Dus iedere agent of inspecteur is een nsb'er?quote:Op donderdag 12 januari 2017 10:48 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Niet anders verwacht van je, mensen bijnaaien als ze iets verkeerd doen..
Opper is DP posthistorie aan het bekijken om nog tr's te kunnen plaatsen.quote:
Oh je ziet jezelf nu als een politieagent? Is dat wat ze je leren op de NSBschool?quote:Op donderdag 12 januari 2017 11:01 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Dus iedere agent of inspecteur is een nsb'er?
quote:Op donderdag 12 januari 2017 11:09 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Oh je ziet jezelf nu als een politieagent? Is dat wat ze je leren op de NSBschool?
Onlo is niet sterk op een gebied anders dan je moeder grapjes.quote:Op donderdag 12 januari 2017 11:30 schreef Doublepain het volgende:
Bedankt voor de steun, maar ik hoopte dat Onlogisch het over zou nemen aangezien hij nogal mad is Opper..
was dus aangenomen hequote:Op donderdag 12 januari 2017 11:25 schreef onlogisch het volgende:
opper wordt flink door de mangel gehaald.
Die meestal ook niet slagenquote:Op donderdag 12 januari 2017 11:39 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
Onlo is niet sterk op een gebied anders dan je moeder grapjes.
Ik kan er niet mee zitten.quote:Op donderdag 12 januari 2017 11:25 schreef onlogisch het volgende:
opper wordt flink door de mangel gehaald.
Saindgodquote:Op donderdag 12 januari 2017 11:44 schreef opperkleurder het volgende:
Overigens is een van onze gevallen helden vanavond weer terug.
Wie?quote:Op donderdag 12 januari 2017 11:44 schreef opperkleurder het volgende:
Overigens is een van onze gevallen helden vanavond weer terug.
ik had het tegen onlogisch hoor, niet tegen jouquote:Op donderdag 12 januari 2017 11:44 schreef GGMM het volgende:
[..]
Je zegt dit nu al 3 keer.
NIEMAND GEEFT EEN NEUK
Gefeliciteerd, blijf je wel bij Klaas Puul?quote:Op donderdag 12 januari 2017 11:45 schreef JanCees het volgende:
[..]
ik had het tegen onlogisch hoor, niet tegen jou
Tony overleeft de serie.quote:Op donderdag 12 januari 2017 11:45 schreef JanCees het volgende:
[..]
ik had het tegen onlogisch hoor, niet tegen jou
Hier zijn de meningen over verdeeld.quote:Op donderdag 12 januari 2017 11:39 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
Onlo is niet sterk op een gebied anders dan je moeder grapjes.
Is dat jouw uitkomst ja? Die laatste EP heeft zoveel verhalen.quote:
Nee kom van de dokter. Kreeg m'n oog niet open vanmorgen.quote:Op donderdag 12 januari 2017 11:50 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Nog naar die vakantie gekeken?
Halloquote:
Is je vakantievraag al eens beantwoord?quote:Op donderdag 12 januari 2017 12:03 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Je slaat mij over. Staat je netjes.
Goed Kapi. Met jou?quote:Op donderdag 12 januari 2017 12:01 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Hoi Jojoortje. Hoe gaat het met je?
Maar je reageerde toch al op m'n hoi.quote:Op donderdag 12 januari 2017 12:03 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Je slaat mij over. Staat je netjes.
Welke vakantievraag?quote:Op donderdag 12 januari 2017 12:04 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
Is je vakantievraag al eens beantwoord?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |