Ja, zo kun je het ook zien.quote:Op donderdag 12 januari 2017 10:52 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Ik wijs je enkel op je tekortkomingen, dat vind ik juist nobel
Kan je goed koken?quote:Op donderdag 12 januari 2017 10:55 schreef Myrr het volgende:
Wie wil 50 euro geven zodat ik niet een kwart van mijn vrije budget hoef te misbruiken.
Skeerlife.
Ben wel een beetje op de hoogte van hoe je vlees en vis goed bakt, en ook van welke smaken elkaar verrijken.quote:
Ik zie dat soort dingen niet.quote:Op donderdag 12 januari 2017 11:03 schreef Che_ het volgende:
[..]
Neger
Chingchong
Ier
En jood
Dit is niet allemaal. Waar staan de koelies?
Zie ook geen Polynees.quote:Op donderdag 12 januari 2017 11:03 schreef Che_ het volgende:
[..]
Neger
Chingchong
Ier
En jood
Dit is niet allemaal. Waar staan de koelies?
wrom meteen zo gekrenkt weerquote:Op donderdag 12 januari 2017 10:54 schreef NoelGallagher het volgende:
en tardis moet weer slijmen bij crip hoordurft z'n echte mening niet te geven. pussy
Dan kunnen we elkaar wel helpen denk ikquote:Op donderdag 12 januari 2017 11:04 schreef Myrr het volgende:
[..]
Ben wel een beetje op de hoogte van hoe je vlees en vis goed bakt, en ook van welke smaken elkaar verrijken.
Zij kookt voor je en je betaalt haar 50 euro?quote:Op donderdag 12 januari 2017 11:06 schreef Zosk het volgende:
[..]
Dan kunnen we elkaar wel helpen denk ik
Oké. Ik heb van Beekwilder tien display bollen transparant 10cm diameter nodig, en een van 30 cm diameter. Afhalen hoofdkantoor.quote:Op donderdag 12 januari 2017 11:06 schreef Zosk het volgende:
[..]
Dan kunnen we elkaar wel helpen denk ik
Preciesquote:Op donderdag 12 januari 2017 11:06 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Zij kookt voor je en je betaalt haar 50 euro?
We houden gewoon onze kleding aan dus dit vind ik een beetje raar. :squote:Op donderdag 12 januari 2017 11:07 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Verkapte vorm van prostitutie
Je hebt wat nodig?quote:Op donderdag 12 januari 2017 11:07 schreef Myrr het volgende:
[..]
Oké. Ik heb van Beekwilder tien display bollen transparant 10cm diameter nodig, en een van 30 cm diameter. Afhalen hoofdkantoor.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |