quote:Op donderdag 12 januari 2017 00:42 schreef Neverknown het volgende:
Ik vind Monica Geuze leuk, zo nuchter enz geen aansteller.
whutt?quote:
vlogs kijkenquote:Op donderdag 12 januari 2017 00:42 schreef Neverknown het volgende:
Ik vind Monica Geuze leuk, zo nuchter enz geen aansteller.
Net nog vlogs gekeken van Braddie, Nesim Najih, en van zijn vrouw Myriam Ahmadi.
beetje me quilty pleasure laatste tyd. Heb die van boef ook al gekeken
Ik vind het wel leuk met een theetje, ff hersenloos beetje zitten kijken. En soms doe je nog hier en daar een klein beetje inspiratie op.quote:Op donderdag 12 januari 2017 00:44 schreef dopfles1 het volgende:
[..]
vlogs kijken
enige vlogs die ik heb gevolgd zijn die van Mauri
#Horsefighter!
hoe oud ben jij?quote:Op donderdag 12 januari 2017 00:46 schreef Neverknown het volgende:
[..]
Ik vind het wel leuk met een theetje, ff hersenloos beetje zitten kijken. En soms doe je nog hier en daar een klein beetje inspiratie op.
dit is echt 10 minuten ergenis.quote:
24 jaar en ben een vrouw.quote:Op donderdag 12 januari 2017 00:47 schreef dopfles1 het volgende:
[..]
hoe oud ben jij?
en waarom drink je thee als man (grapje doe ik zelf ook)
Ik vind hem wel leuk.quote:Op donderdag 12 januari 2017 00:48 schreef dopfles1 het volgende:
[..]
dit is echt 10 minuten ergenis.
oh haha , ben ik dus zelf focking gay...quote:Op donderdag 12 januari 2017 00:48 schreef Neverknown het volgende:
[..]
24 jaar en ben een vrouw.
[..]
Ik vind hem wel leuk.
Vwo afgerond zojuist. Hoezo?quote:Op donderdag 12 januari 2017 00:50 schreef dopfles1 het volgende:
[..]
oh haha , ben ik dus zelf focking gay...
en welke opleiding heb jij genoten?
omdat je Boef wel leuk vind, verwachtte ik een mbo niveau 3 opleiding.quote:
Oh zo.quote:Op donderdag 12 januari 2017 00:53 schreef dopfles1 het volgende:
[..]
omdat je Boef wel leuk vind, verwachtte ik een mbo niveau 3 opleiding.
maar gefeliciteerd met je vwo opleiding, wat ga je nu studeren?
geen idee waar je het over hebtquote:Op donderdag 12 januari 2017 00:57 schreef Neverknown het volgende:
[..]
Oh zo.
Ik vond die ene wel te ver gaan hoe hij die man vernederde die tegen zon muur aangepist had. Ging te ver wel.
ben hem aan zoeken. Zon man zeikte tegen een muur en hij werd kunkr hard vernederd. door boef en nog zn vrienden. Echt gewoon ik zou gewoon weg zijn gelopen en hij poetste et gewoon ook nog terwijl ze hem stonden te filmen en te vernederen.quote:Op donderdag 12 januari 2017 00:58 schreef dopfles1 het volgende:
[..]
geen idee waar je het over hebt
maar zag vandaag dat hij 80 uur mag schoffelen, vond dat wel grappig.
jij bent echt geen vrouw van 24 die net vwo heeft afgerondquote:Op donderdag 12 januari 2017 01:01 schreef Neverknown het volgende:
[..]
ben hem aan zoeken. Zon man zeikte tegen een muur en hij werd kunkr hard vernederd. door boef en nog zn vrienden. Echt gewoon ik zou gewoon weg zijn gelopen en hij poetste et gewoon ook nog terwijl ze hem stonden te filmen en te vernederen.
hoezo dr philquote:Op donderdag 12 januari 2017 01:03 schreef dopfles1 het volgende:
[..]
jij bent echt geen vrouw van 24 die net vwo heeft afgerond
dan heb je mij nog niet gezien :$quote:Op donderdag 12 januari 2017 01:05 schreef dopfles1 het volgende:
[..]
zelfs al was je een vrouw, ik zou je 06 niet vragen! en dat zegt een hoop!!
ik pasquote:Op donderdag 12 januari 2017 01:08 schreef Neverknown het volgende:
[..]
dan heb je mij nog niet gezien :$
je voelt je hoogquote:
heb jij soms vmbo basis gedaanquote:
nee speciaal onderwijsquote:Op donderdag 12 januari 2017 01:21 schreef Neverknown het volgende:
[..]
heb jij soms vmbo basis gedaan
ja vergino heette je he wat voor stoornissen had je ook alweerquote:Op donderdag 12 januari 2017 01:21 schreef dopfles1 het volgende:
[..]
nee speciaal onderwijs![]()
maar wij zaten toch bij elkaar in de klas?
gezellig manquote:Op donderdag 12 januari 2017 01:22 schreef Amarantha het volgende:
Ik was hier laatst aan het haten op waxinelichtjes. Eigenlijk staat het best leuk.![]()
hahaquote:Op donderdag 12 januari 2017 01:22 schreef Neverknown het volgende:
[..]
ja vergino heette je he wat voor stoornissen had je ook alweer
vanwaar zo romantisch ?quote:Op donderdag 12 januari 2017 01:22 schreef Amarantha het volgende:
Ik was hier laatst aan het haten op waxinelichtjes. Eigenlijk staat het best leuk.![]()
Ik heb geen telefoon, weetje nog? (En camera van deze telefoon is crap)quote:Op donderdag 12 januari 2017 01:24 schreef dopfles1 het volgende:
[..]
vanwaar zo romantisch ?
stuur ff pic van je setup
interessant, vertel mij meerquote:Op donderdag 12 januari 2017 01:27 schreef Amarantha het volgende:
En omdat ik een VVV bon ging inleveren vandaag, maar had nog 2 euro over dus ik dacht ik koop waxinelichtjes erbij want mijn kerstlampjes zijn kapot. #liefdagboek
zo crap is een s4 toch niet johquote:Op donderdag 12 januari 2017 01:26 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Ik heb geen telefoon, weetje nog? (En camera van deze telefoon is crap)
Camera vind ik anders best wel tegenvallen.quote:Op donderdag 12 januari 2017 01:28 schreef dopfles1 het volgende:
[..]
zo crap is een s4 toch niet joh
ik weet zeker dat ie wel een paar lampjes op de foto kan zettenquote:Op donderdag 12 januari 2017 01:28 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Camera vind ik anders best wel tegenvallen.
We kunnen ook penvriendinnen worden als je zin hebtquote:Op donderdag 12 januari 2017 01:28 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Dit was het eigenlijk wel weer.
Nee.quote:Op donderdag 12 januari 2017 01:29 schreef dopfles1 het volgende:
[..]
ik weet zeker dat ie wel een paar lampjes op de foto kan zetten
#NOEXCUSE
Nee man, heb ik geen zin in.quote:Op donderdag 12 januari 2017 01:29 schreef dopfles1 het volgende:
[..]
We kunnen ook penvriendinnen worden als je zin hebt
Klopt. Een verstandelijke beperking kun je ook niks aan doen.quote:
Nee zulke mensen hebben het nog zwaarder idd, goed opgemerkt.quote:Op donderdag 12 januari 2017 01:35 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Klopt. Een verstandelijke beperking kun je ook niks aan doen.
racistquote:
Voor de meeste KLB SC'ers ben je al snel een narcist als je niet in hun eigen leef/kliekwereldje leeftquote:Op donderdag 12 januari 2017 07:53 schreef zeer het volgende:
[..]
vandaar dat dat narcistische toneelstuk zo goed voor je werkt
Damn.quote:Op donderdag 12 januari 2017 08:21 schreef wickedmen het volgende:
Net halve duim weg door kaasschaaf
Echt pijnlijk
ben je mongool ofzoquote:Op donderdag 12 januari 2017 08:21 schreef wickedmen het volgende:
Echt pijnlijk
Gelukkig heb je er tweequote:Op donderdag 12 januari 2017 08:21 schreef wickedmen het volgende:
Echt pijnlijk
hnngquote:Op donderdag 12 januari 2017 08:34 schreef wickedmen het volgende:
[..]
Ik schijn wel een half Nederlandse broer te hebben ergens in Amersfoort
dat had ik gisteren ook, en was om 21 weer thuis dus had graag uitgeslapen vandaagquote:
denk het nietquote:Op donderdag 12 januari 2017 08:38 schreef wickedmen het volgende:
[..]
Ik hoop dat die lelijker dan mij is
ik wil ook uitslapen bby, kom we gaan samen vluchtenquote:Op donderdag 12 januari 2017 08:40 schreef PeZu het volgende:
[..]
dat had ik gisteren ook, en was om 21 weer thuis dus had graag uitgeslapen vandaag
okquote:Op donderdag 12 januari 2017 08:44 schreef Crip het volgende:
[..]
ik wil ook uitslapen bby, kom we gaan samen vluchten
quote:In navolging van vele fans van de King of Pop zijn ook familieleden van Michael Jackson niet blij met Joseph Fiennes. De acteur vertolkt Michael in een televisiefilm over de zanger. De eerste beelden die dinsdag werden vrijgegeven, zorgden voor verontwaardiging en woede.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik ga stuk hier
* Je mag wel een iets normalere toon aanslaan. Realiseer je goed dat dit slechts jouw mening is.
die kun je ook goed strelen om in slaap te komen btwquote:Op donderdag 12 januari 2017 08:51 schreef Crip het volgende:
[..]
dan gaan we allemaal zachte dekentjes kopen
ik lig nu onder de dekens kom er bij.quote:Op donderdag 12 januari 2017 08:51 schreef Crip het volgende:
[..]
dan gaan we allemaal zachte dekentjes kopen
quote:Op donderdag 12 januari 2017 08:50 schreef 2NutZ het volgende:
Echt![]()
[..]mooi eerbetoonSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik ga stuk hier![]()
There's a virus in my system
There's a virus in my brain
There's a virus in my system
And it's driving me insane
wow, rondquote:
Echt belachelijkquote:
beter je baard togquote:Op donderdag 12 januari 2017 08:55 schreef PeZu het volgende:
[..]
die kun je ook goed strelen om in slaap te komen btw
imma slide right inquote:Op donderdag 12 januari 2017 08:55 schreef Mozy het volgende:
[..]
ik lig nu onder de dekens kom er bij.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |