Liechtenstein?quote:
wtfquote:Op donderdag 12 januari 2017 11:33 schreef Che_ het volgende:
[..]
Ben jij geadopteerd of vanaf jonge leeftijd bij de jeugdzorg terechtgekomen?
quote:
De ware aard komt alweer tevoorschijn...quote:
Idd, de keren dat ik op de kast zat vanwege jou zijn niet meer op een hand te tellenquote:Op donderdag 12 januari 2017 11:31 schreef 2NutZ het volgende:
Het doet je gewoon weer pijn bij jou hoor, gezien deze opmerking.
Dat hij in VBL thuis hoort?quote:Op donderdag 12 januari 2017 11:34 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
[..]
De ware aard komt alweer tevoorschijn...
Dat weet ik. Dat is duidelijk te zien.quote:Op donderdag 12 januari 2017 11:34 schreef wickedmen het volgende:
[..]
Idd, de keren dat ik op de kast zat vanwege jou zijn niet meer op een hand te tellen
Doen ze dat daar ook allemaal?quote:
Nee, ik ook nooit. Komt zo over als iemand dan heel gefrustreerd is en uit onmacht dat maar zegt.quote:Op donderdag 12 januari 2017 11:35 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Daar houden ze nogal van 'je moeder' opmerkingen. Nooit begrepen waarom
quote:Op donderdag 12 januari 2017 11:36 schreef wickedmen het volgende:
VBL is wel 10x vermakelijker dan deze SC tho
Onlogisch en ik zijn het eens
Maar waarom probeer je je hier dan zo binnen te drukken? niemand hier vind jou volgens mij oke en andersom hetzelfde... vanwaar dan die drang?quote:Op donderdag 12 januari 2017 11:37 schreef wickedmen het volgende:
Je kan deze sc vergelijken als een soort mislukte downies day out dat af en toe een fatsoenlijke niveau haalt om dan weer effe later een nieuw cringe dieptepunt te halen
Aldus iemand die als ambtenaar dagelijks op FOK! zit om zijn frustratie te botvieren op autisten en soms zelfs meisjes van 14 aan te raden een einde te maken aan hun levenquote:
Dat zou echt een hoop verklaren, dit soort gedrag van mocro's heb ik enkel bij dergelijke gevallen gezien.quote:
Ehhh okequote:Op donderdag 12 januari 2017 11:38 schreef wickedmen het volgende:
[..]
Aldus iemand die als ambtenaar dagelijks op FOK! zit om zijn frustratie te botvieren op autisten en soms zelfs meisjes van 14 aan te raden een einde te maken aan hun leven
Denk dat er geen enkel boek is die zijn gedrag kan verklaren eerlijk gezegd.quote:Op donderdag 12 januari 2017 11:38 schreef Che_ het volgende:
[..]
Dat zou echt een hoop verklaren, dit soort gedrag van mocro's heb ik enkel bij dergelijke gevallen gezien.
Anders moet ik er even de boeken weer bij pakken. Hoop tegen de zomer gecertificeerd psychiater te zijn.
Is dit een stukje projectie? A la Che ben ik hier alleen om te trollen alhoewel ik het gevoel bij jou heb, ook met dat socializen de hele tijd dat dit je enige vorm van sociaal contact isquote:Op donderdag 12 januari 2017 11:37 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
[..]
Maar waarom probeer je je hier dan zo binnen te drukken? niemand hier vind jou volgens mij oke en andersom hetzelfde... vanwaar dan die drang?
Of is dit ook weer frustratie omdat we je niet op handen dragen?
Ah de projectie reactie.quote:Op donderdag 12 januari 2017 11:39 schreef wickedmen het volgende:
[..]
Is dit een stukje projectie? A la Che ben ik hier alleen om te trollen alhoewel ik het gevoel bij jou heb, ook met dat socializen de hele tijd dat dit je enige vorm van sociaal contact is
Waarom ga je niet verder dan?quote:Op donderdag 12 januari 2017 11:38 schreef Kurovski het volgende:
[..]
Da's misschien wel leuk ja.
Dit zijn m'n bestemmingen tot nu toe in de laatste 2 weken:
[ afbeelding ]
Kan je mij dan wel verklaren die ene keer dat ik in je Fotoboek keek en dat ik je uitlachte om een foto en een dag later die foto verdwenen bleek te zijn.quote:Op donderdag 12 januari 2017 11:39 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Denk dat er geen enkel boek is die zijn gedrag kan verklaren eerlijk gezegd.
Nice.quote:Op donderdag 12 januari 2017 11:38 schreef Kurovski het volgende:
[..]
Da's misschien wel leuk ja.
Dit zijn m'n bestemmingen tot nu toe in de laatste 2 weken:
[ afbeelding ]
rot gewoon op danquote:Op donderdag 12 januari 2017 11:37 schreef wickedmen het volgende:
Je kan deze sc vergelijken als een soort mislukte downies day out dat af en toe een fatsoenlijke niveau haalt om dan weer effe later een nieuw cringe dieptepunt te halen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |