gastquote:Op donderdag 12 januari 2017 09:00 schreef wickedmen het volgende:
Crip doet me denken aan Mia Khalifa
meerdere mensen wel hier toch terwijl ze zeggen dat ze mij niet Mogen en niets met mij te maken willen hebben ;squote:Op donderdag 12 januari 2017 08:58 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Gaap... Hou toch op met je obsessie met crip
Waar het hart vol van is..quote:Op donderdag 12 januari 2017 09:16 schreef Crip het volgende:
[..]
jij bent mn grootste fan terwijl je altijd zegt wil niets te maken hebben met haar
Denk niet dat Che_ enige liefde voor jou heeft eigenlijk.quote:Op donderdag 12 januari 2017 09:19 schreef Crip het volgende:
[..]
ja toch achter haat schuilt liefde ik begrijp het volkomen
Ja is bijgekomen he🤔quote:
Aangekomen bedoel je?quote:
er was nooit liefde tussen che en ikquote:Op donderdag 12 januari 2017 09:20 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Denk niet dat Che_ enige liefde voor jou heeft eigenlijk.
Dus je wil zeggen dat Che_ eigenlijk helemaal geen tough guy is?quote:Op donderdag 12 januari 2017 09:22 schreef Crip het volgende:
[..]
er was nooit liefde tussen che en ik
gwn appen uit verveling
maar hier moet je altijd tough guy imago onderhouden ik gun dat
ja duh geen van de boys eiglk hierquote:Op donderdag 12 januari 2017 09:23 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Dus je wil zeggen dat Che_ eigenlijk helemaal geen tough guy is?niet verwacht zeg
wickedmen toch?quote:
Ik weet het, had deze nick ook toen ik 12 was en wist toen het verschil niet tussen enkelvoud en meervoud in het Engelsquote:Op donderdag 12 januari 2017 09:19 schreef NoelGallagher het volgende:
wickedmen, bedoelde je met je registratie niet toevallig wickedman? men is meervoud namelijk denk zeg het ff
Ze is out of my leaguequote:Op donderdag 12 januari 2017 09:21 schreef Montelly het volgende:
Ik zeg eerlijk..vind Wickermen wel goed bij Crip passen.
Hou je bek en ga kokenquote:Op donderdag 12 januari 2017 09:29 schreef Crip het volgende:
stoere arrogante boys zijn sws walgelijk.
wat heb je te bewijzen
quote:Op donderdag 12 januari 2017 09:21 schreef Montelly het volgende:
Ik zeg eerlijk..vind Wickermen wel goed bij Crip passen.
Ik durf nietquote:Op donderdag 12 januari 2017 09:30 schreef Crip het volgende:
[..]
jou neem ik sws niet serieus jij beantwoord niet eens s een telefoontje
wat is dat toch met die cripgate er zijn 2 verschillende kliekjesquote:
juf Dori watquote:
Je vergeet het white knight kliekje.quote:Op donderdag 12 januari 2017 09:33 schreef Crip het volgende:
[..]
wat is dat toch met die cripgate er zijn 2 verschillende kliekjes
de crip-is-ugly-maar-ik-praat-altijd-over-haar
de crip-is-nep-moslima-maar-ik-haat-extremistische-islam-want-je-hebt-niets-te-zeggen-in-de-islam-maar-owee-als-je-zelf-keuzes-maakt-en-niet-in-mijn-beeld-van-de-islam-past
Dat vind ze wel leuk dus dat is niet erg.quote:Op donderdag 12 januari 2017 09:34 schreef Chai het volgende:
[..]
Je vergeet het white knight kliekje.
oja dat kliekje wilt in mn grannypanties tochquote:Op donderdag 12 januari 2017 09:34 schreef Chai het volgende:
[..]
Je vergeet het white knight kliekje.
Nederlandersquote:Op donderdag 12 januari 2017 09:33 schreef Crip het volgende:
[..]
wat is dat toch met die cripgate er zijn 2 verschillende kliekjes
de crip-is-ugly-maar-ik-praat-altijd-over-haar
de crip-is-nep-moslima-maar-ik-haat-extremistische-islam-want-je-hebt-niets-te-zeggen-in-de-islam-maar-owee-als-je-zelf-keuzes-maakt-en-niet-in-mijn-beeld-van-de-islam-past
Geilquote:Op donderdag 12 januari 2017 09:35 schreef 2NutZ het volgende:
hey wickedmen er is een meisje in userfoto topic die jou stoere boi noemt...
Heb je haar al even een dm gestuurd om af te spreken wanneer te vrijen?quote:
baas shinquote:
Ik heb nog perma ban op Dm systeemquote:Op donderdag 12 januari 2017 09:39 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Heb je haar al even een dm gestuurd om af te spreken wanneer te vrijen?
Oh niet verwacht dat mensen werden beschermt hier tegen debieltjes.quote:Op donderdag 12 januari 2017 09:40 schreef wickedmen het volgende:
[..]
Ik heb nog perma ban op Dm systeem
je bent 17?quote:Op donderdag 12 januari 2017 09:28 schreef wickedmen het volgende:
[..]
Ik weet het, had deze nick ook toen ik 12 was en wist toen het verschil niet tussen enkelvoud en meervoud in het Engels
[..]
Ze is out of my league
6/10quote:Op donderdag 12 januari 2017 09:42 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Oh niet verwacht dat mensen werden beschermt hier tegen debieltjes.
Bijna 23 alweerquote:
ligt eraan, als je hier soms kijkt denk je eek schat je veel jonger in dan je werkelijk bent.quote:Op donderdag 12 januari 2017 09:43 schreef Chai het volgende:
Crip, vind je 32 jaar te jong om mee te daten?
En Dima? Waar staat hij op de Crip ladder.quote:Op donderdag 12 januari 2017 09:45 schreef Crip het volgende:
[..]
ligt eraan, als je hier soms kijkt denk je eek schat je veel jonger in dan je werkelijk bent.
maar over het algemeen wel goede leeftijd
uiteindelijk zitten we allemaal in de klbscquote:Op donderdag 12 januari 2017 09:50 schreef Che_ het volgende:
Ik ben amateur psychiater in opleiding en constateer hier voornamelijk mensen met chronische aandachtstekort.
Hey wij doen denk ik dezelfde opleiding.quote:Op donderdag 12 januari 2017 09:50 schreef Che_ het volgende:
Ik ben amateur psychiater in opleiding en constateer hier voornamelijk mensen met chronische aandachtstekort.
echt he alsof je de hele dag gaat posten omdat je geen aandacht hoeft van de mensen hier.quote:Op donderdag 12 januari 2017 09:50 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
uiteindelijk zitten we allemaal in de klbsc
Misschien moeten we praktijk openen voor zulke gekkiesquote:Op donderdag 12 januari 2017 09:50 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Hey wij doen denk ik dezelfde opleiding.
Hahahaquote:Op donderdag 12 januari 2017 09:53 schreef Che_ het volgende:
[..]
Misschien moeten we praktijk openen voor zulke gekkies
sow die zitquote:Op donderdag 12 januari 2017 09:53 schreef Myrr het volgende:
[..]
Foksters ook niet op jou, dat scheelt.
quote:Op donderdag 12 januari 2017 09:53 schreef Crip het volgende:
dat mensen zich nog stoer proberen voor de doen hier, om zich verheven te voelen ofzo. calm down is het internet we zijn allemaal even sneu om hier onze dag door te brengen
Ik wel op Fokstersquote:Op donderdag 12 januari 2017 09:53 schreef Myrr het volgende:
[..]
Zou je ritje maken op de Wicked trein? :$quote:Op donderdag 12 januari 2017 09:53 schreef Myrr het volgende:
[..]
Nee. Ik vraag me bij het zien van je naam soms wel af of je Engels gebrekkig is, of dat je meerdere persoonlijkheden hebt.quote:Op donderdag 12 januari 2017 09:54 schreef wickedmen het volgende:
[..]
Zou je ritje maken op de Wicked trein? :$
Beidequote:Op donderdag 12 januari 2017 09:56 schreef Myrr het volgende:
[..]
Nee. Ik vraag me bij het zien van je naam soms wel af of je Engels gebrekkig is, of dat je meerdere persoonlijkheden hebt.
Sommige mensen worden wel echt heel snel boos idd hierquote:Op donderdag 12 januari 2017 09:58 schreef Che_ het volgende:
[..]
En gelijk een aantal behandelingen anger management
Materieel '54 is dat.quote:Op donderdag 12 januari 2017 09:57 schreef 2NutZ het volgende:
Keertje van die ene treinuser geleerd dat er ook treinen zijn die ze hondekop noemen.
quote:
Ja, idd.. ken ook alleen die gele.quote:Op donderdag 12 januari 2017 09:59 schreef Kurovski het volgende:
[..]
Materieel '54 is dat.
Deze, maar ik ken ze van vroeger alleen in het geel:
[ afbeelding ]
Ongetraind in het uiten van woede. En dan krijg je (passief-agressieve?) toetsenbord ragequote:Op donderdag 12 januari 2017 09:59 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Sommige mensen worden wel echt heel snel boos idd hier
Je bent al verder in de opleiding dan ik zo te zien.quote:Op donderdag 12 januari 2017 10:01 schreef Che_ het volgende:
[..]
Ongetraind in het uiten van woede. En dan krijg je (passief-agressieve?) toetsenbord rage
weet ikquote:Op donderdag 12 januari 2017 10:08 schreef -supergirl- het volgende:
Okay creeper kale man kijkt me creepy aan
Ja, eerste patiënt, NoelGallagher, is al met succes behandeld.quote:Op donderdag 12 januari 2017 10:02 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Je bent al verder in de opleiding dan ik zo te zien.
WCH gespotquote:Op donderdag 12 januari 2017 10:08 schreef -supergirl- het volgende:
Okay creeper kale man kijkt me creepy aan
Valt mij wel op dat ie het niet meer heeft over messen in ogen iddquote:Op donderdag 12 januari 2017 10:09 schreef Che_ het volgende:
[..]
Ja, eerste patiënt, NoelGallagher, is al met succes behandeld.
Lolquote:Op donderdag 12 januari 2017 10:10 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Valt mij wel op dat ie het niet meer heeft over messen in ogen idd
Wrm staarde je me aan toen ik opstond met mijn high class Starbucks cappuccino? Was je broodje lekker? Zo te zien wel.quote:
Anger management is nog redelijk simpelquote:Op donderdag 12 januari 2017 10:10 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Valt mij wel op dat ie het niet meer heeft over messen in ogen idd
Midgets worden over het algemeen toch over het hoofd gezien of heb je je haar paars geverfd?quote:Op donderdag 12 januari 2017 10:11 schreef -supergirl- het volgende:
[..]
Wrm staarde je me aan toen ik opstond met mijn high class Starbucks cappuccino? Was je broodje lekker? Zo te zien wel.
Dat is alleen bij mannenquote:Op donderdag 12 januari 2017 10:12 schreef wickedmen het volgende:
[..]
Midgets worden over het algemeen toch over het hoofd gezien of heb je je haar paars geverfd?
Wij zijn nu bij dat hoofdstuk inderdaad. Bij dat andere moet je veel dieper in de materie en terug in de psyche van de patient.quote:Op donderdag 12 januari 2017 10:12 schreef Che_ het volgende:
[..]
Anger management is nog redelijk simpel
Dat andere... daar moet je veel meer aandacht aan besteden.
Omdat ik graag jouw broodje wou zienquote:Op donderdag 12 januari 2017 10:11 schreef -supergirl- het volgende:
[..]
Wrm staarde je me aan toen ik opstond met mijn high class Starbucks cappuccino? Was je broodje lekker? Zo te zien wel.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |