gastquote:Op donderdag 12 januari 2017 09:00 schreef wickedmen het volgende:
Crip doet me denken aan Mia Khalifa
meerdere mensen wel hier toch terwijl ze zeggen dat ze mij niet Mogen en niets met mij te maken willen hebben ;squote:Op donderdag 12 januari 2017 08:58 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Gaap... Hou toch op met je obsessie met crip
Waar het hart vol van is..quote:Op donderdag 12 januari 2017 09:16 schreef Crip het volgende:
[..]
jij bent mn grootste fan terwijl je altijd zegt wil niets te maken hebben met haar
Denk niet dat Che_ enige liefde voor jou heeft eigenlijk.quote:Op donderdag 12 januari 2017 09:19 schreef Crip het volgende:
[..]
ja toch achter haat schuilt liefde ik begrijp het volkomen
Ja is bijgekomen he🤔quote:
Aangekomen bedoel je?quote:
er was nooit liefde tussen che en ikquote:Op donderdag 12 januari 2017 09:20 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Denk niet dat Che_ enige liefde voor jou heeft eigenlijk.
Dus je wil zeggen dat Che_ eigenlijk helemaal geen tough guy is?quote:Op donderdag 12 januari 2017 09:22 schreef Crip het volgende:
[..]
er was nooit liefde tussen che en ik
gwn appen uit verveling
maar hier moet je altijd tough guy imago onderhouden ik gun dat
ja duh geen van de boys eiglk hierquote:Op donderdag 12 januari 2017 09:23 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Dus je wil zeggen dat Che_ eigenlijk helemaal geen tough guy is?niet verwacht zeg
wickedmen toch?quote:
Ik weet het, had deze nick ook toen ik 12 was en wist toen het verschil niet tussen enkelvoud en meervoud in het Engelsquote:Op donderdag 12 januari 2017 09:19 schreef NoelGallagher het volgende:
wickedmen, bedoelde je met je registratie niet toevallig wickedman? men is meervoud namelijk denk zeg het ff
Ze is out of my leaguequote:Op donderdag 12 januari 2017 09:21 schreef Montelly het volgende:
Ik zeg eerlijk..vind Wickermen wel goed bij Crip passen.
Hou je bek en ga kokenquote:Op donderdag 12 januari 2017 09:29 schreef Crip het volgende:
stoere arrogante boys zijn sws walgelijk.
wat heb je te bewijzen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |