Is daar wat te doen dan verder?quote:Op donderdag 12 januari 2017 11:56 schreef Kurovski het volgende:
[..]
Vrij mondain daar. Kwam zo uit. Ik woonde in Oostende en werkte vanaf Esbjerg. Een andere maat van me woont in Tonder, da's vlakbij Sylt. Nam ik de SpookThalys naar Brussel, van daaruit TGV Düsseldorf, dan vliegen naar Sylt en daarna een half uurtje nog met de trein. Paar daagjes bij m'n maat verblijven op het platteland en dan met de trein naar Esbjerg om aan boord te gaan. Best een leuke reisroute was dat.
Sylt is een soort van uitgaans- en vakantieoord voor Duitsers.quote:
Wind je niet zo op man.. Srs het is maar een sc en het zijn maar meningen van mensen die je verder niet kent.quote:Op donderdag 12 januari 2017 11:49 schreef wickedmen het volgende:
Laten we eerlijk zijn, jullie caren allemaal om deze sc meer dan ik. Anders zouden jullie niet dagelijks terug komen, incrowd grapjes gebruiken en kliekjes vormen
Ik zit hier alleen voor de drama
ga wijn drinken in de bieb, dan ben je leukerquote:Op donderdag 12 januari 2017 11:49 schreef wickedmen het volgende:
Laten we eerlijk zijn, jullie caren allemaal om deze sc meer dan ik. Anders zouden jullie niet dagelijks terug komen, incrowd grapjes gebruiken en kliekjes vormen
Haha.quote:Op donderdag 12 januari 2017 11:52 schreef Che_ het volgende:
[..]
Ik ben dan ook daadwerkelijk een promovendus
Overigens zegt wicked dat iemand zijn tanden geel had geshopt
Ik wind me ook niet op, geef alleen mijn keiharde counter meningquote:Op donderdag 12 januari 2017 12:05 schreef Myrr het volgende:
[..]
Wind je niet zo op man.. Srs het is maar een sc en het zijn maar meningen van mensen die je verder niet kent.
Dat is wel leuker dan deze sc jaquote:Op donderdag 12 januari 2017 12:07 schreef PeZu het volgende:
[..]
ga wijn drinken in de bieb, dan ben je leuker
Niet zo zuur wicky
ga dat dan gewoon lekker doen joh, of naar andere sc's...jij geen frustraties en boosheid en denk dat deze sc ook prima zonder jou verder kanquote:Op donderdag 12 januari 2017 12:16 schreef wickedmen het volgende:
[..]
Dat is wel leuker dan deze sc ja
Het is maar dat je dit zegt want anders dacht ik dat jij ook keihard caredequote:Op donderdag 12 januari 2017 11:49 schreef wickedmen het volgende:
Ik irriteer me alleen aan dat soort gedrag, in welke vorm vind jij dat caren om een paar autisten?quote:Op donderdag 12 januari 2017 12:19 schreef BozeHaas het volgende:
[..]
Het is maar dat je dit zegt want anders dacht ik dat jij ook keihard carede
Counter strikequote:Op donderdag 12 januari 2017 12:16 schreef wickedmen het volgende:
[..]
Ik wind me ook niet op, geef alleen mijn keiharde counter mening
Wat een simpele herhalende argument altijd weer op de waarheid. Wordt je er niet moe van?quote:Op donderdag 12 januari 2017 12:19 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
ga dat dan gewoon lekker doen joh, of naar andere sc's...jij geen frustraties en boosheid en denk dat deze sc ook prima zonder jou verder kandoe er je voordeel mee
Word*quote:Op donderdag 12 januari 2017 12:22 schreef wickedmen het volgende:
[..]
Wat een simpele herhalende argument altijd weer op de waarheid. Wordt je er niet moe van?
Ja Fylax, Braddie, Niels of elk andere user die dit soort dingen zegt, als jij het niet leuk vindt hier dan rot je maar op van mijn internetvrienden.
Ik kan namelijk niet zonder mijn internetvrienden
Neem een teug adem je komt mad over.quote:Op donderdag 12 januari 2017 12:22 schreef wickedmen het volgende:
[..]
Wat een simpele herhalende argument altijd weer op de waarheid. Wordt je er niet moe van?
Ja Fylax, Braddie, Niels of elk andere user die dit soort dingen zegt, als jij het niet leuk vindt hier dan rot je maar op van mijn internetvrienden.
Ik kan namelijk niet zonder mijn internetvrienden
Het geeft je boze gevoelens dus je caredquote:Op donderdag 12 januari 2017 12:20 schreef wickedmen het volgende:
[..]
Ik irriteer me alleen aan dat soort gedrag, in welke vorm vind jij dat caren om een paar autisten?
Ah ja het mad argument, die had ik ook kunnen voorspellen.quote:Op donderdag 12 januari 2017 12:22 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Neem een teug adem je komt mad over.
Ik ga om 15:30 wat Nielsquotes plaatsen.quote:Op donderdag 12 januari 2017 12:24 schreef wickedmen het volgende:
[..]
Ah ja het mad argument, die had ik ook kunnen voorspellen.
Komen er zo nog wat cliche's of incrowd grappen of is dat het voor vandaag?
Wow egt loeiharde dees recht in de feelsquote:Op donderdag 12 januari 2017 12:16 schreef wickedmen het volgende:
[..]
Ik wind me ook niet op, geef alleen mijn keiharde counter mening
Ligt helemaal aan jouzelf.quote:Op donderdag 12 januari 2017 12:24 schreef wickedmen het volgende:
[..]
Ah ja het mad argument, die had ik ook kunnen voorspellen.
Komen er zo nog wat cliche's of incrowd grappen of is dat het voor vandaag?
Meneer wordt niet geaccepteerd hier en dan gaat ie maar zo doenquote:Op donderdag 12 januari 2017 11:37 schreef wickedmen het volgende:
Je kan deze sc vergelijken als een soort mislukte downies day out dat af en toe een fatsoenlijke niveau haalt om dan weer effe later een nieuw cringe dieptepunt te halen
Snap er ook echt niks van. Niet de eerste en ook niet de laatste ben ik bang.quote:Op donderdag 12 januari 2017 12:25 schreef Frozen-assassin het volgende:
Vind het wel treurig dat je continu terugkomt in een bepaalde sc om je dagelijkse portie aandacht te krijgen
Frass zijn keiharde countermening.quote:Op donderdag 12 januari 2017 12:25 schreef Frozen-assassin het volgende:
Vind het wel treurig dat je continu terugkomt in een bepaalde sc om je dagelijkse portie aandacht te krijgen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |