Mis je dat ook? haar lekker boos maken?quote:Op donderdag 12 januari 2017 13:03 schreef Che_ het volgende:
[..]
Nou ik was de enige die haar altijd echt boos kreeg zei ze dus in haar greep als in haar kick naar woede zou best eens kunnen
Goed idee wel. Kan toch niet meer naar school want ben niet op tijd terug om midget op te halen dan voordat de storm begint.quote:
Heb je zelf ook gedaan nadat ene fathank de pijnlijke waarheid te berde bracht.quote:Op donderdag 12 januari 2017 13:04 schreef wickedmen het volgende:
[..]
Heb ik ooit iets verwijdert?
Doet me denken trouwens aan iemand die zijn foto ooit verwijderde omdat ik er grapjes over maakte :s
quote:Op donderdag 12 januari 2017 13:05 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Daar poepen koeien toch op straat?
Ik kan mij dit niet herrinerenquote:Op donderdag 12 januari 2017 13:06 schreef Chai het volgende:
[..]
Heb je zelf ook gedaan nadat ene fathank de pijnlijke waarheid te berde bracht.
Hahaha midgetquote:Op donderdag 12 januari 2017 13:06 schreef Myrr het volgende:
[..]
Goed idee wel. Kan toch niet meer naar school want ben niet op tijd terug om midget op te halen dan voordat de storm begint.
Geen idee, vast wel, gezien ze daar zelf ook in de Ganges kakken, schijten, doodgaan, wonen.quote:Op donderdag 12 januari 2017 13:05 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Daar poepen koeien toch op straat?
Nee, want ik schijn veel mensen boos te krijgen.quote:Op donderdag 12 januari 2017 13:06 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Mis je dat ook? haar lekker boos maken?
Zo even Facetimen met groepje tijdens aov.quote:Op donderdag 12 januari 2017 13:06 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Hahaha midgetmumgoals
Maak je huiswerk of iets gewoon thuis dan
Als je mensen boos maakt, ga je toch lekker weg.quote:Op donderdag 12 januari 2017 13:07 schreef Che_ het volgende:
[..]
Nee, want ik schijn veel mensen boos te krijgen.
Ik snap die ophef niet, ben gewoon mezelf.
Ja, dat wel.quote:Op donderdag 12 januari 2017 13:07 schreef Che_ het volgende:
[..]
Nee, want ik schijn veel mensen boos te krijgen.
Ik snap die ophef niet, ben gewoon mezelf.
Ik help je wel.quote:Op donderdag 12 januari 2017 13:06 schreef wickedmen het volgende:
[..]
Ik kan mij dit niet herrineren
Wow leuk mensen mad maken.quote:Op donderdag 12 januari 2017 13:07 schreef wickedmen het volgende:
Ik kan mij trouwens wel herinneren dat ik een dame ooit eens in een groep gooide en toen zij ons allemaal blockte omdat ik haar helemaal mad had gemaakt
Toen snel hier verder gaan over mij
JA DOOR ONS LAAT HEM NOU MET RUSTquote:Op donderdag 12 januari 2017 13:08 schreef Myrr het volgende:
[..]
Wow leuk mensen mad maken.Beetje iets wat onzekere mensen doen. Word je soms gepest, Wicky?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |