Pls. Er wordt teveel verwacht van ons vanuit het management, dat zelfs de docenten medelijden hebben en hier en daar stiekem in de opdrachten snijden zodat we ook nog iets van een bestaansleven kunnen hebben. Mensen worden gewoon ontslagen van hun bijbaantjes omdat hun bazen niet kunnen handelen dat ze zelfs tijdens werk nog door moeten werken aan school omdat het anders niet af komt.quote:Op donderdag 12 januari 2017 11:13 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Ben je zwak? Ga gewoon erheen, eerste weken na winter is altijd kut maar kom je wel doorheen
Lekker fappenquote:
Oke Supergirlquote:Op donderdag 12 januari 2017 11:17 schreef Myrr het volgende:
[..]
Pls. Er wordt teveel verwacht van ons vanuit het management, dat zelfs de docenten medelijden hebben en hier en daar stiekem in de opdrachten snijden zodat we ook nog iets van een bestaansleven kunnen hebben. Mensen worden gewoon ontslagen van hun bijbaantjes omdat hun bazen niet kunnen handelen dat ze zelfs tijdens werk nog door moeten werken aan school omdat het anders niet af komt.
hey haagsequote:
Dus een homoseksuele meneer is jouw voorbeeld?quote:
DMTAquote:
Jaquote:Op donderdag 12 januari 2017 11:20 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Dus een homoseksuele meneer is jouw voorbeeld?
[..]
DMTA
Zijn laatste strohalm om ook tot de elite toe te treden. Wat uiteraard nooit gaat gebeurenquote:
creatieve pro's zijn wars van zaken die not done zijnquote:Op donderdag 12 januari 2017 11:16 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Hmmm dan had ik toch eerst dat af gemaakt en dan pas gechillt
[..]
Geen grap.
Goeie chefs gebruiken daar gewoon een brander voor die er voor bestemd zijn.
je kan al je eten wel klaarmaken met gereedschap uit je gereedschapskist maar op professioneel niveau not done.
Een dag niet hoeven koken is ook wel 'ns lekker.quote:Op donderdag 12 januari 2017 11:17 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Afwisseling is nodig. Doe dit niet.
he?quote:Op donderdag 12 januari 2017 11:09 schreef Crip het volgende:
[..]
accepteer gwn dt je mn makup lelijk vind
Dat zeker.quote:Op donderdag 12 januari 2017 11:22 schreef Kurovski het volgende:
[..]
Een dag niet hoeven koken is ook wel 'ns lekker.
Weet niet helemaal wat hier staat maar ik denk dat ik wel een idee heb... maar die lopen dus vanzelf tegen de lamp.quote:Op donderdag 12 januari 2017 11:22 schreef PeZu het volgende:
[..]
creatieve pro's zijn wars van zaken die not done zijn
quote:Op donderdag 12 januari 2017 11:21 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Zijn laatste strohalm om ook tot de elite toe te treden.
Down minds of dumb minds?quote:Op donderdag 12 januari 2017 11:20 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Dus een homoseksuele meneer is jouw voorbeeld?
[..]
DMTA
als je bv een verbrander nieuw uit d doos haalt en alleen inde keuken gebruikt, en schoon houdt is daar toch niks mis mee?quote:Op donderdag 12 januari 2017 11:23 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Dat zeker.
[..]
Weet niet helemaal wat hier staat maar ik denk dat ik wel een idee heb... maar die lopen dus vanzelf tegen de lamp.
Je kan ook creatief EN hygiėnisch zijn denk ik.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |