Nee. Mijn zoon heet wel Muhammed. Vernoemd naar mijn opa aan moeders kant.quote:
Deze charismatische koning gaan we nog missen. Nooit sterkere speecher gezien als hem.quote:Op donderdag 12 januari 2017 13:30 schreef napoleonfour het volgende:
[ afbeelding ]
die heeft snel een nieuwe baan.
Saind is de schaamte volledig voorbij.quote:Op donderdag 12 januari 2017 13:30 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
Ik weet de naam van zijn zus
Steve Jobs.quote:Op donderdag 12 januari 2017 13:31 schreef Elan het volgende:
[..]
Deze charismatische koning gaan we nog missen. Nooit sterkere speecher gezien als hem.
Nu kan je hem alleen geen Mo of Motje noemenquote:Op donderdag 12 januari 2017 13:31 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Nee. Mijn zoon heet wel Muhammed. Vernoemd naar mijn opa aan moeders kant.
Nooit een betere tekstschrijver gezien.quote:Op donderdag 12 januari 2017 13:31 schreef Elan het volgende:
[..]
Deze charismatische koning gaan we nog missen. Nooit sterkere speecher gezien als hem.
John Ewbankquote:Op donderdag 12 januari 2017 13:36 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
Nooit een betere tekstschrijver gezien.
Sh'Qheny, Shurqueeneelys,quote:Op donderdag 12 januari 2017 13:18 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
[..]
Staat de naam van jouw kleintje hier ook tussen?
Waarom niet?quote:Op donderdag 12 januari 2017 13:32 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Nu kan je hem alleen geen Mo of Motje noemen
Mijn stem is vastgelegd.quote:Op donderdag 12 januari 2017 13:40 schreef 4045 het volgende:
Mensen die hun dochter Vlinder noemen moeten uit de ouderlijke macht worden gezet.
*Eens
*Oneens
*Kingflopland
klopt maar weet niet of ze dat kunnen uitsprekenquote:Op donderdag 12 januari 2017 13:39 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Als je King Flopland aan elkaar doet heb je er 6
40 minuten te ver voor iets wat met FOK! te maken heeft. Al helemaal zoiets achterlijks als de FOK!Stok.quote:Op donderdag 12 januari 2017 13:15 schreef Elan het volgende:
[..]
Zeg dat, is nog wel 40 minuten rijden
Oud Hollandse namenquote:Op donderdag 12 januari 2017 13:29 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Ik ook. Stiekem eigenlijk ook nog oud-Hollandse namen.
Onze dochter heeft een niet alledaagse naam. In Nederland althans. Vroeger kwam die hier wel veel voor.
Wereldwijd gezien staat die naam echter in de top 15 meest gebruikte namen.
Goed bezig Scrummie.quote:Op donderdag 12 januari 2017 13:47 schreef Scrummie het volgende:
[..]
40 minuten te ver voor iets wat met FOK! te maken heeft. Al helemaal zoiets achterlijks als de FOK!Stok.
Goed bezig Djizz.quote:Op donderdag 12 januari 2017 13:47 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Sow, ik ben deze week al 1.3kg afgevallen.
GGMM
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |