Nee loopt nog niet, kruipt wel als een malloot. Fiets per dag hooguit tien minuten als het weer tegen zit. Verder wel tachtig keer trappen op en af, maar dat was het wel aan beweging.quote:Op donderdag 12 januari 2017 14:07 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Ja dat zal wel... ach de kleine loopt al enzo toch? krijg je vast ook genoeg beweging.
Wacht maarquote:Op donderdag 12 januari 2017 14:08 schreef Myrr het volgende:
[..]
Nee loopt nog niet, kruipt wel als een malloot. Fiets per dag hooguit tien minuten als het weer tegen zit. Verder wel tachtig keer trappen op en af, maar dat was het wel aan beweging.
quote:
quote:Op woensdag 11 januari 2017 22:20 schreef Kurovski het volgende:
Slecht slapen straks. Kiezen uit twee vrouwen. Fuckin' hoofdpijn ervan nu al.
Sry geen zinquote:
Waarschijnlijk, hij is niet echt rustig ofzo. Kan niet wachten tho.quote:Op donderdag 12 januari 2017 14:08 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Wacht maarstraks gaat ie lopen en dan kan jij niet meer stil zitten als je geen riem hebt voor hem
Ja kutzooi ik ben niet vegan.quote:Op donderdag 12 januari 2017 14:08 schreef Crip het volgende:
[..]
zullen we een vegan stoner sc maken zonder al die sukkels hier
Nee.quote:Op donderdag 12 januari 2017 14:07 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Heb je gisteren een keuze kunnen maken tussen de 2 vrouwen?
Je gaat zo gewoon gehaktballen eten dus maak van nie helemaal maar gewoon helemaal niet.quote:
vegan stoner nudisten sc maar dan c2cquote:Op donderdag 12 januari 2017 14:08 schreef Crip het volgende:
[..]
zullen we een vegan stoner sc maken zonder al die sukkels hier
Is wel heel tof, ja. Wel vermoeiend volgens mijquote:Op donderdag 12 januari 2017 14:09 schreef Myrr het volgende:
[..]
Waarschijnlijk, hij is niet echt rustig ofzo. Kan niet wachten tho.
Sorry wil eerst 50 kilo kwijt raken voor ik mij in het openbaar vertoon.quote:
Leeft dat nog beetje dan?quote:
Nee Stoners SC is echt nog 10x doder dan GRTD.quote:Op donderdag 12 januari 2017 14:11 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Leeft dat nog beetje dan?
Valt me wel op dat vaker verschillende mensen van verschillende sc's hier komen.
Doen we toch iets goed hier
Valt wel mee joh, beetje wind ga je niet dood aan. We zijn wel hollandersquote:Op donderdag 12 januari 2017 14:11 schreef Myrr het volgende:
Wat is deze
Storm stekt eerder op dan voorspeld fuck dit.
Jammer dat vaseline niet meer er is.quote:Op donderdag 12 januari 2017 14:12 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Nee Stoners SC is echt nog 10x doder dan GRTD.
Oh ja, supermarkt.quote:Op donderdag 12 januari 2017 14:11 schreef Myrr het volgende:
Wat is deze
Storm stekt eerder op dan voorspeld fuck dit.
Cradle to cradle?quote:Op donderdag 12 januari 2017 14:10 schreef zeer het volgende:
[..]
vegan stoner nudisten sc maar dan c2c
Mwah.quote:Op donderdag 12 januari 2017 14:12 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Jammer dat vaseline niet meer er is.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |