Ik kan dat echt niet. Smerig en dan ben je echt de hele dag lamlendig... ik althans.quote:Op donderdag 12 januari 2017 13:55 schreef PeZu het volgende:
[..]
zondags wake en bake![]()
Maar anders altijd pas na avondeten
lekker wild en o zo geilquote:Op donderdag 12 januari 2017 13:55 schreef Myrr het volgende:
[..]
Heb een paar jaartjes gehad om een inhaalslag te doen. Is gelukt.
[..]
Liever vroeg in de kist dan een feestje gemist.
ja blijft echt niets van Myrr over. Ben nog maar een schamele M... M van MAMA.quote:Op donderdag 12 januari 2017 13:55 schreef 2NutZ het volgende:
al die sneren non stopwat een held ook!!
Gereduceerd tot bijna niets idd.quote:Op donderdag 12 januari 2017 13:56 schreef Myrr het volgende:
[..]
ja blijft echt niets van Myrr over. Ben nog maar een schamele M... M van MAMA.
Vergeet FOK! nietquote:Op donderdag 12 januari 2017 13:55 schreef Myrr het volgende:
[..]
Heb een paar jaartjes gehad om een inhaalslag te doen. Is gelukt.
[..]
Liever vroeg in de kist dan een feestje gemist.
als je m'n looks kende zou je me smekenquote:Op donderdag 12 januari 2017 13:56 schreef Myrr het volgende:
[..]
Als jij dit zegt klinkt het vies dus doe maar niet.
lolquote:Op donderdag 12 januari 2017 13:57 schreef Dimachaerus het volgende:
Tijdens lunch heletijd seksverhalen gehoord van mn baas
En later in de lift dr was ook klant buj zegt mn baas zo ja als je al iets kleiner bent dan normaal heb je het heel zwaar
Zegt die klant zo grappend ja beetje zoala ik
Terwijl ie zelf kop groter is dan ik lol
Ze bedoelde eigenlijk jouquote:Op donderdag 12 januari 2017 13:57 schreef Dimachaerus het volgende:
En later in de lift dr was ook klant buj zegt mn baas zo ja als je al iets kleiner bent dan normaal heb je het heel zwaar
Ben je zo dik geworden?quote:
Komt nu echt nooit meer goed lijkt me?quote:Op donderdag 12 januari 2017 13:57 schreef Dimachaerus het volgende:
Ik smeek helemaal niemand, nooit niet, tenzij ik aan het bevallen ben maar dat is een uitzonderlijke situatie en telt niet.quote:Op donderdag 12 januari 2017 13:57 schreef zeer het volgende:
[..]
als je m'n looks kende zou je me smeken
echt hequote:Op donderdag 12 januari 2017 13:46 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Dat je haar moet whiteknighten en niet meer kritiek op haar mag hebben en niet stom mag doen tegen haar.
hehehehquote:Op donderdag 12 januari 2017 13:52 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Komt door dat vet rond je hart
Goed verhaal.quote:Op donderdag 12 januari 2017 13:57 schreef Dimachaerus het volgende:
Precies zoals ik het hebben wilquote:Op donderdag 12 januari 2017 13:47 schreef Crip het volgende:
[..]
ja ene keer scheld je iedereen uit en andere keer ben je rustig. krijg geen hoogte van je ;s
Nou dik niet, maar wel maat 38 en niet meer 34/36.quote:Op donderdag 12 januari 2017 13:58 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Ben je zo dik geworden?
[..]
Komt nu echt nooit meer goed lijkt me?
nou poeh poeh zeekoe hoor.quote:Op donderdag 12 januari 2017 13:59 schreef Myrr het volgende:
[..]
Nou dik niet, maar wel maat 38 en niet meer 34/36.
pls je smeekt altijd om bevestigingquote:Op donderdag 12 januari 2017 13:58 schreef Myrr het volgende:
[..]
Ik smeek helemaal niemand, nooit niet, tenzij ik aan het bevallen ben maar dat is een uitzonderlijke situatie en telt niet.
Sterkte lieve pezuquote:Op donderdag 12 januari 2017 13:54 schreef PeZu het volgende:
In 30 minuten ben ik morfine stoned
Gisteren 200 kilo aan versterkers gesjouwd, geen probleem stap ik 's avinds uit de auto, struikel ik over een betonrand, alles finaal verrekt
Oh ja en dat natuurlijk.quote:Op donderdag 12 januari 2017 13:59 schreef zeer het volgende:
[..]
pls je smeekt altijd om bevestiging
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |