Ik kijk er naar uitquote:Op donderdag 12 januari 2017 12:24 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Ik ga om 15:30 wat Nielsquotes plaatsen.
Mwahhhh, er wordt wel flink op mij gehaptquote:Op donderdag 12 januari 2017 12:25 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Meneer wordt niet geaccepteerd hier en dan gaat ie maar zo doen![]()
als een klein kind die z'n zin niet krijgt
Bijna wel ja, gebeurd hier echt never dat mensen elkaar afvallenquote:Op donderdag 12 januari 2017 12:28 schreef wickedmen het volgende:
Je zou bijna zeggen dat ze elkaar niet durven af te vallen
Doet het pijn?quote:Op donderdag 12 januari 2017 12:28 schreef 2NutZ het volgende:
Ja maar de logica alleen al.. je vindt iets ontzettend stom maar je hebt wel de drang elke dag even je te melden en wat zinnen uit te typen.. tegen mensen die je downies vindt.waarom dan?
Heb die drang niet bij VBL ofzo. bijv.
Leg eens uit wicky?
Leg nou eens uit...quote:
Idd, hoop niet dat ik je getriggerd hebtquote:Op donderdag 12 januari 2017 12:31 schreef 2NutZ het volgende:
Nou ja, dan niet... hoop in elk geval dat je blij bent met de aandacht waar je om vraagt.
Huh? dat is toch juist je levensdoel?quote:Op donderdag 12 januari 2017 12:32 schreef wickedmen het volgende:
[..]
Idd, hoop niet dat ik je getriggerd hebt
quote:Op donderdag 12 januari 2017 12:29 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Bijna wel ja, gebeurd hier echt never dat mensen elkaar afvallenharmonie SC is dit.
ook echt 1 hecht kliekjequote:Op donderdag 12 januari 2017 12:29 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Bijna wel ja, gebeurd hier echt never dat mensen elkaar afvallenharmonie SC is dit.
Je komt hier vaker dan ik en zelfs ik zie ze bijna continu bitchen op elkaar.quote:Op donderdag 12 januari 2017 12:28 schreef wickedmen het volgende:
Je zou bijna zeggen dat ze elkaar niet durven af te vallen
Echt he en alle niet kliekjesmensen, zelfs die wel leuk zijn, worden gelijk weggemoffeld hier.quote:
Ehehquote:
Ja, vertelquote:Op donderdag 12 januari 2017 12:38 schreef NoelGallagher het volgende:
Op het posten van privé gegevens staat toch een ban?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |