MIJN MA IS MOSLIMSquote:Op donderdag 12 januari 2017 13:43 schreef wickedmen het volgende:
[..]
Mijn ma is Moslims, is normal, dat is haat lot.
Jij had nog een heel leven voor je
Wil je dat ik Chai erbij haal?quote:Op donderdag 12 januari 2017 13:46 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Dat je haar moet whiteknighten en niet meer kritiek op haar mag hebben en niet stom mag doen tegen haar.
je moet niet zo laten zien dat je cared, das nie stoer.quote:Op donderdag 12 januari 2017 13:46 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Dat je haar moet whiteknighten en niet meer kritiek op haar mag hebben en niet stom mag doen tegen haar.
hersenbeschadiging door de drugsquote:Op donderdag 12 januari 2017 13:47 schreef Crip het volgende:
[..]
ja ene keer scheld je iedereen uit en andere keer ben je rustig. krijg geen hoogte van je ;s
Mijn moeder zegt van wel, dus dan is het zo.quote:Op donderdag 12 januari 2017 13:47 schreef Crip het volgende:
[..]
je moet niet zo laten zien dat je cared, das nie stoer.
Volgens mij zei je moeder zo veelquote:Op donderdag 12 januari 2017 13:49 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Mijn moeder zegt van wel, dus dan is het zo.
Oh jammer heb honger.quote:
Ligt er aan. Als hij 30 en gezond is, redt 'ie het zelf wel hoor.quote:Op donderdag 12 januari 2017 13:49 schreef wickedmen het volgende:
[..]
Toch zal je baby altijd op nummer 1 moeten staan
tijd voor een groenere sc dusquote:Op donderdag 12 januari 2017 13:46 schreef Crip het volgende:
[..]
Ja is wel zo, dan is iedereen chill aan het lachen praten over munchies enzo
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |