SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.VBL vóór de SC
VBL ná de SC![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
o Chicks die hun tieten niet posten. En lesbeaus, die hoeven hun tieten niet eens te posten. Die mogen gewoon weg blijven.
o Mensen die voor meer dan één club zijn.
o Mensen die niet tegen een moedergrapje kunnen.
o Mensen die enkel profiteren en zelf niets bijdragen.
o Mensen die de topicpointer serieus nemen.
o Mensen die een kliekje vormen.
o Mensen die aan de OP zitten
AFCA
Qui audet adipiscitur
Trump die zelf leugens en fake news verspreid en anderen beschuldigen.quote:
Dat is niet minder erg.quote:
quote:Op donderdag 12 januari 2017 10:11 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Trump die zelf leugens en fake news verspreid en anderen beschuldigen.
Morgen post 'ie hier weer, call it.quote:Op donderdag 12 januari 2017 10:18 schreef Doublepain het volgende:
Tong is er weer klaar mee lees ik, dat gaat snel
Helaas wel, anders gaat hier de vlag uit.quote:Op donderdag 12 januari 2017 10:19 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Morgen post 'ie hier weer, call it.
Het is soms net een vrouw héquote:Op donderdag 12 januari 2017 10:19 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Morgen post 'ie hier weer, call it.
Ben jij er niet eens klaar mee?quote:Op donderdag 12 januari 2017 10:18 schreef Doublepain het volgende:
Bill en hilary beschuldigen van het misbruiken van vrouwen. Kek. Welke feiten had hij dan?quote:
Lewinskyquote:Op donderdag 12 januari 2017 10:23 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Bill en hilary beschuldigen van het misbruiken van vrouwen. Kek. Welke feiten had hij dan?
Link vd post plx.quote:Op donderdag 12 januari 2017 10:18 schreef Doublepain het volgende:
Rijden bij jou de bussen om het uurquote:Op donderdag 12 januari 2017 10:31 schreef JanCees het volgende:
Kanker ns nu heb ik mijn bus gemist. Uur wachten
Lol. Om het uur.quote:Op donderdag 12 januari 2017 10:31 schreef JanCees het volgende:
nee elk uurquote:Op donderdag 12 januari 2017 10:33 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Rijden bij jou de bussen om het uur?
Waar moet je wachten? Hoorn?quote:Op donderdag 12 januari 2017 10:31 schreef JanCees het volgende:
nee hoogkarspelquote:Op donderdag 12 januari 2017 10:34 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Waar moet je wachten? Hoorn?
Hier de trams iedere 10/15 min.quote:Op donderdag 12 januari 2017 10:34 schreef Ajacied422 het volgende:
Hier rijden de bussen gewoon twee keer per uur iig.
jij woont ook in een stad vriendquote:Op donderdag 12 januari 2017 10:34 schreef Ajacied422 het volgende:
Ja, ik heb al eens met de tram gereden in Den Haagquote:Op donderdag 12 januari 2017 10:35 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Hier de trams iedere 10/15 min.
Waarom die smilie?quote:Op donderdag 12 januari 2017 10:35 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ja, ik heb al eens met de tram gereden in Den Haag.
pittig dorpie nog hoorquote:Op donderdag 12 januari 2017 10:35 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Kun je 10x het dorp rondlopen. Succes
Lol dat is veel wil je zeggen? Hier 10 per uur. Bij mn halte allemaal naar CSquote:Op donderdag 12 januari 2017 10:34 schreef Ajacied422 het volgende:
Woon jij in de stad?quote:Op donderdag 12 januari 2017 10:38 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Lol dat is veel wil je zeggen? Hier 10 per uur. Bij mn halte allemaal naar CS
stoer hoorquote:Op donderdag 12 januari 2017 10:38 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Lol dat is veel wil je zeggen? Hier 10 per uur. Bij mn halte allemaal naar CS
"de stad"? Ik woon in adam-noord. Zijn allemaal regio bussen die ik pak die rijden tussen zaandam en Adam.quote:
Amsterdam is niet zo gek dat het daar stikt van de bussen, hé.quote:Op donderdag 12 januari 2017 10:40 schreef Smoofie het volgende:
[..]
"de stad"? Ik woon in adam-noord. Zijn allemaal regio bussen die ik pak die rijden tussen zaandam en Adam.
Als student was ik daar nog wel eens mystery guest. Moest je de hele dag met de bus mee en checken of de bussen schoon waren, de chauffeurs netjes gedag zeiden als je binnen kwam, alles op tijd ging en tellen hoeveel mensen op bepaalde haltes in en uit stapten.quote:Op donderdag 12 januari 2017 10:40 schreef Smoofie het volgende:
[..]
"de stad"? Ik woon in adam-noord. Zijn allemaal regio bussen die ik pak die rijden tussen zaandam en Adam.
Niet anders verwacht van je, mensen bijnaaien als ze iets verkeerd doen..quote:Op donderdag 12 januari 2017 10:46 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Als student was ik daar nog wel eens mystery guest. Moest je de hele dag met de bus mee en checken of de bussen schoon waren, de chauffeurs netjes gedag zeiden als je binnen kwam, alles op tijd ging en tellen hoeveel mensen op bepaalde haltes in en uit stapten.
Best makkelijk verdienen.
SOW.quote:Op donderdag 12 januari 2017 10:48 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Niet anders verwacht van je, mensen bijnaaien als ze iets verkeerd doen..
IPPON.quote:Op donderdag 12 januari 2017 10:48 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Dus iedere agent of inspecteur is een nsb'er?quote:Op donderdag 12 januari 2017 10:48 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Opper is DP posthistorie aan het bekijken om nog tr's te kunnen plaatsen.quote:
Oh je ziet jezelf nu als een politieagent? Is dat wat ze je leren op de NSBschool?quote:Op donderdag 12 januari 2017 11:01 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Dus iedere agent of inspecteur is een nsb'er?
quote:Op donderdag 12 januari 2017 11:09 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Oh je ziet jezelf nu als een politieagent? Is dat wat ze je leren op de NSBschool?
Onlo is niet sterk op een gebied anders dan je moeder grapjes.quote:Op donderdag 12 januari 2017 11:30 schreef Doublepain het volgende:
Bedankt voor de steun, maar ik hoopte dat Onlogisch het over zou nemen aangezien hij nogal mad is Opper..
was dus aangenomen hequote:Op donderdag 12 januari 2017 11:25 schreef onlogisch het volgende:
opper wordt flink door de mangel gehaald.
Die meestal ook niet slagenquote:Op donderdag 12 januari 2017 11:39 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
Onlo is niet sterk op een gebied anders dan je moeder grapjes.
Ik kan er niet mee zitten.quote:Op donderdag 12 januari 2017 11:25 schreef onlogisch het volgende:
opper wordt flink door de mangel gehaald.
Saindgodquote:Op donderdag 12 januari 2017 11:44 schreef opperkleurder het volgende:
Overigens is een van onze gevallen helden vanavond weer terug.
Wie?quote:Op donderdag 12 januari 2017 11:44 schreef opperkleurder het volgende:
Overigens is een van onze gevallen helden vanavond weer terug.
ik had het tegen onlogisch hoor, niet tegen jouquote:Op donderdag 12 januari 2017 11:44 schreef GGMM het volgende:
[..]
Je zegt dit nu al 3 keer.
NIEMAND GEEFT EEN NEUK
Gefeliciteerd, blijf je wel bij Klaas Puul?quote:Op donderdag 12 januari 2017 11:45 schreef JanCees het volgende:
[..]
ik had het tegen onlogisch hoor, niet tegen jou
Tony overleeft de serie.quote:Op donderdag 12 januari 2017 11:45 schreef JanCees het volgende:
[..]
ik had het tegen onlogisch hoor, niet tegen jou
Hier zijn de meningen over verdeeld.quote:Op donderdag 12 januari 2017 11:39 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
Onlo is niet sterk op een gebied anders dan je moeder grapjes.
Is dat jouw uitkomst ja? Die laatste EP heeft zoveel verhalen.quote:
Nee kom van de dokter. Kreeg m'n oog niet open vanmorgen.quote:Op donderdag 12 januari 2017 11:50 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Nog naar die vakantie gekeken?
Halloquote:
Is je vakantievraag al eens beantwoord?quote:Op donderdag 12 januari 2017 12:03 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Je slaat mij over. Staat je netjes.
Goed Kapi. Met jou?quote:Op donderdag 12 januari 2017 12:01 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Hoi Jojoortje. Hoe gaat het met je?
Maar je reageerde toch al op m'n hoi.quote:Op donderdag 12 januari 2017 12:03 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Je slaat mij over. Staat je netjes.
Welke vakantievraag?quote:Op donderdag 12 januari 2017 12:04 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
Is je vakantievraag al eens beantwoord?
Voor 5 dollar kunnen we ook over je moeder heen.quote:Op donderdag 12 januari 2017 12:05 schreef Elan het volgende:
Voor 5 dollars kun je negers laten dansen in de jungle. Echt iets voor VBL SC
Ik ook.quote:Op donderdag 12 januari 2017 12:06 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Goed, ik ga nu lunch klaarmaken.
Oh shit.quote:Op donderdag 12 januari 2017 12:06 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Voor 5 dollar kunnen we ook over je moeder heen.
Vermakelijk.quote:
Je goede voornemensquote:Op donderdag 12 januari 2017 12:06 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Voor 5 dollar kunnen we ook over je moeder heen.
quote:Op donderdag 12 januari 2017 11:50 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Nog naar die vakantie gekeken?
quote:
We moeten zoiets voor de SC organiseren JC ik betaalquote:Op donderdag 12 januari 2017 12:15 schreef JanCees het volgende:
[..]
Dit had/heb je ook met van die schoolkinderen
quote:Op donderdag 12 januari 2017 12:17 schreef Elan het volgende:
[..]
We moeten zoiets voor de SC organiseren JC ik betaal
Die tent waar ik gister met je moeder zat voor ik haar uit elkaar trok was best prima.quote:Op donderdag 12 januari 2017 12:21 schreef NoelGallagher het volgende:
Weten jullie een goed restaurant in Eindhoven?
Oh. Ze ging zo kijken. Ik heb nog geen antwoord. Wanneer Jojo mij van een antwoord heeft voorzien zal ik je tijdig informerenquote:
De twee keer U zou ik eens in Turkije zoeken.quote:Op donderdag 12 januari 2017 12:31 schreef satecl het volgende:
Ik val jullie weer even lastig. Kennen jullie profvoetballers met initialen Q.Q / U.U / X.X ? Ik kan ze maar niet vinden....
xess xavaquote:Op donderdag 12 januari 2017 12:31 schreef satecl het volgende:
Ik val jullie weer even lastig. Kennen jullie profvoetballers met initialen Q.Q / U.U / X.X ? Ik kan ze maar niet vinden....
quote:Op donderdag 12 januari 2017 12:31 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Dat is toch die goeie vriendin van Jojoortje?
Quaresmæquote:Op donderdag 12 januari 2017 12:31 schreef satecl het volgende:
q.q. lijkt mij moeilijk.quote:Op donderdag 12 januari 2017 12:31 schreef satecl het volgende:
Nee hoorquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op donderdag 12 januari 2017 12:37 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Nee hoornee dat is cocu.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Indien 't hier in 't vaderlandt zoo gelegen is dat men de waarheit niet magh spreeken, zoo is 't er ellendigh gestelt. Nochtans zal ik die spreeken zoo lang als myn oogen open staan. Zyn trouw en oprechtigheit.
¤4.73quote:Op donderdag 12 januari 2017 12:17 schreef Elan het volgende:
[..]
We moeten zoiets voor de SC organiseren JC ik betaal
lolquote:Op donderdag 12 januari 2017 12:38 schreef JanCees het volgende:
[..]
¤4.73
Basic
Regular presentation
Less than 3 days will be provided. 1 to 14 words we saying
dus bijna 5 euro voor 14 woorden
X.X. Chinaquote:Op donderdag 12 januari 2017 12:32 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
De twee keer U zou ik eens in Turkije zoeken.
¤14.20 Standardquote:
Dacht dat op posten van privé gegevens standaard een ban zou staan?quote:Op donderdag 12 januari 2017 12:36 schreef DonRaja het volgende:
Elan kap even met het posten van privé gegevens.
quote:
quote:Op donderdag 12 januari 2017 12:41 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Dacht dat op posten van privé gegevens standaard een ban zou staan?
Ik heb die verwijderd. En het is niet toegestaan om privé gegevens van andere users te posten.quote:
quote:Op donderdag 12 januari 2017 12:41 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Dacht dat op posten van privé gegevens standaard een ban zou staan?
Wat probeer je me een ban aan te smeren.quote:
Dat is haar keuze.quote:Op donderdag 12 januari 2017 12:42 schreef Elan het volgende:
[..]
[..]
Wat probeer je me een ban aan te smeren.
Ze heeft haar naam hier zelf gepost, enorme debiel.
Ik vind KingFlopland een betere keuze.quote:Op donderdag 12 januari 2017 12:43 schreef Doublepain het volgende:
Weet niet hoe duur dit is
De VBL SC is opgericht op donderdag 19 januari 2012 @ 01:03:51 door Stokstaart (we miss you! ) dit een van de beste en gezelligste SC's van FOK!. Kun je niet tegen een stootje? Get the fuck out right now! Wij trollen en schelden elkaar verrot and not a single fuck is given, uitdelen en incasseren dat is het motto. Wij zijn een hechte groep, wij zijn musketiers, een voor allen, allen voor een!
Had ik al gezegd dat het hier kankergezellig is?
Ja uiteraard.quote:
Shots firedquote:Op donderdag 12 januari 2017 12:42 schreef Elan het volgende:
[..]
[..]
Ik denk passiefquote:Op donderdag 12 januari 2017 12:45 schreef onlogisch het volgende:
[..]
En GGMM Rene.
Benieuwd hoe Don hiermee omgaat
Die kinderen kunnen maar 16 woorden achter elkaar uitsprekenquote:Op donderdag 12 januari 2017 12:43 schreef Doublepain het volgende:
Weet niet hoe duur dit is
De VBL SC is opgericht op donderdag 19 januari 2012 @ 01:03:51 door Stokstaart (we miss you! ) dit een van de beste en gezelligste SC's van FOK!. Kun je niet tegen een stootje? Get the fuck out right now! Wij trollen en schelden elkaar verrot and not a single fuck is given, uitdelen en incasseren dat is het motto. Wij zijn een hechte groep, wij zijn musketiers, een voor allen, allen voor een!
Had ik al gezegd dat het hier kankergezellig is?
Tja, het is soms wat grijs gebied. Dat geef ik toe, maar als ze het niet wil, dan haal ik het weg. En sowieso is het niet toegestaan om privé gegevens van andere users te posten.quote:Op donderdag 12 januari 2017 12:45 schreef Elan het volgende:
[..]
Ja uiteraard.
Maar als iemand zelf zijn of haar naam post in dit topic dan is het toch niet opeens schenden van privacy als iemand anders die naam zegt?
Dus vanaf vandaag is Ajacied422 Stijn noemen en GGMM René noemen, niet langer toegestaan?quote:Op donderdag 12 januari 2017 12:46 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Tja, het is soms wat grijs gebied. Dat geef ik toe, maar als ze het niet wil, dan haal ik het weg. En sowieso is het niet toegestaan om privé gegevens van andere users te posten.
Is vrij simpel, als zij er problemen mee hebben, dn melden ze dat en verwijderen we de posts. Bij herhaling gaan we zo ook noten.quote:Op donderdag 12 januari 2017 12:45 schreef onlogisch het volgende:
[..]
En GGMM Rene.
Benieuwd hoe Don hiermee omgaat
quote:Op donderdag 12 januari 2017 12:46 schreef kapiteintje het volgende:
Hoeveel zou het kosten om die mannetjes in de jungle met een replica van de Fok! stok te laten zwaaien en het dan in het Fok! stok topic te posten?
Duidelijkquote:Op donderdag 12 januari 2017 12:47 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Is vrij simpel, als zij er problemen mee hebben, dn melden ze dat en verwijderen we de posts. Bij herhaling gaan we zo ook noten.
Ga lekker mensen dmen omdat je foto's van meiden wilt, stakkerquote:Op donderdag 12 januari 2017 12:42 schreef Elan het volgende:
[..]
[..]
Duidelijk hou er over op, klaar.quote:Op donderdag 12 januari 2017 12:47 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Is vrij simpel, als zij er problemen mee hebben, dn melden ze dat en verwijderen we de posts. Bij herhaling gaan we zo ook noten.
Pak 'm aan.quote:Op donderdag 12 januari 2017 12:47 schreef xcachet het volgende:
Man man man. Elan, heb je nou zelf niet door hoe sneu je bezig bent?
Ik pluk toch ook geen foto's of namen uit andere topics om die vervolgens herhaaldelijk op fok! te gooien? Dat is gewoon enorm je best doen iemand zwart te maken. Dacht dat je ouder was dan 12.
Of de dates van die meiden.quote:Op donderdag 12 januari 2017 12:48 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Ga lekker mensen dmen omdat je foto's van meiden wilt, stakker
Als je iemands adres online zet snap ik het, maar als iemand Piet heet en je zegt Piet snap ik het niet. Dan had Piet maar niet moeten zeggen dat ie Piet heetquote:Op donderdag 12 januari 2017 12:47 schreef DonRaja het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 12 januari 2017 12:46 schreef kapiteintje het volgende:
Hoeveel zou het kosten om die mannetjes in de jungle met een replica van de Fok! stok te laten zwaaien en het dan in het Fok! stok topic te posten?
werkt nietquote:Op donderdag 12 januari 2017 12:49 schreef JanCees het volgende:
Dit is ook wel wat
https://www.fiverr.com/qu(...)pick-up-your-message
En dan?quote:Op donderdag 12 januari 2017 12:48 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Even een schep kopen om mij tot Elan zijn niveau te verlagen, brb.quote:Op donderdag 12 januari 2017 12:49 schreef onlogisch het volgende:
Dit kan zéér pijnlijk worden voor Elan
vuile necrofielquote:Op donderdag 12 januari 2017 12:49 schreef Elan het volgende:
[..]
En dan?
Als ik seks wil dm ik gewoon je gewoon je moeder. KLB-kneusje.
quote:Op donderdag 12 januari 2017 12:49 schreef Elan het volgende:
[..]
En dan?
Als ik seks wil dm ik gewoon je gewoon je moeder. KLB-kneusje.
picsquote:Op donderdag 12 januari 2017 12:48 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 12 januari 2017 12:47 schreef xcachet het volgende:
Ik pluk toch ook geen foto's of namen uit andere topics om die vervolgens herhaaldelijk op fok! te gooien? Dat is gewoon enorm je best doen iemand zwart te maken. Dacht dat je ouder was dan 12.
Laatst poste Tyisch gewoon jouw foto in KLB, die staat daar nog steeds. Beter doe je niet zo fucking hypocriet.quote:Op donderdag 12 januari 2017 12:47 schreef xcachet het volgende:
quote:
Die is verwijderd hoor. Dus hou alsjeblieft op met liegen als de feiten er gewoon zijn.quote:Op donderdag 12 januari 2017 12:50 schreef Elan het volgende:
[..]
Laatst poste Tyisch gewoon jouw foto in KLB, die staat daar nog steeds. Beter doe je niet zo fucking hypocriet.
Oh je hebt ook premium, 30 woorden ofzo?quote:Op donderdag 12 januari 2017 12:51 schreef JanCees het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
https://www.fiverr.com/quazi_haque
Thnx!quote:Op donderdag 12 januari 2017 12:40 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
X.X. China
http://www.goalface.com/players/xiaobo-xu_123831/
De oude wonden komen aan de oppervlakte.quote:Op donderdag 12 januari 2017 12:52 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Nee hoor. Gewoon een hekel aan jou.
nee snellere levering en full hdquote:Op donderdag 12 januari 2017 12:52 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Oh je hebt ook premium, 30 woorden ofzo?
Zolang je moeder me maar lief vindtquote:Op donderdag 12 januari 2017 12:52 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Nee hoor. Gewoon een hekel aan jou.
7/10quote:Op donderdag 12 januari 2017 12:53 schreef Elan het volgende:
[..]
Zolang je moeder me maar lief vindt
Waar ligt die eigenlijk? Misschien kunnen we hem het rivier in kankerenquote:Op donderdag 12 januari 2017 12:52 schreef 4045 het volgende:
Waarom zou je een replica verbranden als de echte voor het oprapen ligt.
Je usernamequote:Op donderdag 12 januari 2017 12:52 schreef 4045 het volgende:
Das wel tofquote:Op donderdag 12 januari 2017 12:53 schreef JanCees het volgende:
[..]
nee snellere levering en full hd
Als je Scrummie heet wellicht.quote:Op donderdag 12 januari 2017 12:52 schreef 4045 het volgende:
Omdat ik denk dat je op mij doelt zal ik maar antwoord geven: het is wel duidelijk dat die foto's niet gebruikt worden. Tevens ging het bij typisch om een foto die niet op het forum heeft gestaan.quote:Op donderdag 12 januari 2017 12:51 schreef Doublepain het volgende:
Als je foto's van jezelf op een forum zet en dan gaat lopen klagen dat mensen hem gebruiken, dan snap je het niet helemaal
Link?quote:Op donderdag 12 januari 2017 12:50 schreef Elan het volgende:
[..]
Laatst poste Tyisch gewoon jouw foto in KLB, die staat daar nog steeds. Beter doe je niet zo fucking hypocriet.
Betrek mij eens niet in dingen waar ik geen fuck mee te maken heb.quote:Op donderdag 12 januari 2017 12:54 schreef Elan het volgende:
[..]
Als je Scrummie heet wellicht.
Ga jij dat teringding helemaal ophalen in Drenthe.
Ik dacht dat je die foto's zelf ergens gezet hebt, als dat zo was dan moet je niet klagen aangezien dit het internet is, dan is het nogal dom. Maar ze hebben je dus gevonden ergens op facebook ofzo?quote:Op donderdag 12 januari 2017 12:55 schreef xcachet het volgende:
[..]
Omdat ik denk dat je op mij doelt zal ik maar antwoord geven: het is wel duidelijk dat die foto's niet gebruikt worden. Tevens ging het bij typisch om een foto die niet op het forum heeft gestaan.
Was op de dag dat jij een ban kreeg in KLB omdat je hun slowchat had omgedoopt in VBL SCquote:
Oh, die met dat middelvingertje?quote:Op donderdag 12 januari 2017 12:56 schreef Elan het volgende:
[..]
Was op de dag dat jij een ban kreeg in KLB omdat je hun slowchat had omgedoopt in VBL SC
beter gewoon onder je eigen naam postenquote:Op donderdag 12 januari 2017 12:56 schreef Smoofie het volgende:
Ik heb een diep hekel aan Elan. Maar gvd, als je je naam post op een forum moet je niet huilen als mensen je dan zo gaan noemen.
Volgens Don krijg je dan een banquote:Op donderdag 12 januari 2017 12:57 schreef JanCees het volgende:
[..]
beter gewoon onder je eigen naam posten
Mee eens.quote:Op donderdag 12 januari 2017 12:56 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Ik dacht dat je die foto's zelf ergens gezet hebt, als dat zo was dan moet je niet klagen aangezien dit het internet is, dan is het nogal dom. Maar ze hebben je dus gevonden ergens op facebook ofzo?
Zou een ban terechter vinden hoor kweeniequote:Op donderdag 12 januari 2017 12:59 schreef xcachet het volgende:
[..]
Mee eens.
Dm of WhatsApp. Dan is het gewoon een streek en een TR wel terecht.
Benieuwd naar Elan z'n counter.quote:Op donderdag 12 januari 2017 12:59 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Zou een ban terechter vinden hoor kweenie
Stuur mij eens een DM met je pic dan. Ben benieuwd of je lijkt op je UI.quote:Op donderdag 12 januari 2017 12:59 schreef xcachet het volgende:
[..]
Mee eens.
quote:Op donderdag 12 januari 2017 12:59 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Stuur mij eens een DM met je pic dan. Ben benieuwd of je lijkt op je UI.
Typisch heeft daar ook een ban voor gekregen. Maar Elan haalt (zoals bekend) graag oude koeien uit de sloot.quote:Op donderdag 12 januari 2017 12:59 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Zou een ban terechter vinden hoor kweenie
Via DM hier is ook niet slim hé, bijna iedereen is anoniem hier behalve 422, die kennen we heel goed en kunnen we zo opzoeken tijdens een finalewedstrijdquote:Op donderdag 12 januari 2017 12:59 schreef xcachet het volgende:
[..]
Mee eens.
Bans worden niet besprokenquote:Op donderdag 12 januari 2017 13:01 schreef xcachet het volgende:
[..]
Typisch heeft daar ook een ban voor gekregen. Maar Elan haalt (zoals bekend) graag oude koeien uit de sloot.
F A's bekijken ook je Dm's en Pm's. Niet slim dus.quote:Op donderdag 12 januari 2017 13:01 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Via DM hier is ook niet slim hé, bijna iedereen is anoniem hier behalve 422, die kennen we heel goed en kunnen we zo opzoeken tijdens een finalewedstrijd
Open er een topic over.quote:Op donderdag 12 januari 2017 13:04 schreef xcachet het volgende:
[..]
Jouw posts gaan 9/10 keer over de bans die ik heb aangesmeerd. Dus doe niet zo hypocriet.
quote:Op donderdag 12 januari 2017 13:06 schreef Scrummie het volgende:
Elan gaat weer eens af als een gieter.
Wat moet ik met een FOK!stok? En waarom moet ik die halen?quote:Op donderdag 12 januari 2017 13:07 schreef Elan het volgende:
[..]![]()
Ga jij die FOK!stok nou maar gewoon halen
Ophalen, filmen en in de sloot gooienquote:Op donderdag 12 januari 2017 13:08 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Wat moet ik met een FOK!stok? En waarom moet ik die halen?
Ding ligt in Drenthe zie ik nu, waarom zou ik naar Drenthe gaan rijden? Elan's topografische kennis laat zich weer eens in de steek.quote:Op donderdag 12 januari 2017 13:10 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Ophalen, filmen en in de sloot gooien
die moeten toch ook discreet zijn, zo'n enorm probleem zal het toch niet geven dat je naam en adres bekend is achter de schermenquote:Op donderdag 12 januari 2017 13:04 schreef Smoofie het volgende:
[..]
F A's bekijken ook je Dm's en Pm's. Niet slim dus.
quote:Op donderdag 12 januari 2017 13:05 schreef Elan het volgende:
[..]
Open er een topic over.
Bij voorkeur in KLB.
Bedankt.
Zeg dat, is nog wel 40 minuten rijdenquote:Op donderdag 12 januari 2017 13:11 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Ding ligt in Drenthe zie ik nu, waarom zou ik naar Drenthe gaan rijden? Elan's topografische kennis laat zich weer eens in de steek.
Jouw naam is ook bekend.quote:Op donderdag 12 januari 2017 13:14 schreef Jojoortje het volgende:
Namen posten van anderen is niet chique.
Naam posten/DMen van jezelf is niet slim.
quote:
Staat de naam van jouw kleintje hier ook tussen?quote:TOP 15 GEKSTE JONGENSNAMEN
Amazing
Andrianiaina
Danley-Maikeljunior
Denn-Denn
Dop
G-k'dean
Harshith
Kutsi
Ly'million
Ocean-Jaxx
O-Jairodjensley
Q'ZHN
Suwannaphob
T'cxzayneau
Wijtze-Oebele
Maar ook een eervolle vermelding voor: Aljerreau, Baas, Bailando, Bats, Beuk, Boef, Bommel, Buis, Cee-Djaéy, Chéval, Chili, Daimond, Danzjehier, Diamant, Djéz, Eppo, Geerard, Ginuwine, Grover, Harmen-Luut, Hercules, Hip, Hit, IJs, Janneman, Jopie, Marcus-Aurelius, Marvellous, Messy, Oluwadamilola, Przemyslaw, Samba, Stan-Lee, Tjarlie, Typhoon.
TOP 15 GEKSTE MEISJESNAMEN
Aprilmoon
Barendina
Blizz-Heavenly
Destiny Ceanna Angely
Djizz
Eylul
Gigi-Ice
Gwenhwyfar
Jah-Knowmi
Majestic-Adina
Olorunnishola
Pietertje
Poppeliene
Queendjelley
Tippie-Tipper
En ook hier eervolle vermeldingen voor: Abraar, Albertje, Bae-Novelle, Bamboo, Björk, Blessed-Joy, Cash, Cat, Cjee-enthally, Comfort, Day'Jhainely, Djix-Jones, Electra, Elisavet, Engeltje, Flora-Aurora, Fokje, Frozan, Gember, Ha, Jaapje, Lee-Mazing, Ljubi, Lova-ly, Meiske, Noeki, Petertje, Pluk, Raidiënsheanix, Sam-Sam, Sh'Qheny, Shurqueeneelys, Swaentje, Ypie, Yucki, Zwanette.
Ik ga mijne Julius Augustus Caesar noemen. Ongeacht geslacht.quote:Op donderdag 12 januari 2017 13:18 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
[..]
Staat de naam van jouw kleintje hier ook tussen?
Pietertjequote:Op donderdag 12 januari 2017 13:18 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
[..]
Wijtze-Oebelequote:Op donderdag 12 januari 2017 13:18 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
[..]
Heb nooit m'n naam gezegd hier op Fok.quote:Op donderdag 12 januari 2017 13:19 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Ik post 'm zo hoor..
Nee don, grapje.
TR gemaakt, dus denk het wel.quote:Op donderdag 12 januari 2017 13:20 schreef Doublepain het volgende:
Jojoortje is 28, krijg ik nu een ban?
Je heet dus niet echt Jojoortje?quote:Op donderdag 12 januari 2017 13:21 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Heb nooit m'n naam gezegd hier op Fok.
Die kans is statistisch gezien dan ook het grootst.quote:Op donderdag 12 januari 2017 13:20 schreef Elan het volgende:
Ik vind Jojoortje wel een type om haar koter Daan te noemen
Eensch. Maar datzelfde geldt voor Eylul. Prima Turkse meisjesnaam.quote:Op donderdag 12 januari 2017 13:20 schreef opperkleurder het volgende:
Przemyslaw is een prima Poolse naam, raar dat die in het rijtje staat.
quote:Op donderdag 12 januari 2017 13:21 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Je heet dus niet echt Jojoortje?
Maar jouw koter heet toch ook gewoon Daan?quote:Op donderdag 12 januari 2017 13:21 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Die kans is statistisch gezien dan ook het grootst.
Staat wel op 1 ja, al heel langquote:Op donderdag 12 januari 2017 13:21 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Die kans is statistisch gezien dan ook het grootst.
maar er zijn hier toch zat mensen die afspreken voor een biertje of wat anders dan is het toch vrij normaal dat die elkaars echte naam weten, moet ook geen enkel probleem zijnquote:Op donderdag 12 januari 2017 13:21 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Je heet dus niet echt Jojoortje?
Nee, maar ik hou wel van Nederlandse, korte namen.quote:Op donderdag 12 januari 2017 13:22 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Maar jouw koter heet toch ook gewoon Daan?
Je ID kaart foto is gelekt die je moest sturen om mod te worden hierrrquote:Op donderdag 12 januari 2017 13:21 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Heb nooit m'n naam gezegd hier op Fok.
quote:Op donderdag 12 januari 2017 13:20 schreef Elan het volgende:
Ik vind Jojoortje wel een type om haar koter Daan te noemen
quote:Op donderdag 12 januari 2017 13:17 schreef Doublepain het volgende:
Elan ga je die afrikaantjes nog inhuren?
Ja, maar dat enkele mensen het weten of een heel forum is nog wel een verschil toch.quote:Op donderdag 12 januari 2017 13:25 schreef Tarado het volgende:
[..]
maar er zijn hier toch zat mensen die afspreken voor een biertje of wat anders dan is het toch vrij normaal dat die elkaars echte naam weten, moet ook geen enkel probleem zijn
Dat sowieso.quote:Op donderdag 12 januari 2017 13:25 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Je ID kaart foto is gelekt die je moest sturen om mod te worden hierrr
[..]
[..]
zeker, dit soort info houd je voor je, publiek plaatsen is niet netjesquote:Op donderdag 12 januari 2017 13:25 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Ja, maar dat enkele mensen het weten of een heel forum is nog wel een verschil toch.
dm JanCees zsmquote:Op donderdag 12 januari 2017 13:26 schreef Elan het volgende:
[..]
Dat sowieso.
Moet alleen ff pakkende tekst hebben.
De VBL Slowchat is kankergezellig. King Flopland.quote:Op donderdag 12 januari 2017 13:26 schreef Elan het volgende:
[..]
Dat sowieso.
Moet alleen ff pakkende tekst hebben.
Ik zeg soms wel eens tegen Saind zijn echte naam.quote:Op donderdag 12 januari 2017 13:25 schreef Tarado het volgende:
[..]
maar er zijn hier toch zat mensen die afspreken voor een biertje of wat anders dan is het toch vrij normaal dat die elkaars echte naam weten, moet ook geen enkel probleem zijn
Anuslikker?quote:Op donderdag 12 januari 2017 13:27 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
Ik zeg soms wel eens tegen Saind zijn echte naam.
dat is ook de enige waar ik de naam van weet maar heb hem nog nooit zo genoemd hierquote:Op donderdag 12 januari 2017 13:27 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
Hè balen zeg.quote:Op donderdag 12 januari 2017 13:25 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Je ID kaart foto is gelekt die je moest sturen om mod te worden hierrr
[..]
[..]
Voor 5 dollar? Deal!quote:Op donderdag 12 januari 2017 13:27 schreef JanCees het volgende:
[..]
De VBL Slowchat is kankergezellig. King Flopland.
Ik ook. Stiekem eigenlijk ook nog oud-Hollandse namen.quote:Op donderdag 12 januari 2017 13:25 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Nee, maar ik hou wel van Nederlandse, korte namen.
Van Paul weet ik zelfs zijn tweede naam.quote:Op donderdag 12 januari 2017 13:27 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
Mohammed?quote:Op donderdag 12 januari 2017 13:29 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Ik ook. Stiekem eigenlijk ook nog oud-Hollandse namen.
Onze dochter heeft een niet alledaagse naam. In Nederland althans. Vroeger kwam die hier wel veel voor.
Wereldwijd gezien staat die naam echter in de top 15 meest gebruikte namen.
Ik weet de naam van zijn zusquote:Op donderdag 12 januari 2017 13:30 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Van Paul weet ik zelfs zijn tweede naam.
picsquote:Op donderdag 12 januari 2017 13:30 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
Ik weet de naam van zijn zus
Nee. Mijn zoon heet wel Muhammed. Vernoemd naar mijn opa aan moeders kant.quote:
Deze charismatische koning gaan we nog missen. Nooit sterkere speecher gezien als hem.quote:Op donderdag 12 januari 2017 13:30 schreef napoleonfour het volgende:
[ afbeelding ]
die heeft snel een nieuwe baan.
Saind is de schaamte volledig voorbij.quote:Op donderdag 12 januari 2017 13:30 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
Ik weet de naam van zijn zus
Steve Jobs.quote:Op donderdag 12 januari 2017 13:31 schreef Elan het volgende:
[..]
Deze charismatische koning gaan we nog missen. Nooit sterkere speecher gezien als hem.
Nu kan je hem alleen geen Mo of Motje noemenquote:Op donderdag 12 januari 2017 13:31 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Nee. Mijn zoon heet wel Muhammed. Vernoemd naar mijn opa aan moeders kant.
Nooit een betere tekstschrijver gezien.quote:Op donderdag 12 januari 2017 13:31 schreef Elan het volgende:
[..]
Deze charismatische koning gaan we nog missen. Nooit sterkere speecher gezien als hem.
John Ewbankquote:Op donderdag 12 januari 2017 13:36 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
Nooit een betere tekstschrijver gezien.
Sh'Qheny, Shurqueeneelys,quote:Op donderdag 12 januari 2017 13:18 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
[..]
Waarom niet?quote:Op donderdag 12 januari 2017 13:32 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Nu kan je hem alleen geen Mo of Motje noemen
Mijn stem is vastgelegd.quote:Op donderdag 12 januari 2017 13:40 schreef 4045 het volgende:
Mensen die hun dochter Vlinder noemen moeten uit de ouderlijke macht worden gezet.
*Eens
*Oneens
*Kingflopland
klopt maar weet niet of ze dat kunnen uitsprekenquote:Op donderdag 12 januari 2017 13:39 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Als je King Flopland aan elkaar doet heb je er 6
40 minuten te ver voor iets wat met FOK! te maken heeft. Al helemaal zoiets achterlijks als de FOK!Stok.quote:Op donderdag 12 januari 2017 13:15 schreef Elan het volgende:
[..]
Zeg dat, is nog wel 40 minuten rijden
Oud Hollandse namenquote:Op donderdag 12 januari 2017 13:29 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Ik ook. Stiekem eigenlijk ook nog oud-Hollandse namen.
Onze dochter heeft een niet alledaagse naam. In Nederland althans. Vroeger kwam die hier wel veel voor.
Wereldwijd gezien staat die naam echter in de top 15 meest gebruikte namen.
Goed bezig Scrummie.quote:Op donderdag 12 januari 2017 13:47 schreef Scrummie het volgende:
[..]
40 minuten te ver voor iets wat met FOK! te maken heeft. Al helemaal zoiets achterlijks als de FOK!Stok.
Goed bezig Djizz.quote:Op donderdag 12 januari 2017 13:47 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Sow, ik ben deze week al 1.3kg afgevallen.
GGMM
Mentions werken overigens niet op FOK!quote:Op donderdag 12 januari 2017 13:47 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Sow, ik ben deze week al 1.3kg afgevallen.
GGMM
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |