RESPECT VOOR MIJquote:Op donderdag 12 januari 2017 12:28 schreef wickedmen het volgende:
Status enzo in een sc...
man man man
ja, hoezo?quote:Op donderdag 12 januari 2017 12:38 schreef NoelGallagher het volgende:
Op het posten van privé gegevens staat toch een ban?
Hey Gallagherquote:Op donderdag 12 januari 2017 12:38 schreef NoelGallagher het volgende:
nee mag gewoonquote:Op donderdag 12 januari 2017 12:38 schreef NoelGallagher het volgende:
quote:Op donderdag 12 januari 2017 12:38 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Echt he en alle niet kliekjesmensen, zelfs die wel leuk zijn, worden gelijk weggemoffeld hier.
Elke dag is genot met eten. Gewoon lekker dik worden en hard gaan. Nooit geen onplezier in kip maken of bij Omar egypt.quote:Op donderdag 12 januari 2017 11:31 schreef Myrr het volgende:
Zijn jullie nooit de struggles zat van wat je nou weer moet eten?
Che_quote:Op donderdag 12 januari 2017 12:44 schreef Che_ het volgende:
Volgens mij ligt het aan jou wicked
Ik heb gemiddeld 2 posts per dag in de klb sc en nooit problemen gehad met iemand.
Scheelt dat ik niet geaccepteerd hoef te wordenquote:Op donderdag 12 januari 2017 12:42 schreef PeZu het volgende:
[..]![]()
Ja ik was ook heel onaardig en heb wicky niet geaccepteerd
Ik neem aan dat je soms ook denkt, wat een kliekje mongolen?quote:Op donderdag 12 januari 2017 12:44 schreef Che_ het volgende:
Volgens mij ligt het aan jou wicked
Ik heb gemiddeld 2 posts per dag in de klb sc en nooit problemen gehad met iemand.
Kan echt niet hoor. Zeker omdat je gewoon je status hier wil behouden.quote:Op donderdag 12 januari 2017 12:42 schreef PeZu het volgende:
[..]![]()
Ja ik was ook heel onaardig en heb wicky niet geaccepteerd
ik ken jou tochquote:Op donderdag 12 januari 2017 12:47 schreef Opsonisatie het volgende:
Man man manbeetje jezelf proberen te bewijzen op een autistenforum waar 'niemand' elkaar toch kent
Hou toch op.
Maar hoe kansloos moet je leven zijn, dat je er überhaupt tijd in wil investeren hier iedere dag even te komen om te laten weten hoe kansloos iedereen is.quote:Op donderdag 12 januari 2017 12:46 schreef wickedmen het volgende:
[..]
Ik neem aan dat je soms ook denkt, wat een kliekje mongolen?
Nee, dat denk ik permanent.quote:Op donderdag 12 januari 2017 12:46 schreef wickedmen het volgende:
[..]
Ik neem aan dat je soms ook denkt, wat een kliekje mongolen?
Echt he wat een kneuzen, zijn vast ook nog maagdquote:Op donderdag 12 januari 2017 12:47 schreef Opsonisatie het volgende:
Man man manbeetje jezelf proberen te bewijzen op een autistenforum waar 'niemand' elkaar toch kent
Hou toch op.
Ja ahahahquote:Op donderdag 12 januari 2017 12:48 schreef BozeHaas het volgende:
[..]
Echt he wat een kneuzen, zijn vast ook nog maagd
nou ik ben absoluut geen maagd hoor hahaquote:Op donderdag 12 januari 2017 12:48 schreef BozeHaas het volgende:
[..]
Echt he wat een kneuzen, zijn vast ook nog maagd
heb liever een wicky dan een net niet milf die geregeld van de daken roept hoe jong en seksueel ze nog is tbhquote:Op donderdag 12 januari 2017 12:47 schreef Myrr het volgende:
[..]
Maar hoe kansloos moet je leven zijn, dat je er überhaupt tijd in wil investeren hier iedere dag even te komen om te laten weten hoe kansloos iedereen is.
Juist. Ga vrienden zoeken man. Tastbare vrienden, want jij hebt echt geen fuck te doen.
quote:Op donderdag 12 januari 2017 12:48 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Dat ene nachtje one night standje ben ik allang vergeten dus we kennen mekaar niet meer doei
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |