Oh, dan al helemaal niet.quote:Op donderdag 12 januari 2017 10:46 schreef Crip het volgende:
[..]
Ik heb Frass niet eens 's gezien. Ik ga af van persoonlijkheid
I know.quote:Op donderdag 12 januari 2017 10:48 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Het is al kwart voor negen geweest.. je bent te laat
Ja maar voor sauzen mixen hoef je geen keukenmachine. Al is dat in een restaurant wel handig. Maar voor een restaurant moet de prijs dan niet zoveel uitmaken.quote:Op donderdag 12 januari 2017 10:48 schreef Myrr het volgende:
[..]
Ik weet dat boormachines heel duur zijn (sorry papa), daarom heb ik die van m'n pa gekaapt (nogmaals sorry papa). Moet hem maar weer eens terug gaan brengen. Of niet.
Professionele keukenmachines zijn ook om te janken qua prijs.
Och dat is zo lekker op zijn tijdquote:Op donderdag 12 januari 2017 10:50 schreef Myrr het volgende:
[..]
I know.![]()
Ik heb Joa om half acht al weggebracht, en toen ik thuis kwam besefte ik me dat ik al weken/maanden niet in mijn eentje thuis ben geweest.
Kunnen we niet beter allemaal vrienden zijn.quote:Op donderdag 12 januari 2017 10:51 schreef Zosk het volgende:
[..]
Jij bent altijd een lul richting mij.
grappenmakerquote:Op donderdag 12 januari 2017 10:46 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Dat jij dat niet ziet zegt nog niks over de regeltjes natuurlijkook een compleet nieuwe klopboor is gewoon not done in een restaurant wat zichzelf serieus neemt.
Ik wijs je enkel op je tekortkomingen, dat vind ik juist nobelquote:Op donderdag 12 januari 2017 10:51 schreef Zosk het volgende:
[..]
Jij bent altijd een lul richting mij.
Ja. Dus nu ben ik maar op de bank blijven hangen, uitgebreid ontbeten, zonder dat er aan mijn benen wordt getrokken. Verwarming hoog gegooid, koffie, theetje.quote:
Goedemorgen Tardisquote:Op donderdag 12 januari 2017 10:51 schreef TARDIS. het volgende:
Hallo vriendjes, vriendinnetjes.
Crip wat was je weer mooi met je make-up.
aw dankje bbyquote:Op donderdag 12 januari 2017 10:51 schreef TARDIS. het volgende:
Hallo vriendjes, vriendinnetjes.
Crip wat was je weer mooi met je make-up.
quote:Op donderdag 12 januari 2017 10:54 schreef NoelGallagher het volgende:
en tardis moet weer slijmen bij crip hoordurft z'n echte mening niet te geven. pussy
quote:
quote:Op donderdag 12 januari 2017 10:54 schreef NoelGallagher het volgende:
en tardis moet weer slijmen bij crip hoordurft z'n echte mening niet te geven. pussy
Je kan ook ervoor zorgen dat je morgen wel een lasersnijder kan gebruikenquote:Op donderdag 12 januari 2017 10:55 schreef Myrr het volgende:
Wie wil 50 euro geven zodat ik niet een kwart van mijn vrije budget hoef te misbruiken.
Skeerlife.
Wat is die echte mening danquote:Op donderdag 12 januari 2017 10:54 schreef NoelGallagher het volgende:
Om negen uur aansluiten in de rij en dan pas om half vijf aan de beurt zijn. Ripppp.quote:Op donderdag 12 januari 2017 10:55 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Je kan ook ervoor zorgen dat je morgen wel een lasersnijder kan gebruiken
Maar als je het anderen laat doen zit je in sommige gevallen wel weer met bepaalde veiligheidseisen.quote:Op donderdag 12 januari 2017 10:52 schreef PeZu het volgende:
[..]
grappenmaker![]()
er zijn zelf sterrenchef die met verfbranders fusion gerechten maken
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |