Betrek mij eens niet in dingen waar ik geen fuck mee te maken heb.quote:Op donderdag 12 januari 2017 12:54 schreef Elan het volgende:
[..]
Als je Scrummie heet wellicht.
Ga jij dat teringding helemaal ophalen in Drenthe.
Ik dacht dat je die foto's zelf ergens gezet hebt, als dat zo was dan moet je niet klagen aangezien dit het internet is, dan is het nogal dom. Maar ze hebben je dus gevonden ergens op facebook ofzo?quote:Op donderdag 12 januari 2017 12:55 schreef xcachet het volgende:
[..]
Omdat ik denk dat je op mij doelt zal ik maar antwoord geven: het is wel duidelijk dat die foto's niet gebruikt worden. Tevens ging het bij typisch om een foto die niet op het forum heeft gestaan.
Was op de dag dat jij een ban kreeg in KLB omdat je hun slowchat had omgedoopt in VBL SCquote:
Oh, die met dat middelvingertje?quote:Op donderdag 12 januari 2017 12:56 schreef Elan het volgende:
[..]
Was op de dag dat jij een ban kreeg in KLB omdat je hun slowchat had omgedoopt in VBL SC
beter gewoon onder je eigen naam postenquote:Op donderdag 12 januari 2017 12:56 schreef Smoofie het volgende:
Ik heb een diep hekel aan Elan. Maar gvd, als je je naam post op een forum moet je niet huilen als mensen je dan zo gaan noemen.
Volgens Don krijg je dan een banquote:Op donderdag 12 januari 2017 12:57 schreef JanCees het volgende:
[..]
beter gewoon onder je eigen naam posten
Mee eens.quote:Op donderdag 12 januari 2017 12:56 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Ik dacht dat je die foto's zelf ergens gezet hebt, als dat zo was dan moet je niet klagen aangezien dit het internet is, dan is het nogal dom. Maar ze hebben je dus gevonden ergens op facebook ofzo?
Zou een ban terechter vinden hoor kweeniequote:Op donderdag 12 januari 2017 12:59 schreef xcachet het volgende:
[..]
Mee eens.
Dm of WhatsApp. Dan is het gewoon een streek en een TR wel terecht.
Benieuwd naar Elan z'n counter.quote:Op donderdag 12 januari 2017 12:59 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Zou een ban terechter vinden hoor kweenie
Stuur mij eens een DM met je pic dan. Ben benieuwd of je lijkt op je UI.quote:Op donderdag 12 januari 2017 12:59 schreef xcachet het volgende:
[..]
Mee eens.
quote:Op donderdag 12 januari 2017 12:59 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Stuur mij eens een DM met je pic dan. Ben benieuwd of je lijkt op je UI.
Typisch heeft daar ook een ban voor gekregen. Maar Elan haalt (zoals bekend) graag oude koeien uit de sloot.quote:Op donderdag 12 januari 2017 12:59 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Zou een ban terechter vinden hoor kweenie
Via DM hier is ook niet slim hé, bijna iedereen is anoniem hier behalve 422, die kennen we heel goed en kunnen we zo opzoeken tijdens een finalewedstrijdquote:Op donderdag 12 januari 2017 12:59 schreef xcachet het volgende:
[..]
Mee eens.
Bans worden niet besprokenquote:Op donderdag 12 januari 2017 13:01 schreef xcachet het volgende:
[..]
Typisch heeft daar ook een ban voor gekregen. Maar Elan haalt (zoals bekend) graag oude koeien uit de sloot.
F A's bekijken ook je Dm's en Pm's. Niet slim dus.quote:Op donderdag 12 januari 2017 13:01 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Via DM hier is ook niet slim hé, bijna iedereen is anoniem hier behalve 422, die kennen we heel goed en kunnen we zo opzoeken tijdens een finalewedstrijd
Open er een topic over.quote:Op donderdag 12 januari 2017 13:04 schreef xcachet het volgende:
[..]
Jouw posts gaan 9/10 keer over de bans die ik heb aangesmeerd. Dus doe niet zo hypocriet.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |