En Dima? Waar staat hij op de Crip ladder.quote:Op donderdag 12 januari 2017 09:45 schreef Crip het volgende:
[..]
ligt eraan, als je hier soms kijkt denk je eek schat je veel jonger in dan je werkelijk bent.
maar over het algemeen wel goede leeftijd
uiteindelijk zitten we allemaal in de klbscquote:Op donderdag 12 januari 2017 09:50 schreef Che_ het volgende:
Ik ben amateur psychiater in opleiding en constateer hier voornamelijk mensen met chronische aandachtstekort.
Hey wij doen denk ik dezelfde opleiding.quote:Op donderdag 12 januari 2017 09:50 schreef Che_ het volgende:
Ik ben amateur psychiater in opleiding en constateer hier voornamelijk mensen met chronische aandachtstekort.
echt he alsof je de hele dag gaat posten omdat je geen aandacht hoeft van de mensen hier.quote:Op donderdag 12 januari 2017 09:50 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
uiteindelijk zitten we allemaal in de klbsc
Misschien moeten we praktijk openen voor zulke gekkiesquote:Op donderdag 12 januari 2017 09:50 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Hey wij doen denk ik dezelfde opleiding.
Hahahaquote:Op donderdag 12 januari 2017 09:53 schreef Che_ het volgende:
[..]
Misschien moeten we praktijk openen voor zulke gekkies
sow die zitquote:Op donderdag 12 januari 2017 09:53 schreef Myrr het volgende:
[..]
Foksters ook niet op jou, dat scheelt.
quote:Op donderdag 12 januari 2017 09:53 schreef Crip het volgende:
dat mensen zich nog stoer proberen voor de doen hier, om zich verheven te voelen ofzo. calm down is het internet we zijn allemaal even sneu om hier onze dag door te brengen
Ik wel op Fokstersquote:Op donderdag 12 januari 2017 09:53 schreef Myrr het volgende:
[..]
Zou je ritje maken op de Wicked trein? :$quote:Op donderdag 12 januari 2017 09:53 schreef Myrr het volgende:
[..]
Nee. Ik vraag me bij het zien van je naam soms wel af of je Engels gebrekkig is, of dat je meerdere persoonlijkheden hebt.quote:Op donderdag 12 januari 2017 09:54 schreef wickedmen het volgende:
[..]
Zou je ritje maken op de Wicked trein? :$
Beidequote:Op donderdag 12 januari 2017 09:56 schreef Myrr het volgende:
[..]
Nee. Ik vraag me bij het zien van je naam soms wel af of je Engels gebrekkig is, of dat je meerdere persoonlijkheden hebt.
Sommige mensen worden wel echt heel snel boos idd hierquote:Op donderdag 12 januari 2017 09:58 schreef Che_ het volgende:
[..]
En gelijk een aantal behandelingen anger management
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |