Oeiquote:
Zeggen ze allemaalquote:Op donderdag 12 januari 2017 13:58 schreef Myrr het volgende:
[..]
Ik smeek helemaal niemand, nooit niet, tenzij ik aan het bevallen ben maar dat is een uitzonderlijke situatie en telt niet.
In een zorgkliniek is dit wel te voorspellen ja.quote:Op donderdag 12 januari 2017 14:01 schreef wickedmen het volgende:
Was net chick die zei dat ze niet makkelijk is
Zo voorspelbaar
nopquote:Op donderdag 12 januari 2017 13:58 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Ben je zo dik geworden?
[..]
Komt nu echt nooit meer goed lijkt me?
dank jequote:
Ja joh? zelfs nadat je die prostituee geneukt had?quote:Op donderdag 12 januari 2017 14:02 schreef Dimachaerus het volgende:
[..]
nop
Werd wel srs geil van die stories
Wil je normaal doen tegen Dimaquote:Op donderdag 12 januari 2017 14:03 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Ja joh? zelfs nadat je die prostituee geneukt had?
Gelukkig heb ik geen kindquote:Op donderdag 12 januari 2017 14:01 schreef Myrr het volgende:
[..]
In een zorgkliniek is dit wel te voorspellen ja.
maar zwangerschap dingen? of beweeg je ook gewoon minder?quote:
Eens, idd.quote:Op donderdag 12 januari 2017 14:04 schreef Myrr het volgende:
[..]
Daar zal iedereen het wel mee eens zijn ja.
Beweeg minder. Ging eerst ieder weekend naar techno feesten, daar verbrand je nogal wat.quote:Op donderdag 12 januari 2017 14:05 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
maar zwangerschap dingen? of beweeg je ook gewoon minder?
Ja dat zal wel... ach de kleine loopt al enzo toch? krijg je vast ook genoeg beweging.quote:Op donderdag 12 januari 2017 14:06 schreef Myrr het volgende:
[..]
Beweeg minder. Ging eerst ieder weekend naar techno feesten, daar verbrand je nogal wat.
Virgin die virgin uitlachtquote:Op donderdag 12 januari 2017 14:06 schreef Crip het volgende:
is het nu weer dima bash uurtje
laat die jongen
kom we gaanquote:Op donderdag 12 januari 2017 14:06 schreef Crip het volgende:
is het nu weer dima bash uurtje
laat die jongen
watquote:Op donderdag 12 januari 2017 14:07 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Heb je gisteren een keuze kunnen maken tussen de 2 vrouwen?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |