag 12 januari 2017 13:46 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Dat je haar moet whiteknighten en niet meer kritiek op haar mag hebben en niet stom mag doen tegen haar.
je moet niet zo laten zien dat je cared, das nie stoer.quote:Op donderdag 12 januari 2017 13:46 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Dat je haar moet whiteknighten en niet meer kritiek op haar mag hebben en niet stom mag doen tegen haar.
hersenbeschadiging door de drugsquote:Op donderdag 12 januari 2017 13:47 schreef Crip het volgende:
[..]
ja ene keer scheld je iedereen uit en andere keer ben je rustig. krijg geen hoogte van je ;s
Mijn moeder zegt van wel, dus dan is het zo.quote:Op donderdag 12 januari 2017 13:47 schreef Crip het volgende:
[..]
je moet niet zo laten zien dat je cared, das nie stoer.
Volgens mij zei je moeder zo veelquote:Op donderdag 12 januari 2017 13:49 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Mijn moeder zegt van wel, dus dan is het zo.
Oh jammer heb honger.quote:
Ligt er aan. Als hij 30 en gezond is, redt 'ie het zelf wel hoor.quote:Op donderdag 12 januari 2017 13:49 schreef wickedmen het volgende:
[..]
Toch zal je baby altijd op nummer 1 moeten staan
tijd voor een groenere sc dusquote:Op donderdag 12 januari 2017 13:46 schreef Crip het volgende:
[..]
Ja is wel zo, dan is iedereen chill aan het lachen praten over munchies enzo
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |