Waarom zit je dan in deze hele sc? Daar draait het juist hier om.quote:Op donderdag 12 januari 2017 13:08 schreef Myrr het volgende:
[..]
Wow leuk mensen mad maken.Beetje iets wat onzekere mensen doen. Word je soms gepest, Wicky?
Ik heb altijd geleerd, als je uitdeelt moet je ook kunnen incasseren.quote:Op donderdag 12 januari 2017 13:07 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Ja, dat wel.
Gewoon je zelf zijn idd als men daar niet mee om kunnen gaan loggen ze maar uit
dude watquote:Op donderdag 12 januari 2017 13:11 schreef TARDIS. het volgende:
Weet iemand dat topic van jaren terug waarin iemand (ik dacht SuperwormJim) had gefapt in een doek en toen zijn mond moest afvegen na het eten en dat deed met die zaaddoek en zn bek vol zaad had?
Als ik niet aan school zit, me niet met mijn baby bezig hoef t houden of niet met vrienden ben, zit ik hier af en toe. Beetje kletsen, gewoon aardig enzulks.quote:Op donderdag 12 januari 2017 13:11 schreef wickedmen het volgende:
[..]
Waarom zit je dan in deze hele sc? Daar draait het juist hier om.
Btj hypocriet Myrr
Ach niet iedereen is perfect, de ander kan incasseren terwijl de ander alleen in konten kan kruipen of naar een block knop kan grijpen als het te moeilijk wordtquote:Op donderdag 12 januari 2017 13:12 schreef Che_ het volgende:
[..]
Ik heb altijd geleerd, als je uitdeelt moet je ook kunnen incasseren.
Dat kunnen de meesten niet.
Dus je bent er zo een...quote:Op donderdag 12 januari 2017 13:13 schreef Myrr het volgende:
[..]
Als ik niet aan school zit, me niet met mijn baby bezig hoef t houden of niet met vrienden ben, zit ik hier af en toe. Beetje kletsen, gewoon aardig enzulks.
Eens.quote:Op donderdag 12 januari 2017 13:12 schreef Che_ het volgende:
[..]
Ik heb altijd geleerd, als je uitdeelt moet je ook kunnen incasseren.
Dat kunnen de meesten niet.
Zo de tering, je gaat er wel hard op in 2NutZ.quote:Op donderdag 12 januari 2017 13:14 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Eens.
Snap dat niet zodat je dan zo zwaar tilt aan meningen van onbekende mensen van een internetforum... echt zo raar
![]()
Ik kan je ook wel gewoon weer negeren hoor maar dit is veel leuker iddquote:Op donderdag 12 januari 2017 13:15 schreef wickedmen het volgende:
[..]
Zo de tering, je gaat er wel hard op in 2NutZ.
Tis ondertussen 2 uur geleden en je blijft nog steeds in herhaling vallen, gaat het wel goed?
Raak je er blij van?quote:Op donderdag 12 januari 2017 13:15 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Ik kan je ook wel gewoon weer negeren hoor maar dit is veel leuker idd
jij doet exact hetzelfde, lijk wel of je op repeat staatquote:Op donderdag 12 januari 2017 13:15 schreef wickedmen het volgende:
[..]
Zo de tering, je gaat er wel hard op in 2NutZ.
Tis ondertussen 2 uur geleden en je blijft nog steeds in herhaling vallen, gaat het wel goed?
Ik was al blij, de hele dag al wel. Kan je ook zien aan de geposte smilies vaak.quote:
Sleep eat troll repeatquote:Op donderdag 12 januari 2017 13:16 schreef PeZu het volgende:
[..]
jij doet exact hetzelfde, lijk wel of je op repeat staat
Ik reageer alleen.quote:Op donderdag 12 januari 2017 13:16 schreef PeZu het volgende:
[..]
jij doet exact hetzelfde, lijk wel of je op repeat staat
En de schaterlach natuurlijkquote:Op donderdag 12 januari 2017 13:17 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Ik was al blij, de hele dag al wel. Kan je ook zien aan de geposte smilies vaak.
Waar wacht je dan op?quote:Op donderdag 12 januari 2017 13:17 schreef wickedmen het volgende:
[..]
Ik reageer alleen.
Ik heb wel betere dingen te doen, zoals bijv de nieuwste video van Pewdiepie kijken
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |