Oh die in Overvecht?quote:Op donderdag 12 januari 2017 10:24 schreef -supergirl- het volgende:
[..]
Ik kom niet bij AHschrale kut. ik ben een vaste Jumbo-klant.
Hetzelfde geldt voor een coupé.quote:Op donderdag 12 januari 2017 10:23 schreef wickedmen het volgende:
[..]
Beter een lege ziel dan een ziel vol haat
Ünterklasschequote:Op donderdag 12 januari 2017 10:24 schreef -supergirl- het volgende:
[..]
Ik kom niet bij AHschrale kut. ik ben een vaste Jumbo-klant.
quote:
Hele trein nog welquote:Op donderdag 12 januari 2017 10:26 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Vast gewoon de mooiste mama in de trein.
Ja.quote:
straatsoldaat he.quote:Op donderdag 12 januari 2017 10:16 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Mijn navigatie kan jouw adres niet vinden.
Oh, ik nietquote:Op donderdag 12 januari 2017 10:28 schreef Crip het volgende:
ik vind frass wel de mooiste van de hele sc eiglk
Oh gelukkig dan maarquote:
Ja maar aangezien jij je hele toet vol smeert met gekke kleurtjes en smeertjes en dat mooi vindt is het nog maar de vraag hoeveel waarde we daar aan moeten hechtenquote:Op donderdag 12 januari 2017 10:28 schreef Crip het volgende:
ik vind frass wel de mooiste van de hele sc eiglk
Jawelllll.quote:Op donderdag 12 januari 2017 10:27 schreef Crip het volgende:
[..]
als die leeg is ben ik dat nog steeds nie
Zo danquote:Op donderdag 12 januari 2017 10:32 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Ja maar aangezien jij je hele toet vol smeert met gekke kleurtjes en smeertjes en dat mooi vindt is het nog maar de vraag hoeveel waarde we daar aan moeten hechten
Niet zo jaloers, noel.quote:Op donderdag 12 januari 2017 10:32 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Ja maar aangezien jij je hele toet vol smeert met gekke kleurtjes en smeertjes en dat mooi vindt is het nog maar de vraag hoeveel waarde we daar aan moeten hechten
Heb je goed gedaan. Is wel een felicitatie waard.quote:Op donderdag 12 januari 2017 10:36 schreef Che_ het volgende:
[..]
Het gaat iig niet meer gepaard met schelden en bedreigingen zoals je ziet.
Wat is jouw mening hier over, Che_f ?quote:De smaakpolitie keerde na drie jaar afwezigheid terug op de zender. In de eerste aflevering was onder meer te zien hoe een restauranthouder in het oosten van het land een klopboormachine gebruikte om sauzen te mengen.
gvd een klopboormachinequote:Op donderdag 12 januari 2017 10:38 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Wat is jouw mening hier over, Che_f ?
Ik leer het welquote:Op donderdag 12 januari 2017 10:36 schreef Che_ het volgende:
[..]
Het gaat iig niet meer gepaard met schelden en bedreigingen zoals je ziet.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |