Ja, zo kun je het ook zien.quote:Op donderdag 12 januari 2017 10:52 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Ik wijs je enkel op je tekortkomingen, dat vind ik juist nobel
Kan je goed koken?quote:Op donderdag 12 januari 2017 10:55 schreef Myrr het volgende:
Wie wil 50 euro geven zodat ik niet een kwart van mijn vrije budget hoef te misbruiken.
Skeerlife.
Ben wel een beetje op de hoogte van hoe je vlees en vis goed bakt, en ook van welke smaken elkaar verrijken.quote:
Ik zie dat soort dingen niet.quote:Op donderdag 12 januari 2017 11:03 schreef Che_ het volgende:
[..]
Neger
Chingchong
Ier
En jood
Dit is niet allemaal. Waar staan de koelies?
Zie ook geen Polynees.quote:Op donderdag 12 januari 2017 11:03 schreef Che_ het volgende:
[..]
Neger
Chingchong
Ier
En jood
Dit is niet allemaal. Waar staan de koelies?
wrom meteen zo gekrenkt weerquote:Op donderdag 12 januari 2017 10:54 schreef NoelGallagher het volgende:
en tardis moet weer slijmen bij crip hoordurft z'n echte mening niet te geven. pussy
Dan kunnen we elkaar wel helpen denk ikquote:Op donderdag 12 januari 2017 11:04 schreef Myrr het volgende:
[..]
Ben wel een beetje op de hoogte van hoe je vlees en vis goed bakt, en ook van welke smaken elkaar verrijken.
Zij kookt voor je en je betaalt haar 50 euro?quote:Op donderdag 12 januari 2017 11:06 schreef Zosk het volgende:
[..]
Dan kunnen we elkaar wel helpen denk ik
Oké. Ik heb van Beekwilder tien display bollen transparant 10cm diameter nodig, en een van 30 cm diameter. Afhalen hoofdkantoor.quote:Op donderdag 12 januari 2017 11:06 schreef Zosk het volgende:
[..]
Dan kunnen we elkaar wel helpen denk ik
Preciesquote:Op donderdag 12 januari 2017 11:06 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Zij kookt voor je en je betaalt haar 50 euro?
We houden gewoon onze kleding aan dus dit vind ik een beetje raar. :squote:Op donderdag 12 januari 2017 11:07 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Verkapte vorm van prostitutie
Je hebt wat nodig?quote:Op donderdag 12 januari 2017 11:07 schreef Myrr het volgende:
[..]
Oké. Ik heb van Beekwilder tien display bollen transparant 10cm diameter nodig, en een van 30 cm diameter. Afhalen hoofdkantoor.
Ben je zwak? Ga gewoon erheen, eerste weken na winter is altijd kut maar kom je wel doorheenquote:Op donderdag 12 januari 2017 11:12 schreef Myrr het volgende:
Kerstvakantie heeft me echt geneukt. Helemaal klaar met school.
Kan het niet meer opbrengen. Was ik maar vlogger geworden, heb in de babyschoentjes van het opkomen van de webcam gestaan en er geen gebruik van gemaakt.
Ik zeg altijd maar zo; de piek staat de ballen hangen, toch nog een witte kerst.quote:
Pffs. 200quote:Op donderdag 12 januari 2017 11:12 schreef Che_ het volgende:
Ik stuur je 200 want money to blow maar dan moet je 2 jaar niet op fok komen.
moet nog maar zien of dat uit komt allemaal.quote:Op donderdag 12 januari 2017 11:13 schreef Frozen-assassin het volgende:
En morgen ligt er sneeuw dan loopt alles weer vast. Hoera Nederland
Noem ietsquote:Op donderdag 12 januari 2017 11:13 schreef Myrr het volgende:
[..]
Pffs. 200
Dat ik het niet uit wil geven, zegt niet dat ik het niet heb.![]()
200 euro is niets, je moet met iets beters komen.
Zoals altijd komt er hier max 1cmquote:Op donderdag 12 januari 2017 11:14 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
moet nog maar zien of dat uit komt allemaal.
Dat is in ieder geval wel genoeg in Nederland om de boel al te laten ontwrichtenquote:Op donderdag 12 januari 2017 11:14 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Zoals altijd komt er hier max 1cm
Hmmm dan had ik toch eerst dat af gemaakt en dan pas gechilltquote:Op donderdag 12 januari 2017 10:53 schreef Myrr het volgende:
[..]
Ja. Dus nu ben ik maar op de bank blijven hangen, uitgebreid ontbeten, zonder dat er aan mijn benen wordt getrokken. Verwarming hoog gegooid, koffie, theetje.
Moet maandag wel project af hebben en heb amper iets gedaan nog. Kan kiezen of morgen hopen dat ik de lasersnijder dan gebruiken, of 50 euro uitgeven aan materiaal. Laatste is zekerheid, maar wel weer duur voor een uurtje gebruik. Bohhh.
Geen grap.quote:Op donderdag 12 januari 2017 10:52 schreef PeZu het volgende:
[..]
grappenmaker![]()
er zijn zelf sterrenchef die met verfbranders fusion gerechten maken
Alleen in het weekend sneeuw weer. Het weer houdt goed rekening met ons.quote:Op donderdag 12 januari 2017 11:13 schreef Frozen-assassin het volgende:
En morgen ligt er sneeuw dan loopt alles weer vast. Hoera Nederland
Wel veilig?quote:Op donderdag 12 januari 2017 11:15 schreef Frozen-assassin het volgende:
10 jaar geleden hadden we 20cm, bam wat een genot
En doe daarna jezelf! jaaaaaa!quote:Op donderdag 12 januari 2017 11:16 schreef wickedmen het volgende:
Ik ga mijn telefoon tegen de muur gooien
Afwisseling is nodig. Doe dit niet.quote:Op donderdag 12 januari 2017 11:02 schreef Kurovski het volgende:
Ontbijt: erwtensoep;
Brunch: erwtensoep;
Lunch: erwtensoep;
Tussendoor: erwtensoep;
Diner: erwtensoep.
Pls. Er wordt teveel verwacht van ons vanuit het management, dat zelfs de docenten medelijden hebben en hier en daar stiekem in de opdrachten snijden zodat we ook nog iets van een bestaansleven kunnen hebben. Mensen worden gewoon ontslagen van hun bijbaantjes omdat hun bazen niet kunnen handelen dat ze zelfs tijdens werk nog door moeten werken aan school omdat het anders niet af komt.quote:Op donderdag 12 januari 2017 11:13 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Ben je zwak? Ga gewoon erheen, eerste weken na winter is altijd kut maar kom je wel doorheen
Lekker fappenquote:
Oke Supergirlquote:Op donderdag 12 januari 2017 11:17 schreef Myrr het volgende:
[..]
Pls. Er wordt teveel verwacht van ons vanuit het management, dat zelfs de docenten medelijden hebben en hier en daar stiekem in de opdrachten snijden zodat we ook nog iets van een bestaansleven kunnen hebben. Mensen worden gewoon ontslagen van hun bijbaantjes omdat hun bazen niet kunnen handelen dat ze zelfs tijdens werk nog door moeten werken aan school omdat het anders niet af komt.
hey haagsequote:
Dus een homoseksuele meneer is jouw voorbeeld?quote:
DMTAquote:
Jaquote:Op donderdag 12 januari 2017 11:20 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Dus een homoseksuele meneer is jouw voorbeeld?
[..]
DMTA
Zijn laatste strohalm om ook tot de elite toe te treden. Wat uiteraard nooit gaat gebeurenquote:
creatieve pro's zijn wars van zaken die not done zijnquote:Op donderdag 12 januari 2017 11:16 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Hmmm dan had ik toch eerst dat af gemaakt en dan pas gechillt
[..]
Geen grap.
Goeie chefs gebruiken daar gewoon een brander voor die er voor bestemd zijn.
je kan al je eten wel klaarmaken met gereedschap uit je gereedschapskist maar op professioneel niveau not done.
Een dag niet hoeven koken is ook wel 'ns lekker.quote:Op donderdag 12 januari 2017 11:17 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Afwisseling is nodig. Doe dit niet.
he?quote:Op donderdag 12 januari 2017 11:09 schreef Crip het volgende:
[..]
accepteer gwn dt je mn makup lelijk vind
Dat zeker.quote:Op donderdag 12 januari 2017 11:22 schreef Kurovski het volgende:
[..]
Een dag niet hoeven koken is ook wel 'ns lekker.
Weet niet helemaal wat hier staat maar ik denk dat ik wel een idee heb... maar die lopen dus vanzelf tegen de lamp.quote:Op donderdag 12 januari 2017 11:22 schreef PeZu het volgende:
[..]
creatieve pro's zijn wars van zaken die not done zijn
quote:Op donderdag 12 januari 2017 11:21 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Zijn laatste strohalm om ook tot de elite toe te treden.
Down minds of dumb minds?quote:Op donderdag 12 januari 2017 11:20 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Dus een homoseksuele meneer is jouw voorbeeld?
[..]
DMTA
als je bv een verbrander nieuw uit d doos haalt en alleen inde keuken gebruikt, en schoon houdt is daar toch niks mis mee?quote:Op donderdag 12 januari 2017 11:23 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Dat zeker.
[..]
Weet niet helemaal wat hier staat maar ik denk dat ik wel een idee heb... maar die lopen dus vanzelf tegen de lamp.
Je kan ook creatief EN hygiėnisch zijn denk ik.
Dirty. Maar Down zou ook nog wel kunnen op zich.quote:
Ben ik het persoonlijk wel mee eens hoor. Ging in mijn voorbeeld alleen over professioneel gebruik, in een professionele keuken zeg maar.quote:Op donderdag 12 januari 2017 11:25 schreef PeZu het volgende:
[..]
als je bv een verbrander nieuw uit d doos haalt en alleen inde keuken gebruikt, en schoon houdt is daar toch niks mis mee?
Je moederquote:Op donderdag 12 januari 2017 11:25 schreef Frozen-assassin het volgende:
wickedmen komt met week achterlijker over. Ben ik de enige die er zo over denkt?
Dunno, vind hem nog net zo achterlijk als paar jaar terug.quote:Op donderdag 12 januari 2017 11:25 schreef Frozen-assassin het volgende:
wickedmen komt met week achterlijker over. Ben ik de enige die er zo over denkt?
Mijn vriendin is altijd eerder thuis dus eigenlijk kookt die altijd welquote:
Copycat maakt gehakt van hem.quote:Op donderdag 12 januari 2017 11:21 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Zijn laatste strohalm om ook tot de elite toe te treden. Wat uiteraard nooit gaat gebeuren
Ik observeer en constateer enkel.quote:Op donderdag 12 januari 2017 11:26 schreef wickedmen het volgende:
[..]
Poch je nou dat je een Fokker bent die tot de Fokkelijke elite behoort?
ja daar had ik het ook over, in de praktijk ook gewoon gezien hoor.quote:Op donderdag 12 januari 2017 11:26 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Ben ik het persoonlijk wel mee eens hoor. Ging in mijn voorbeeld alleen over professioneel gebruik, in een professionele keuken zeg maar.
Motorbloempje was ook al aardig bezig. Hoe zou dat nou zijn voor hem, echt specifiek voor hem ook... zo'n vrouwenhater en dan zo afgestraft worden op FOK! door een paar huisvrouwenquote:
Ja, ik ook. Maar dat schijnt dus not done te zijnquote:Op donderdag 12 januari 2017 11:29 schreef PeZu het volgende:
[..]
ja daar had ik het ook over, in de praktijk ook gewoon gezien hoor.
Ik kook ook als ik als eerste thuis ben, maar sws 1x per week.quote:Op donderdag 12 januari 2017 11:28 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Mijn vriendin is altijd eerder thuis dus eigenlijk kookt die altijd wel
Raar dat niels zijn buurvrouw dat nooit doet. behalve dan als zijn franse kennissen er zijn.
Ik ben beter van jou gewend, nu haal je weer de ondergrens a la Supergirlquote:Op donderdag 12 januari 2017 11:29 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Motorbloempje was ook al aardig bezig. Hoe zou dat nou zijn voor hem, echt specifiek voor hem ook... zo'n vrouwenhater en dan zo afgestraft worden op FOK! door een paar huisvrouwen!!!!
ja dat moet je ook niet doen, daar waren we al over uitquote:Op donderdag 12 januari 2017 11:29 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Ja, ik ook. Maar dat schijnt dus not done te zijnhelemaal als er sporen van klussen op zitten
Ik bestel 1x per week voor onsquote:Op donderdag 12 januari 2017 11:30 schreef Chai het volgende:
[..]
Ik kook ook als ik als eerste thuis ben, maar sws 1x per week.
Het doet je gewoon weer pijn bij jou hoor, gezien deze opmerking.quote:Op donderdag 12 januari 2017 11:30 schreef wickedmen het volgende:
[..]
Ik ben beter van jou gewend, nu haal je weer de ondergrens a la Supergirl
Ukrainequote:Op donderdag 12 januari 2017 11:31 schreef Kurovski het volgende:
Stukje flightsim, alleen nog een leuke bestemming bedenken.
Je vindt het gewoon vervelend dat hij Crip niet whiteknight.quote:Op donderdag 12 januari 2017 11:25 schreef Frozen-assassin het volgende:
Ben jij geadopteerd of vanaf jonge leeftijd bij de jeugdzorg terechtgekomen?quote:Op donderdag 12 januari 2017 11:29 schreef wickedmen het volgende:
[..]
Idd. Haar argumenten zijn scherper dan een nieuwe kaasschaaf
[..]
Dan is het goed
1000quote:Op donderdag 12 januari 2017 11:31 schreef Myrr het volgende:
Zijn jullie nooit de struggles zat van wat je nou weer moet eten?
Vraag je moederquote:Op donderdag 12 januari 2017 11:33 schreef Che_ het volgende:
[..]
Ben jij geadopteerd of vanaf jonge leeftijd bij de jeugdzorg terechtgekomen?
Liechtenstein?quote:
wtfquote:Op donderdag 12 januari 2017 11:33 schreef Che_ het volgende:
[..]
Ben jij geadopteerd of vanaf jonge leeftijd bij de jeugdzorg terechtgekomen?
quote:
De ware aard komt alweer tevoorschijn...quote:
Idd, de keren dat ik op de kast zat vanwege jou zijn niet meer op een hand te tellenquote:Op donderdag 12 januari 2017 11:31 schreef 2NutZ het volgende:
Het doet je gewoon weer pijn bij jou hoor, gezien deze opmerking.
Dat hij in VBL thuis hoort?quote:Op donderdag 12 januari 2017 11:34 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
[..]
De ware aard komt alweer tevoorschijn...
Dat weet ik. Dat is duidelijk te zien.quote:Op donderdag 12 januari 2017 11:34 schreef wickedmen het volgende:
[..]
Idd, de keren dat ik op de kast zat vanwege jou zijn niet meer op een hand te tellen
Doen ze dat daar ook allemaal?quote:
Nee, ik ook nooit. Komt zo over als iemand dan heel gefrustreerd is en uit onmacht dat maar zegt.quote:Op donderdag 12 januari 2017 11:35 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Daar houden ze nogal van 'je moeder' opmerkingen. Nooit begrepen waarom
quote:Op donderdag 12 januari 2017 11:36 schreef wickedmen het volgende:
VBL is wel 10x vermakelijker dan deze SC tho
Onlogisch en ik zijn het eens
Maar waarom probeer je je hier dan zo binnen te drukken? niemand hier vind jou volgens mij oke en andersom hetzelfde... vanwaar dan die drang?quote:Op donderdag 12 januari 2017 11:37 schreef wickedmen het volgende:
Je kan deze sc vergelijken als een soort mislukte downies day out dat af en toe een fatsoenlijke niveau haalt om dan weer effe later een nieuw cringe dieptepunt te halen
Aldus iemand die als ambtenaar dagelijks op FOK! zit om zijn frustratie te botvieren op autisten en soms zelfs meisjes van 14 aan te raden een einde te maken aan hun levenquote:
Dat zou echt een hoop verklaren, dit soort gedrag van mocro's heb ik enkel bij dergelijke gevallen gezien.quote:
Ehhh okequote:Op donderdag 12 januari 2017 11:38 schreef wickedmen het volgende:
[..]
Aldus iemand die als ambtenaar dagelijks op FOK! zit om zijn frustratie te botvieren op autisten en soms zelfs meisjes van 14 aan te raden een einde te maken aan hun leven
Denk dat er geen enkel boek is die zijn gedrag kan verklaren eerlijk gezegd.quote:Op donderdag 12 januari 2017 11:38 schreef Che_ het volgende:
[..]
Dat zou echt een hoop verklaren, dit soort gedrag van mocro's heb ik enkel bij dergelijke gevallen gezien.
Anders moet ik er even de boeken weer bij pakken. Hoop tegen de zomer gecertificeerd psychiater te zijn.
Is dit een stukje projectie? A la Che ben ik hier alleen om te trollen alhoewel ik het gevoel bij jou heb, ook met dat socializen de hele tijd dat dit je enige vorm van sociaal contact isquote:Op donderdag 12 januari 2017 11:37 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
[..]
Maar waarom probeer je je hier dan zo binnen te drukken? niemand hier vind jou volgens mij oke en andersom hetzelfde... vanwaar dan die drang?
Of is dit ook weer frustratie omdat we je niet op handen dragen?
Ah de projectie reactie.quote:Op donderdag 12 januari 2017 11:39 schreef wickedmen het volgende:
[..]
Is dit een stukje projectie? A la Che ben ik hier alleen om te trollen alhoewel ik het gevoel bij jou heb, ook met dat socializen de hele tijd dat dit je enige vorm van sociaal contact is
Waarom ga je niet verder dan?quote:Op donderdag 12 januari 2017 11:38 schreef Kurovski het volgende:
[..]
Da's misschien wel leuk ja.
Dit zijn m'n bestemmingen tot nu toe in de laatste 2 weken:
[ afbeelding ]
Kan je mij dan wel verklaren die ene keer dat ik in je Fotoboek keek en dat ik je uitlachte om een foto en een dag later die foto verdwenen bleek te zijn.quote:Op donderdag 12 januari 2017 11:39 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Denk dat er geen enkel boek is die zijn gedrag kan verklaren eerlijk gezegd.
Nice.quote:Op donderdag 12 januari 2017 11:38 schreef Kurovski het volgende:
[..]
Da's misschien wel leuk ja.
Dit zijn m'n bestemmingen tot nu toe in de laatste 2 weken:
[ afbeelding ]
rot gewoon op danquote:Op donderdag 12 januari 2017 11:37 schreef wickedmen het volgende:
Je kan deze sc vergelijken als een soort mislukte downies day out dat af en toe een fatsoenlijke niveau haalt om dan weer effe later een nieuw cringe dieptepunt te halen
Deze was ook nog niet voorbij gekomen idd. Welke heb je nog meer op je lijstje?quote:Op donderdag 12 januari 2017 11:40 schreef wickedmen het volgende:
[..]
Kan je mij dan wel verklaren die ene keer dat ik in je Fotoboek keek en dat ik je uitlachte om een foto en een dag later die foto verdwenen bleek te zijn.
Waarom zou je dat doen?
nee, en jij kan niet zonder mij.quote:Op donderdag 12 januari 2017 11:40 schreef wickedmen het volgende:
[..]
Maar eerlijk, zonder deze SC kan je niet
Enroute vliegen is niets aan. De departure en arrival procedures zijn het interessantst.quote:
Dus je ontkent het?quote:Op donderdag 12 januari 2017 11:41 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Deze was ook nog niet voorbij gekomen idd. Welke heb je nog meer op je lijstje?
Dat noemen we het Fylax-effect.quote:Op donderdag 12 januari 2017 11:37 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
[..]
Maar waarom probeer je je hier dan zo binnen te drukken? niemand hier vind jou volgens mij oke en andersom hetzelfde... vanwaar dan die drang?
Of is dit ook weer frustratie omdat we je niet op handen dragen?
Ik zie hele duidelijke overeenkomsten.... echter is fylax 12 en wickedmen al wat ouderquote:
Dan ga je toch gewoon constant van Eelde naar maastricht?quote:Op donderdag 12 januari 2017 11:41 schreef Kurovski het volgende:
[..]
Enroute vliegen is niets aan. De departure en arrival procedures zijn het interessantst.
Belfast, uurtje vliegenquote:Op donderdag 12 januari 2017 11:31 schreef Kurovski het volgende:
Stukje flightsim, alleen nog een leuke bestemming bedenken.
quote:Op donderdag 12 januari 2017 11:42 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Dan ga je toch gewoon constant van Eelde naar maastricht?
Gebruik je GEFS?quote:Op donderdag 12 januari 2017 11:41 schreef Kurovski het volgende:
[..]
Enroute vliegen is niets aan. De departure en arrival procedures zijn het interessantst.
Sinds ik dat weer zelf moet bedenken wel, ja.quote:Op donderdag 12 januari 2017 11:31 schreef Myrr het volgende:
Gewoon Maasje - Eindhoven of Schiphol - Lelystadquote:Op donderdag 12 januari 2017 11:42 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Fylax is van de weinige Fokkers die ik enigszins een toekomst en normaliteit acht.quote:
Fylax is al bijna 18, ik 23 bijnaquote:Op donderdag 12 januari 2017 11:42 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Ik zie hele duidelijke overeenkomsten.... echter is fylax 12 en wickedmen al wat ouder
Idd gewoon rondjesquote:Op donderdag 12 januari 2017 11:43 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Gewoon Maasje - Eindhoven of Schiphol - Lelystad
Niet elke dag kapsalon?quote:Op donderdag 12 januari 2017 11:43 schreef Zosk het volgende:
[..]
Sinds ik dat weer zelf moet bedenken wel, ja.
Afrika heeft hele mooie plekken. Het zijn jammer genoeg vrijwel allemaal nogal graflanden.quote:Op donderdag 12 januari 2017 11:40 schreef Che_ het volgende:
[..]
Nice.
Ik had ook een keer trip door Z-A via Google Maps. Niet overal streetview maar nagenoeg bij de meest interessante plekken.
Mensen die daadwerkelijk er heen gaanwij weten wel beter niels
quote:Op donderdag 12 januari 2017 11:44 schreef Chai het volgende:
Spijt van mijn vergelijking van Che_ met geeltand gisteren. Ze verschillen qua niveau net zoveel als een promovendus en iemand die in gemeentelijke groenvoorziening werkt.
Braddie, Fylax, Niels, Wickedmen, Blauwetijger wat een mongolen zijn het ookquote:Op donderdag 12 januari 2017 11:45 schreef Chai het volgende:
Oh daarom kwam Fylax keer op keer terug naar deze SC als een soort Braddie, omdat hij het allemaal maar niks vindt.
Sylt - Eelde - Rotterdam al gedaan van de week.quote:Op donderdag 12 januari 2017 11:42 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Typisch.quote:Op donderdag 12 januari 2017 11:44 schreef wickedmen het volgende:
[..]
Fylax is van de weinige Fokkers die ik enigszins een toekomst en normaliteit acht.
Ook hij vindt deze sc 10x niks, net zoals VBL sc. En laten we eerlijk zijn, het niveau hier is niet om over naar huis te schrijven.
Dat mensen hier dan alsnog kliekjes willen vormen met elkaar zegt meer over hun dan over Fylax
Enige ietwat stabielere landen daar zijn Marokko, Botswana, Namibiė en Mozambique gok ik zo.quote:Op donderdag 12 januari 2017 11:44 schreef Kurovski het volgende:
[..]
Afrika heeft hele mooie plekken. Het zijn jammer genoeg vrijwel allemaal nogal graflanden.
Dit is een interessante twist. Hier zal ik toch de hulp moeten inroepen van de ervaren rotten in het vak.quote:Op donderdag 12 januari 2017 11:44 schreef wickedmen het volgende:
[..]
Fylax is van de weinige Fokkers die ik enigszins een toekomst en normaliteit acht.
Snap dat gedrag echt nooit.quote:Op donderdag 12 januari 2017 11:45 schreef Chai het volgende:
Oh daarom kwam Fylax keer op keer terug naar deze SC als een soort Braddie, omdat hij het allemaal maar niks vindt.
Sylt?quote:Op donderdag 12 januari 2017 11:46 schreef Kurovski het volgende:
[..]
Sylt - Eelde - Rotterdam al gedaan van de week.
De verbondenheid en associatie zegt idd wel genoeg.quote:
quote:Op donderdag 12 januari 2017 11:46 schreef Che_ het volgende:
[..]
Dit is een interessante twist. Hier zal ik toch de hulp moeten inroepen van de ervaren rotten in het vak.
Kom er volgende week op terug.
quote:Op donderdag 12 januari 2017 11:46 schreef Che_ het volgende:
[..]
Dit is een interessante twist. Hier zal ik toch de hulp moeten inroepen van de ervaren rotten in het vak.
Kom er volgende week op terug.
quote:Op donderdag 12 januari 2017 11:46 schreef Dimachaerus het volgende:
Wisten jullie nog die ene gurl die ik tegekwam in de gang
Ik liep net naar wc zag dr aanlopen
Ik kijk grond toen we vlak ij elkaar waren keek ik dr ff aan en k glimlachte en zei hoi zij deed glimlach en hoi trrug
Gepist met stijve
Had gevraagd of ze hem vast wilde houdenquote:Op donderdag 12 januari 2017 11:46 schreef Dimachaerus het volgende:
Ik kijk grond toen we vlak ij elkaar waren keek ik dr ff aan en k glimlachte en zei hoi zij deed glimlach en hoi trrug
Gepist met stijve
Sleur haar mee de wc in volgende keer en trek haar uit elkaarquote:Op donderdag 12 januari 2017 11:46 schreef Dimachaerus het volgende:
Gepist met stijve
Misschien kan psycholoog che_fkok Che_ hier zijn licht eens op laten schijnen?quote:Op donderdag 12 januari 2017 11:46 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Snap dat gedrag echt nooit.
IK VIND IETS ZO STOM DAT IK ALDOOR TERUG KOM EN MIJ HIER TUSSEN FORCEER BOOHOOO
Lees net dat het hem ook wat te diep gaat.quote:Op donderdag 12 januari 2017 11:48 schreef Chai het volgende:
[..]
Misschien kan psycholoog che_fkok Che_ hier zijn licht eens op laten schijnen?
Nutella of duo penotti?quote:
Ziet er goed uit. Ik vlieg soms in GEFS dusquote:Op donderdag 12 januari 2017 11:48 schreef Kurovski het volgende:
[..]
Microsoft Flight Simulator X met extra sceneries van Aerosoft. Best goeie graphics.
Dit soort:
[ afbeelding ]
Sylt/Westerland In 2013 met m'n kameraad geweest. Is een waddeneiland van Duitsland. Scheveningenachtig.quote:
Hahahaquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.* Je mag wel een iets normalere toon aanslaan. Realiseer je goed dat dit slechts jouw mening is.
Ohhh oke ik kende dat niet.quote:Op donderdag 12 januari 2017 11:50 schreef Kurovski het volgende:
[..]
Sylt/Westerland In 2013 met m'n kameraad geweest. Is een waddeneiland van Duitsland. Scheveningenachtig.
Ik ben dan ook daadwerkelijk een promovendusquote:Op donderdag 12 januari 2017 11:44 schreef Chai het volgende:
Spijt van mijn vergelijking van Che_ met geeltand gisteren. Ze verschillen qua niveau net zoveel als een promovendus en iemand die in gemeentelijke groenvoorziening werkt.
Ah, nou met FSX kun je online vliegen met andere gekkies. Zitten af en toe zowat 1000 mensen op zo'n server. Verkeersleiding, heel de bende.quote:Op donderdag 12 januari 2017 11:50 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Ziet er goed uit. Ik vlieg soms in GEFS dus
Maar hij cared niet hoorquote:Op donderdag 12 januari 2017 11:52 schreef Che_ het volgende:
[..]
Overigens zegt wicked dat iemand zijn tanden geel had geshopt
Vrij mondain daar. Kwam zo uit. Ik woonde in Oostende en werkte vanaf Esbjerg. Een andere maat van me woont in Tonder, da's vlakbij Sylt. Nam ik de SpookThalys naar Brussel, van daaruit TGV Düsseldorf, dan vliegen naar Sylt en daarna een half uurtje nog met de trein. Paar daagjes bij m'n maat verblijven op het platteland en dan met de trein naar Esbjerg om aan boord te gaan. Best een leuke reisroute was dat.quote:
Is daar wat te doen dan verder?quote:Op donderdag 12 januari 2017 11:56 schreef Kurovski het volgende:
[..]
Vrij mondain daar. Kwam zo uit. Ik woonde in Oostende en werkte vanaf Esbjerg. Een andere maat van me woont in Tonder, da's vlakbij Sylt. Nam ik de SpookThalys naar Brussel, van daaruit TGV Düsseldorf, dan vliegen naar Sylt en daarna een half uurtje nog met de trein. Paar daagjes bij m'n maat verblijven op het platteland en dan met de trein naar Esbjerg om aan boord te gaan. Best een leuke reisroute was dat.
Sylt is een soort van uitgaans- en vakantieoord voor Duitsers.quote:
Wind je niet zo op man.. Srs het is maar een sc en het zijn maar meningen van mensen die je verder niet kent.quote:Op donderdag 12 januari 2017 11:49 schreef wickedmen het volgende:
Laten we eerlijk zijn, jullie caren allemaal om deze sc meer dan ik. Anders zouden jullie niet dagelijks terug komen, incrowd grapjes gebruiken en kliekjes vormen
Ik zit hier alleen voor de drama
ga wijn drinken in de bieb, dan ben je leukerquote:Op donderdag 12 januari 2017 11:49 schreef wickedmen het volgende:
Laten we eerlijk zijn, jullie caren allemaal om deze sc meer dan ik. Anders zouden jullie niet dagelijks terug komen, incrowd grapjes gebruiken en kliekjes vormen
Haha.quote:Op donderdag 12 januari 2017 11:52 schreef Che_ het volgende:
[..]
Ik ben dan ook daadwerkelijk een promovendus
Overigens zegt wicked dat iemand zijn tanden geel had geshopt
Ik wind me ook niet op, geef alleen mijn keiharde counter meningquote:Op donderdag 12 januari 2017 12:05 schreef Myrr het volgende:
[..]
Wind je niet zo op man.. Srs het is maar een sc en het zijn maar meningen van mensen die je verder niet kent.
Dat is wel leuker dan deze sc jaquote:Op donderdag 12 januari 2017 12:07 schreef PeZu het volgende:
[..]
ga wijn drinken in de bieb, dan ben je leuker
Niet zo zuur wicky
ga dat dan gewoon lekker doen joh, of naar andere sc's...jij geen frustraties en boosheid en denk dat deze sc ook prima zonder jou verder kanquote:Op donderdag 12 januari 2017 12:16 schreef wickedmen het volgende:
[..]
Dat is wel leuker dan deze sc ja
Het is maar dat je dit zegt want anders dacht ik dat jij ook keihard caredequote:Op donderdag 12 januari 2017 11:49 schreef wickedmen het volgende:
Ik irriteer me alleen aan dat soort gedrag, in welke vorm vind jij dat caren om een paar autisten?quote:Op donderdag 12 januari 2017 12:19 schreef BozeHaas het volgende:
[..]
Het is maar dat je dit zegt want anders dacht ik dat jij ook keihard carede
Counter strikequote:Op donderdag 12 januari 2017 12:16 schreef wickedmen het volgende:
[..]
Ik wind me ook niet op, geef alleen mijn keiharde counter mening
Wat een simpele herhalende argument altijd weer op de waarheid. Wordt je er niet moe van?quote:Op donderdag 12 januari 2017 12:19 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
ga dat dan gewoon lekker doen joh, of naar andere sc's...jij geen frustraties en boosheid en denk dat deze sc ook prima zonder jou verder kandoe er je voordeel mee
Word*quote:Op donderdag 12 januari 2017 12:22 schreef wickedmen het volgende:
[..]
Wat een simpele herhalende argument altijd weer op de waarheid. Wordt je er niet moe van?
Ja Fylax, Braddie, Niels of elk andere user die dit soort dingen zegt, als jij het niet leuk vindt hier dan rot je maar op van mijn internetvrienden.
Ik kan namelijk niet zonder mijn internetvrienden
Neem een teug adem je komt mad over.quote:Op donderdag 12 januari 2017 12:22 schreef wickedmen het volgende:
[..]
Wat een simpele herhalende argument altijd weer op de waarheid. Wordt je er niet moe van?
Ja Fylax, Braddie, Niels of elk andere user die dit soort dingen zegt, als jij het niet leuk vindt hier dan rot je maar op van mijn internetvrienden.
Ik kan namelijk niet zonder mijn internetvrienden
Het geeft je boze gevoelens dus je caredquote:Op donderdag 12 januari 2017 12:20 schreef wickedmen het volgende:
[..]
Ik irriteer me alleen aan dat soort gedrag, in welke vorm vind jij dat caren om een paar autisten?
Ah ja het mad argument, die had ik ook kunnen voorspellen.quote:Op donderdag 12 januari 2017 12:22 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Neem een teug adem je komt mad over.
Ik ga om 15:30 wat Nielsquotes plaatsen.quote:Op donderdag 12 januari 2017 12:24 schreef wickedmen het volgende:
[..]
Ah ja het mad argument, die had ik ook kunnen voorspellen.
Komen er zo nog wat cliche's of incrowd grappen of is dat het voor vandaag?
Wow egt loeiharde dees recht in de feelsquote:Op donderdag 12 januari 2017 12:16 schreef wickedmen het volgende:
[..]
Ik wind me ook niet op, geef alleen mijn keiharde counter mening
Ligt helemaal aan jouzelf.quote:Op donderdag 12 januari 2017 12:24 schreef wickedmen het volgende:
[..]
Ah ja het mad argument, die had ik ook kunnen voorspellen.
Komen er zo nog wat cliche's of incrowd grappen of is dat het voor vandaag?
Meneer wordt niet geaccepteerd hier en dan gaat ie maar zo doenquote:Op donderdag 12 januari 2017 11:37 schreef wickedmen het volgende:
Snap er ook echt niks van. Niet de eerste en ook niet de laatste ben ik bang.quote:Op donderdag 12 januari 2017 12:25 schreef Frozen-assassin het volgende:
Vind het wel treurig dat je continu terugkomt in een bepaalde sc om je dagelijkse portie aandacht te krijgen
Frass zijn keiharde countermening.quote:Op donderdag 12 januari 2017 12:25 schreef Frozen-assassin het volgende:
Vind het wel treurig dat je continu terugkomt in een bepaalde sc om je dagelijkse portie aandacht te krijgen
Ik kijk er naar uitquote:Op donderdag 12 januari 2017 12:24 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Ik ga om 15:30 wat Nielsquotes plaatsen.
Mwahhhh, er wordt wel flink op mij gehaptquote:Op donderdag 12 januari 2017 12:25 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Meneer wordt niet geaccepteerd hier en dan gaat ie maar zo doen![]()
als een klein kind die z'n zin niet krijgt
Bijna wel ja, gebeurd hier echt never dat mensen elkaar afvallenquote:Op donderdag 12 januari 2017 12:28 schreef wickedmen het volgende:
Je zou bijna zeggen dat ze elkaar niet durven af te vallen
Doet het pijn?quote:Op donderdag 12 januari 2017 12:28 schreef 2NutZ het volgende:
Ja maar de logica alleen al.. je vindt iets ontzettend stom maar je hebt wel de drang elke dag even je te melden en wat zinnen uit te typen.. tegen mensen die je downies vindt.waarom dan?
Heb die drang niet bij VBL ofzo. bijv.
Leg eens uit wicky?
Leg nou eens uit...quote:
Idd, hoop niet dat ik je getriggerd hebtquote:Op donderdag 12 januari 2017 12:31 schreef 2NutZ het volgende:
Nou ja, dan niet... hoop in elk geval dat je blij bent met de aandacht waar je om vraagt.
Huh? dat is toch juist je levensdoel?quote:Op donderdag 12 januari 2017 12:32 schreef wickedmen het volgende:
[..]
Idd, hoop niet dat ik je getriggerd hebt
quote:Op donderdag 12 januari 2017 12:29 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Bijna wel ja, gebeurd hier echt never dat mensen elkaar afvallenharmonie SC is dit.
ook echt 1 hecht kliekjequote:Op donderdag 12 januari 2017 12:29 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Bijna wel ja, gebeurd hier echt never dat mensen elkaar afvallenharmonie SC is dit.
Je komt hier vaker dan ik en zelfs ik zie ze bijna continu bitchen op elkaar.quote:Op donderdag 12 januari 2017 12:28 schreef wickedmen het volgende:
Je zou bijna zeggen dat ze elkaar niet durven af te vallen
Echt he en alle niet kliekjesmensen, zelfs die wel leuk zijn, worden gelijk weggemoffeld hier.quote:
Ehehquote:
Ja, vertelquote:Op donderdag 12 januari 2017 12:38 schreef NoelGallagher het volgende:
Op het posten van privé gegevens staat toch een ban?
RESPECT VOOR MIJquote:Op donderdag 12 januari 2017 12:28 schreef wickedmen het volgende:
Status enzo in een sc...
man man man
ja, hoezo?quote:Op donderdag 12 januari 2017 12:38 schreef NoelGallagher het volgende:
Hey Gallagherquote:Op donderdag 12 januari 2017 12:38 schreef NoelGallagher het volgende:
nee mag gewoonquote:Op donderdag 12 januari 2017 12:38 schreef NoelGallagher het volgende:
quote:Op donderdag 12 januari 2017 12:38 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Echt he en alle niet kliekjesmensen, zelfs die wel leuk zijn, worden gelijk weggemoffeld hier.
Elke dag is genot met eten. Gewoon lekker dik worden en hard gaan. Nooit geen onplezier in kip maken of bij Omar egypt.quote:Op donderdag 12 januari 2017 11:31 schreef Myrr het volgende:
Che_quote:Op donderdag 12 januari 2017 12:44 schreef Che_ het volgende:
Volgens mij ligt het aan jou wicked
Ik heb gemiddeld 2 posts per dag in de klb sc en nooit problemen gehad met iemand.
Scheelt dat ik niet geaccepteerd hoef te wordenquote:Op donderdag 12 januari 2017 12:42 schreef PeZu het volgende:
[..]![]()
Ja ik was ook heel onaardig en heb wicky niet geaccepteerd
Ik neem aan dat je soms ook denkt, wat een kliekje mongolen?quote:Op donderdag 12 januari 2017 12:44 schreef Che_ het volgende:
Volgens mij ligt het aan jou wicked
Ik heb gemiddeld 2 posts per dag in de klb sc en nooit problemen gehad met iemand.
Kan echt niet hoor. Zeker omdat je gewoon je status hier wil behouden.quote:Op donderdag 12 januari 2017 12:42 schreef PeZu het volgende:
[..]![]()
Ja ik was ook heel onaardig en heb wicky niet geaccepteerd
ik ken jou tochquote:Op donderdag 12 januari 2017 12:47 schreef Opsonisatie het volgende:
Man man manbeetje jezelf proberen te bewijzen op een autistenforum waar 'niemand' elkaar toch kent
Hou toch op.
Maar hoe kansloos moet je leven zijn, dat je er überhaupt tijd in wil investeren hier iedere dag even te komen om te laten weten hoe kansloos iedereen is.quote:Op donderdag 12 januari 2017 12:46 schreef wickedmen het volgende:
[..]
Ik neem aan dat je soms ook denkt, wat een kliekje mongolen?
Nee, dat denk ik permanent.quote:Op donderdag 12 januari 2017 12:46 schreef wickedmen het volgende:
[..]
Ik neem aan dat je soms ook denkt, wat een kliekje mongolen?
Echt he wat een kneuzen, zijn vast ook nog maagdquote:Op donderdag 12 januari 2017 12:47 schreef Opsonisatie het volgende:
Man man manbeetje jezelf proberen te bewijzen op een autistenforum waar 'niemand' elkaar toch kent
Hou toch op.
Ja ahahahquote:Op donderdag 12 januari 2017 12:48 schreef BozeHaas het volgende:
[..]
Echt he wat een kneuzen, zijn vast ook nog maagd
nou ik ben absoluut geen maagd hoor hahaquote:Op donderdag 12 januari 2017 12:48 schreef BozeHaas het volgende:
[..]
heb liever een wicky dan een net niet milf die geregeld van de daken roept hoe jong en seksueel ze nog is tbhquote:Op donderdag 12 januari 2017 12:47 schreef Myrr het volgende:
[..]
Maar hoe kansloos moet je leven zijn, dat je er überhaupt tijd in wil investeren hier iedere dag even te komen om te laten weten hoe kansloos iedereen is.
Juist. Ga vrienden zoeken man. Tastbare vrienden, want jij hebt echt geen fuck te doen.
quote:Op donderdag 12 januari 2017 12:48 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Dat ene nachtje one night standje ben ik allang vergeten dus we kennen mekaar niet meer doei
Aaiiijaaiijaaaiiii.quote:Op donderdag 12 januari 2017 12:51 schreef zeer het volgende:
[..]
heb liever een wicky dan een net niet milf die geregeld van de daken roept hoe jong en seksueel ze nog is tbh
Wilde je eigenlijk iets vragen over kruiden maar laat maar hoor.quote:Op donderdag 12 januari 2017 12:51 schreef zeer het volgende:
[..]
heb liever een wicky dan een net niet milf die geregeld van de daken roept hoe jong en seksueel ze nog is tbh
ik ook niet hoor haha is echt waarquote:Op donderdag 12 januari 2017 12:50 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
nou ik ben absoluut geen maagd hoor haha
hahahaha kijk al die maagdjes hier, wij niet hoorquote:Op donderdag 12 januari 2017 12:52 schreef BozeHaas het volgende:
[..]
ik ook niet hoor haha is echt waar
mag ik het voor je doen? alles om je weer eens aan te rakenquote:Op donderdag 12 januari 2017 12:53 schreef Opsonisatie het volgende:
Maar even ter zake komen.
Wie heeft wel eens achterkant van z'n bovenbenen geharst?
ben gwn desperate voor je aandacht pls stel me vragen over kruidenquote:Op donderdag 12 januari 2017 12:52 schreef Myrr het volgende:
[..]
Wilde je eigenlijk iets vragen over kruiden maar laat maar hoor.
Mag ik in je handje knijpen danquote:Op donderdag 12 januari 2017 12:54 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
mag ik het voor je doen? alles om je weer eens aan te raken
#wanhopig
Je gedrag is wel positief veranderd nu ze je niet meer zo in je greep heeft.quote:Op donderdag 12 januari 2017 12:51 schreef Che_ het volgende:
Enige met wie ik struggles had is stimorol
Manmanman wat een figuur is dat. Stiekem vindt zij mij gewoon leuk.
Hoeveel indo's zijn afgeslacht per kilo kruidnagel?quote:Op donderdag 12 januari 2017 12:54 schreef zeer het volgende:
[..]
ben gwn desperate voor je aandacht pls stel me vragen over kruiden
nee kut ik heb je net geappt niet doen of ik ga nooit meer op forums zittenquote:Op donderdag 12 januari 2017 12:57 schreef Opsonisatie het volgende:
Zal ik een topic openen over hoe TARDIS. mij appt
Nee, tief nu maar op.quote:Op donderdag 12 januari 2017 12:54 schreef zeer het volgende:
[..]
ben gwn desperate voor je aandacht pls stel me vragen over kruiden
Hmm nee. Volgens mij scheer ik dat niet eens. Kun je niet bleken? Zie altijd blonde meisjes met tantoe witte haren op hun bovenbenen.quote:Op donderdag 12 januari 2017 12:53 schreef Opsonisatie het volgende:
Dit is een leugen.quote:Op donderdag 12 januari 2017 12:51 schreef zeer het volgende:
[..]
Waar zie je die?quote:Op donderdag 12 januari 2017 12:58 schreef Myrr het volgende:
[..]
Nee, tief nu maar op.
[..]
Hmm nee. Volgens mij scheer ik dat niet eens. Kun je niet bleken? Zie altijd blonde meisjes met tantoe witte haren op hun bovenbenen.
In haar greepquote:Op donderdag 12 januari 2017 12:56 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Je gedrag is wel positief veranderd nu ze je niet meer zo in je greep heeft.
Zit daar haar dan?quote:Op donderdag 12 januari 2017 12:53 schreef Opsonisatie het volgende:
Overal in de zomer. Onderbenen helemaal gladjes en bovenbenen geven licht omdat pigmentloos haar nou eenmaal veel licht absorbeert.quote:
Zegt nog niks over hoe ze jou in haar greep hadquote:Op donderdag 12 januari 2017 12:59 schreef Che_ het volgende:
[..]
In haar greep
Ze heeft me altijd gehaat.
Zin in zomerquote:Op donderdag 12 januari 2017 13:00 schreef Myrr het volgende:
[..]
Overal in de zomer. Onderbenen helemaal gladjes en bovenbenen geven licht omdat pigmentloos haar nou eenmaal veel licht absorbeert.
Nee joh, ze hebben stiekem wel een online feromonen klik.quote:Op donderdag 12 januari 2017 13:00 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Zegt nog niks over hoe ze jou in haar greep had
Maar haat valt ook wel mee? gezien hoe jullie postten.
Of ook gewoon weer een act en geloof ik alles gewoon weer en ben ik te serieus?
hoink heeft hivquote:Op donderdag 12 januari 2017 13:01 schreef TARDIS. het volgende:
vet slecht nieuws gekregen via whatsapp net
Iemand heeft kanker?quote:Op donderdag 12 januari 2017 13:01 schreef TARDIS. het volgende:
vet slecht nieuws gekregen via whatsapp net
Ho ho, ik heb meer dan genoeg vrienden. Meer dan al deze mensen bij elkaar.quote:Op donderdag 12 januari 2017 12:47 schreef Myrr het volgende:
[..]
Maar hoe kansloos moet je leven zijn, dat je er überhaupt tijd in wil investeren hier iedere dag even te komen om te laten weten hoe kansloos iedereen is.
Juist. Ga vrienden zoeken man. Tastbare vrienden, want jij hebt echt geen fuck te doen.
Dat heeft stimo met elke vent die maar een beetje aandacht schenkt hier.quote:Op donderdag 12 januari 2017 13:01 schreef Myrr het volgende:
[..]
Nee joh, ze hebben stiekem wel een online feromonen klik.
Maar heb getint huidje, dan die je van die lillike blonde haartjesquote:Op donderdag 12 januari 2017 12:58 schreef Myrr het volgende:
[..]
Nee, tief nu maar op.
[..]
Hmm nee. Volgens mij scheer ik dat niet eens. Kun je niet bleken? Zie altijd blonde meisjes met tantoe witte haren op hun bovenbenen.
Ja lichtjes wil het zo kaal hebben als de saharaquote:
Dikke zwarte haren?quote:Op donderdag 12 januari 2017 13:01 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Maar heb getint huidje, dan die je van die lillike blonde haartjes
[..]
Ja lichtjes wil het zo kaal hebben als de sahara
Ik zit hier helemaal niet in een wtf voor hiėrarchie dus waarde hechten, neh. Dat jij je tijd wil invullen met dagelijks hierboven zegt meer dan genoeg over dat je eerste zin een leugen is.quote:Op donderdag 12 januari 2017 13:01 schreef wickedmen het volgende:
[..]
Ho ho, ik heb meer dan genoeg vrienden. Meer dan al deze mensen bij elkaar.
Dat ik hier kom voor de drama en mensen op een kast te jagen is weer aardig gelukt, je zou bijna zeggen dat deze hele sc om mij draait als je ziet hoe vaak ik genoemd wordt. Daarnaast laten we eerlijk zijn, genoeg mensen die zeggen dat deze hele sc een grote kliekjesvorm is of vol zit met mongolen, ik durf zelfs te beweren dat wij dit allemaal denken.
Dat jij dan hier weer op in gaat zegt al genoeg over wat voor mongool je eigenlijk bent en wat voor waarde je hecht aan de hiėrarchie hier.
Even gequote voor die dit verwijdertquote:Op donderdag 12 januari 2017 13:01 schreef wickedmen het volgende:
[..]
Ho ho, ik heb meer dan genoeg vrienden. Meer dan al deze mensen bij elkaar.
Dat ik hier kom voor de drama en mensen op een kast te jagen is weer aardig gelukt, je zou bijna zeggen dat deze hele sc om mij draait als je ziet hoe vaak ik genoemd wordt. Daarnaast laten we eerlijk zijn, genoeg mensen die zeggen dat deze hele sc een grote kliekjesvorm is of vol zit met mongolen, ik durf zelfs te beweren dat wij dit allemaal denken.
Dat jij dan hier weer op in gaat zegt al genoeg over wat voor mongool je eigenlijk bent en wat voor waarde je hecht aan de hiėrarchie hier.
Ik denk niet dat Dima hier de enige maagd is iddquote:Op donderdag 12 januari 2017 12:48 schreef BozeHaas het volgende:
[..]
Dan is het goedquote:
Snel boos en gefrustreerd grijpen naar de block knopquote:Op donderdag 12 januari 2017 12:49 schreef Opsonisatie het volgende:
Nee maar srs block die troll dan
Oke Meloewaquote:Op donderdag 12 januari 2017 13:02 schreef Myrr het volgende:
[..]
Ik zit hier helemaal niet in een wtf voor hiėrarchie dus waarde hechten, neh. Dat jij je tijd wil invullen met dagelijks hierboven zegt meer dan genoeg over dat je eerste zin een leugen is.
Nou ik was de enige die haar altijd echt boos kreeg zei ze dus in haar greep als in haar kick naar woede zou best eens kunnenquote:Op donderdag 12 januari 2017 13:00 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Zegt nog niks over hoe ze jou in haar greep had
Maar haat valt ook wel mee? gezien hoe jullie postten.
Of ook gewoon weer een act en geloof ik alles gewoon weer en ben ik te serieus?
Heb ik ooit iets verwijdert?quote:Op donderdag 12 januari 2017 13:02 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Even gequote voor die dit verwijdert
Heel kort, dan worden ze bruinig en vallen ze weinig op. Anders gewoon scheren, als ze licht zijn komen ze zacht terug toch?quote:Op donderdag 12 januari 2017 13:01 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Maar heb getint huidje, dan die je van die lillike blonde haartjes
[..]
Ja lichtjes wil het zo kaal hebben als de sahara
Waar nog haar groeit is idd gewoon rood.quote:Op donderdag 12 januari 2017 13:03 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Nein, lichtbruine sprietjes
Jij dan, redhead
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |