Aaiiijaaiijaaaiiii.quote:Op donderdag 12 januari 2017 12:51 schreef zeer het volgende:
[..]
heb liever een wicky dan een net niet milf die geregeld van de daken roept hoe jong en seksueel ze nog is tbh
Wilde je eigenlijk iets vragen over kruiden maar laat maar hoor.quote:Op donderdag 12 januari 2017 12:51 schreef zeer het volgende:
[..]
heb liever een wicky dan een net niet milf die geregeld van de daken roept hoe jong en seksueel ze nog is tbh
ik ook niet hoor haha is echt waarquote:Op donderdag 12 januari 2017 12:50 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
nou ik ben absoluut geen maagd hoor haha
hahahaha kijk al die maagdjes hier, wij niet hoorquote:Op donderdag 12 januari 2017 12:52 schreef BozeHaas het volgende:
[..]
ik ook niet hoor haha is echt waar
mag ik het voor je doen? alles om je weer eens aan te rakenquote:Op donderdag 12 januari 2017 12:53 schreef Opsonisatie het volgende:
Maar even ter zake komen.
Wie heeft wel eens achterkant van z'n bovenbenen geharst?
ben gwn desperate voor je aandacht pls stel me vragen over kruidenquote:Op donderdag 12 januari 2017 12:52 schreef Myrr het volgende:
[..]
Wilde je eigenlijk iets vragen over kruiden maar laat maar hoor.
Mag ik in je handje knijpen danquote:Op donderdag 12 januari 2017 12:54 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
mag ik het voor je doen? alles om je weer eens aan te raken
#wanhopig
Je gedrag is wel positief veranderd nu ze je niet meer zo in je greep heeft.quote:Op donderdag 12 januari 2017 12:51 schreef Che_ het volgende:
Enige met wie ik struggles had is stimorol
Manmanman wat een figuur is dat. Stiekem vindt zij mij gewoon leuk.
Hoeveel indo's zijn afgeslacht per kilo kruidnagel?quote:Op donderdag 12 januari 2017 12:54 schreef zeer het volgende:
[..]
ben gwn desperate voor je aandacht pls stel me vragen over kruiden
nee kut ik heb je net geappt niet doen of ik ga nooit meer op forums zittenquote:Op donderdag 12 januari 2017 12:57 schreef Opsonisatie het volgende:
Zal ik een topic openen over hoe TARDIS. mij appt
Nee, tief nu maar op.quote:Op donderdag 12 januari 2017 12:54 schreef zeer het volgende:
[..]
ben gwn desperate voor je aandacht pls stel me vragen over kruiden
Hmm nee. Volgens mij scheer ik dat niet eens. Kun je niet bleken? Zie altijd blonde meisjes met tantoe witte haren op hun bovenbenen.quote:Op donderdag 12 januari 2017 12:53 schreef Opsonisatie het volgende:
Dit is een leugen.quote:Op donderdag 12 januari 2017 12:51 schreef zeer het volgende:
[..]
Waar zie je die?quote:Op donderdag 12 januari 2017 12:58 schreef Myrr het volgende:
[..]
Nee, tief nu maar op.
[..]
Hmm nee. Volgens mij scheer ik dat niet eens. Kun je niet bleken? Zie altijd blonde meisjes met tantoe witte haren op hun bovenbenen.
In haar greepquote:Op donderdag 12 januari 2017 12:56 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Je gedrag is wel positief veranderd nu ze je niet meer zo in je greep heeft.
Zit daar haar dan?quote:Op donderdag 12 januari 2017 12:53 schreef Opsonisatie het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |