Voor 5 dollar kunnen we ook over je moeder heen.quote:Op donderdag 12 januari 2017 12:05 schreef Elan het volgende:
Voor 5 dollars kun je negers laten dansen in de jungle. Echt iets voor VBL SC
Ik ook.quote:Op donderdag 12 januari 2017 12:06 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Goed, ik ga nu lunch klaarmaken.
Oh shit.quote:Op donderdag 12 januari 2017 12:06 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Voor 5 dollar kunnen we ook over je moeder heen.
Vermakelijk.quote:
Je goede voornemensquote:Op donderdag 12 januari 2017 12:06 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Voor 5 dollar kunnen we ook over je moeder heen.
quote:Op donderdag 12 januari 2017 11:50 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Nog naar die vakantie gekeken?
quote:
We moeten zoiets voor de SC organiseren JC ik betaalquote:Op donderdag 12 januari 2017 12:15 schreef JanCees het volgende:
[..]
Dit had/heb je ook met van die schoolkinderen
quote:Op donderdag 12 januari 2017 12:17 schreef Elan het volgende:
[..]
We moeten zoiets voor de SC organiseren JC ik betaal
Die tent waar ik gister met je moeder zat voor ik haar uit elkaar trok was best prima.quote:Op donderdag 12 januari 2017 12:21 schreef NoelGallagher het volgende:
Weten jullie een goed restaurant in Eindhoven?
Oh. Ze ging zo kijken. Ik heb nog geen antwoord. Wanneer Jojo mij van een antwoord heeft voorzien zal ik je tijdig informerenquote:
De twee keer U zou ik eens in Turkije zoeken.quote:Op donderdag 12 januari 2017 12:31 schreef satecl het volgende:
Ik val jullie weer even lastig. Kennen jullie profvoetballers met initialen Q.Q / U.U / X.X ? Ik kan ze maar niet vinden....
xess xavaquote:Op donderdag 12 januari 2017 12:31 schreef satecl het volgende:
Ik val jullie weer even lastig. Kennen jullie profvoetballers met initialen Q.Q / U.U / X.X ? Ik kan ze maar niet vinden....
quote:Op donderdag 12 januari 2017 12:31 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Dat is toch die goeie vriendin van Jojoortje?
Quaresmæquote:Op donderdag 12 januari 2017 12:31 schreef satecl het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |