quote:Op donderdag 12 januari 2017 00:42 schreef Neverknown het volgende:
Ik vind Monica Geuze leuk, zo nuchter enz geen aansteller.
whutt?quote:
vlogs kijkenquote:Op donderdag 12 januari 2017 00:42 schreef Neverknown het volgende:
Ik vind Monica Geuze leuk, zo nuchter enz geen aansteller.
Net nog vlogs gekeken van Braddie, Nesim Najih, en van zijn vrouw Myriam Ahmadi.
beetje me quilty pleasure laatste tyd. Heb die van boef ook al gekeken
Ik vind het wel leuk met een theetje, ff hersenloos beetje zitten kijken. En soms doe je nog hier en daar een klein beetje inspiratie op.quote:Op donderdag 12 januari 2017 00:44 schreef dopfles1 het volgende:
[..]
vlogs kijken
enige vlogs die ik heb gevolgd zijn die van Mauri
#Horsefighter!
hoe oud ben jij?quote:Op donderdag 12 januari 2017 00:46 schreef Neverknown het volgende:
[..]
Ik vind het wel leuk met een theetje, ff hersenloos beetje zitten kijken. En soms doe je nog hier en daar een klein beetje inspiratie op.
dit is echt 10 minuten ergenis.quote:
24 jaar en ben een vrouw.quote:Op donderdag 12 januari 2017 00:47 schreef dopfles1 het volgende:
[..]
hoe oud ben jij?
en waarom drink je thee als man (grapje doe ik zelf ook)
Ik vind hem wel leuk.quote:Op donderdag 12 januari 2017 00:48 schreef dopfles1 het volgende:
[..]
dit is echt 10 minuten ergenis.
oh haha , ben ik dus zelf focking gay...quote:Op donderdag 12 januari 2017 00:48 schreef Neverknown het volgende:
[..]
24 jaar en ben een vrouw.
[..]
Ik vind hem wel leuk.
Vwo afgerond zojuist. Hoezo?quote:Op donderdag 12 januari 2017 00:50 schreef dopfles1 het volgende:
[..]
oh haha , ben ik dus zelf focking gay...
en welke opleiding heb jij genoten?
omdat je Boef wel leuk vind, verwachtte ik een mbo niveau 3 opleiding.quote:
Oh zo.quote:Op donderdag 12 januari 2017 00:53 schreef dopfles1 het volgende:
[..]
omdat je Boef wel leuk vind, verwachtte ik een mbo niveau 3 opleiding.
maar gefeliciteerd met je vwo opleiding, wat ga je nu studeren?
geen idee waar je het over hebtquote:Op donderdag 12 januari 2017 00:57 schreef Neverknown het volgende:
[..]
Oh zo.
Ik vond die ene wel te ver gaan hoe hij die man vernederde die tegen zon muur aangepist had. Ging te ver wel.
ben hem aan zoeken. Zon man zeikte tegen een muur en hij werd kunkr hard vernederd. door boef en nog zn vrienden. Echt gewoon ik zou gewoon weg zijn gelopen en hij poetste et gewoon ook nog terwijl ze hem stonden te filmen en te vernederen.quote:Op donderdag 12 januari 2017 00:58 schreef dopfles1 het volgende:
[..]
geen idee waar je het over hebt
maar zag vandaag dat hij 80 uur mag schoffelen, vond dat wel grappig.
jij bent echt geen vrouw van 24 die net vwo heeft afgerondquote:Op donderdag 12 januari 2017 01:01 schreef Neverknown het volgende:
[..]
ben hem aan zoeken. Zon man zeikte tegen een muur en hij werd kunkr hard vernederd. door boef en nog zn vrienden. Echt gewoon ik zou gewoon weg zijn gelopen en hij poetste et gewoon ook nog terwijl ze hem stonden te filmen en te vernederen.
hoezo dr philquote:Op donderdag 12 januari 2017 01:03 schreef dopfles1 het volgende:
[..]
jij bent echt geen vrouw van 24 die net vwo heeft afgerond
dan heb je mij nog niet gezien :$quote:Op donderdag 12 januari 2017 01:05 schreef dopfles1 het volgende:
[..]
zelfs al was je een vrouw, ik zou je 06 niet vragen! en dat zegt een hoop!!
ik pasquote:Op donderdag 12 januari 2017 01:08 schreef Neverknown het volgende:
[..]
dan heb je mij nog niet gezien :$
je voelt je hoogquote:
heb jij soms vmbo basis gedaanquote:
nee speciaal onderwijsquote:Op donderdag 12 januari 2017 01:21 schreef Neverknown het volgende:
[..]
heb jij soms vmbo basis gedaan
ja vergino heette je he wat voor stoornissen had je ook alweerquote:Op donderdag 12 januari 2017 01:21 schreef dopfles1 het volgende:
[..]
nee speciaal onderwijs![]()
maar wij zaten toch bij elkaar in de klas?
gezellig manquote:Op donderdag 12 januari 2017 01:22 schreef Amarantha het volgende:
Ik was hier laatst aan het haten op waxinelichtjes. Eigenlijk staat het best leuk.![]()
hahaquote:Op donderdag 12 januari 2017 01:22 schreef Neverknown het volgende:
[..]
ja vergino heette je he wat voor stoornissen had je ook alweer
vanwaar zo romantisch ?quote:Op donderdag 12 januari 2017 01:22 schreef Amarantha het volgende:
Ik was hier laatst aan het haten op waxinelichtjes. Eigenlijk staat het best leuk.![]()
Ik heb geen telefoon, weetje nog? (En camera van deze telefoon is crap)quote:Op donderdag 12 januari 2017 01:24 schreef dopfles1 het volgende:
[..]
vanwaar zo romantisch ?
stuur ff pic van je setup
interessant, vertel mij meerquote:Op donderdag 12 januari 2017 01:27 schreef Amarantha het volgende:
En omdat ik een VVV bon ging inleveren vandaag, maar had nog 2 euro over dus ik dacht ik koop waxinelichtjes erbij want mijn kerstlampjes zijn kapot. #liefdagboek
zo crap is een s4 toch niet johquote:Op donderdag 12 januari 2017 01:26 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Ik heb geen telefoon, weetje nog? (En camera van deze telefoon is crap)
Camera vind ik anders best wel tegenvallen.quote:Op donderdag 12 januari 2017 01:28 schreef dopfles1 het volgende:
[..]
zo crap is een s4 toch niet joh
ik weet zeker dat ie wel een paar lampjes op de foto kan zettenquote:Op donderdag 12 januari 2017 01:28 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Camera vind ik anders best wel tegenvallen.
We kunnen ook penvriendinnen worden als je zin hebtquote:Op donderdag 12 januari 2017 01:28 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Dit was het eigenlijk wel weer.
Nee.quote:Op donderdag 12 januari 2017 01:29 schreef dopfles1 het volgende:
[..]
ik weet zeker dat ie wel een paar lampjes op de foto kan zetten
#NOEXCUSE
Nee man, heb ik geen zin in.quote:Op donderdag 12 januari 2017 01:29 schreef dopfles1 het volgende:
[..]
We kunnen ook penvriendinnen worden als je zin hebt
Klopt. Een verstandelijke beperking kun je ook niks aan doen.quote:
Nee zulke mensen hebben het nog zwaarder idd, goed opgemerkt.quote:Op donderdag 12 januari 2017 01:35 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Klopt. Een verstandelijke beperking kun je ook niks aan doen.
racistquote:
Voor de meeste KLB SC'ers ben je al snel een narcist als je niet in hun eigen leef/kliekwereldje leeftquote:Op donderdag 12 januari 2017 07:53 schreef zeer het volgende:
[..]
vandaar dat dat narcistische toneelstuk zo goed voor je werkt
Damn.quote:Op donderdag 12 januari 2017 08:21 schreef wickedmen het volgende:
Net halve duim weg door kaasschaaf
Echt pijnlijk
ben je mongool ofzoquote:Op donderdag 12 januari 2017 08:21 schreef wickedmen het volgende:
Echt pijnlijk
Gelukkig heb je er tweequote:Op donderdag 12 januari 2017 08:21 schreef wickedmen het volgende:
Echt pijnlijk
hnngquote:Op donderdag 12 januari 2017 08:34 schreef wickedmen het volgende:
[..]
Ik schijn wel een half Nederlandse broer te hebben ergens in Amersfoort
dat had ik gisteren ook, en was om 21 weer thuis dus had graag uitgeslapen vandaagquote:
denk het nietquote:Op donderdag 12 januari 2017 08:38 schreef wickedmen het volgende:
[..]
Ik hoop dat die lelijker dan mij is
ik wil ook uitslapen bby, kom we gaan samen vluchtenquote:Op donderdag 12 januari 2017 08:40 schreef PeZu het volgende:
[..]
dat had ik gisteren ook, en was om 21 weer thuis dus had graag uitgeslapen vandaag
okquote:Op donderdag 12 januari 2017 08:44 schreef Crip het volgende:
[..]
ik wil ook uitslapen bby, kom we gaan samen vluchten
quote:In navolging van vele fans van de King of Pop zijn ook familieleden van Michael Jackson niet blij met Joseph Fiennes. De acteur vertolkt Michael in een televisiefilm over de zanger. De eerste beelden die dinsdag werden vrijgegeven, zorgden voor verontwaardiging en woede.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik ga stuk hier
* Je mag wel een iets normalere toon aanslaan. Realiseer je goed dat dit slechts jouw mening is.
die kun je ook goed strelen om in slaap te komen btwquote:Op donderdag 12 januari 2017 08:51 schreef Crip het volgende:
[..]
dan gaan we allemaal zachte dekentjes kopen
ik lig nu onder de dekens kom er bij.quote:Op donderdag 12 januari 2017 08:51 schreef Crip het volgende:
[..]
dan gaan we allemaal zachte dekentjes kopen
quote:Op donderdag 12 januari 2017 08:50 schreef 2NutZ het volgende:
Echt![]()
[..]mooi eerbetoonSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik ga stuk hier![]()
There's a virus in my system
There's a virus in my brain
There's a virus in my system
And it's driving me insane
wow, rondquote:
Echt belachelijkquote:
beter je baard togquote:Op donderdag 12 januari 2017 08:55 schreef PeZu het volgende:
[..]
die kun je ook goed strelen om in slaap te komen btw
imma slide right inquote:Op donderdag 12 januari 2017 08:55 schreef Mozy het volgende:
[..]
ik lig nu onder de dekens kom er bij.
gastquote:Op donderdag 12 januari 2017 09:00 schreef wickedmen het volgende:
Crip doet me denken aan Mia Khalifa
meerdere mensen wel hier toch terwijl ze zeggen dat ze mij niet Mogen en niets met mij te maken willen hebben ;squote:Op donderdag 12 januari 2017 08:58 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Gaap... Hou toch op met je obsessie met crip
Waar het hart vol van is..quote:Op donderdag 12 januari 2017 09:16 schreef Crip het volgende:
[..]
jij bent mn grootste fan terwijl je altijd zegt wil niets te maken hebben met haar
Denk niet dat Che_ enige liefde voor jou heeft eigenlijk.quote:Op donderdag 12 januari 2017 09:19 schreef Crip het volgende:
[..]
ja toch achter haat schuilt liefde ik begrijp het volkomen
Ja is bijgekomen he🤔quote:
Aangekomen bedoel je?quote:
er was nooit liefde tussen che en ikquote:Op donderdag 12 januari 2017 09:20 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Denk niet dat Che_ enige liefde voor jou heeft eigenlijk.
Dus je wil zeggen dat Che_ eigenlijk helemaal geen tough guy is?quote:Op donderdag 12 januari 2017 09:22 schreef Crip het volgende:
[..]
er was nooit liefde tussen che en ik
gwn appen uit verveling
maar hier moet je altijd tough guy imago onderhouden ik gun dat
ja duh geen van de boys eiglk hierquote:Op donderdag 12 januari 2017 09:23 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Dus je wil zeggen dat Che_ eigenlijk helemaal geen tough guy is?niet verwacht zeg
wickedmen toch?quote:
Ik weet het, had deze nick ook toen ik 12 was en wist toen het verschil niet tussen enkelvoud en meervoud in het Engelsquote:Op donderdag 12 januari 2017 09:19 schreef NoelGallagher het volgende:
wickedmen, bedoelde je met je registratie niet toevallig wickedman? men is meervoud namelijk denk zeg het ff
Ze is out of my leaguequote:Op donderdag 12 januari 2017 09:21 schreef Montelly het volgende:
Ik zeg eerlijk..vind Wickermen wel goed bij Crip passen.
Hou je bek en ga kokenquote:Op donderdag 12 januari 2017 09:29 schreef Crip het volgende:
stoere arrogante boys zijn sws walgelijk.
wat heb je te bewijzen
quote:Op donderdag 12 januari 2017 09:21 schreef Montelly het volgende:
Ik zeg eerlijk..vind Wickermen wel goed bij Crip passen.
Ik durf nietquote:Op donderdag 12 januari 2017 09:30 schreef Crip het volgende:
[..]
jou neem ik sws niet serieus jij beantwoord niet eens s een telefoontje
wat is dat toch met die cripgate er zijn 2 verschillende kliekjesquote:
juf Dori watquote:
Je vergeet het white knight kliekje.quote:Op donderdag 12 januari 2017 09:33 schreef Crip het volgende:
[..]
wat is dat toch met die cripgate er zijn 2 verschillende kliekjes
de crip-is-ugly-maar-ik-praat-altijd-over-haar
de crip-is-nep-moslima-maar-ik-haat-extremistische-islam-want-je-hebt-niets-te-zeggen-in-de-islam-maar-owee-als-je-zelf-keuzes-maakt-en-niet-in-mijn-beeld-van-de-islam-past
Dat vind ze wel leuk dus dat is niet erg.quote:Op donderdag 12 januari 2017 09:34 schreef Chai het volgende:
[..]
Je vergeet het white knight kliekje.
oja dat kliekje wilt in mn grannypanties tochquote:Op donderdag 12 januari 2017 09:34 schreef Chai het volgende:
[..]
Je vergeet het white knight kliekje.
Nederlandersquote:Op donderdag 12 januari 2017 09:33 schreef Crip het volgende:
[..]
wat is dat toch met die cripgate er zijn 2 verschillende kliekjes
de crip-is-ugly-maar-ik-praat-altijd-over-haar
de crip-is-nep-moslima-maar-ik-haat-extremistische-islam-want-je-hebt-niets-te-zeggen-in-de-islam-maar-owee-als-je-zelf-keuzes-maakt-en-niet-in-mijn-beeld-van-de-islam-past
Geilquote:Op donderdag 12 januari 2017 09:35 schreef 2NutZ het volgende:
hey wickedmen er is een meisje in userfoto topic die jou stoere boi noemt...
Heb je haar al even een dm gestuurd om af te spreken wanneer te vrijen?quote:
baas shinquote:
Ik heb nog perma ban op Dm systeemquote:Op donderdag 12 januari 2017 09:39 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Heb je haar al even een dm gestuurd om af te spreken wanneer te vrijen?
Oh niet verwacht dat mensen werden beschermt hier tegen debieltjes.quote:Op donderdag 12 januari 2017 09:40 schreef wickedmen het volgende:
[..]
Ik heb nog perma ban op Dm systeem
je bent 17?quote:Op donderdag 12 januari 2017 09:28 schreef wickedmen het volgende:
[..]
Ik weet het, had deze nick ook toen ik 12 was en wist toen het verschil niet tussen enkelvoud en meervoud in het Engels
[..]
Ze is out of my league
6/10quote:Op donderdag 12 januari 2017 09:42 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Oh niet verwacht dat mensen werden beschermt hier tegen debieltjes.
Bijna 23 alweerquote:
ligt eraan, als je hier soms kijkt denk je eek schat je veel jonger in dan je werkelijk bent.quote:Op donderdag 12 januari 2017 09:43 schreef Chai het volgende:
Crip, vind je 32 jaar te jong om mee te daten?
En Dima? Waar staat hij op de Crip ladder.quote:Op donderdag 12 januari 2017 09:45 schreef Crip het volgende:
[..]
ligt eraan, als je hier soms kijkt denk je eek schat je veel jonger in dan je werkelijk bent.
maar over het algemeen wel goede leeftijd
uiteindelijk zitten we allemaal in de klbscquote:Op donderdag 12 januari 2017 09:50 schreef Che_ het volgende:
Ik ben amateur psychiater in opleiding en constateer hier voornamelijk mensen met chronische aandachtstekort.
Hey wij doen denk ik dezelfde opleiding.quote:Op donderdag 12 januari 2017 09:50 schreef Che_ het volgende:
Ik ben amateur psychiater in opleiding en constateer hier voornamelijk mensen met chronische aandachtstekort.
echt he alsof je de hele dag gaat posten omdat je geen aandacht hoeft van de mensen hier.quote:Op donderdag 12 januari 2017 09:50 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
uiteindelijk zitten we allemaal in de klbsc
Misschien moeten we praktijk openen voor zulke gekkiesquote:Op donderdag 12 januari 2017 09:50 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Hey wij doen denk ik dezelfde opleiding.
Hahahaquote:Op donderdag 12 januari 2017 09:53 schreef Che_ het volgende:
[..]
Misschien moeten we praktijk openen voor zulke gekkies
sow die zitquote:Op donderdag 12 januari 2017 09:53 schreef Myrr het volgende:
[..]
Foksters ook niet op jou, dat scheelt.
quote:Op donderdag 12 januari 2017 09:53 schreef Crip het volgende:
dat mensen zich nog stoer proberen voor de doen hier, om zich verheven te voelen ofzo. calm down is het internet we zijn allemaal even sneu om hier onze dag door te brengen
Ik wel op Fokstersquote:Op donderdag 12 januari 2017 09:53 schreef Myrr het volgende:
[..]
Zou je ritje maken op de Wicked trein? :$quote:Op donderdag 12 januari 2017 09:53 schreef Myrr het volgende:
[..]
Nee. Ik vraag me bij het zien van je naam soms wel af of je Engels gebrekkig is, of dat je meerdere persoonlijkheden hebt.quote:Op donderdag 12 januari 2017 09:54 schreef wickedmen het volgende:
[..]
Zou je ritje maken op de Wicked trein? :$
Beidequote:Op donderdag 12 januari 2017 09:56 schreef Myrr het volgende:
[..]
Nee. Ik vraag me bij het zien van je naam soms wel af of je Engels gebrekkig is, of dat je meerdere persoonlijkheden hebt.
Sommige mensen worden wel echt heel snel boos idd hierquote:Op donderdag 12 januari 2017 09:58 schreef Che_ het volgende:
[..]
En gelijk een aantal behandelingen anger management
Materieel '54 is dat.quote:Op donderdag 12 januari 2017 09:57 schreef 2NutZ het volgende:
Keertje van die ene treinuser geleerd dat er ook treinen zijn die ze hondekop noemen.
quote:
Ja, idd.. ken ook alleen die gele.quote:Op donderdag 12 januari 2017 09:59 schreef Kurovski het volgende:
[..]
Materieel '54 is dat.
Deze, maar ik ken ze van vroeger alleen in het geel:
[ afbeelding ]
Ongetraind in het uiten van woede. En dan krijg je (passief-agressieve?) toetsenbord ragequote:Op donderdag 12 januari 2017 09:59 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Sommige mensen worden wel echt heel snel boos idd hier
Je bent al verder in de opleiding dan ik zo te zien.quote:Op donderdag 12 januari 2017 10:01 schreef Che_ het volgende:
[..]
Ongetraind in het uiten van woede. En dan krijg je (passief-agressieve?) toetsenbord rage
weet ikquote:Op donderdag 12 januari 2017 10:08 schreef -supergirl- het volgende:
Okay creeper kale man kijkt me creepy aan
Ja, eerste patiënt, NoelGallagher, is al met succes behandeld.quote:Op donderdag 12 januari 2017 10:02 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Je bent al verder in de opleiding dan ik zo te zien.
WCH gespotquote:Op donderdag 12 januari 2017 10:08 schreef -supergirl- het volgende:
Okay creeper kale man kijkt me creepy aan
Valt mij wel op dat ie het niet meer heeft over messen in ogen iddquote:Op donderdag 12 januari 2017 10:09 schreef Che_ het volgende:
[..]
Ja, eerste patiënt, NoelGallagher, is al met succes behandeld.
Lolquote:Op donderdag 12 januari 2017 10:10 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Valt mij wel op dat ie het niet meer heeft over messen in ogen idd
Wrm staarde je me aan toen ik opstond met mijn high class Starbucks cappuccino? Was je broodje lekker? Zo te zien wel.quote:
Anger management is nog redelijk simpelquote:Op donderdag 12 januari 2017 10:10 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Valt mij wel op dat ie het niet meer heeft over messen in ogen idd
Midgets worden over het algemeen toch over het hoofd gezien of heb je je haar paars geverfd?quote:Op donderdag 12 januari 2017 10:11 schreef -supergirl- het volgende:
[..]
Wrm staarde je me aan toen ik opstond met mijn high class Starbucks cappuccino? Was je broodje lekker? Zo te zien wel.
Dat is alleen bij mannenquote:Op donderdag 12 januari 2017 10:12 schreef wickedmen het volgende:
[..]
Midgets worden over het algemeen toch over het hoofd gezien of heb je je haar paars geverfd?
Wij zijn nu bij dat hoofdstuk inderdaad. Bij dat andere moet je veel dieper in de materie en terug in de psyche van de patient.quote:Op donderdag 12 januari 2017 10:12 schreef Che_ het volgende:
[..]
Anger management is nog redelijk simpel
Dat andere... daar moet je veel meer aandacht aan besteden.
Omdat ik graag jouw broodje wou zienquote:Op donderdag 12 januari 2017 10:11 schreef -supergirl- het volgende:
[..]
Wrm staarde je me aan toen ik opstond met mijn high class Starbucks cappuccino? Was je broodje lekker? Zo te zien wel.
kom hier jo ram je kop door je strotquote:Op donderdag 12 januari 2017 09:59 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Sommige mensen worden wel echt heel snel boos idd hier
Vicieuze cirkel aangezien de frustratie van je machteloosheid jouw anger weer voedt.quote:Op donderdag 12 januari 2017 10:13 schreef wickedmen het volgende:
Ik heb ook anger management nodig
Het valt mij de laatste maanden op dat ik te vaak in de week zin heb om een gozer die ethisch te ver gaat te klappen
Hahahahahahaquote:Op donderdag 12 januari 2017 10:14 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Wij zijn nu bij dat hoofdstuk inderdaad. Bij dat andere moet je veel dieper in de materie en terug in de psyche van de patient.
Mijn navigatie kan jouw adres niet vinden.quote:Op donderdag 12 januari 2017 10:15 schreef Mozy het volgende:
[..]
kom hier jo ram je kop door je strot
Het is meer een kort lontjequote:Op donderdag 12 januari 2017 10:16 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Vicieuze cirkel aangezien de frustratie van je machteloosheid jouw anger weer voedt.
quote:
Probeer aan dingen te denken die wel mogelijk zijn voor jou.quote:Op donderdag 12 januari 2017 10:13 schreef wickedmen het volgende:
Ik heb ook anger management nodig
Het valt mij de laatste maanden op dat ik te vaak in de week zin heb om een gozer die ethisch te ver gaat te klappen
Hmmmmmmmm tjahhhhhhquote:Op donderdag 12 januari 2017 10:18 schreef Che_ het volgende:
[..]
Probeer aan dingen te denken die wel mogelijk zijn voor jou.
Nee vrouwelijke midgets worden cute en aaibaar gevonden. Plus ik draag nu pumps dus het midgetgehalte valt mee.quote:Op donderdag 12 januari 2017 10:12 schreef wickedmen het volgende:
[..]
Midgets worden over het algemeen toch over het hoofd gezien of heb je je haar paars geverfd?
Of niet uitgaan bij tenten die vol zitten met 16-jarigen.quote:
La place roomkaas met rucola? We zijn voor elkaar gemaaktquote:Op donderdag 12 januari 2017 10:15 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Omdat ik graag jouw broodje wou zienwas gelukt toen je opstond. Was mooi
Broodje was wel oke maar heb liever van la place ofzo.
quote:Op donderdag 12 januari 2017 10:18 schreef Che_ het volgende:
[..]
Probeer aan dingen te denken die wel mogelijk zijn voor jou.
Wajooowquote:Op donderdag 12 januari 2017 10:20 schreef -supergirl- het volgende:
[..]
Nee vrouwelijke midgets worden cute en aaibaar gevonden. Plus ik draag nu pumps dus het midgetgehalte valt mee.
Haar is roze overigens
Maak je een grapje nu? is mijn favo broodjequote:Op donderdag 12 januari 2017 10:21 schreef -supergirl- het volgende:
[..]
La place roomkaas met rucola? We zijn voor elkaar gemaakt
Ben je niet de knapste van hele coupé danquote:Op donderdag 12 januari 2017 10:19 schreef Myrr het volgende:
Gewoon van tevoren inschatten waar je kunt zitten en dan in een tweezitter duiken, laag zitten achter stoel voor je precies zo dat mannen geen zicht op je hebben. Anders bij zelfde type vrouwen gaan zitten, die mooier dan jij zijn, zodat zij aangestaard worden ipv jij.
#tactics
Als 'ie leeg is wel.quote:Op donderdag 12 januari 2017 10:22 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Ben je niet de knapste van hele coupé dan
Ik kom niet bij AHquote:Op donderdag 12 januari 2017 10:21 schreef wickedmen het volgende:
[..]
Wajooow
Ik zag je btw laatst nog buiten AH op de fiets maar je fietste snel weg
Oh die in Overvecht?quote:Op donderdag 12 januari 2017 10:24 schreef -supergirl- het volgende:
[..]
Ik kom niet bij AHschrale kut. ik ben een vaste Jumbo-klant.
Hetzelfde geldt voor een coupé.quote:Op donderdag 12 januari 2017 10:23 schreef wickedmen het volgende:
[..]
Beter een lege ziel dan een ziel vol haat
Ünterklasschequote:Op donderdag 12 januari 2017 10:24 schreef -supergirl- het volgende:
[..]
Ik kom niet bij AHschrale kut. ik ben een vaste Jumbo-klant.
quote:
Hele trein nog welquote:Op donderdag 12 januari 2017 10:26 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Vast gewoon de mooiste mama in de trein.
Ja.quote:
straatsoldaat he.quote:Op donderdag 12 januari 2017 10:16 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Mijn navigatie kan jouw adres niet vinden.
Oh, ik nietquote:Op donderdag 12 januari 2017 10:28 schreef Crip het volgende:
ik vind frass wel de mooiste van de hele sc eiglk
Oh gelukkig dan maarquote:
Ja maar aangezien jij je hele toet vol smeert met gekke kleurtjes en smeertjes en dat mooi vindt is het nog maar de vraag hoeveel waarde we daar aan moeten hechtenquote:Op donderdag 12 januari 2017 10:28 schreef Crip het volgende:
ik vind frass wel de mooiste van de hele sc eiglk
Jawelllll.quote:Op donderdag 12 januari 2017 10:27 schreef Crip het volgende:
[..]
als die leeg is ben ik dat nog steeds nie
Zo danquote:Op donderdag 12 januari 2017 10:32 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Ja maar aangezien jij je hele toet vol smeert met gekke kleurtjes en smeertjes en dat mooi vindt is het nog maar de vraag hoeveel waarde we daar aan moeten hechten
Niet zo jaloers, noel.quote:Op donderdag 12 januari 2017 10:32 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Ja maar aangezien jij je hele toet vol smeert met gekke kleurtjes en smeertjes en dat mooi vindt is het nog maar de vraag hoeveel waarde we daar aan moeten hechten
Heb je goed gedaan. Is wel een felicitatie waard.quote:Op donderdag 12 januari 2017 10:36 schreef Che_ het volgende:
[..]
Het gaat iig niet meer gepaard met schelden en bedreigingen zoals je ziet.
Wat is jouw mening hier over, Che_f ?quote:De smaakpolitie keerde na drie jaar afwezigheid terug op de zender. In de eerste aflevering was onder meer te zien hoe een restauranthouder in het oosten van het land een klopboormachine gebruikte om sauzen te mengen.
gvd een klopboormachinequote:Op donderdag 12 januari 2017 10:38 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Wat is jouw mening hier over, Che_f ?
Ik leer het welquote:Op donderdag 12 januari 2017 10:36 schreef Che_ het volgende:
[..]
Het gaat iig niet meer gepaard met schelden en bedreigingen zoals je ziet.
Echt he wtfquote:
echt hequote:Op donderdag 12 januari 2017 10:40 schreef Myrr het volgende:
Wat is er mis met een klopboormachine? Zo lang hij schoon gehouden wordt, het werkt prima verder.
Zag ook een plaatje...was gewoon zo'n vieze donkergroene black&decker met nog resten cement er op en ook gewoon met zo'n cementmix arm er aanquote:Op donderdag 12 januari 2017 10:40 schreef Myrr het volgende:
Wat is er mis met een klopboormachine? Zo lang hij schoon gehouden wordt, het werkt prima verder.
idd niks geks aan als je veel veel suas moet makenquote:Op donderdag 12 januari 2017 10:40 schreef Myrr het volgende:
Jij bent dan gelukkig ook geen controleur. Dat kan echt niet in een bedrijf hoorquote:Op donderdag 12 januari 2017 10:41 schreef Myrr het volgende:
Zie srs het probleem niet, maar ik hou dan ook van creatieve geesten.
Nah, slim toch. Op het vies zijn na dan...quote:Op donderdag 12 januari 2017 10:41 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Zag ook een plaatje...was gewoon zo'n vieze donkergroene black&decker met nog resten cement er op en ook gewoon met zo'n cementmix arm er aan
Je hebt toch heus machines voor zulk werk.quote:Op donderdag 12 januari 2017 10:41 schreef Myrr het volgende:
Met een speciaal opzetstuk vermoed ik?quote:Op donderdag 12 januari 2017 10:38 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Wat is jouw mening hier over, Che_f ?
Laat badtripbob dan een weekje op je kind passen?quote:Op donderdag 12 januari 2017 10:41 schreef Myrr het volgende:
Ja, maar als de machine nergens anders voor was gebruikt, en hij werd schoon gehouden, had ik echt het probleem niet gezien.quote:Op donderdag 12 januari 2017 10:42 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Jij bent dan gelukkig ook geen controleur. Dat kan echt niet in een bedrijf hoor![]()
Dan nog heb je daar gewoon goed keukengerei voor. Voor persoonlijk gebruik niets mis mee idd.quote:Op donderdag 12 januari 2017 10:44 schreef Myrr het volgende:
[..]
Nah, slim toch. Op het vies zijn na dan...
Als hij schoon was geweest, dan lekker belangrijk. Als ik er niet mee in de verf had gehangen zou ik ook zo de verfgardemengerwhatever gebruiken als het moest hoor.
was het een voor cement gebruikte? nee dan niet neequote:Op donderdag 12 januari 2017 10:42 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Jij bent dan gelukkig ook geen controleur. Dat kan echt niet in een bedrijf hoor![]()
Ja, die zijn waarschijnlijk zes keer zo duur als een klopboormachine.quote:Op donderdag 12 januari 2017 10:44 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Je hebt toch heus machines voor zulk werk.
dat mag jij vindenquote:Op donderdag 12 januari 2017 10:32 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Nou, drie minuten terwijl ik door een raam mee sta te gluren lijkt me wel voldoende hoor.quote:Op donderdag 12 januari 2017 10:45 schreef Che_ het volgende:
[..]
Laat badtripbob dan een weekje op je kind passen?
Dat jij dat niet ziet zegt nog niks over de regeltjes natuurlijkquote:Op donderdag 12 januari 2017 10:45 schreef Myrr het volgende:
[..]
Ja, maar als de machine nergens anders voor was gebruikt, en hij werd schoon gehouden, had ik echt het probleem niet gezien.
Nee, was gewoon een cementmixerquote:Op donderdag 12 januari 2017 10:44 schreef Che_ het volgende:
[..]
Met een speciaal opzetstuk vermoed ik?
Not dun en sluiten die tent. Waarschijnlijk maakt die gehakt met een kettingzaag.
Goedkoper bedoel jequote:Op donderdag 12 januari 2017 10:45 schreef Myrr het volgende:
[..]
Ja, die zijn waarschijnlijk zes keer zo duur als een klopboormachine.
Het is al kwart voor negen geweest.. je bent te laatquote:Op donderdag 12 januari 2017 10:47 schreef Myrr het volgende:
Gelijk zin om te klussen. Moet eigenlijk naar school. Om kwart voor negen al. RIP.
Ik weet dat boormachines heel duur zijn (sorry papa), daarom heb ik die van m'n pa gekaapt (nogmaals sorry papa). Moet hem maar weer eens terug gaan brengen. Of niet.quote:
Oh, dan al helemaal niet.quote:Op donderdag 12 januari 2017 10:46 schreef Crip het volgende:
[..]
Ik heb Frass niet eens 's gezien. Ik ga af van persoonlijkheid
I know.quote:Op donderdag 12 januari 2017 10:48 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Het is al kwart voor negen geweest.. je bent te laat
Ja maar voor sauzen mixen hoef je geen keukenmachine. Al is dat in een restaurant wel handig. Maar voor een restaurant moet de prijs dan niet zoveel uitmaken.quote:Op donderdag 12 januari 2017 10:48 schreef Myrr het volgende:
[..]
Ik weet dat boormachines heel duur zijn (sorry papa), daarom heb ik die van m'n pa gekaapt (nogmaals sorry papa). Moet hem maar weer eens terug gaan brengen. Of niet.
Professionele keukenmachines zijn ook om te janken qua prijs.
Och dat is zo lekker op zijn tijdquote:Op donderdag 12 januari 2017 10:50 schreef Myrr het volgende:
[..]
I know.![]()
Ik heb Joa om half acht al weggebracht, en toen ik thuis kwam besefte ik me dat ik al weken/maanden niet in mijn eentje thuis ben geweest.
Kunnen we niet beter allemaal vrienden zijn.quote:Op donderdag 12 januari 2017 10:51 schreef Zosk het volgende:
[..]
Jij bent altijd een lul richting mij.
grappenmakerquote:Op donderdag 12 januari 2017 10:46 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Dat jij dat niet ziet zegt nog niks over de regeltjes natuurlijkook een compleet nieuwe klopboor is gewoon not done in een restaurant wat zichzelf serieus neemt.
Ik wijs je enkel op je tekortkomingen, dat vind ik juist nobelquote:Op donderdag 12 januari 2017 10:51 schreef Zosk het volgende:
[..]
Jij bent altijd een lul richting mij.
Ja. Dus nu ben ik maar op de bank blijven hangen, uitgebreid ontbeten, zonder dat er aan mijn benen wordt getrokken. Verwarming hoog gegooid, koffie, theetje.quote:
Goedemorgen Tardisquote:Op donderdag 12 januari 2017 10:51 schreef TARDIS. het volgende:
Hallo vriendjes, vriendinnetjes.
Crip wat was je weer mooi met je make-up.
aw dankje bbyquote:Op donderdag 12 januari 2017 10:51 schreef TARDIS. het volgende:
Hallo vriendjes, vriendinnetjes.
Crip wat was je weer mooi met je make-up.
quote:Op donderdag 12 januari 2017 10:54 schreef NoelGallagher het volgende:
en tardis moet weer slijmen bij crip hoordurft z'n echte mening niet te geven. pussy
quote:
quote:Op donderdag 12 januari 2017 10:54 schreef NoelGallagher het volgende:
en tardis moet weer slijmen bij crip hoordurft z'n echte mening niet te geven. pussy
Je kan ook ervoor zorgen dat je morgen wel een lasersnijder kan gebruikenquote:Op donderdag 12 januari 2017 10:55 schreef Myrr het volgende:
Wie wil 50 euro geven zodat ik niet een kwart van mijn vrije budget hoef te misbruiken.
Skeerlife.
Wat is die echte mening danquote:Op donderdag 12 januari 2017 10:54 schreef NoelGallagher het volgende:
Om negen uur aansluiten in de rij en dan pas om half vijf aan de beurt zijn. Ripppp.quote:Op donderdag 12 januari 2017 10:55 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Je kan ook ervoor zorgen dat je morgen wel een lasersnijder kan gebruiken
Maar als je het anderen laat doen zit je in sommige gevallen wel weer met bepaalde veiligheidseisen.quote:Op donderdag 12 januari 2017 10:52 schreef PeZu het volgende:
[..]
grappenmaker![]()
er zijn zelf sterrenchef die met verfbranders fusion gerechten maken
Denk je?quote:Op donderdag 12 januari 2017 10:51 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Kunnen we niet beter allemaal vrienden zijn.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |