Eensch. Maar datzelfde geldt voor Eylul. Prima Turkse meisjesnaam.quote:Op donderdag 12 januari 2017 13:20 schreef opperkleurder het volgende:
Przemyslaw is een prima Poolse naam, raar dat die in het rijtje staat.
quote:Op donderdag 12 januari 2017 13:21 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Je heet dus niet echt Jojoortje?
Maar jouw koter heet toch ook gewoon Daan?quote:Op donderdag 12 januari 2017 13:21 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Die kans is statistisch gezien dan ook het grootst.
Staat wel op 1 ja, al heel langquote:Op donderdag 12 januari 2017 13:21 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Die kans is statistisch gezien dan ook het grootst.
maar er zijn hier toch zat mensen die afspreken voor een biertje of wat anders dan is het toch vrij normaal dat die elkaars echte naam weten, moet ook geen enkel probleem zijnquote:Op donderdag 12 januari 2017 13:21 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Je heet dus niet echt Jojoortje?
Nee, maar ik hou wel van Nederlandse, korte namen.quote:Op donderdag 12 januari 2017 13:22 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Maar jouw koter heet toch ook gewoon Daan?
Je ID kaart foto is gelekt die je moest sturen om mod te worden hierrrquote:Op donderdag 12 januari 2017 13:21 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Heb nooit m'n naam gezegd hier op Fok.
quote:Op donderdag 12 januari 2017 13:20 schreef Elan het volgende:
Ik vind Jojoortje wel een type om haar koter Daan te noemen
quote:Op donderdag 12 januari 2017 13:17 schreef Doublepain het volgende:
Elan ga je die afrikaantjes nog inhuren?
Ja, maar dat enkele mensen het weten of een heel forum is nog wel een verschil toch.quote:Op donderdag 12 januari 2017 13:25 schreef Tarado het volgende:
[..]
maar er zijn hier toch zat mensen die afspreken voor een biertje of wat anders dan is het toch vrij normaal dat die elkaars echte naam weten, moet ook geen enkel probleem zijn
Dat sowieso.quote:Op donderdag 12 januari 2017 13:25 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Je ID kaart foto is gelekt die je moest sturen om mod te worden hierrr
[..]
[..]
zeker, dit soort info houd je voor je, publiek plaatsen is niet netjesquote:Op donderdag 12 januari 2017 13:25 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Ja, maar dat enkele mensen het weten of een heel forum is nog wel een verschil toch.
dm JanCees zsmquote:Op donderdag 12 januari 2017 13:26 schreef Elan het volgende:
[..]
Dat sowieso.
Moet alleen ff pakkende tekst hebben.
De VBL Slowchat is kankergezellig. King Flopland.quote:Op donderdag 12 januari 2017 13:26 schreef Elan het volgende:
[..]
Dat sowieso.
Moet alleen ff pakkende tekst hebben.
Ik zeg soms wel eens tegen Saind zijn echte naam.quote:Op donderdag 12 januari 2017 13:25 schreef Tarado het volgende:
[..]
maar er zijn hier toch zat mensen die afspreken voor een biertje of wat anders dan is het toch vrij normaal dat die elkaars echte naam weten, moet ook geen enkel probleem zijn
Anuslikker?quote:Op donderdag 12 januari 2017 13:27 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
Ik zeg soms wel eens tegen Saind zijn echte naam.
dat is ook de enige waar ik de naam van weet maar heb hem nog nooit zo genoemd hierquote:Op donderdag 12 januari 2017 13:27 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
Hè balen zeg.quote:Op donderdag 12 januari 2017 13:25 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Je ID kaart foto is gelekt die je moest sturen om mod te worden hierrr
[..]
[..]
Voor 5 dollar? Deal!quote:Op donderdag 12 januari 2017 13:27 schreef JanCees het volgende:
[..]
De VBL Slowchat is kankergezellig. King Flopland.
Ik ook. Stiekem eigenlijk ook nog oud-Hollandse namen.quote:Op donderdag 12 januari 2017 13:25 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Nee, maar ik hou wel van Nederlandse, korte namen.
Van Paul weet ik zelfs zijn tweede naam.quote:Op donderdag 12 januari 2017 13:27 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
Mohammed?quote:Op donderdag 12 januari 2017 13:29 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Ik ook. Stiekem eigenlijk ook nog oud-Hollandse namen.
Onze dochter heeft een niet alledaagse naam. In Nederland althans. Vroeger kwam die hier wel veel voor.
Wereldwijd gezien staat die naam echter in de top 15 meest gebruikte namen.
Ik weet de naam van zijn zusquote:Op donderdag 12 januari 2017 13:30 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Van Paul weet ik zelfs zijn tweede naam.
picsquote:Op donderdag 12 januari 2017 13:30 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
Ik weet de naam van zijn zus
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |