Liechtenstein?quote:
wtfquote:Op donderdag 12 januari 2017 11:33 schreef Che_ het volgende:
[..]
Ben jij geadopteerd of vanaf jonge leeftijd bij de jeugdzorg terechtgekomen?
quote:
De ware aard komt alweer tevoorschijn...quote:
Idd, de keren dat ik op de kast zat vanwege jou zijn niet meer op een hand te tellenquote:Op donderdag 12 januari 2017 11:31 schreef 2NutZ het volgende:
Het doet je gewoon weer pijn bij jou hoor, gezien deze opmerking.
Dat hij in VBL thuis hoort?quote:Op donderdag 12 januari 2017 11:34 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
[..]
De ware aard komt alweer tevoorschijn...
Dat weet ik. Dat is duidelijk te zien.quote:Op donderdag 12 januari 2017 11:34 schreef wickedmen het volgende:
[..]
Idd, de keren dat ik op de kast zat vanwege jou zijn niet meer op een hand te tellen
Doen ze dat daar ook allemaal?quote:
Nee, ik ook nooit. Komt zo over als iemand dan heel gefrustreerd is en uit onmacht dat maar zegt.quote:Op donderdag 12 januari 2017 11:35 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Daar houden ze nogal van 'je moeder' opmerkingen. Nooit begrepen waarom
quote:Op donderdag 12 januari 2017 11:36 schreef wickedmen het volgende:
VBL is wel 10x vermakelijker dan deze SC tho
Onlogisch en ik zijn het eens
Maar waarom probeer je je hier dan zo binnen te drukken? niemand hier vind jou volgens mij oke en andersom hetzelfde... vanwaar dan die drang?quote:Op donderdag 12 januari 2017 11:37 schreef wickedmen het volgende:
Je kan deze sc vergelijken als een soort mislukte downies day out dat af en toe een fatsoenlijke niveau haalt om dan weer effe later een nieuw cringe dieptepunt te halen
Aldus iemand die als ambtenaar dagelijks op FOK! zit om zijn frustratie te botvieren op autisten en soms zelfs meisjes van 14 aan te raden een einde te maken aan hun levenquote:
Dat zou echt een hoop verklaren, dit soort gedrag van mocro's heb ik enkel bij dergelijke gevallen gezien.quote:
Ehhh okequote:Op donderdag 12 januari 2017 11:38 schreef wickedmen het volgende:
[..]
Aldus iemand die als ambtenaar dagelijks op FOK! zit om zijn frustratie te botvieren op autisten en soms zelfs meisjes van 14 aan te raden een einde te maken aan hun leven
Denk dat er geen enkel boek is die zijn gedrag kan verklaren eerlijk gezegd.quote:Op donderdag 12 januari 2017 11:38 schreef Che_ het volgende:
[..]
Dat zou echt een hoop verklaren, dit soort gedrag van mocro's heb ik enkel bij dergelijke gevallen gezien.
Anders moet ik er even de boeken weer bij pakken. Hoop tegen de zomer gecertificeerd psychiater te zijn.
Is dit een stukje projectie? A la Che ben ik hier alleen om te trollen alhoewel ik het gevoel bij jou heb, ook met dat socializen de hele tijd dat dit je enige vorm van sociaal contact isquote:Op donderdag 12 januari 2017 11:37 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
[..]
Maar waarom probeer je je hier dan zo binnen te drukken? niemand hier vind jou volgens mij oke en andersom hetzelfde... vanwaar dan die drang?
Of is dit ook weer frustratie omdat we je niet op handen dragen?
Ah de projectie reactie.quote:Op donderdag 12 januari 2017 11:39 schreef wickedmen het volgende:
[..]
Is dit een stukje projectie? A la Che ben ik hier alleen om te trollen alhoewel ik het gevoel bij jou heb, ook met dat socializen de hele tijd dat dit je enige vorm van sociaal contact is
Waarom ga je niet verder dan?quote:Op donderdag 12 januari 2017 11:38 schreef Kurovski het volgende:
[..]
Da's misschien wel leuk ja.
Dit zijn m'n bestemmingen tot nu toe in de laatste 2 weken:
[ afbeelding ]
Kan je mij dan wel verklaren die ene keer dat ik in je Fotoboek keek en dat ik je uitlachte om een foto en een dag later die foto verdwenen bleek te zijn.quote:Op donderdag 12 januari 2017 11:39 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Denk dat er geen enkel boek is die zijn gedrag kan verklaren eerlijk gezegd.
Nice.quote:Op donderdag 12 januari 2017 11:38 schreef Kurovski het volgende:
[..]
Da's misschien wel leuk ja.
Dit zijn m'n bestemmingen tot nu toe in de laatste 2 weken:
[ afbeelding ]
rot gewoon op danquote:Op donderdag 12 januari 2017 11:37 schreef wickedmen het volgende:
Je kan deze sc vergelijken als een soort mislukte downies day out dat af en toe een fatsoenlijke niveau haalt om dan weer effe later een nieuw cringe dieptepunt te halen
Deze was ook nog niet voorbij gekomen idd. Welke heb je nog meer op je lijstje?quote:Op donderdag 12 januari 2017 11:40 schreef wickedmen het volgende:
[..]
Kan je mij dan wel verklaren die ene keer dat ik in je Fotoboek keek en dat ik je uitlachte om een foto en een dag later die foto verdwenen bleek te zijn.
Waarom zou je dat doen?
nee, en jij kan niet zonder mij.quote:Op donderdag 12 januari 2017 11:40 schreef wickedmen het volgende:
[..]
Maar eerlijk, zonder deze SC kan je niet
Enroute vliegen is niets aan. De departure en arrival procedures zijn het interessantst.quote:
Dus je ontkent het?quote:Op donderdag 12 januari 2017 11:41 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Deze was ook nog niet voorbij gekomen idd. Welke heb je nog meer op je lijstje?
Dat noemen we het Fylax-effect.quote:Op donderdag 12 januari 2017 11:37 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
[..]
Maar waarom probeer je je hier dan zo binnen te drukken? niemand hier vind jou volgens mij oke en andersom hetzelfde... vanwaar dan die drang?
Of is dit ook weer frustratie omdat we je niet op handen dragen?
Ik zie hele duidelijke overeenkomsten.... echter is fylax 12 en wickedmen al wat ouderquote:
Dan ga je toch gewoon constant van Eelde naar maastricht?quote:Op donderdag 12 januari 2017 11:41 schreef Kurovski het volgende:
[..]
Enroute vliegen is niets aan. De departure en arrival procedures zijn het interessantst.
Belfast, uurtje vliegenquote:Op donderdag 12 januari 2017 11:31 schreef Kurovski het volgende:
Stukje flightsim, alleen nog een leuke bestemming bedenken.
quote:Op donderdag 12 januari 2017 11:42 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Dan ga je toch gewoon constant van Eelde naar maastricht?
Gebruik je GEFS?quote:Op donderdag 12 januari 2017 11:41 schreef Kurovski het volgende:
[..]
Enroute vliegen is niets aan. De departure en arrival procedures zijn het interessantst.
Sinds ik dat weer zelf moet bedenken wel, ja.quote:Op donderdag 12 januari 2017 11:31 schreef Myrr het volgende:
Zijn jullie nooit de struggles zat van wat je nou weer moet eten?
Gewoon Maasje - Eindhoven of Schiphol - Lelystadquote:Op donderdag 12 januari 2017 11:42 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Fylax is van de weinige Fokkers die ik enigszins een toekomst en normaliteit acht.quote:
Fylax is al bijna 18, ik 23 bijnaquote:Op donderdag 12 januari 2017 11:42 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Ik zie hele duidelijke overeenkomsten.... echter is fylax 12 en wickedmen al wat ouder
Idd gewoon rondjesquote:Op donderdag 12 januari 2017 11:43 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Gewoon Maasje - Eindhoven of Schiphol - Lelystad
Niet elke dag kapsalon?quote:Op donderdag 12 januari 2017 11:43 schreef Zosk het volgende:
[..]
Sinds ik dat weer zelf moet bedenken wel, ja.
Afrika heeft hele mooie plekken. Het zijn jammer genoeg vrijwel allemaal nogal graflanden.quote:Op donderdag 12 januari 2017 11:40 schreef Che_ het volgende:
[..]
Nice.
Ik had ook een keer trip door Z-A via Google Maps. Niet overal streetview maar nagenoeg bij de meest interessante plekken.
Mensen die daadwerkelijk er heen gaanwij weten wel beter niels
quote:Op donderdag 12 januari 2017 11:44 schreef Chai het volgende:
Spijt van mijn vergelijking van Che_ met geeltand gisteren. Ze verschillen qua niveau net zoveel als een promovendus en iemand die in gemeentelijke groenvoorziening werkt.
Braddie, Fylax, Niels, Wickedmen, Blauwetijger wat een mongolen zijn het ookquote:Op donderdag 12 januari 2017 11:45 schreef Chai het volgende:
Oh daarom kwam Fylax keer op keer terug naar deze SC als een soort Braddie, omdat hij het allemaal maar niks vindt.
Sylt - Eelde - Rotterdam al gedaan van de week.quote:Op donderdag 12 januari 2017 11:42 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Typisch.quote:Op donderdag 12 januari 2017 11:44 schreef wickedmen het volgende:
[..]
Fylax is van de weinige Fokkers die ik enigszins een toekomst en normaliteit acht.
Ook hij vindt deze sc 10x niks, net zoals VBL sc. En laten we eerlijk zijn, het niveau hier is niet om over naar huis te schrijven.
Dat mensen hier dan alsnog kliekjes willen vormen met elkaar zegt meer over hun dan over Fylax
Enige ietwat stabielere landen daar zijn Marokko, Botswana, Namibië en Mozambique gok ik zo.quote:Op donderdag 12 januari 2017 11:44 schreef Kurovski het volgende:
[..]
Afrika heeft hele mooie plekken. Het zijn jammer genoeg vrijwel allemaal nogal graflanden.
Dit is een interessante twist. Hier zal ik toch de hulp moeten inroepen van de ervaren rotten in het vak.quote:Op donderdag 12 januari 2017 11:44 schreef wickedmen het volgende:
[..]
Fylax is van de weinige Fokkers die ik enigszins een toekomst en normaliteit acht.
Snap dat gedrag echt nooit.quote:Op donderdag 12 januari 2017 11:45 schreef Chai het volgende:
Oh daarom kwam Fylax keer op keer terug naar deze SC als een soort Braddie, omdat hij het allemaal maar niks vindt.
Sylt?quote:Op donderdag 12 januari 2017 11:46 schreef Kurovski het volgende:
[..]
Sylt - Eelde - Rotterdam al gedaan van de week.
De verbondenheid en associatie zegt idd wel genoeg.quote:
quote:Op donderdag 12 januari 2017 11:46 schreef Che_ het volgende:
[..]
Dit is een interessante twist. Hier zal ik toch de hulp moeten inroepen van de ervaren rotten in het vak.
Kom er volgende week op terug.
quote:Op donderdag 12 januari 2017 11:46 schreef Che_ het volgende:
[..]
Dit is een interessante twist. Hier zal ik toch de hulp moeten inroepen van de ervaren rotten in het vak.
Kom er volgende week op terug.
quote:Op donderdag 12 januari 2017 11:46 schreef Dimachaerus het volgende:
Wisten jullie nog die ene gurl die ik tegekwam in de gang
Ik liep net naar wc zag dr aanlopen
Ik kijk grond toen we vlak ij elkaar waren keek ik dr ff aan en k glimlachte en zei hoi zij deed glimlach en hoi trrug
Gepist met stijve
Had gevraagd of ze hem vast wilde houdenquote:Op donderdag 12 januari 2017 11:46 schreef Dimachaerus het volgende:
Ik kijk grond toen we vlak ij elkaar waren keek ik dr ff aan en k glimlachte en zei hoi zij deed glimlach en hoi trrug
Gepist met stijve
Sleur haar mee de wc in volgende keer en trek haar uit elkaarquote:Op donderdag 12 januari 2017 11:46 schreef Dimachaerus het volgende:
Gepist met stijve
Misschien kan psycholoog che_fkok Che_ hier zijn licht eens op laten schijnen?quote:Op donderdag 12 januari 2017 11:46 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Snap dat gedrag echt nooit.
IK VIND IETS ZO STOM DAT IK ALDOOR TERUG KOM EN MIJ HIER TUSSEN FORCEER BOOHOOO
Lees net dat het hem ook wat te diep gaat.quote:Op donderdag 12 januari 2017 11:48 schreef Chai het volgende:
[..]
Misschien kan psycholoog che_fkok Che_ hier zijn licht eens op laten schijnen?
Nutella of duo penotti?quote:
Ziet er goed uit. Ik vlieg soms in GEFS dusquote:Op donderdag 12 januari 2017 11:48 schreef Kurovski het volgende:
[..]
Microsoft Flight Simulator X met extra sceneries van Aerosoft. Best goeie graphics.
Dit soort:
[ afbeelding ]
Sylt/Westerland In 2013 met m'n kameraad geweest. Is een waddeneiland van Duitsland. Scheveningenachtig.quote:
Hahahaquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.* Je mag wel een iets normalere toon aanslaan. Realiseer je goed dat dit slechts jouw mening is.
Ohhh oke ik kende dat niet.quote:Op donderdag 12 januari 2017 11:50 schreef Kurovski het volgende:
[..]
Sylt/Westerland In 2013 met m'n kameraad geweest. Is een waddeneiland van Duitsland. Scheveningenachtig.
Ik ben dan ook daadwerkelijk een promovendusquote:Op donderdag 12 januari 2017 11:44 schreef Chai het volgende:
Spijt van mijn vergelijking van Che_ met geeltand gisteren. Ze verschillen qua niveau net zoveel als een promovendus en iemand die in gemeentelijke groenvoorziening werkt.
Ah, nou met FSX kun je online vliegen met andere gekkies. Zitten af en toe zowat 1000 mensen op zo'n server. Verkeersleiding, heel de bende.quote:Op donderdag 12 januari 2017 11:50 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Ziet er goed uit. Ik vlieg soms in GEFS dus
Maar hij cared niet hoorquote:Op donderdag 12 januari 2017 11:52 schreef Che_ het volgende:
[..]
Overigens zegt wicked dat iemand zijn tanden geel had geshopt
Vrij mondain daar. Kwam zo uit. Ik woonde in Oostende en werkte vanaf Esbjerg. Een andere maat van me woont in Tonder, da's vlakbij Sylt. Nam ik de SpookThalys naar Brussel, van daaruit TGV Düsseldorf, dan vliegen naar Sylt en daarna een half uurtje nog met de trein. Paar daagjes bij m'n maat verblijven op het platteland en dan met de trein naar Esbjerg om aan boord te gaan. Best een leuke reisroute was dat.quote:
Is daar wat te doen dan verder?quote:Op donderdag 12 januari 2017 11:56 schreef Kurovski het volgende:
[..]
Vrij mondain daar. Kwam zo uit. Ik woonde in Oostende en werkte vanaf Esbjerg. Een andere maat van me woont in Tonder, da's vlakbij Sylt. Nam ik de SpookThalys naar Brussel, van daaruit TGV Düsseldorf, dan vliegen naar Sylt en daarna een half uurtje nog met de trein. Paar daagjes bij m'n maat verblijven op het platteland en dan met de trein naar Esbjerg om aan boord te gaan. Best een leuke reisroute was dat.
Sylt is een soort van uitgaans- en vakantieoord voor Duitsers.quote:
Wind je niet zo op man.. Srs het is maar een sc en het zijn maar meningen van mensen die je verder niet kent.quote:Op donderdag 12 januari 2017 11:49 schreef wickedmen het volgende:
Laten we eerlijk zijn, jullie caren allemaal om deze sc meer dan ik. Anders zouden jullie niet dagelijks terug komen, incrowd grapjes gebruiken en kliekjes vormen
Ik zit hier alleen voor de drama
ga wijn drinken in de bieb, dan ben je leukerquote:Op donderdag 12 januari 2017 11:49 schreef wickedmen het volgende:
Laten we eerlijk zijn, jullie caren allemaal om deze sc meer dan ik. Anders zouden jullie niet dagelijks terug komen, incrowd grapjes gebruiken en kliekjes vormen
Haha.quote:Op donderdag 12 januari 2017 11:52 schreef Che_ het volgende:
[..]
Ik ben dan ook daadwerkelijk een promovendus
Overigens zegt wicked dat iemand zijn tanden geel had geshopt
Ik wind me ook niet op, geef alleen mijn keiharde counter meningquote:Op donderdag 12 januari 2017 12:05 schreef Myrr het volgende:
[..]
Wind je niet zo op man.. Srs het is maar een sc en het zijn maar meningen van mensen die je verder niet kent.
Dat is wel leuker dan deze sc jaquote:Op donderdag 12 januari 2017 12:07 schreef PeZu het volgende:
[..]
ga wijn drinken in de bieb, dan ben je leuker
Niet zo zuur wicky
ga dat dan gewoon lekker doen joh, of naar andere sc's...jij geen frustraties en boosheid en denk dat deze sc ook prima zonder jou verder kanquote:Op donderdag 12 januari 2017 12:16 schreef wickedmen het volgende:
[..]
Dat is wel leuker dan deze sc ja
Het is maar dat je dit zegt want anders dacht ik dat jij ook keihard caredequote:Op donderdag 12 januari 2017 11:49 schreef wickedmen het volgende:
Ik irriteer me alleen aan dat soort gedrag, in welke vorm vind jij dat caren om een paar autisten?quote:Op donderdag 12 januari 2017 12:19 schreef BozeHaas het volgende:
[..]
Het is maar dat je dit zegt want anders dacht ik dat jij ook keihard carede
Counter strikequote:Op donderdag 12 januari 2017 12:16 schreef wickedmen het volgende:
[..]
Ik wind me ook niet op, geef alleen mijn keiharde counter mening
Wat een simpele herhalende argument altijd weer op de waarheid. Wordt je er niet moe van?quote:Op donderdag 12 januari 2017 12:19 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
ga dat dan gewoon lekker doen joh, of naar andere sc's...jij geen frustraties en boosheid en denk dat deze sc ook prima zonder jou verder kandoe er je voordeel mee
Word*quote:Op donderdag 12 januari 2017 12:22 schreef wickedmen het volgende:
[..]
Wat een simpele herhalende argument altijd weer op de waarheid. Wordt je er niet moe van?
Ja Fylax, Braddie, Niels of elk andere user die dit soort dingen zegt, als jij het niet leuk vindt hier dan rot je maar op van mijn internetvrienden.
Ik kan namelijk niet zonder mijn internetvrienden
Neem een teug adem je komt mad over.quote:Op donderdag 12 januari 2017 12:22 schreef wickedmen het volgende:
[..]
Wat een simpele herhalende argument altijd weer op de waarheid. Wordt je er niet moe van?
Ja Fylax, Braddie, Niels of elk andere user die dit soort dingen zegt, als jij het niet leuk vindt hier dan rot je maar op van mijn internetvrienden.
Ik kan namelijk niet zonder mijn internetvrienden
Het geeft je boze gevoelens dus je caredquote:Op donderdag 12 januari 2017 12:20 schreef wickedmen het volgende:
[..]
Ik irriteer me alleen aan dat soort gedrag, in welke vorm vind jij dat caren om een paar autisten?
Ah ja het mad argument, die had ik ook kunnen voorspellen.quote:Op donderdag 12 januari 2017 12:22 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Neem een teug adem je komt mad over.
Ik ga om 15:30 wat Nielsquotes plaatsen.quote:Op donderdag 12 januari 2017 12:24 schreef wickedmen het volgende:
[..]
Ah ja het mad argument, die had ik ook kunnen voorspellen.
Komen er zo nog wat cliche's of incrowd grappen of is dat het voor vandaag?
Wow egt loeiharde dees recht in de feelsquote:Op donderdag 12 januari 2017 12:16 schreef wickedmen het volgende:
[..]
Ik wind me ook niet op, geef alleen mijn keiharde counter mening
Ligt helemaal aan jouzelf.quote:Op donderdag 12 januari 2017 12:24 schreef wickedmen het volgende:
[..]
Ah ja het mad argument, die had ik ook kunnen voorspellen.
Komen er zo nog wat cliche's of incrowd grappen of is dat het voor vandaag?
Meneer wordt niet geaccepteerd hier en dan gaat ie maar zo doenquote:Op donderdag 12 januari 2017 11:37 schreef wickedmen het volgende:
Snap er ook echt niks van. Niet de eerste en ook niet de laatste ben ik bang.quote:Op donderdag 12 januari 2017 12:25 schreef Frozen-assassin het volgende:
Vind het wel treurig dat je continu terugkomt in een bepaalde sc om je dagelijkse portie aandacht te krijgen
Frass zijn keiharde countermening.quote:Op donderdag 12 januari 2017 12:25 schreef Frozen-assassin het volgende:
Vind het wel treurig dat je continu terugkomt in een bepaalde sc om je dagelijkse portie aandacht te krijgen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |