quote:Op donderdag 12 januari 2017 12:47 schreef xcachet het volgende:
Man man man. Elan, heb je nou zelf niet door hoe sneu je bezig bent?
Ik pluk toch ook geen foto's of namen uit andere topics om die vervolgens herhaaldelijk op fok! te gooien? Dat is gewoon enorm je best doen iemand zwart te maken. Dacht dat je ouder was dan 12.
Laatst poste Tyisch gewoon jouw foto in KLB, die staat daar nog steeds. Beter doe je niet zo fucking hypocriet.quote:Op donderdag 12 januari 2017 12:47 schreef xcachet het volgende:
Man man man. Elan, heb je nou zelf niet door hoe sneu je bezig bent?
Ik pluk toch ook geen foto's of namen uit andere topics om die vervolgens herhaaldelijk op fok! te gooien? Dat is gewoon enorm je best doen iemand zwart te maken. Dacht dat je ouder was dan 12.
quote:
Die is verwijderd hoor. Dus hou alsjeblieft op met liegen als de feiten er gewoon zijn.quote:Op donderdag 12 januari 2017 12:50 schreef Elan het volgende:
[..]
Laatst poste Tyisch gewoon jouw foto in KLB, die staat daar nog steeds. Beter doe je niet zo fucking hypocriet.
Oh je hebt ook premium, 30 woorden ofzo?quote:Op donderdag 12 januari 2017 12:51 schreef JanCees het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
https://www.fiverr.com/quazi_haque
Thnx!quote:Op donderdag 12 januari 2017 12:40 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
X.X. China
http://www.goalface.com/players/xiaobo-xu_123831/
De oude wonden komen aan de oppervlakte.quote:Op donderdag 12 januari 2017 12:52 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Nee hoor. Gewoon een hekel aan jou.
nee snellere levering en full hdquote:Op donderdag 12 januari 2017 12:52 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Oh je hebt ook premium, 30 woorden ofzo?
Zolang je moeder me maar lief vindtquote:Op donderdag 12 januari 2017 12:52 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Nee hoor. Gewoon een hekel aan jou.
7/10quote:Op donderdag 12 januari 2017 12:53 schreef Elan het volgende:
[..]
Zolang je moeder me maar lief vindt
Waar ligt die eigenlijk? Misschien kunnen we hem het rivier in kankerenquote:Op donderdag 12 januari 2017 12:52 schreef 4045 het volgende:
Waarom zou je een replica verbranden als de echte voor het oprapen ligt.
Je usernamequote:Op donderdag 12 januari 2017 12:52 schreef 4045 het volgende:
Das wel tofquote:Op donderdag 12 januari 2017 12:53 schreef JanCees het volgende:
[..]
nee snellere levering en full hd
Als je Scrummie heet wellicht.quote:Op donderdag 12 januari 2017 12:52 schreef 4045 het volgende:
Omdat ik denk dat je op mij doelt zal ik maar antwoord geven: het is wel duidelijk dat die foto's niet gebruikt worden. Tevens ging het bij typisch om een foto die niet op het forum heeft gestaan.quote:Op donderdag 12 januari 2017 12:51 schreef Doublepain het volgende:
Als je foto's van jezelf op een forum zet en dan gaat lopen klagen dat mensen hem gebruiken, dan snap je het niet helemaal
Link?quote:Op donderdag 12 januari 2017 12:50 schreef Elan het volgende:
[..]
Laatst poste Tyisch gewoon jouw foto in KLB, die staat daar nog steeds. Beter doe je niet zo fucking hypocriet.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |