quote:Op donderdag 12 januari 2017 13:46 schreef Crip het volgende:
[..]
Ja is wel zo, dan is iedereen chill aan het lachen praten over munchies enzo
blaze it uppaquote:
Komt door dat vet rond je hartquote:Op donderdag 12 januari 2017 13:51 schreef Crip het volgende:
mijn linkerarm doet echt raar, heletijd kramp ;s
beetje minder fappenquote:Op donderdag 12 januari 2017 13:51 schreef Crip het volgende:
mijn linkerarm doet echt raar, heletijd kramp ;s
ik blow nooit s ochtendsquote:Op donderdag 12 januari 2017 13:52 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Ik heb dat eigenlijk vooral 's avonds.
Dan ben je rond de 40? Je jeugd is dan allang voorbijquote:Op donderdag 12 januari 2017 13:50 schreef Myrr het volgende:
[..]
Ligt er aan. Als hij 30 en gezond is, redt 'ie het zelf wel hoor.
Mijn jeugd is sowieso al voorbij.quote:Op donderdag 12 januari 2017 13:53 schreef wickedmen het volgende:
[..]
Dan ben je rond de 40? Je jeugd is dan allang voorbij
zondags wake en bakequote:
Heb een paar jaartjes gehad om een inhaalslag te doen. Is gelukt.quote:
Liever vroeg in de kist dan een feestje gemist.quote:
Ik kan dat echt niet. Smerig en dan ben je echt de hele dag lamlendig... ik althans.quote:Op donderdag 12 januari 2017 13:55 schreef PeZu het volgende:
[..]
zondags wake en bake![]()
Maar anders altijd pas na avondeten
lekker wild en o zo geilquote:Op donderdag 12 januari 2017 13:55 schreef Myrr het volgende:
[..]
Heb een paar jaartjes gehad om een inhaalslag te doen. Is gelukt.
[..]
Liever vroeg in de kist dan een feestje gemist.
ja blijft echt niets van Myrr over. Ben nog maar een schamele M... M van MAMA.quote:Op donderdag 12 januari 2017 13:55 schreef 2NutZ het volgende:
al die sneren non stopwat een held ook!!
Gereduceerd tot bijna niets idd.quote:Op donderdag 12 januari 2017 13:56 schreef Myrr het volgende:
[..]
ja blijft echt niets van Myrr over. Ben nog maar een schamele M... M van MAMA.
Vergeet FOK! nietquote:Op donderdag 12 januari 2017 13:55 schreef Myrr het volgende:
[..]
Heb een paar jaartjes gehad om een inhaalslag te doen. Is gelukt.
[..]
Liever vroeg in de kist dan een feestje gemist.
als je m'n looks kende zou je me smekenquote:Op donderdag 12 januari 2017 13:56 schreef Myrr het volgende:
[..]
Als jij dit zegt klinkt het vies dus doe maar niet.
lolquote:Op donderdag 12 januari 2017 13:57 schreef Dimachaerus het volgende:
Tijdens lunch heletijd seksverhalen gehoord van mn baas
En later in de lift dr was ook klant buj zegt mn baas zo ja als je al iets kleiner bent dan normaal heb je het heel zwaar
Zegt die klant zo grappend ja beetje zoala ik
Terwijl ie zelf kop groter is dan ik lol
Ze bedoelde eigenlijk jouquote:Op donderdag 12 januari 2017 13:57 schreef Dimachaerus het volgende:
En later in de lift dr was ook klant buj zegt mn baas zo ja als je al iets kleiner bent dan normaal heb je het heel zwaar
Ben je zo dik geworden?quote:
Komt nu echt nooit meer goed lijkt me?quote:Op donderdag 12 januari 2017 13:57 schreef Dimachaerus het volgende:
Ik smeek helemaal niemand, nooit niet, tenzij ik aan het bevallen ben maar dat is een uitzonderlijke situatie en telt niet.quote:Op donderdag 12 januari 2017 13:57 schreef zeer het volgende:
[..]
als je m'n looks kende zou je me smeken
echt hequote:Op donderdag 12 januari 2017 13:46 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Dat je haar moet whiteknighten en niet meer kritiek op haar mag hebben en niet stom mag doen tegen haar.
hehehehquote:Op donderdag 12 januari 2017 13:52 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Komt door dat vet rond je hart
Goed verhaal.quote:Op donderdag 12 januari 2017 13:57 schreef Dimachaerus het volgende:
Precies zoals ik het hebben wilquote:Op donderdag 12 januari 2017 13:47 schreef Crip het volgende:
[..]
ja ene keer scheld je iedereen uit en andere keer ben je rustig. krijg geen hoogte van je ;s
Nou dik niet, maar wel maat 38 en niet meer 34/36.quote:Op donderdag 12 januari 2017 13:58 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Ben je zo dik geworden?
[..]
Komt nu echt nooit meer goed lijkt me?
nou poeh poeh zeekoe hoor.quote:Op donderdag 12 januari 2017 13:59 schreef Myrr het volgende:
[..]
Nou dik niet, maar wel maat 38 en niet meer 34/36.
pls je smeekt altijd om bevestigingquote:Op donderdag 12 januari 2017 13:58 schreef Myrr het volgende:
[..]
Ik smeek helemaal niemand, nooit niet, tenzij ik aan het bevallen ben maar dat is een uitzonderlijke situatie en telt niet.
Sterkte lieve pezuquote:Op donderdag 12 januari 2017 13:54 schreef PeZu het volgende:
In 30 minuten ben ik morfine stoned
Gisteren 200 kilo aan versterkers gesjouwd, geen probleem stap ik 's avinds uit de auto, struikel ik over een betonrand, alles finaal verrekt
Oh ja en dat natuurlijk.quote:Op donderdag 12 januari 2017 13:59 schreef zeer het volgende:
[..]
pls je smeekt altijd om bevestiging
Oeiquote:
Zeggen ze allemaalquote:Op donderdag 12 januari 2017 13:58 schreef Myrr het volgende:
[..]
Ik smeek helemaal niemand, nooit niet, tenzij ik aan het bevallen ben maar dat is een uitzonderlijke situatie en telt niet.
In een zorgkliniek is dit wel te voorspellen ja.quote:Op donderdag 12 januari 2017 14:01 schreef wickedmen het volgende:
Was net chick die zei dat ze niet makkelijk is
Zo voorspelbaar
nopquote:Op donderdag 12 januari 2017 13:58 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Ben je zo dik geworden?
[..]
Komt nu echt nooit meer goed lijkt me?
dank jequote:
Ja joh? zelfs nadat je die prostituee geneukt had?quote:Op donderdag 12 januari 2017 14:02 schreef Dimachaerus het volgende:
[..]
nop
Werd wel srs geil van die stories
Wil je normaal doen tegen Dimaquote:Op donderdag 12 januari 2017 14:03 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Ja joh? zelfs nadat je die prostituee geneukt had?
Gelukkig heb ik geen kindquote:Op donderdag 12 januari 2017 14:01 schreef Myrr het volgende:
[..]
In een zorgkliniek is dit wel te voorspellen ja.
maar zwangerschap dingen? of beweeg je ook gewoon minder?quote:
Eens, idd.quote:Op donderdag 12 januari 2017 14:04 schreef Myrr het volgende:
[..]
Daar zal iedereen het wel mee eens zijn ja.
Beweeg minder. Ging eerst ieder weekend naar techno feesten, daar verbrand je nogal wat.quote:Op donderdag 12 januari 2017 14:05 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
maar zwangerschap dingen? of beweeg je ook gewoon minder?
Ja dat zal wel... ach de kleine loopt al enzo toch? krijg je vast ook genoeg beweging.quote:Op donderdag 12 januari 2017 14:06 schreef Myrr het volgende:
[..]
Beweeg minder. Ging eerst ieder weekend naar techno feesten, daar verbrand je nogal wat.
Virgin die virgin uitlachtquote:Op donderdag 12 januari 2017 14:06 schreef Crip het volgende:
is het nu weer dima bash uurtje
laat die jongen
kom we gaanquote:Op donderdag 12 januari 2017 14:06 schreef Crip het volgende:
is het nu weer dima bash uurtje
laat die jongen
watquote:Op donderdag 12 januari 2017 14:07 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Heb je gisteren een keuze kunnen maken tussen de 2 vrouwen?
Nee loopt nog niet, kruipt wel als een malloot. Fiets per dag hooguit tien minuten als het weer tegen zit. Verder wel tachtig keer trappen op en af, maar dat was het wel aan beweging.quote:Op donderdag 12 januari 2017 14:07 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Ja dat zal wel... ach de kleine loopt al enzo toch? krijg je vast ook genoeg beweging.
Wacht maarquote:Op donderdag 12 januari 2017 14:08 schreef Myrr het volgende:
[..]
Nee loopt nog niet, kruipt wel als een malloot. Fiets per dag hooguit tien minuten als het weer tegen zit. Verder wel tachtig keer trappen op en af, maar dat was het wel aan beweging.
quote:
quote:Op woensdag 11 januari 2017 22:20 schreef Kurovski het volgende:
Slecht slapen straks. Kiezen uit twee vrouwen. Fuckin' hoofdpijn ervan nu al.
Sry geen zinquote:
Waarschijnlijk, hij is niet echt rustig ofzo. Kan niet wachten tho.quote:Op donderdag 12 januari 2017 14:08 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Wacht maarstraks gaat ie lopen en dan kan jij niet meer stil zitten als je geen riem hebt voor hem
Ja kutzooi ik ben niet vegan.quote:Op donderdag 12 januari 2017 14:08 schreef Crip het volgende:
[..]
zullen we een vegan stoner sc maken zonder al die sukkels hier
Nee.quote:Op donderdag 12 januari 2017 14:07 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Heb je gisteren een keuze kunnen maken tussen de 2 vrouwen?
Je gaat zo gewoon gehaktballen eten dus maak van nie helemaal maar gewoon helemaal niet.quote:
vegan stoner nudisten sc maar dan c2cquote:Op donderdag 12 januari 2017 14:08 schreef Crip het volgende:
[..]
zullen we een vegan stoner sc maken zonder al die sukkels hier
Is wel heel tof, ja. Wel vermoeiend volgens mijquote:Op donderdag 12 januari 2017 14:09 schreef Myrr het volgende:
[..]
Waarschijnlijk, hij is niet echt rustig ofzo. Kan niet wachten tho.
Sorry wil eerst 50 kilo kwijt raken voor ik mij in het openbaar vertoon.quote:
Leeft dat nog beetje dan?quote:
Nee Stoners SC is echt nog 10x doder dan GRTD.quote:Op donderdag 12 januari 2017 14:11 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Leeft dat nog beetje dan?
Valt me wel op dat vaker verschillende mensen van verschillende sc's hier komen.
Doen we toch iets goed hier
Valt wel mee joh, beetje wind ga je niet dood aan. We zijn wel hollandersquote:Op donderdag 12 januari 2017 14:11 schreef Myrr het volgende:
Wat is deze
Storm stekt eerder op dan voorspeld fuck dit.
Jammer dat vaseline niet meer er is.quote:Op donderdag 12 januari 2017 14:12 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Nee Stoners SC is echt nog 10x doder dan GRTD.
Oh ja, supermarkt.quote:Op donderdag 12 januari 2017 14:11 schreef Myrr het volgende:
Wat is deze
Storm stekt eerder op dan voorspeld fuck dit.
Cradle to cradle?quote:Op donderdag 12 januari 2017 14:10 schreef zeer het volgende:
[..]
vegan stoner nudisten sc maar dan c2c
Mwah.quote:Op donderdag 12 januari 2017 14:12 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Jammer dat vaseline niet meer er is.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |