Deze was ook nog niet voorbij gekomen idd. Welke heb je nog meer op je lijstje?quote:Op donderdag 12 januari 2017 11:40 schreef wickedmen het volgende:
[..]
Kan je mij dan wel verklaren die ene keer dat ik in je Fotoboek keek en dat ik je uitlachte om een foto en een dag later die foto verdwenen bleek te zijn.
Waarom zou je dat doen?
nee, en jij kan niet zonder mij.quote:Op donderdag 12 januari 2017 11:40 schreef wickedmen het volgende:
[..]
Maar eerlijk, zonder deze SC kan je niet
Enroute vliegen is niets aan. De departure en arrival procedures zijn het interessantst.quote:
Dus je ontkent het?quote:Op donderdag 12 januari 2017 11:41 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Deze was ook nog niet voorbij gekomen idd. Welke heb je nog meer op je lijstje?
Dat noemen we het Fylax-effect.quote:Op donderdag 12 januari 2017 11:37 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
[..]
Maar waarom probeer je je hier dan zo binnen te drukken? niemand hier vind jou volgens mij oke en andersom hetzelfde... vanwaar dan die drang?
Of is dit ook weer frustratie omdat we je niet op handen dragen?
Ik zie hele duidelijke overeenkomsten.... echter is fylax 12 en wickedmen al wat ouderquote:
Dan ga je toch gewoon constant van Eelde naar maastricht?quote:Op donderdag 12 januari 2017 11:41 schreef Kurovski het volgende:
[..]
Enroute vliegen is niets aan. De departure en arrival procedures zijn het interessantst.
Belfast, uurtje vliegenquote:Op donderdag 12 januari 2017 11:31 schreef Kurovski het volgende:
Stukje flightsim, alleen nog een leuke bestemming bedenken.
quote:Op donderdag 12 januari 2017 11:42 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Dan ga je toch gewoon constant van Eelde naar maastricht?
Gebruik je GEFS?quote:Op donderdag 12 januari 2017 11:41 schreef Kurovski het volgende:
[..]
Enroute vliegen is niets aan. De departure en arrival procedures zijn het interessantst.
Sinds ik dat weer zelf moet bedenken wel, ja.quote:Op donderdag 12 januari 2017 11:31 schreef Myrr het volgende:
Zijn jullie nooit de struggles zat van wat je nou weer moet eten?
Gewoon Maasje - Eindhoven of Schiphol - Lelystadquote:Op donderdag 12 januari 2017 11:42 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Fylax is van de weinige Fokkers die ik enigszins een toekomst en normaliteit acht.quote:
Fylax is al bijna 18, ik 23 bijnaquote:Op donderdag 12 januari 2017 11:42 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Ik zie hele duidelijke overeenkomsten.... echter is fylax 12 en wickedmen al wat ouder
Idd gewoon rondjesquote:Op donderdag 12 januari 2017 11:43 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Gewoon Maasje - Eindhoven of Schiphol - Lelystad
Niet elke dag kapsalon?quote:Op donderdag 12 januari 2017 11:43 schreef Zosk het volgende:
[..]
Sinds ik dat weer zelf moet bedenken wel, ja.
Afrika heeft hele mooie plekken. Het zijn jammer genoeg vrijwel allemaal nogal graflanden.quote:Op donderdag 12 januari 2017 11:40 schreef Che_ het volgende:
[..]
Nice.
Ik had ook een keer trip door Z-A via Google Maps. Niet overal streetview maar nagenoeg bij de meest interessante plekken.
Mensen die daadwerkelijk er heen gaanwij weten wel beter niels
quote:Op donderdag 12 januari 2017 11:44 schreef Chai het volgende:
Spijt van mijn vergelijking van Che_ met geeltand gisteren. Ze verschillen qua niveau net zoveel als een promovendus en iemand die in gemeentelijke groenvoorziening werkt.
Braddie, Fylax, Niels, Wickedmen, Blauwetijger wat een mongolen zijn het ookquote:Op donderdag 12 januari 2017 11:45 schreef Chai het volgende:
Oh daarom kwam Fylax keer op keer terug naar deze SC als een soort Braddie, omdat hij het allemaal maar niks vindt.
Sylt - Eelde - Rotterdam al gedaan van de week.quote:Op donderdag 12 januari 2017 11:42 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Typisch.quote:Op donderdag 12 januari 2017 11:44 schreef wickedmen het volgende:
[..]
Fylax is van de weinige Fokkers die ik enigszins een toekomst en normaliteit acht.
Ook hij vindt deze sc 10x niks, net zoals VBL sc. En laten we eerlijk zijn, het niveau hier is niet om over naar huis te schrijven.
Dat mensen hier dan alsnog kliekjes willen vormen met elkaar zegt meer over hun dan over Fylax
Enige ietwat stabielere landen daar zijn Marokko, Botswana, Namibië en Mozambique gok ik zo.quote:Op donderdag 12 januari 2017 11:44 schreef Kurovski het volgende:
[..]
Afrika heeft hele mooie plekken. Het zijn jammer genoeg vrijwel allemaal nogal graflanden.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |