quote:Op donderdag 12 januari 2017 13:06 schreef Scrummie het volgende:
Elan gaat weer eens af als een gieter.
Wat moet ik met een FOK!stok? En waarom moet ik die halen?quote:Op donderdag 12 januari 2017 13:07 schreef Elan het volgende:
[..]![]()
Ga jij die FOK!stok nou maar gewoon halen
Ophalen, filmen en in de sloot gooienquote:Op donderdag 12 januari 2017 13:08 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Wat moet ik met een FOK!stok? En waarom moet ik die halen?
Ding ligt in Drenthe zie ik nu, waarom zou ik naar Drenthe gaan rijden? Elan's topografische kennis laat zich weer eens in de steek.quote:Op donderdag 12 januari 2017 13:10 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Ophalen, filmen en in de sloot gooien
die moeten toch ook discreet zijn, zo'n enorm probleem zal het toch niet geven dat je naam en adres bekend is achter de schermenquote:Op donderdag 12 januari 2017 13:04 schreef Smoofie het volgende:
[..]
F A's bekijken ook je Dm's en Pm's. Niet slim dus.
quote:Op donderdag 12 januari 2017 13:05 schreef Elan het volgende:
[..]
Open er een topic over.
Bij voorkeur in KLB.
Bedankt.
Zeg dat, is nog wel 40 minuten rijdenquote:Op donderdag 12 januari 2017 13:11 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Ding ligt in Drenthe zie ik nu, waarom zou ik naar Drenthe gaan rijden? Elan's topografische kennis laat zich weer eens in de steek.
Jouw naam is ook bekend.quote:Op donderdag 12 januari 2017 13:14 schreef Jojoortje het volgende:
Namen posten van anderen is niet chique.
Naam posten/DMen van jezelf is niet slim.
quote:
Staat de naam van jouw kleintje hier ook tussen?quote:TOP 15 GEKSTE JONGENSNAMEN
Amazing
Andrianiaina
Danley-Maikeljunior
Denn-Denn
Dop
G-k'dean
Harshith
Kutsi
Ly'million
Ocean-Jaxx
O-Jairodjensley
Q'ZHN
Suwannaphob
T'cxzayneau
Wijtze-Oebele
Maar ook een eervolle vermelding voor: Aljerreau, Baas, Bailando, Bats, Beuk, Boef, Bommel, Buis, Cee-Djaéy, Chéval, Chili, Daimond, Danzjehier, Diamant, Djéz, Eppo, Geerard, Ginuwine, Grover, Harmen-Luut, Hercules, Hip, Hit, IJs, Janneman, Jopie, Marcus-Aurelius, Marvellous, Messy, Oluwadamilola, Przemyslaw, Samba, Stan-Lee, Tjarlie, Typhoon.
TOP 15 GEKSTE MEISJESNAMEN
Aprilmoon
Barendina
Blizz-Heavenly
Destiny Ceanna Angely
Djizz
Eylul
Gigi-Ice
Gwenhwyfar
Jah-Knowmi
Majestic-Adina
Olorunnishola
Pietertje
Poppeliene
Queendjelley
Tippie-Tipper
En ook hier eervolle vermeldingen voor: Abraar, Albertje, Bae-Novelle, Bamboo, Björk, Blessed-Joy, Cash, Cat, Cjee-enthally, Comfort, Day'Jhainely, Djix-Jones, Electra, Elisavet, Engeltje, Flora-Aurora, Fokje, Frozan, Gember, Ha, Jaapje, Lee-Mazing, Ljubi, Lova-ly, Meiske, Noeki, Petertje, Pluk, Raidiënsheanix, Sam-Sam, Sh'Qheny, Shurqueeneelys, Swaentje, Ypie, Yucki, Zwanette.
Ik ga mijne Julius Augustus Caesar noemen. Ongeacht geslacht.quote:Op donderdag 12 januari 2017 13:18 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
[..]
Staat de naam van jouw kleintje hier ook tussen?
Pietertjequote:Op donderdag 12 januari 2017 13:18 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
[..]
Wijtze-Oebelequote:Op donderdag 12 januari 2017 13:18 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
[..]
Heb nooit m'n naam gezegd hier op Fok.quote:Op donderdag 12 januari 2017 13:19 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Ik post 'm zo hoor..
Nee don, grapje.
TR gemaakt, dus denk het wel.quote:Op donderdag 12 januari 2017 13:20 schreef Doublepain het volgende:
Jojoortje is 28, krijg ik nu een ban?
Je heet dus niet echt Jojoortje?quote:Op donderdag 12 januari 2017 13:21 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Heb nooit m'n naam gezegd hier op Fok.
Die kans is statistisch gezien dan ook het grootst.quote:Op donderdag 12 januari 2017 13:20 schreef Elan het volgende:
Ik vind Jojoortje wel een type om haar koter Daan te noemen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |