Zegt nog niks over hoe ze jou in haar greep hadquote:Op donderdag 12 januari 2017 12:59 schreef Che_ het volgende:
[..]
In haar greep
Ze heeft me altijd gehaat.
Zin in zomerquote:Op donderdag 12 januari 2017 13:00 schreef Myrr het volgende:
[..]
Overal in de zomer. Onderbenen helemaal gladjes en bovenbenen geven licht omdat pigmentloos haar nou eenmaal veel licht absorbeert.
Nee joh, ze hebben stiekem wel een online feromonen klik.quote:Op donderdag 12 januari 2017 13:00 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Zegt nog niks over hoe ze jou in haar greep had
Maar haat valt ook wel mee? gezien hoe jullie postten.
Of ook gewoon weer een act en geloof ik alles gewoon weer en ben ik te serieus?
hoink heeft hivquote:Op donderdag 12 januari 2017 13:01 schreef TARDIS. het volgende:
vet slecht nieuws gekregen via whatsapp net
Iemand heeft kanker?quote:Op donderdag 12 januari 2017 13:01 schreef TARDIS. het volgende:
vet slecht nieuws gekregen via whatsapp net
Ho ho, ik heb meer dan genoeg vrienden. Meer dan al deze mensen bij elkaar.quote:Op donderdag 12 januari 2017 12:47 schreef Myrr het volgende:
[..]
Maar hoe kansloos moet je leven zijn, dat je er überhaupt tijd in wil investeren hier iedere dag even te komen om te laten weten hoe kansloos iedereen is.
Juist. Ga vrienden zoeken man. Tastbare vrienden, want jij hebt echt geen fuck te doen.
Dat heeft stimo met elke vent die maar een beetje aandacht schenkt hier.quote:Op donderdag 12 januari 2017 13:01 schreef Myrr het volgende:
[..]
Nee joh, ze hebben stiekem wel een online feromonen klik.
Maar heb getint huidje, dan die je van die lillike blonde haartjesquote:Op donderdag 12 januari 2017 12:58 schreef Myrr het volgende:
[..]
Nee, tief nu maar op.
[..]
Hmm nee. Volgens mij scheer ik dat niet eens. Kun je niet bleken? Zie altijd blonde meisjes met tantoe witte haren op hun bovenbenen.
Ja lichtjes wil het zo kaal hebben als de saharaquote:
Dikke zwarte haren?quote:Op donderdag 12 januari 2017 13:01 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Maar heb getint huidje, dan die je van die lillike blonde haartjes
[..]
Ja lichtjes wil het zo kaal hebben als de sahara
Ik zit hier helemaal niet in een wtf voor hiėrarchie dus waarde hechten, neh. Dat jij je tijd wil invullen met dagelijks hierboven zegt meer dan genoeg over dat je eerste zin een leugen is.quote:Op donderdag 12 januari 2017 13:01 schreef wickedmen het volgende:
[..]
Ho ho, ik heb meer dan genoeg vrienden. Meer dan al deze mensen bij elkaar.
Dat ik hier kom voor de drama en mensen op een kast te jagen is weer aardig gelukt, je zou bijna zeggen dat deze hele sc om mij draait als je ziet hoe vaak ik genoemd wordt. Daarnaast laten we eerlijk zijn, genoeg mensen die zeggen dat deze hele sc een grote kliekjesvorm is of vol zit met mongolen, ik durf zelfs te beweren dat wij dit allemaal denken.
Dat jij dan hier weer op in gaat zegt al genoeg over wat voor mongool je eigenlijk bent en wat voor waarde je hecht aan de hiėrarchie hier.
Even gequote voor die dit verwijdertquote:Op donderdag 12 januari 2017 13:01 schreef wickedmen het volgende:
[..]
Ho ho, ik heb meer dan genoeg vrienden. Meer dan al deze mensen bij elkaar.
Dat ik hier kom voor de drama en mensen op een kast te jagen is weer aardig gelukt, je zou bijna zeggen dat deze hele sc om mij draait als je ziet hoe vaak ik genoemd wordt. Daarnaast laten we eerlijk zijn, genoeg mensen die zeggen dat deze hele sc een grote kliekjesvorm is of vol zit met mongolen, ik durf zelfs te beweren dat wij dit allemaal denken.
Dat jij dan hier weer op in gaat zegt al genoeg over wat voor mongool je eigenlijk bent en wat voor waarde je hecht aan de hiėrarchie hier.
Ik denk niet dat Dima hier de enige maagd is iddquote:Op donderdag 12 januari 2017 12:48 schreef BozeHaas het volgende:
[..]
Echt he wat een kneuzen, zijn vast ook nog maagd
Dan is het goedquote:
Snel boos en gefrustreerd grijpen naar de block knopquote:Op donderdag 12 januari 2017 12:49 schreef Opsonisatie het volgende:
Nee maar srs block die troll dan
Oke Meloewaquote:Op donderdag 12 januari 2017 13:02 schreef Myrr het volgende:
[..]
Ik zit hier helemaal niet in een wtf voor hiėrarchie dus waarde hechten, neh. Dat jij je tijd wil invullen met dagelijks hierboven zegt meer dan genoeg over dat je eerste zin een leugen is.
Nou ik was de enige die haar altijd echt boos kreeg zei ze dus in haar greep als in haar kick naar woede zou best eens kunnenquote:Op donderdag 12 januari 2017 13:00 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Zegt nog niks over hoe ze jou in haar greep had
Maar haat valt ook wel mee? gezien hoe jullie postten.
Of ook gewoon weer een act en geloof ik alles gewoon weer en ben ik te serieus?
Heb ik ooit iets verwijdert?quote:Op donderdag 12 januari 2017 13:02 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Even gequote voor die dit verwijdert
Heel kort, dan worden ze bruinig en vallen ze weinig op. Anders gewoon scheren, als ze licht zijn komen ze zacht terug toch?quote:Op donderdag 12 januari 2017 13:01 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Maar heb getint huidje, dan die je van die lillike blonde haartjes
[..]
Ja lichtjes wil het zo kaal hebben als de sahara
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |