Onlinewereld voor realiteit aanzien en daarmee dus ook de sociale contacten op internet als zodanig belangrijk ervaren dat de omgeving in werkelijkheid wordt vervangen en weggestopt.quote:Op donderdag 12 januari 2017 13:14 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Eens.
Snap dat niet zodat je dan zo zwaar tilt aan meningen van onbekende mensen van een internetforum... echt zo raar
![]()
Dat het raar is dat jij steeds komt melden wat voor debielen wij zijn maar je toch keer op keer terug blijft komen?quote:Op donderdag 12 januari 2017 13:18 schreef wickedmen het volgende:
Maaruh kunnen we conclusies uit dit onderzoek trekken?
Welk boek is dat?quote:Op donderdag 12 januari 2017 13:18 schreef Che_ het volgende:
[..]
Onlinewereld voor realiteit aanzien en daarmee dus ook de sociale contacten op internet als zodanig belangrijk ervaren dat de omgeving in werkelijkheid wordt vervangen en weggestopt.
Hoofdstuk 5
Paragraaf 3
Weet niet welke druk jij hebt?
Ik vraag gewoon waar je op wacht.. je vind het hier stom, wij zijn stom alles hier is stom en je kan veel betere dingen doen zeg je zelf maar je blijft maar hangen. Ik snap dat gewoon niet.quote:Op donderdag 12 januari 2017 13:18 schreef wickedmen het volgende:
[..]
Wil je zo graag dat ik weg ga?
Ik concludeer dat veel mensen erover vallen dat ik de sc hier debielen noemde.quote:Op donderdag 12 januari 2017 13:19 schreef Mozy het volgende:
[..]
Dat het raar is dat jij steeds komt melden wat voor debielen wij zijn maar je toch keer op keer terug blijft komen?
Sorry liefje, ik zal het niet meer zeggenquote:Op donderdag 12 januari 2017 13:19 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Ik vraag gewoon waar je op wacht.. je vind het hier stom, wij zijn stom alles hier is stom en je kan veel betere dingen doen zeg je zelf maar je blijft maar hangen. Ik snap dat gewoon niet.
Klinkt zeer aannemelijk. Apart.quote:Op donderdag 12 januari 2017 13:18 schreef Che_ het volgende:
[..]
Onlinewereld voor realiteit aanzien en daarmee dus ook de sociale contacten op internet als zodanig belangrijk ervaren dat de omgeving in werkelijkheid wordt vervangen en weggestopt.
Hoofdstuk 5
Paragraaf 3
Weet niet welke druk jij hebt?
Maakt niet uit welke term je gebruikt hoor. Je bent denigrerend maar komt wel om bevestiging vragen van de personen die je afbrandt. Of je ons nu debielen of sukkels noemt is een detail.quote:Op donderdag 12 januari 2017 13:19 schreef wickedmen het volgende:
[..]
Ik concludeer dat veel mensen erover vallen dat ik de sc hier debielen noemde.
Misschien moet ik mijn excuses aanbieden
Oke Chaiquote:Op donderdag 12 januari 2017 13:21 schreef Mozy het volgende:
[..]
Maakt niet uit welke term je gebruikt hoor. Je bent denigrerend maar komt wel om bevestiging vragen van de personen die je afbrandt. Of je ons nu debielen of sukkels noemt is een detail.
XDquote:Op donderdag 12 januari 2017 13:19 schreef Mozy het volgende:
[..]
tardis heet eigenlijk hoink irl hahah echt waar geen grapje
Goddomme doet bijna pijn joh.quote:Op donderdag 12 januari 2017 13:23 schreef Myrr het volgende:
En daar hebben we de 'Oke *naam*' reactie als de burn geland is.
las dat hij 12 is en geen engels spreekt oid.quote:Op donderdag 12 januari 2017 13:24 schreef McGrath het volgende:
wie is wickedmen? waarom is het meervoud?
Ik ga omelet met ketjap manis, Healthy Boy Brand dunne soja saus, Knorr Kippenpoeder en een beetje juspoeder maken. Daarna mijn India-oksels wassen. Fenegriek is echt nasty smerig voor je lichaamsgeur.quote:Op donderdag 12 januari 2017 13:23 schreef 2NutZ het volgende:
Het gaat al even niet meer over eten merk ik... voelt niet goed.
Ik vind myrr toch wel de meest negatieve persoon in de sc. Nooit eens normaal over eten kunnen praten of bezigheden.quote:Op donderdag 12 januari 2017 13:23 schreef Myrr het volgende:
waar?quote:Op donderdag 12 januari 2017 13:24 schreef Mozy het volgende:
[..]
las dat hij 12 is en geen engels spreekt oid.
Baby's zijn toch kutquote:Op donderdag 12 januari 2017 13:25 schreef Che_ het volgende:
[..]
Ik vind myrr toch wel de meest negatieve persoon in de sc. Nooit eens normaal over eten kunnen praten of bezigheden.
Je hebt een kind, vertel eens wat over je leven nu als moeder. Gek genoeg hoor ik je daar nooit over??
Sorry ben te druk bezig met drugs gebruiken.quote:Op donderdag 12 januari 2017 13:25 schreef Che_ het volgende:
[..]
Ik vind myrr toch wel de meest negatieve persoon in de sc. Nooit eens normaal over eten kunnen praten of bezigheden.
Je hebt een kind, vertel eens wat over je leven nu als moeder. Gek genoeg hoor ik je daar nooit over??
Idd, wat een burn hea...quote:Op donderdag 12 januari 2017 13:23 schreef Myrr het volgende:
Klinkt goed.. geen andere bijgerechtjes erdoor? wat is fenegriek?quote:Op donderdag 12 januari 2017 13:25 schreef Myrr het volgende:
[..]
Ik ga omelet met ketjap manis, Healthy Boy Brand dunne soja saus, Knorr Kippenpoeder en een beetje juspoeder maken. Daarna mijn India-oksels wassen. Fenegriek is echt nasty smerig voor je lichaamsgeur.
Account uit 2012 dan is hij nu +/- 17quote:Op donderdag 12 januari 2017 13:24 schreef Mozy het volgende:
[..]
las dat hij 12 is en geen engels spreekt oid.
Gewoon, neuken in de docentenkamer.quote:Op donderdag 12 januari 2017 13:26 schreef wickedmen het volgende:
Hoe kan het dat je nog studeert en moeder bent?
Wou ik ook altijd nog eens doenquote:Op donderdag 12 januari 2017 13:27 schreef Myrr het volgende:
[..]
Gewoon, neuken in de docentenkamer.
Je weet dat er zoiets als de pil is?quote:Op donderdag 12 januari 2017 13:27 schreef Myrr het volgende:
[..]
Gewoon, neuken in de docentenkamer.
Hoe voelt datquote:Op donderdag 12 januari 2017 13:26 schreef Myrr het volgende:
[..]
Sorry ben te druk bezig met drugs gebruiken.
Nee, vertel me meer.quote:Op donderdag 12 januari 2017 13:27 schreef wickedmen het volgende:
[..]
Je weet dat er zoiets als de pil is?
Ah shit had ik eerder moeten weten.quote:Op donderdag 12 januari 2017 13:28 schreef wickedmen het volgende:
[..]
Nou goed die pil slik je dus elke dag en dan kan je niet zwanger raken
Idd, nu heb je een kind en is het te laatquote:Op donderdag 12 januari 2017 13:28 schreef Myrr het volgende:
[..]
Ah shit had ik eerder moeten weten.
Echt de baas van dit forum iddquote:Op donderdag 12 januari 2017 13:28 schreef BozeHaas het volgende:
Wickie weet wel hoe ie olie op het vuur moet gooien zeg, jeetje
Te laat voor wat?quote:Op donderdag 12 januari 2017 13:29 schreef wickedmen het volgende:
[..]
Idd, nu heb je een kind en is het te laat
2NutZquote:
ik las eerst neusje ipv kneusje.quote:Op donderdag 12 januari 2017 13:27 schreef NoelGallagher het volgende:
ja wickedmen, ik zeg het niet vaak maar je bent wel echt een kankerkneusje hoor man man man
Even ontsnappen uit de chaos en realiteit dat kind opvoeden heet.quote:Op donderdag 12 januari 2017 13:28 schreef Myrr het volgende:
[..]
Alsof je niet doorhebt wat je voelt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |